Yep, de top wordt steeds breder.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ging Harrie Smolders trouwens lekker!
Is dat ergens terug te zien? Heb uiteraard net de laatste rit gemistquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ging Harrie Smolders trouwens lekker!
Ben benieuwdquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes een aantal springruiters neemt na afloop van hun ronde?
Ik verwacht dat hij na OS ook niet meer geselecteerd zal worden voor landenwedstrijden, genoeg andere ruiters die het kunnen overnemen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)g-eens-gebeuren.html
Blijkens de woorden van de bondscoach, die ook vond dat dit eigenlijk ook niet mocht gebeuren, waren dit dus gewoon tikken uit frustratie. En nergens voor nodig.
Om 1 slippertje? Nah. Als hij goed rijdt dan rijdt ie goed.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij voorlopig ook niet meer geselecteerd zal worden voor landenwedstrijden, genoeg andere ruiters die het kunnen overnemen.
Vandaag reed ie niet goed, die 1e weigering was een ruiterfout.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om 1 slippertje? Nah. Als hij goed rijdt dan rijdt ie goed.
Klopt. Die strafpunten van Jeroen was ook door een ruiterfout. Ook maar niet meer opstellen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vandaag reed ie niet goed, die 1e weigering was een ruiterfout.
Die heeft wat meer credit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Die strafpunten van Jeroen was ook door een ruiterfout. Ook maar niet meer opstellen?
Serieus, wat een onzinquote:
Medailles tellen, een goede naam niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, wat een onzin. Jur staat juist bekend als nette en correcte ruiter
.
Ga heen, Jur heeft een flinke staat van dienst. Anders was niet hij maar Gerco opgesteld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Medailles tellen, een goede naam niet.
Gelukkig is de bondscoach niet zo kortzichtigquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Medailles tellen, een goede naam niet.
Hij gaat te ver live te zien op de hele wereld. Dat is gewoon dom en die Belg net zo.
Wat had je gezien?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef mootie het volgende:
Dan had ik het toch niet zo fout gezien, met mijn lekenoog.
Heeft ie vandaag aardig verprutst en genoeg ruiters die op ongeveer hetzelfde niveau zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga heen, Jur heeft een flinke staat van dienst. Anders was niet hij maar Gerco opgesteld.
Ja joh.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie vandaag aardig verprutst en genoeg ruiters die op ongeveer hetzelfde niveau zitten.
Blijft ook altijd kwestie van welke paarden ze op stal hebben staan.
De tijd na de OS zal het leren, kan zijn gedachte niet lezen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig is de bondscoach niet zo kortzichtig.
Aardige en nuchtere vent, trouwens.
Je denkt dat ik de enige ben die er zo over denkt?quote:
Dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat ik niet denk dat 1 kleine misstap hem voor altijd uit de landenteams zal houden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je denkt dat ik de enige ben die er zo over denkt?
Het ging gewoon te ver in mijn ogen, doe je niet in de ring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |