Ieder zijn ding toch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja waarom zou ik dan zo'n kutdrug gebruiken als ik veel leukere dingen kan doen
klopt, mijn bezwaar tegen alcohol ligt bij mij dan ook vooral aan de ervaring van anderen die veel van de drug ophebben en lastig en gewelddadig wordenquote:
dat heb ik vooral met xtcquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, mijn bezwaar tegen alcohol ligt bij mij dan ook vooral aan de ervaring van anderen die veel van de drug ophebben en lastig en gewelddadig worden
Daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Kreeg ook nooit losse handjes ofzo na teveel drank.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, mijn bezwaar tegen alcohol ligt bij mij dan ook vooral aan de ervaring van anderen die veel van de drug ophebben en lastig en gewelddadig worden
vind alcohol vooral dempend met genotquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
alcohol wel goeie seks man gvd, paar lijnen wittie bij en ik geef iemand de nacht van haar leven
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
alcohol wel goeie seks man gvd, paar lijnen wittie bij en ik geef iemand de nacht van haar leven
Hoezo niet? Moet ik voor jou ook al bang zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet meer zo'n zin in FOK!
kreeg hem een keer niet stijf was eckt klotequote:Op zondag 14 augustus 2016 19:38 schreef Drug het volgende:
Zosk blijft ook maar hangen bij die 7 cm.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kreeg hem een keer niet stijf was eckt klote
En niet te vergeten Ajax met hun prachtprestatie van gisterenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
We kunnen het ook over voetbal hebben, veel leuker joh.
PSV![]()
Zlatan![]()
Gini
ja alcohol dempt zintuiglijk, maar geestelijk niet. g nooit gedaan, ben denk wat overbehoedzaam met zulke downersquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind alcohol vooral dempend met genot
liever G
true story. maar heb nog nooit seks op lsd gehad, denk dat ik dat wel kan waarderenquote:
Kweetnie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Drug het volgende:
[..]
ja alcohol dempt zintuiglijk, maar geestelijk niet. g nooit gedaan, ben denk wat overbehoedzaam met zulke downers
[..]
true story. maar heb nog nooit seks op lsd gehad, denk dat ik dat wel kan waarderen
o dat lijkt me helquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kreeg hem een keer niet stijf was eckt klote
Hallo,quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
En niet te vergeten Ajax met hun prachtprestatie van gisteren
denk je? gewoon een beetje tegen elkaar aan neuken toch. niet voor niks de brandstof van de oneindige orgies uit de 60/70squote:Op zondag 14 augustus 2016 19:43 schreef Trollscience het volgende:
fappen op lsd is wel lkkr
seks lijkt me te ongemakkelijk
heb je ooit gerookt? anders moeilijk uit te leggen, je weet gewoon dat het vies is als je sigaret rookt en dat het gevoel niet eens zo fantastisch is maar toch heb je zo'n heftige drang om weer te rokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |