quote:Het is zover: we starten met een kersvers Eredivisieseizoen. Zoals we weten is PSV na een memorabele slotdag opnieuw landskampioen geworden en zullen ze azen op een derde titel. We hebben, vraag God maar hoe, slechts twee nieuwkomers in de Eredivisie: Go Ahead Eagles vervangt De Graafschap en Sparta Rotterdam keert na zes jaar afwezigheid terug in de Eredivisie. Iedereen heeft gedroomd van een terugkeer van de Kasteelclub and it happened. In 2012/13 waren ze nog het meest dichtbij maar Markjan Fledderus was ze in de slotfase met twee vrije trappen te machtig. Het kan dichtbij maar o zo ver zijn.
ADO Den Haag start aan een nieuw seizoen met een nieuwe trainer. Henk Fraser vertrok naar Vitesse als opvolger van Rob Maas en zodoende is de babbelzieke Joegoslaaf, Zeljko Petrovic, aangesteld als hoofdcoach. Bij ADO was er qua uitgaande transfers weinig heibel te beleven. Er werd een beetje gesleuteld aan de inkomende transfers waarbij er allerlei spannende buitenlanders zijn aangetrokken. Laat u verrassen en enjoy het.
Ajax staat voor een nieuw seizoen zonder Frank de Boer, na iets minder dan zes jaar hoofdcoach van Ajax te zijn, liet hij zijn contract verscheuren. We weten nooit of hij het voor of na de schande van Doetinchem besloten heeft. Peter Bosz volgt hem op. Het spel van Ajax zou er dan interessanter op moeten worden na alle tikkiebreedjaren van Frank. Bij Ajax werd er onlangs hard gelachen toen Milik voor 32 miljoen euro verkocht werd aan Napoli. Ajax heeft een vervanger gevonden die luistert naar de naam van Bertrand Traoré. Het is huur maar dat mag de pret niet drukken. Ajax zal er trots op zijn ERVARING hebben aangekocht met Heiko Westermann. Davinson Sanchez en Mateo Cassierra werden op hun beurt weggelokt uit het altijd heibele Colombia.
AZ heeft alleen Vincent Janssen zien vertrekken. Die ging voor circa 20 miljoen euro naar het miljoenenrijk van de Premier League. Verder zou sleutelspeler Henriksen nog kunnen vertrekken maar vooralsnog heeft Torino twee weken geleden voor het laatst een signaal gegeven. AZ was vrij attent op de transfermarkt. Ze haalden Mats Seuntjens en Rens van Eijden al vroeg binnen en toen Janssen eenmaal vertrokken was, werd Wout Weghorst aangetrokken als vervanger en is ook de magische spits Fred Friday aangetrokken. Normaal gesproken moet een vierde eindklassering gewoon weer mogelijk zijn voor AZ onder John van den Brom.
Excelsior heeft zich knap voor het derde jaar op rij gevestigd in de Eredivisie en dit jaar mogen ze een vierde jaar veilig proberen te stellen en opnieuw met een nieuwe trainer: Marinus Dijkhuizen was de fakkeldrager, vervolgens Alfons Groenendijk en nu komt Mitchell van der Gaag over. Die liet al tijdens het seizoen weten dat hij FC Eindhoven niet meer zou coachen. Bij Excelsior is er een redelijke exodus van de afgelopen twee seizoensbasis geweest. Van Weert, Stans, Fischer, Kruys etc zijn vertrokken. Excelsior heeft er allerlei spelers voor teruggehaald dus we moeten ons laten verrassen met wat het gaat worden. Degradatiestrijd is iets wat zeker is.
Feyenoord! Weer een jaar zwoegen met Van Bronckhorst en nu in plaats van met Kramer nu met Nicolai Jorgensen van FC Kopenhagen. Voor de rest is de horizon heel weinig veranderd bij Feyenoord. We weten genoeg, dit wordt een langspeelplaat van 2015/16.
Go Ahead Eagles is na een seizoen afwezigheid netjes teruggekeerd in de Eredivisie. Waar eerst troltrainer Dennis Demmers tot eind februari heeft aan lopen kloten, maakte Hans de Koning wel het potentieel van de selectie waar. Kampioenschap was kansloos maar ze slachtten wel De Graafschap in de finale van de play-offs. We kunnen dit seizoen genieten van goden als Randy Wolters, Leon de Kogel, Sander Fischer, Theo Zwarthoed. Alleen de fans zijn soms ietwat raar maar voor de rest is Go Ahead een prima clubje.
FC Groningen heeft na drie seizoenen de hel eindelijk een seizoen zonder Erwin van de Looi. Ernest Faber werd weggekaapt bij het altijd gezellige NEC, alleen Michael de Leeuw ging weg, voor de rest zijn er o.a Van Weert, Jenssen Yttergard en een of andere bonkige verdediger aangetrokken. Met Faber kan er, sure, veel meer worden uitgehaald. Ik zie ze wel leuke dingen doen. Niet grootse daden of zo maar wel gewoon oldskool Groningen.
Heerenveen gaat weer verder zonder talisman Foppe de Haan. Streppel komt over van Willem II waar hij een loodzwaar laatste seizoen had. Bij Heerenveen zijn er, hoe kon het ook anders, bijna geen mensen vertrokken. Otigba schijnt wel snel te vertrekken maar REZA, Stijn Schaars zijn gekomen en Thern is terug na zijn slopende blessure. Slechter dan het afgelopen seizoen kan niet en we weten dat Heerenveen op zijn tijd sympathiek voetbal kan spelen.
Heracles Almelo is alweer klaar in Europa nadat ze kansen niet afmaakten en zodoende van het schimmige Arouca verloren. Bij Heracles is het rustig gebleven. Alleen Weghorst vertrok en Kuwas en Vermeij zijn gekomen. Heracles heeft zich dus versterkt. Ik denk dat Heracles weer een vrij vergelijkbaar seizoen met vorig jaar gaat draaien, alleen eindigen ze of course minder hoog. Dat is zeker.
NEC: tsja. Een groot vreemdelingenlegioen geworden na het vertrek van Faber en Limbombe. Een vage Duitser Peter Hyballa is gekomen en de hele selectie zit vol schimmige namen waar niemand weet van heeft. We weten alleen dat de voorbereiding kut was. Ik laat me verrassen. Het zal een zwaar seizoen voor ze worden in ieder geval.
PEC Zwolle heeft Lam, Van Hintum en Veldwijk zien vertrekken maar ze hebben wel een stapel leuke voetballers teruggehaald. Ted van de Pavert, Youness Mokthar en Achahbar komen permanent over van hun clubs en Calvin Verdonk en Hachim Mastour worden gehuurd. Saymak is ook terug na een jaar afwezigheid van zijn blessure. Het kan weer eens een leuk interessant seizoen worden voor PEC vol met leuke voetballers waar ze vorig jaar weer meer verplicht waren om catenaccio te spelen.
PSV zag alleen Bruma vertrekken en haalde Daniel Schwaab ervoor terug. Voor de rest heeft PSV nog weinig uitgespookt op de transfermarkt maar per saldo is er weinig spectaculairs veranderd. Willems aast nog op een transfer en er is veel gezwijmel over Van Ginkel. Dat is alles wat we weten. PSV draaide een leuke voorbereiding en won afgetekend van Port en Sporting en het won de JCS. PSV is dit seizoen normaal gesproken de doodgeverfde titelkandidaat waar er veel vraagtekens zijn rond Ajax en Feyenoord.
Roda JC is ook een vreemdelingenlegioen geworden waar we ons uitgebreid door moeten laten verrassen. Kalezic is al na een seizoen weg vol mot. Yannis Anastasiou keert ervoor terug. Roel Brouwers, Chris Kum en Mikhail Rosheuvel zijn de bekendste versterkingen maar voor de rest zijn er allemaal versterkingen binnengehaald die weinig mensen kennen. De voorbereiding was wel prima van Roda-zijde maar we weten niet echt wat we kunnen verwachten: wel dat Yannis wil aanvallen.
Sparta is weer terug na zes jaar afwezigheid. God heeft ze een tijdje verafschuwd maar ze zijn weer terug in genade. Pastoor ontnam en gaf ze het Eredivisieschap. De afgelopen zomer is er op Spangen weinig vertrokken van aansprekende namen dus ze konden vooral bouwen aan een Eredivisiewaardige basis. Bart Vriends en El Azzouzi zijn gekomen vanuit de Eredivisie maar er zijn voornamelijk buitenlandse spelers gehaald waaronder Craig Goodwin (een van de besten in Australië), Ivan Calero, Pinteaux en nog wat namen. Sparta gaat met een begroting van 9,5 miljoen euro de Eredivisie in. Veel meer dan Excelsior en Go Ahead dus handhaving zou prima moeten kunnen. Binnen de Eredivisie wil Sparta drie jaar overleven en dan uitbreiden qua doelstellingen.
FC Twente is er ook nog. God mag weten hoe, god mag weten hoe. Na weken onzekerheid is het zeker dat ze Eredivisievoetbal spelen. Vak P is net zo dronken als altijd en de selectie is niet enorm veranderd. Gutierrez is vertrokken naar Betis, Ziyech vooralsnog niet en er zijn enkele onbekende talentjes aangetrokken. Weer een mysterie wat dat gaat worden. Twente zal wel weer rondhangen in de middenmoot. Lekker man.
FC Utrecht heeft weinig kunnen investeren door geldtekort maar er is ook weinig vertrokken. Vooralsnog is alleen Letschert vertrokken naar Sassuolo dus we weten wat we weer kunnen verwachten van FC Utrecht: lekker rondhangen tussen positie zes en positie negen. Dat is leuk en realistisch. Lekker weer Haller ophemelen op basis van niets maar gewoon vooral genieten van het middenveld van Utrecht. Meer. dan. prima.
Vitesse is verlost van de onkunde van Rob Maas en heeft Henk Fraser weggehaald bij ADO Den Haag. De transferperiode begon met het aantrekken van Navarone Foor, dat shockeerde iedereen. Een NEC-er naar Vitesse maar wat we weten is dat hij zeer gedreven is. Abiola Dauda komt weer terug van de huur, Baker en Nathan komen weer een jaartje vanuit Chelsea, ene Michael Tornes komt van Odense BK en... RICKY VAN WOLFSWINKEL IS TERUG VOOR DRIE JAAR. Henk Fraser zou best veel uit dit leuke materiaal kunnen halen. AZ bedreigen voor plek vier zou best kunnen.
Streppel is weg en ze halen Erwin van de Looi terug. Willem II scoorde niet hoog bij mij in de voorbereiding. Veel spelers van het vorige seizoen zijn vertrokken: ik noem een Andersen, Braber, Ondaan, Van der Struyk, Haemhouts etc. Niet enorm belangrijke spelers maar het is in degradatiestrijd vooral zonde dat je Ondaan laat gaan. Een erg leuke speler. Willem II huurt Jari Schuurman van Feyenoord, haalt Thom Haye van AZ voor het middenveld, ze halen een spits van Villarreal die ik niet ken: Fran Sol. Verder is Lieftink weggeplukt bij Vitesse. Willem II heeft niet verloren in de voorbereiding en veel vertrouwen opgedaan. We kunnen, denk ik, een defensief maar tegelijkertijd interessant Willem II verwachten.
Spieren hermanos!quote:
Okequote:Op zondag 14 augustus 2016 16:59 schreef Brammess het volgende:
Ik ga naar de premjer liek maar ik houd de wedstrijd aan op Fox Go.
Dat is niet verboden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:59 schreef Brammess het volgende:
Ik ga naar de premjer liek maar ik houd de wedstrijd aan op Fox Go.
Zo goed als Guardado speelt, zo slecht speelt de rest. Ook Pröpper is slordig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Guardado staat weer godelijk te ballen
Ik blijf erom lachenquote:
hoe zien ze eruit? Beetje hetzelfde zekerquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
PSV heeft teveel domme spelers, tel er al 4
Is dat nog ergens terug te vinden?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik blijf erom lachen
Alhoewel ze wel van het overacting zijn. BFF's van Hansie!
Ja allemaal rood wit shirt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoe zien ze eruit? Beetje hetzelfde zeker
3 van dezelfde kleur en 1 witte die van taco's houdtquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoe zien ze eruit? Beetje hetzelfde zeker
Nee, maar jij wel dat je zo goed oplet voor hem.quote:
Het is Davy, die haalt nog posts terug van voor het bestaan van FOK! als het even kan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, maar jij wel dat je zo goed oplet voor hem.
PSV zet constant druk het 2de gedeelte van de eerste helft. En gaan nu ermee door.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, spel is niet best dus je kan niet zeggen dat ze he tverdienen ofso
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 17-08-2016 om 13:06:46Mario Been assistent van Dick Advocaat bij Fenerbahçe. Zo meer op foxsports.nl. https://t.co/ers1AYALuv reageer retweet
Het zit eens vol als ze bovenaan staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zit nog best aardig vol bij Excelsior
Introductieweek in Rotterdam, zullen vast wat mensen op af komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het uitvak zeker weten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou er de kroeg niet voor uitkomen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Introductieweek in Rotterdam, zullen vast wat mensen op af komen
Tegen Excelsior hadden jullie toch altijd een fietscombi? Of is dat een andere clubquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het uitvak zeker weten.
Ik ook niet, niet voor Excelsior-ADOquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er de kroeg niet voor uitkomen hoor
Vorig seizoen ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tegen Excelsior hadden jullie toch altijd een fietscombi? Of is dat een andere club
NEC had een fietscombi tegen Achilles in de Jupiter Liek volgens mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Tegen Excelsior hadden jullie toch altijd een fietscombi? Of is dat een andere club
Ik vraag me af waarom ik het nu eigenlijk opzet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet voor Excelsior-ADO
We hebben nu eenmaal geen levenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ik het nu eigenlijk opzet.
Voorafje voor Pogba show zo
Was er een Ado hype?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Ado hype is ook weer over.
Mag het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij sommige clubs is er meteen een groot feest als ze twee keer achter elkaar winnen
Dat is toch best een beetje zielig?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij sommige clubs is er meteen een groot feest als ze twee keer achter elkaar winnen
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wat overdreven, maar ieder zijn ding.
Dat is altijd in het begin van het seizoen, kleine clubjes die eens bovenaan staan en meteen foto's van teletekst maken.quote:
Allemaal hun zussen aan het neukenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit lekker vol ook bij dat Volendam
"Ik ben meer dan de zus van Jan Smit"quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Allemaal hun zussen aan het neuken
ADO'ers doen dat zelfs al voor de competitie begonnen isquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd in het begin van het seizoen, kleine clubjes die eens bovenaan staan en meteen foto's van teletekst maken.
Dat is best een beetje zielig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd in het begin van het seizoen, kleine clubjes die eens bovenaan staan en meteen foto's van teletekst maken.
Terechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
ADO'ers doen dat zelfs al voor de competitie begonnen is
Opportunisten
Normaliter is dat hun enige mogelijkheid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opportunisten
Dat krijg je met opperkleurder en haags_kwartiertje als fans.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opportunisten
Persoonlijk vind ik het best een beetje zielig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je met opperkleurder en haags_kwartiertje als fans.
Lachen, gieren en brullen.
Een Ajacied moet jullie redden, typisch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd dat Becker komt, dan kan Schaken lekker de bank warm houden.
Een 2e-rangs Ajacied wordt de redder van ADOquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo blij zijn met de komst van Becker, hahahahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee Haags, Typisch is hier niet aanwezig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Ajacied moet jullie redden, typisch.
FS3 heeft geen balkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
De voorselectie wordt ons even voorgeslezen in DE BALK
Over welke club gaat dit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan heb je een zwart vlak op je shirt waar de sponsornaam kan staan, maar dan heb je geen sponsor...
Achillesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over welke club gaat dit?
Dat kon je ook van de 1-0 van Excelsior zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:26 schreef Tagliano het volgende:
Goed ingeschoten, maar waar die verdedigers mee bezig waren
Die doen helemaal nergens meequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:27 schreef Brammess het volgende:
Jong Utrecht, dan had ik liever Jong Feyenoord.
Feyenoord wilde toch niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:27 schreef Brammess het volgende:
Jong Utrecht, dan had ik liever Jong Feyenoord.
Volgens Van Oostveen niet had ik een keer gelezen. Die is gepikeerd dat Feyenoord niet met de mooie KNVB-pilot mee wilde doen en dus zijn ze nu veroordeeld tot een alternatieve competitie met een niveau van niks. Als Jong Feyenoord nu nog aan de reguliere competitie wil deelnemen zouden ze op het vijfde niveau moeten beginnen zei hij toen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die doen helemaal nergens mee![]()
Geen idee of ze op een later moment nog kunnen instromen
Ado schuttert opvallend vaak tegen Excelsior. Ze geven de goals bijna gratis weg daar.quote:
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kon je ook van de 1-0 van Excelsior zeggen.
Afgelopen twee seizoenen 2-3. Kritisch keurder ook jij, WINST IS WINST.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado schuttert opvallend vaak tegen Excelsior. Ze geven de goals bijna gratis weg daar.
Het is dat ik beter weet, maar dit komt haast over als een pleidooi voor resultaatvoetbalquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen twee seizoenen 2-3. Kritisch keurder ook jij, WINST IS WINST.
Dat is zo, maar tegengoals gratis weggeven is ook een zonde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen twee seizoenen 2-3. Kritisch keurder ook jij, WINST IS WINST.
In Den Haag heerst een andere mentaliteit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat ik beter weet, maar dit komt haast over als een pleidooi voor resultaatvoetbal
Toch gek dat ze niet meedoen, ze moeten daar toch ook wel geld voor hebben. Als je ziet welke andere Jong-ploegen ook meedoenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens Van Oostveen niet had ik een keer gelezen. Die is gepikeerd dat Feyenoord niet met de mooie KNVB-pilot mee wilde doen en dus zijn ze nu veroordeeld tot een alternatieve competitie met een niveau van niks. Als Jong Feyenoord nu nog aan de reguliere competitie wil deelnemen zouden ze op het vijfde niveau moeten beginnen zei hij toen.
Vergeet niet dat ze op dat trainingscomplex geen JL kunnen spelen, wat Ajax en PSV wel kunnen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch gek dat ze niet meedoen, ze moeten daar toch ook wel geld voor hebben. Als je ziet welke andere Jong-ploegen ook meedoen
Zal even zoeken wat Van Geel er over zei.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch gek dat ze niet meedoen, ze moeten daar toch ook wel geld voor hebben. Als je ziet welke andere Jong-ploegen ook meedoen
Is dat zoveel slechter dan wat Utrecht heeft dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze op dat trainingscomplex geen JL kunnen spelen, wat Ajax en PSV wel kunnen bijvoorbeeld
Ik geloof dat er eisen zijn aan een tribune en veiligheidsvoorschriften en dergelijke. De boel is daar wel oud dus da's ietwat lastig allemaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat zoveel slechter dan wat Utrecht heeft dan?
Hier ook, maar nu hoorde ik het echt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doet het hier al sinds 18.00
PSV gaat wel een klein stadionnetje bouwen op de Herdgang. En Ajax krijgt ook wel een nieuw complex ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof dat er eisen zijn aan een tribune en veiligheidsvoorschriften en dergelijke. De boel is daar wel oud dus da's ietwat lastig allemaal
Ik heb geen moment de zon gezien vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ook, maar nu hoorde ik het echt.
[..]
PSV gaat wel een klein stadionnetje bouwen op de Herdgang. En Ajax krijgt ook wel een nieuw complex ook.
Maar voor de rest spelen ze ook vaak in het stadion van de buren.
Als je op Utrecht daarmee doelt, dat klopt ja. Ik weet dat Feyenoord ook nog wat probeerde met Excelsior maar het fijne weet ik ook niet preciesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat wel een klein stadionnetje bouwen op de Herdgang. En Ajax krijgt ook wel een nieuw complex ook.
Maar voor de rest spelen ze ook vaak in het stadion van de buren.
Nou, bedankt voor dit bericht zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:36 schreef Caland het volgende:
Feyenoord is vooral bang omdat ze weten dat er op een vrijdagavond naar Oss ook gewoon 200 man meereizen. True story
Verder komt er volgend seizoen een nieuw jeugdcomplex dus het is vrij zinloos om nu varkenoord te gaan upgraden.
Al blijf ik het een kutbeslissing vinden.
Nooit te beroerd om wat opheldering te verschaffen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor dit bericht zullen we maar zeggen.
Zijn ze dat jeugdcomplex al aan het bouwen dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:36 schreef Caland het volgende:
Feyenoord is vooral bang omdat ze weten dat er op een vrijdagavond naar Oss ook gewoon 200 man meereizen. True story
Verder komt er volgend seizoen een nieuw jeugdcomplex dus het is vrij zinloos om nu varkenoord te gaan upgraden.
Dacht even dat je post voor het feyenoord topic was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit te beroerd om wat opheldering te verschaffen.
Weet niet meer precies welk artikel ik had gelezen, maar iig:quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of ze beginnen er volgend jaar aan. Weet het niet meer precies. Moet vrij vlot af zijn iig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn ze dat jeugdcomplex al aan het bouwen dan?
Je kunt tot die tijd toch wel op Varkenoord spelen? Het is niet alsof de andere clubs een volwaardig stadion hebben staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:36 schreef Caland het volgende:
Rare beslissing ja, ze hebben na Ajax en PSV de hoogste begroting en dan blijkbaar geen geld daarvoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet meer precies welk artikel ik had gelezen, maar iig:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)r-reserve-competitie
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)l-is-licentieeis.htm
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)-en-fc-den-bosch.htm
Geld is blijkbaar toch het criterium. Ze denken dat op te kunnen vangen door goede spelers te verhuren. Lijkt me geen alternatief voor een goed beloftenteam, maar oké.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat lijkt mij ook. Ik kom nog wel eens bij Achilles en dat is echt niet beter. Zoals ik al zei is het een rare beslissing al heb ik in de wandelgangen vooral gehoord dat ze het niet aandurven door de veiligheidsrisico's.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt tot die tijd toch wel op Varkenoord spelen? Het is niet alsof de andere clubs een volwaardig stadion hebben staan.
Willekeurige oefenpotjes worden al verplaatst of afgelast door bange burgemeesters. Dat zal helemaal zo zijn als Jong Feyenoord langs komt denk ik. Snap het ergens ook wel, maar ik vind het wel ruk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Ik kom nog wel eens bij Achilles en dat is echt niet beter. Zoals ik al zei is het een rare beslissing al heb ik in de wandelgangen vooral gehoord dat ze het niet aandurven door de veiligheidsrisico's.
Ah oké kon niet echt artist impressions vindenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Of ze beginnen er volgend jaar aan. Weet het niet meer precies. Moet vrij vlot af zijn iig.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah oké kon niet echt artist impressions vinden
Er zijn er nog maar één of twee over van het degradatiejaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Sporkslede
NAC heeft dus nog steeds van dat soort walgelijke figuren rondlopen
Kan best zijn en het is ook wel een stuk beter op het eerste oog, maar Sporkslede zou vorig jaar zeker niet misstaan hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn er nog maar één of twee over van het degradatiejaar.
Ik verkondig al maanden dat VVV kampioen wordt dus het gaat ook gebeuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan best zijn en het is ook wel een stuk beter op het eerste oog, maar Sporkslede zou vorig jaar zeker niet misstaan hebben
Hmm, bij Feyenoord en dat soort projecten weet je nooit of het ineens afgeschoten wordt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit het is, het heet wel Nieuw Varkenoord.
Die geef ik ook behoorlijk wat kans jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verkondig al maanden dat VVV kampioen wordt dus het gaat ook gebeuren.
Lambiek nu op Ziggo Sport
Leuke 40-45 referentiequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm, bij Feyenoord en dat soort projecten weet je nooit of het ineens afgeschoten wordt.
Na de Kuip het tofste stadion in Nederland. Hoop dat ze snel weer promoveren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik gun het VVV wel, alleen Maurice niet.
De Koel tof vinden watquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Na de Kuip het tofste stadion in Nederland. Hoop dat ze snel weer promoveren.
Als je dat niet vindt ben je er waarschijnlijk nooit geweest.quote:
Ik vind het er echt niet uitzien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat niet vindt ben je er waarschijnlijk nooit geweest.
Ja dat zeg ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het er echt niet uitzien.
Het heeft absoluut geen zin om daar met jou over in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch geen fatsoenlijk stadion voor de Eredivisie joh.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Na de Kuip het tofste stadion in Nederland. Hoop dat ze snel weer promoveren.
Ben er 1x geweest. Het is daar zeker wel tof. Alleen dat plan voor het nieuwe stadionquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat niet vindt ben je er waarschijnlijk nooit geweest.
Wat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ben er 1x geweest. Het is daar zeker wel tof. Alleen dat plan voor het nieuwe stadion
Ja als ze een nieuw stadion krijgen mogen ze van mij ook wel weer oprotten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ben er 1x geweest. Het is daar zeker wel tof. Alleen dat plan voor het nieuwe stadion
Eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als ze een nieuw stadion krijgen mogen ze van mij ook wel weer oprotten.
Nederland heeft sowieso een stadioncultuur van niks. Als je bijvoorbeeld NEC hebt gezien dan ben je ook direct bij driekwart van de andere clubs geweest. Hooguit qua vormgeving iets anders maar verder allemaal dezelfde inspiratieloze rotzooi.
Ik zocht andere foto's die ik destijds gezien had, kan ze nu niet vinden. Maar het ziet er echt niet uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er nou een kantoorpand in het stadion?
Mijn fokmanager en toto ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit weer zo hard te hopen hier dat het 1-2 blijft.
ik zei het tochquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ADO GODEN
?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zei het tochjij met je tegengoals!
Oke, NP.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
aha verkeerd gelezen laat maar was iemand anders
PSV wint 0-4 jeweetzellufquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze wedstrijd gaat geen verandering brengen om de koppositie.
Vroeg ik mij ook af idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal wel wat gemist hebben, maar waarom is PEC-PSV niet de hoofdwedstrijd voor FOX?
Omdat Ajax meer kijkers trekt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal wel wat gemist hebben, maar waarom is PEC-PSV niet de hoofdwedstrijd voor FOX?
Als de kampioen van de Jupiler daar al met 3-0 wint, dan moet dat voor de kampioen van de Eredivisie helemaal een makkie zijn.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Ananas gaat PSV weer slachten vanavond
muwhahahaquote:
Alleen qua doelsaldo ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan gaat het wel verandering brengen om de koppositie.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen qua doelsaldo ja.
Uh, juist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze wedstrijd gaat geen verandering brengen om de koppositie.
De Koel > De Arenaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch geen fatsoenlijk stadion voor de Eredivisie joh.
Hahah wat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ging ver teruglezen zeg.
Oneens trouwens.
Nee man hij gaat PSV slachten als hij erin komt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht overschat je hem een beetje?
Nee, Achahbar is een goeie spits voor PEC.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht overschat je hem een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |