Alsof dat lang gaat standhouden. Midyetsland staat bekend om haar mooie vrouwen. Zie de serie Vikingsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:58 schreef bigE het volgende:
Rafaël gaat de carrière van Polman geen goed doen...
Theo Bos is misluktquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:03 schreef Remzz het volgende:
Lekker programmatje zo, er is werkelijk niets mis gegaan vandaag
Theo Bosquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:03 schreef Remzz het volgende:
Lekker programmatje zo, er is werkelijk niets mis gegaan vandaag
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
past perfect dus bij die kamper uit Heemskerk
Hans van Zetten niet toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:06 schreef Klopkoek het volgende:
Commentatoren zijn soms tenenkrommende schreeuwers.
Arno Vermeulen niet hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:06 schreef Klopkoek het volgende:
Ze willen allemaal meeliften op de HvZ hype.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:06 schreef Klopkoek het volgende:
Aan zijn moederquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan wie zal Rutte nu de groetjes doen?
Zo nu is het klaar met je NOS-positiviteitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:11 schreef Joezi het volgende:
Is dit zendtijd voor politieke partijen ofzo, NOS rechtsche VVD honden!!!
De lol is er nu wel van af ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo nu is het klaar met je NOS-positiviteit
Of de Nederlandsequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:18 schreef TLC het volgende:
Tis niet te hopen dat de Amerikaanse sporters over 4 jaar allemaal Trump aan de telefoon krijgen
Behalve die met een gekke naamquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van Geert krijgen ze nu al een tweet![]()
Zal ie dan Ranomi ook bellen als ze goud zou winnen ?quote:
Daarentegen maakt Robin van Galen het weer helemaal goed.quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Slobeend het volgende:
Dit is uiteindelijk meer de tune dan die van Dotan.
13 kan nog bestquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:20 schreef noodgang het volgende:
Ja joh, 13 keer goud, weet je wat doe maar 20
Als ze achter komen zap ik weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ons Aller Ajax gaat toch wel voor hé?!
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef marcodej het volgende:
Toch lijkt me Robin wel een aardige vent. Echte sportliefhebber. Hij houdt wel van tokkiesporten, maar soit.
Is niet van ons allen, raar joch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ons Aller Ajax gaat toch wel voor hé?!
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
13 kan nog bestIn een heel gunstig geval vanavond nog 2 erbij
(allergunstigst 3 trouwens)
Zoals een echte Ajacied betaamt ! Ik ben er zelf ook zo één..quote:
Kan inderdaad wel, maar laten we nou niet de verwachtingen weer veel te hoog gaan leggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Keirin is een onderdeel waar je kan mazzelen, maar Büchli goud zo bizar zijn. Maar het kan zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, die niet. Maar die bij het zeilen bijvoorbeeld wel.quote:
Epke, Sifan Hassan en Ligtlee.quote:
Zou Geert hem dan wel bellen? Klinkt ook niet bijster Nederlands.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Keirin is een onderdeel waar je kan mazzelen, maar Büchli goud zo bizar zijn. Maar het kan zeker
Ik heb geen vertrouwen in Eppie na de laatste beelden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Epke, Sifan Hassan en Ligtlee.
Maar zeker de laatste twee zouden eerder een andere medaille zijn
ow en Buchli ook nog natuurlijk
Een medaille zou al geweldig zijn, ik teken blind voor bronsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Keirin is een onderdeel waar je kan mazzelen, maar Büchli goud zo bizar zijn. Maar het kan zeker
Welke laatste beelden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in Eppie na de laatste beelden.
Razorbacks.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:10 schreef Redefine het volgende:
Jan Slagter zijn reactie toen hij hoorde dat morgen op twee netten Olympische Sport te zien zal zijn:
[ afbeelding ]
Oh ik was vergeten dat Sifan vannacht is, 4 zekerheidjes dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Epke, Sifan Hassan en Ligtlee.
Maar zeker de laatste twee zouden eerder een andere medaille zijn
ow en Buchli ook nog natuurlijk
Van de rekstok gevallen en vingers weer auw.quote:
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:26 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Epke ook geen goud halen, volgens mij is ie minder dan in Londen 4 jaar geleden. En dan helpt een valpartij bij de laatste training ook niet mee.
Epke bijt zich er wel doorheenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:31 schreef Joezi het volgende:
Epke heeft pijn, die leeft er niet voor dus
Er is even niet zo veel verder. Alleen wat teamsporten, waar NL niet aan mee doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Geen vetpot op dit moment, BBC en NOS met turnen, Belg en Duitser zelfs helemaal geen OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |