De lol is er nu wel van af ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo nu is het klaar met je NOS-positiviteit
Of de Nederlandsequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:18 schreef TLC het volgende:
Tis niet te hopen dat de Amerikaanse sporters over 4 jaar allemaal Trump aan de telefoon krijgen
Behalve die met een gekke naamquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van Geert krijgen ze nu al een tweet![]()
Zal ie dan Ranomi ook bellen als ze goud zou winnen ?quote:
Daarentegen maakt Robin van Galen het weer helemaal goed.quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Slobeend het volgende:
Dit is uiteindelijk meer de tune dan die van Dotan.
13 kan nog bestquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:20 schreef noodgang het volgende:
Ja joh, 13 keer goud, weet je wat doe maar 20
Als ze achter komen zap ik weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ons Aller Ajax gaat toch wel voor hé?!
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef marcodej het volgende:
Toch lijkt me Robin wel een aardige vent. Echte sportliefhebber. Hij houdt wel van tokkiesporten, maar soit.
Is niet van ons allen, raar joch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ons Aller Ajax gaat toch wel voor hé?!
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
13 kan nog bestIn een heel gunstig geval vanavond nog 2 erbij
(allergunstigst 3 trouwens)
Zoals een echte Ajacied betaamt ! Ik ben er zelf ook zo één..quote:
Kan inderdaad wel, maar laten we nou niet de verwachtingen weer veel te hoog gaan leggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Keirin is een onderdeel waar je kan mazzelen, maar Büchli goud zo bizar zijn. Maar het kan zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, die niet. Maar die bij het zeilen bijvoorbeeld wel.quote:
Epke, Sifan Hassan en Ligtlee.quote:
Zou Geert hem dan wel bellen? Klinkt ook niet bijster Nederlands.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Keirin is een onderdeel waar je kan mazzelen, maar Büchli goud zo bizar zijn. Maar het kan zeker
Ik heb geen vertrouwen in Eppie na de laatste beelden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Epke, Sifan Hassan en Ligtlee.
Maar zeker de laatste twee zouden eerder een andere medaille zijn
ow en Buchli ook nog natuurlijk
Een medaille zou al geweldig zijn, ik teken blind voor bronsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Keirin is een onderdeel waar je kan mazzelen, maar Büchli goud zo bizar zijn. Maar het kan zeker
Welke laatste beelden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in Eppie na de laatste beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |