De 1e goal van de BPL van dit seizoen was ook nice.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een eerste doelpunt van de competitie
Dat was vooraf ook wel duidelijk. Volgens mij heerst er veel onrust in Bremen, zoiets had ik gelezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
De vraag is niet of maar met hoeveel Bayern dit gaat winnen.
Bremen is al jaren vrij matig, terwijl ze niet eens zo hele slechte selectie hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was vooraf ook wel duidelijk. Volgens mij heerst er veel onrust in Bremen, zoiets had ik gelezen.
Hullgodenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De 1e goal van de BPL van dit seizoen was ook nice.
Het laatste seizoen dat Bayern in het Olympische stadion van München speelde, werden ze toch kampioen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bremen is al jaren vrij matig, terwijl ze niet eens zo hele slechte selectie hebben.
Daarna ging het bergafwaartsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het laatste seizoen dat Bayern in het Olympische stadion van München speelde, werden ze toch kampioen?
Buiten Dortmund werden het dan nog Wolfsburg en Stuttgart. Alleen Wolfsburg heeft zich op een redelijk niveau gestabiliseerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarna ging het bergafwaarts
Nog CL gespeeld tegen Twente.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarna ging het bergafwaarts
Vorig jaar was Wolfsburg ook niet zo best.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten Dortmund werden het dan nog Wolfsburg en Stuttgart. Alleen Wolfsburg heeft zich op een redelijk niveau gestabiliseerd.
9e, shit happens als je beste speler voor een koekoekbedrag weggekocht wordt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vorig jaar was Wolfsburg ook niet zo best.
Dan moet je wel geschikte vervangers halen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9e, shit happens als je beste speler voor een koekoekbedrag weggekocht wordt.
Dost overigens naar Sporting.
Verdediging van zelfde beroerde niveau als heel Ajax tegen Rostovquote:
Ze hebben Mario Gomez gekocht en Borja Mayoral gehuurd van Real Madrid. Voor de rest weet ik dat Dante naar een kutgehucht in Frankrijk is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet je wel geschikte vervangers halen.
Dat is het lot van Ajax deze eeuw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verdediging van zelfde beroerde niveau als heel Ajax tegen Rostov
Ik kan wel genieten van het voetbal van Bayern hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
Behoudends de goals vind ik er weinig aan eigenlijk.
Ze hebben er ideale backs voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat de counters van Bayern komend seizoen een belangrijk wapen zullen zijn, zeker in de CL.
Je ziet wel dat ze sneller voor een diepe bal gaan als er een beetje ruimte ligt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hebben er ideale backs voor.
Wel jammer dat mijn favoriet Douglas Costa niet speelt. Wat een geweldenaar is dat zeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je ziet wel dat ze sneller voor een diepe bal gaan als er een beetje ruimte ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |