ja zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Ringo het volgende:
Ach, een uitzending die weinig kwaad kon. Een vleugje oubollig idealisme, een snufje sentiment en ontroering, een mespunt oudevrouwenwijsheid. Oma vertelt — maar wat ziet ze er nog práchtig uit hè, voor d'r leeftijd!
Ja, dat vond ik ook heel mooi, die kalme standvastigheid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:40 schreef Copycat het volgende:
Mooie aflevering.
Inspirerend, mensen die hun idealen een leven lang vasthouden
Situaties veranderen, dan is het niet gek om je standpunten aan te passen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook heel mooi, die kalme standvastigheid.
mooi artikel....quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:59 schreef Disana het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)tot-nu-toe~a4358109/
Een zeer positieve recensie.
Haar fragmenten waren grotendeels uit de vorige eeuw, maar ik vond haar zelf nog steeds zeer bij de tijds.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Situaties veranderen, dan is het niet gek om je standpunten aan te passen.
Dit was linkse standvastigheid uit de jaren '70.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben sport gaan kijken, dat zegt wel genoeg.
Ik werd al een beetje misselijk van de glibberige eensgezindheid hier. Het leek wel In de hoofdrol met Mies Bouwman.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben sport gaan kijken, dat zegt wel genoeg.
Je bedoelt dat het er weer eens relatief normaal aan toe ging ik plaats van enkel dat zure gezeik waar driekwart van de topics op Fok tegenwoordig in uitmonden?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik werd al een beetje misselijk van de glibberige eensgezindheid hier. Het leek wel In de hoofdrol met Mies Bouwman.
Barney.gifquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het er weer eens relatief normaal aan toe ging ik plaats van enkel dat zure gezeik waar driekwart van de topics op Fok tegenwoordig in uitmonden?
Ja, dat bedoel ik. Klef gedoe,quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef Monolith het volgende:
Je bedoelt dat het er weer eens relatief normaal aan toe ging ik plaats van enkel dat zure gezeik waar driekwart van de topics op Fok tegenwoordig in uitmonden?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:59 schreef Disana het volgende:
Zeker, maar wel de spijker op zijn kop, ik zat soms met kromme tenen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:59 schreef Disana het volgende:
Ja, ik vind de recensie ook wel verdiend. Kromme tenen had ik toen bleek dat die oude man z'n vrouw had laten sterven zodat ie zelf met een ander kon trouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Zeker, maar wel de spijker op zijn kop, ik zat soms met kromme tenen.
Ik vond dat wel héél erg maar moest een beetje gniffelenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik vind de recensie ook wel verdiend. Kromme tenen had ik toen bleek dat die oude man z'n vrouw had laten sterven zodat ie zelf met een ander kon trouwen.
Het was inderdaad raar zoals Erdbrink ineens over euthanasie begon in dat verband. Ze was oprecht geschokt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond dat wel héél erg maar moest een beetje gniffelen![]()
Meer het moment wat ook in de VK staat over de herseninfarct van Aat, toen zag ik dat ook in haar ogen. Er waren meer van dat soort momenten.
Hij zaagde er maar over door. Genant vond ik dat. En heel on-sensitief.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was inderdaad raar zoals Erdbrink ineens over euthanasie begon in dat verband. Ze was oprecht geschokt.
Ja dat was het zeker. Ik kreeg de indruk dat hij te jong was om te beseffen hoe kostbaar leven op haar leeftijd is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hij zaagde er maar over door. Genant vond ik dat. En heel on-sensitief.
En te veel van tevoren voorbereid. Raar bruggetje. "Ik denk dat je erg zorgzaam bent". Hedy: "Ehm, ja...". "Wat voor gevoel geeft dat zorgen je?".quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker. Ik kreeg de indruk dat hij te jong was om te beseffen hoe kostbaar leven op haar leeftijd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |