Je bent gewoon weer hypocriet bezig en vind dat niet kunnen.quote:
boeie, waarom zou je erop zeiken als mensen dat doen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik loop nu ook 5 km per dag, doe ik voor mezelf, en niet omdat ik een ei wil laten uitkomen voor een of ander spel op je smartphone
Dan reageer je maar niet op mij als je dat niet vind kunnen Chloro.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer hypocriet bezig en vind dat niet kunnen.
Je moet vechten bij gyms. En vechten tegen elkaar komt nog wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Succes Ama.
Begrijp die hype gewoon nietPokemon had vroeger nog echt een vechtelement, nu is dat weg.
You do you booquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Nou. Ik ga straks nog even paar kilometer lopen voor Pokémon GO.
Ja, dus ga maar weer weg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:21 schreef Crip het volgende:
Taz gaat nog steeds over braddies hypocrisie?
met mensen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Nou. Ik ga straks nog even paar kilometer lopen voor Pokémon GO.
Wat doe je nu danquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan reageer je maar niet op mij als je dat niet vind kunnen Chloro.
Ik vind jouw zure gedrag hier op dit forum niet kunnen terwijl je docente bent, maar reageer ook niet constant op jou.
Ik ga alleen maar kom ongetwijfeld wel bekenden tegen in de oude dierentuin.quote:
Maar jij doet toch ook steeds zuur over pokemon go en andere dingen die jij niet vind kunnen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan reageer je maar niet op mij als je dat niet vind kunnen Chloro.
Ik vind jouw zure gedrag hier op dit forum niet kunnen terwijl je docente bent, maar reageer ook niet constant op jou.
Zo iemand heeft opeens grote mond, eindelijk eens erachter gekomen dat je beter je woede kan uiten op een forum ipv gaten in een muur te slaan?quote:
o chill. stoned lijkt me wel leukquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar kom ongetwijfeld wel bekenden tegen in de oude dierentuin.
Triggeredquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hele fijne week gewenst trouwens.
Ben het wel ff zat.
- Chloro de school docente die hier op het forum jan en alleman gaat beledigen.
- Crip die alleen maar seksuele content post d.m.v liedjes of dergelijk.
- Stimo die op alles en iedereen zuur reageert.
- Chai die iedereen hypocriet noemt en zaken van een x aantal jaar oud overal bij moet betrekken.
Ben wel weer even klaar met de SC.
Gr
Braddie neeeeeequote:Op zondag 14 augustus 2016 17:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben het wel ff zat.
- Chai die iedereen hypocriet noemt en zaken van een x aantal jaar oud overal bij moet betrekken.
Gr
mss neefje of single dadquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik had gisteren volgens mij sjans van zo'n vent met een klein kind.
Ha, een klassieke Braddie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben het wel ff zat.
Gr
Ja is het ook wel. Beetje gezellig praten, ondertussen Pokémon vangen en af en toe rondje lopen. Ach vermaak mij er prima mee.quote:
Met mij was wel gezellig tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben het wel ff zat.
Gr
Single dads zijn leukquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik had gisteren volgens mij sjans van zo'n vent met een klein kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |