Uh?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met warm/ koud/ lauw eten he?
True, nja.. Ik laat de auto wel wat vaker staan de laatste tijd en wandel steeds vaker, maar fietsen trekt mij niet echt meer eigenlijk, hoe dat nou opeens zo is gekomen? Was van de een op de andere dag wegquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik kan niet zonder mijn fiets. Maar waarom zou je niet meer de auto laten staan en dan op de fiets gaan?Zolang er geen ijs op de weg op de weg ligt of pakken sneeuw dan kun je prima fietsen. Van fietsen krijg je het ook warm hé! Dus als het bijna vriest buiten en je gaat een stukje fietsen dan warm je vanzelf wel op.
Bitch pls.quote:
Allebei welquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de IKEA zelf of gewoon huisgemaakt?
Ik heb niet eens een fiets. Wil wel eens kijken voor mountainbikequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik kan niet zonder mijn fiets. Maar waarom zou je niet meer de auto laten staan en dan op de fiets gaan?Zolang er geen ijs op de weg ligt of pakken sneeuw dan kun je prima fietsen. Van fietsen krijg je het ook warm hé! Dus als het bijna vriest buiten en je gaat een stukje fietsen dan warm je vanzelf wel op.
Volgens mij was jij dat toch met die koude rollade? Of haal ik nu users door elkaar? :Squote:
Zelfgemaakte gehaktballenquote:
Yeah right.quote:
Ik ben er nog niet over uitquote:
Klopt dat was ik.. of beter gezegd mijn moeder en haar vriend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was jij dat toch met die koude rollade? Of haal ik nu users door elkaar? :S
Na 4 jaar nog steeds niet oké.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit![]()
Wat voor visum heb je dan? Je mag, of in ieder geval mocht, niet de toerist uithangen op een zakenvisum in de US. Geen idee hoe dat met een studievisum zit, maar zou even checken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zou ik teruggaan naar Nederland als ik daarna nog 4 maanden vrij heb?
Die saus is wel lekker ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:56 schreef Chloroform het volgende:
Die balletjes van Ikea zijn wel te doen als er een shitload aan saus bij zit
Balletjes en saus, hoi Chloro.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:56 schreef Chloroform het volgende:
Die balletjes van Ikea zijn wel te doen als er een shitload aan saus bij zit
quote:
Ik zou die rollade gewoon even opwarmen in de magnetronquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt dat was ik.. of beter gezegd mijn moeder en haar vriend.
Jeetje, de tijd vliegt wel zeg.quote:
Ga ik de volgende keer ook doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou die rollade gewoon even opwarmen in de magnetronKoude rollade kan niet hoor.
Ja vertel mij wat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeetje, de tijd vliegt wel zeg.
Tuurlijk wel joh, niks mis meequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou die rollade gewoon even opwarmen in de magnetronKoude rollade kan niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |