abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164588033
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:02 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik ben bij Stip gebeten door een teek en pas redelijk laat gezien dat het daadwerkelijk een kring was geworden, dus uiteindelijk met 13 weken zwangerschap een kuur gehad. Apotheek zei toen dat het ook niet eerder had gemogen.

Stip heeft iig geen Lyme, dan had ie wel beter geslapen :')
Huh Hoezo?
pi_164588114
Ik kan me herinneren van mijn rondje Googlen 3 jaar geleden (jaja, nog meer wetenschappelijk onderzoek :+) dat je er heel moe van kan worden.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:12:24 #153
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164588330
Fieder is ook weer geen heel frequente poster hè? Maar hoop het zó voor haar.

Iets anders: de visboer is terug van vakantie *O* Haring :9

De cassière bij de supermarkt vroeg heel voorzichtig: hoe lang moet u nog? Ze hadden bij die Jumbo nog nooit een bevalling meegemaakt, zei ze, toen ik zei hoe lang nog en dat ik dit wandelingetje blijf doen tot het zover is :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Quoi op 16-08-2016 16:32:07 ]
pi_164589055
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef Cygne het volgende:
Ineens een heel stuk minder misselijk. En in plaats van dat ik daar blij mee ben, maak ik me weer zorgen. :') Stom hoofd. Ik ben blij als het donderdag is.

Druifje :* met die pillen is dot juist het gewenste effect. Maar nog 2 dagen en dan weer naar je enzo kieken
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:37:31 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_164589770
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:12 schreef Quoi het volgende:
Fieder is ook weer geen heel frequente poster hè? Maar hoop het zó voor haar.

Iets anders: de visboer is terug van vakantie *O* Haring :9

De cassière bij de supermarkt vroeg heel voorzichtig: hoe lang moet u nog? Ze hadden bij die Jumbo nog nooit een bevalling meegemaakt, zei ze, toen ik zei hoe lang nog en dat ik dit wandelingetje blijf doen tot het zover is :D
ik gok dat ze bij de meeste supermarkten nog nooit een bevalling hebben meegemaakt :D

Ik vind dat altijd wel aandoenlijk, mensen die bevallingen alleen van Amerikaanse films kennen. Daar begin je altijd met exploderende vliezen, vervolgens naar volledige ontsluiting in tien minuten, naar drie keer persen en een baby _O-
disclaimer
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:39:13 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_164589844
Hoe ver ben je donderdag, Cygne?

Of wacht, dat kan ik uitrekenen, volgens mij delen we wisseldag dus 9+3 dan? Spannend, hopelijk een mooi gegroeid embryo :*
disclaimer
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:39:51 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164589888
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik gok dat ze bij de meeste supermarkten nog nooit een bevalling hebben meegemaakt :D

Ik vind dat altijd wel aandoenlijk, mensen die bevallingen alleen van Amerikaanse films kennen. Daar begin je altijd met exploderende vliezen, vervolgens naar volledige ontsluiting in tien minuten, naar drie keer persen en een baby _O-
Ik zei ook: ik woon zo dichtbij dat ik voordat het kind er is wel thuis ben :)
pi_164590092
Mehh mijn hubbie wil heel graag met me naar de laatste film van Jason Bourne. En ik wil dat ook wel .. maar het liefst combineer ik dat natuurlijk met een etentje (toetjes :9~ :9~ :9~ ). Maar dat laatste is dus een beetje kansloos want no way dat ik bij zo'n tapasarrangement verder dan twee rondes kom met buikbaby :{

Dus nu maar een compromie .. wel naar de film .. en dat etentje houd ik tegoed voor als buikbaby uit den buuk is :9~ :9~ :9~
pi_164590142
Misschien weet iemand dit: ik ben echt een sucker voor van die invulbabyboeken en wil er dan ook graag een kopen of vragen als cadeau. Helaas gaat het in alle boeken die ik tot nu toe ben tegengekomen over een mama en een papa en niet over twee mama's (of bv over mama en partner). Weet iemand misschien een babyboek dat we kunnen gebruiken zonder al te veel te hoeven doorstrepen/met tipp-ex aan de gang te gaan?
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:49:13 #160
5428 crew  miss_sly
pi_164590310
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:45 schreef PiperMaru het volgende:
Misschien weet iemand dit: ik ben echt een sucker voor van die invulbabyboeken en wil er dan ook graag een kopen of vragen als cadeau. Helaas gaat het in alle boeken die ik tot nu toe ben tegengekomen over een mama en een papa en niet over twee mama's (of bv over mama en partner). Weet iemand misschien een babyboek dat we kunnen gebruiken zonder al te veel te hoeven doorstrepen/met tipp-ex aan de gang te gaan?
Ik heb daar voor mijn zusje naar gekeken, maar kon niet echt iets vinden. Ik heb er toen zelf eentje gemaakt en mooi laten uitprinten op dik papier bij een printshop en inbinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164590449
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb daar voor mijn zusje naar gekeken, maar kon niet echt iets vinden. Ik heb er toen zelf eentje gemaakt en mooi laten uitprinten op dik papier bij een printshop en inbinden.
Wat lief van je! Dat is inderdaad ook nog wel een optie, om zelf iets te maken. Een zwangerschaps(foto)boek ben ik nu ook zelf aan het maken. Het is alleen wel veel werk.
pi_164590485
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je vergeet de cliffhanger vlak voor het reclameblok!! :o
mijn favoriete momentje O+
:)
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:53:03 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_164590494
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:51 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Wat lief van je! Dat is inderdaad ook nog wel een optie, om zelf iets te maken. Een zwangerschaps(foto)boek ben ik nu ook zelf aan het maken. Het is alleen wel veel werk.
https://www.facebook.com/ikkeboek/
disclaimer
pi_164590597
quote:
Hee, wat tof!! Dankjewel! _O_
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:55:59 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_164590609
Dokter google to the rescue :7
disclaimer
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:59:49 #166
5428 crew  miss_sly
pi_164590722
quote:
O wat leuk dat dat er nu wel is O+ En terecht natuurlijk.

Hoewel ik het wel erg leuk gevonden heb om de boeken (3 stuks uiteindelijk, voor iedere zoon één) te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164590723
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:45 schreef PiperMaru het volgende:
Het oei ik groei zwangerschapboek heeft stickers om papa in mama te veranderen!
Kwak
pi_164590744
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:08 schreef Dot. het volgende:
Ik kan me herinneren van mijn rondje Googlen 3 jaar geleden (jaja, nog meer wetenschappelijk onderzoek :+) dat je er heel moe van kan worden.
Moe is wat anders dan slapen.
Je kunt bijv ook moe zijn van het niet-slapen..
pi_164590899
Meh, ik voel me een beetje lullig. Mijn moeder woont anderhalf uur rijden van ons af en zij komt hier regelmatig om te helpen schoonmaken etc. Nu viert ze haar verjaardag over drie weken (ben dan bijna 39 weken) en wil proberen daar even heen te gaan.
Nu heeft ze echter een nieuwe computer gekocht waar nog wat problemen mee zijn dus vraagt ze of we over twee weken ook langs kunnen komen om daarmee te helpen. Dat betekent twee weekenden achterelkaar daarheen moeten terwijl het onze laatste weekenden samen zijn. Maar ik vind het ook zo lullig om niet te doen, want zij helpt mij ook heel veel.
pi_164590948
Kan het niet op dezelfde dag?
pi_164591069
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:06 schreef Unihipili het volgende:
Kan het niet op dezelfde dag?
Uiteindelijk dus wel. Maar ik heb geen zin om de druk te voelen dat we over drie weken echt moeten komen om ze te helpen. Ik kan me heel goed voorstellen dat we daar helemaal geen trek meer in hebben. Sowieso kan ik nauwelijks zitten dus die drie uur die we dan moeten rijden zijn m'n max wel.
Naja, het zal zich wel oplossen. Ik was van plan om me door niemand iets te laten vertellen als ik hoogzwanger ben. Lekker doen waar ik zin in heb. Voelt alleen zo lullig als mensen jou steeds wel helpen.
pi_164591125
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe ver ben je donderdag, Cygne?

Of wacht, dat kan ik uitrekenen, volgens mij delen we wisseldag dus 9+3 dan? Spannend, hopelijk een mooi gegroeid embryo :*
9+4, donderdag. Wisseldag op zondag. :P
pi_164591187
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 15:37 schreef PiperMaru het volgende:
Zou Fieder aan het bevallen zijn? Vanochtend 8.30 voor het laatst gepost...

extra weeëndansje voor Fieder doet *O*
Thanks O+ O+ maar nee helaas ;( zit al de hele dag lekker in de tuin.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:22:53 #174
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164591278
Om dezelfde reden zijn wij afgelopen weekend niet richting schoonvader gegaan. "Ligt Q al te bevallen dan?", vroegen ze :{

Eén weekend met een combi is ook heel leuk voor je moeder :Y Voor wat hoort wat telt niet bij familie en goede vrienden hoor! Snapt ze vast :)

Lastig hè, al die andere mensen. Ik begin het te leren: afbakenen tot wat voor mijn vent, ik en kleine **pieeeep** goed is.
pi_164591395
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:12 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Uiteindelijk dus wel. Maar ik heb geen zin om de druk te voelen dat we over drie weken echt moeten komen om ze te helpen. Ik kan me heel goed voorstellen dat we daar helemaal geen trek meer in hebben. Sowieso kan ik nauwelijks zitten dus die drie uur die we dan moeten rijden zijn m'n max wel.
Naja, het zal zich wel oplossen. Ik was van plan om me door niemand iets te laten vertellen als ik hoogzwanger ben. Lekker doen waar ik zin in heb. Voelt alleen zo lullig als mensen jou steeds wel helpen.
Ohh zo. Ja herkenbaar. Kunnen ze niet bij jou langskomen? Of je viert de verjaardag een week eerder, privéfeestje, en slaat de echte verjaardag over. Of je legt het precies zo uit als je hier doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')