koekoek!quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als Tagliano's haxball carriere mislukt dan kan hij zich altijd nog richten op de gifjes industrie.
Dan zou hij de opvolger van Tjaptjoep kunnen worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als Tagliano's haxball carriere mislukt dan kan hij zich altijd nog richten op de gifjes industrie.
Long run is Australië beter natuurlijk. Upswing van de Belgjes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
België eindigde als poulewinnaar en was dus beter dan Australië.
Dit gifje is niet van mij moet ik zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan moest je meer haxball spelen tijdens je collegesquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit gifje is niet van mij moet ik zeggen
En ik heb zomaar de vrees dat mijn haxball carriere niet echt van de grond gaat komen, geen idee waarom
Maar fiscale colleges zijn juist érg interessantquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan moest je meer haxball spelen tijdens je colleges
Slecht, matigquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar fiscale colleges zijn juist érg interessant
Ik snap niet wat mensen tegen fiscaliteit kunnen hebben. Een genot voor de hersenenquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:31 schreef Jane het volgende:
Niet verliezen van België hoor. Dat vind ik altijd zo kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |