Oh jammer. Ik had dat een paar dagen geleden ineens. Werd werkelijk alles verwijderd. Ook wel geinig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan krijg je er geen geloof ik. Althans, dat is mij nog niet gelukt
Ze zat er kort achter dat scheeltquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:31 schreef Nattekat het volgende:
In de halve finale komt ze trouwens James tegen. Die ene die net nog een OR reed![]()
Soms wel leuk om mee te makenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik had dat een paar dagen geleden ineens. Werd werkelijk alles verwijderd. Ook wel geinig.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:32 schreef Syntix het volgende:
gvd ik heb veel notes_____________!!!!!!!!!!!!!!
Verrassend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:32 schreef Syntix het volgende:
Goed teken natuurlijk, want eerder tegenkomen was ook mogelijk als ze langzamer was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:31 schreef Nattekat het volgende:
In de halve finale komt ze trouwens James tegen. Die ene die net nog een OR reed![]()
Hoeveel?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:32 schreef Syntix het volgende:
Nu.quote:
Die zenden deze race straks pas live uitquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS gaat naar Jeroen Stekelenburg![]()
Dat mag je geloof ik gewoon zeggen. Althans, ik heb er nooit problemen mee gehadquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Het verraste mij toch wel
[..]
Geen idee of je dat mag zeggen..
Wat je nu ziet is de herhaling van Ligtlee. Van Riessen komt zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |