SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Dat wordt na de tijd gewoon opgeruimd ga ik vanuitquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De atleten werken goed mee aan milieuvervuiling in Rio de Janeiro
Jij hebt echt nog nooit van vrijwilligers gehoord hequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De atleten werken goed mee aan milieuvervuiling in Rio de Janeiro
Terwijl er gewoon een stippellijn isquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:14 schreef Montov het volgende:
Ze hebben moeite met het vinden van de ideale lijn. Ze missen de apex van de bochtige weg.
Dat vind ik ook wel een beetje gek. Je gaat er toch vanuit dat ze van te voren gebrieft zijn over "de stippellijn"...?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:14 schreef Montov het volgende:
Ze hebben moeite met het vinden van de ideale lijn. Ze missen de apex van de bochtige weg.
Met nattekrant in de buurt weet je nooit meer of iemand serieus is of nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem het anders vooral serieus...
Het is ook wel te zien zonder stippellijn, maar ik heb het gevoel dat de beste loopsters gewoon niet aan de leiding willen lopen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een beetje gek. Je gaat er toch vanuit dat ze van te voren gebrieft zijn over "de stippellijn"...?
Iets van rond de 10km dacht ik dat ze zeiden. Maar pin me er niet op vastquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:16 schreef Cee het volgende:
Hoe lang is de loop trouwens?
Ik bedoel loop, niet de loop. Die is 42.195.
Vaak ben je als loper ook zo in gedachten verzonken dat je niet oplet op je omgeving. Ik heb wedstrijden gelopen waarbij ik niks van het parcours gezien heb en ook m'n supporters heb ik helemaal niet gezienquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is ook wel te zien zonder stippellijn, maar ik heb het gevoel dat de beste loopsters gewoon niet aan de leiding willen lopen.
Laatste jaren bij kampioenschappen eigenlijk altijd. Wel finish in het stadion lijkt me.quote:
Niet eens in het stadionquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazeker, zie je dat niet?
Ze finishen op de zelfde plek als waar ze gestart zijn begreep ik.
Oh, dat is wel een FLOPSHOWquote:
Bad weather protocolquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:24 schreef Montov het volgende:
[..]
3x10km. Iets ingekort vanwege slecht weer.
Ik zie het jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazeker, zie je dat niet?
Ze finishen op de zelfde plek als waar ze gestart zijn begreep ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |