quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef Joezi het volgende:
[..]Thanks yo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Geen ondersteuning = geen shirtjes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef riazop het volgende:
geen oranje hemd en "netherlands" op de rug ipv NEDERLAND.
hartstikke fout natuurlijk
In Rio schijnt het ook te volgen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Is dit ergens te zien buiten de NOS om? Zit niet in Nederland
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In Rio schijnt het ook te volgen zijn
Gewoon doen die handelquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat me al ee npaar keer af te vragen of ze knap was, weet het nog niet.
Nopquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat me al ee npaar keer af te vragen of ze knap was, weet het nog niet.
Ze worden kort gehouden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koreaantjes wordt op de pijnbank gelegd
Deze twee zijn geen onderdeel van #teamNL kennelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef riazop het volgende:
geen oranje hemd en "netherlands" op de rug ipv NEDERLAND.
hartstikke fout natuurlijk
Nee, hij verwijdert gewoon het halve topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik verwacht dat Nattekrant over ongeveer een halfuur komt zeggen dat we het niet over lekkere wijven mogen hebben overigens
Leuk man. Kan ook gewoon ff de tussenstand posten.quote:
Ook een goede mogelijkheid inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, hij verwijdert gewoon het halve topic
Nee joh. Die is gaan werken omdat er vandaag toch geen interessante sport wasquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik verwacht dat Nattekrant over ongeveer een halfuur komt zeggen dat we het niet over lekkere wijven mogen hebben overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |