Volgens mij heb jij niet meer zo'n zin in FOK!quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dacht omdat je altijd zo verzuurd bent he
dat magquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik denk niet dat het mogelijk is om wat dan ook te begrijpen en ik geloof niet in psychoanalyse
Ok Nielsquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat was best een lekker feestje vanmiddag in de strandtent waar ik was.
nog pilletje gepakt en stoned tegen de muur gelopen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel iets teveel op, maar ja.
Nee, dat is niet zo mijn ding.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nog pilletje gepakt en stoned tegen de muur gelopen?
ooit gedaan danquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo mijn ding.
Beide ja, alleen niet tegen de muur op gelopen. Het bleef trouwens bij die ene keer.quote:
verstandige jongenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beide ja, alleen niet tegen de muur op gelopen. Het bleef trouwens bij die ene keer.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tegenwoordig drink ik echt nauwelijks meer, en als ik drink in kleine hoeveelheden.
quote:
vieze burgerlulquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tegenwoordig drink ik echt nauwelijks meer, en als ik drink in kleine hoeveelheden.
Why?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:30 schreef Trollscience het volgende:
heb altijd al een hekel aan alcohol gehad om eerlijk te zijn
word er extravert van op een manier die me niet bevalt, en als het uitwerkt word ik chagrijnig en krijg ik hoofdpijnquote:
Dat is bij de meesten zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
word er extravert van op een manier die me niet bevalt, en als het uitwerkt word ik chagrijnig en krijg ik hoofdpijn
Ok.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:33 schreef Drug het volgende:
monddood gemaakt door het patriarchaat. maar zielen sterven niet, zielen zwijgen niet
ja waarom zou ik dan zo'n kutdrug gebruiken als ik veel leukere dingen kan doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is bij de meesten zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |