Volgens mij heb jij niet meer zo'n zin in FOK!quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dacht omdat je altijd zo verzuurd bent he
dat magquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik denk niet dat het mogelijk is om wat dan ook te begrijpen en ik geloof niet in psychoanalyse
Ok Nielsquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat was best een lekker feestje vanmiddag in de strandtent waar ik was.
nog pilletje gepakt en stoned tegen de muur gelopen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel iets teveel op, maar ja.
Nee, dat is niet zo mijn ding.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog pilletje gepakt en stoned tegen de muur gelopen?
ooit gedaan danquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo mijn ding.
Beide ja, alleen niet tegen de muur op gelopen. Het bleef trouwens bij die ene keer.quote:
verstandige jongenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beide ja, alleen niet tegen de muur op gelopen. Het bleef trouwens bij die ene keer.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tegenwoordig drink ik echt nauwelijks meer, en als ik drink in kleine hoeveelheden.
quote:
vieze burgerlulquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tegenwoordig drink ik echt nauwelijks meer, en als ik drink in kleine hoeveelheden.
Why?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:30 schreef Trollscience het volgende:
heb altijd al een hekel aan alcohol gehad om eerlijk te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |