SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nog niet aangewend? Zo langzamerhand kun je dit incalculeren he.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef Fargo het volgende:
Wat een zuur gelijkspel gisteren zeg. Ben er nog ziek van...![]()
Je gaat vaak ziek worden dit seizoenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef Fargo het volgende:
Wat een zuur gelijkspel gisteren zeg. Ben er nog ziek van...
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een type Sanchez, bedoel je?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:04 schreef Adames het volgende:
we moeten zo'n grote sterke zwarte franse neger hebben in onze verdediging.
Ik zie zelden negers die niet zwart zijn overigensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik heb iets tegen albino'squote:Op zondag 14 augustus 2016 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een type Sanchez, bedoel je?
Ik zie zelden negers die niet zwart zijn overigens![]()
Toen RBC nog bestond wist ik ook dat we geen kampioen gingen worden, maar was ik nog wel ziek na elke nederlaag. Dus ik zie niet in waarom het raar is om ziek te zijn van zo'n pot als gisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog niet aangewend? Zo langzamerhand kun je dit incalculeren he.
Als het me niks meer zou doen zou ik serieus afvragen waarom ik nog zou kijken. Gelukkig ben ik nog niet in dat stadium.![]()
Daar begon ik vorig jaar wel last van te krijgenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Toen RBC nog bestond wist ik ook dat we geen kampioen gingen worden, maar was ik nog wel ziek na elke nederlaag. Dus ik zie niet in waarom het raar is om ziek te zijn van zo'n pot als gisteren.
Als het me niks meer zou doen zou ik serieus afvragen waarom ik nog zou kijken. Gelukkig ben ik nog niet in dat stadium.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daar had ik al drie seizoenen last van.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar begon ik vorig jaar wel last van te krijgen
Al bleef ik toch elke wedstrijd trouw kijken.Oh.![]()
Speelt al een halfjaar zeer matig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Kijk ik te weinig Ajax, dat Bazoer voor jullie geen zekerheidje is?Oh.![]()
Dacht ook dat dat de onbetwiste groeibriljant van Ajax wasquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Kijk ik te weinig Ajax, dat Bazoer voor jullie geen zekerheidje is?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zit gewoon in zijn dipje, komt wel weer terug. Maar op dit moment zou ik hem niet vast in de basis zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dacht ook dat dat de onbetwiste groeibriljant van Ajax wasOh.![]()
Meh. In zijn huidige vorm had je hem moeten verkopen voor 45 miljoen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Kijk ik te weinig Ajax, dat Bazoer voor jullie geen zekerheidje is?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ben er ook nog niet zo van overtuigdquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zag ik net ook een paar keer kansloos de bal verspelen![]()
Omdat hij weet dat dit zijn laatste duel voor Twente isquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zag ik net ook een paar keer kansloos de bal verspelenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat hele elftal is kut. Hij is er wel klaar mee daar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zag ik net ook een paar keer kansloos de bal verspelenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kan het Ziyech boek nu eindelijk dicht hier.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Jongens, we zijn wat vergeten vandaag. #HW4 is 33 geworden
Maar maar ik wil een creatieve middenvelder..quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:27 schreef Abed het volgende:
Kan het Ziyech boek nu eindelijk dicht hier.![]()
Ik wil dat Westermann kan lopen, maarja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:28 schreef j95 het volgende:
[..]
Maar maar ik wil een creatieve middenvelder..'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:32 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik wil dat Westermann kan lopen, maarja.
Leuke vergelijkingMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
Jongens, we zijn wat vergeten vandaag. #HW4 is 33 geworden![]()
Dat heeft men over Fischer, Andersen en Boilesen ook een jaar geroepen hier.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit gewoon in zijn dipje, komt wel weer terug. Maar op dit moment zou ik hem niet vast in de basis zetten.![]()
Oke en nu?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat heeft men over Fischer, Andersen en Boilesen ook een jaar geroepen hier.![]()
Dat het geen vanzelfsprekendheid is dat Bazoer ooit weer goed gaat voetballen, zoals JR-Style-93 beweert.quote:![]()
Ik vind je soms wat negatief overkomen wanneer het Ajax betreft. Maar omdat je hier constant bent moet je haast wel een die-hard fan zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat het geen vanzelfsprekendheid is dat Bazoer ooit weer goed gaat voetballen, zoals JR-Style-93 beweert.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De augustushoop heeft weer toegeslagen bij Feyenoord I see.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Kijk nou een Feyenoorder met kampioenkoorts.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat je daar nooit wint, bedoelde 'ie. Zelfs als het niet tegen Ajax is...
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Afgelopen seizoenen was Feyenoord vaak de betere in de ArenA hoor. Dat onze spits dan ballen van de doellijn gaat halen doet daar verder niks aan af.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat je daar nooit wint, bedoelde 'ie. Zelfs als het niet tegen Ajax is...![]()
2 keer de afgelopen 10 jaar. In 2011/2012 en 2014/2015. En dan nog niet winnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Afgelopen seizoenen was Feyenoord vaak de betere in de ArenA hoor. Dat onze spits dan ballen van de doellijn gaat halen doet daar verder niks aan af.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
2 keer in de afgelopen 6 jaar dan. En ook 2 keer gelijkspel, dus Ajax heeft maar 2 van de 6 gewonnen in eigen huis, best wel matig tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2 keer de afgelopen 10 jaar. In 2011/2012 en 2014/2015. En dan nog niet winnen.![]()
Valt wel mee toch tegen de koploper?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
2 keer in de afgelopen 6 jaar dan. En ook 2 keer gelijkspel, dus Ajax heeft maar 2 van de 6 gewonnen in eigen huis, best wel matig toch![]()
Dat blijft toch altijd wel schattig. Gewoon dat Feyenoord het tot het punt laat komen dat ze er écht in gaan geloven en dan verliezen ze 7x op rij. Hahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De augustushoop heeft weer toegeslagen bij Feyenoord I see.Oh.![]()
Gaan Ajax en PSV niet betalen. En jullie hebben toch al genoeg middenvelders? Ga je Klaassen of Gudelj eruit halen?quote:![]()
Je moet hem ook niet halen, maar Gudelj eruit halen zou fantastisch zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaan Ajax en PSV niet betalen. En jullie hebben toch al genoeg middenvelders? Ga je Klaassen of Gudelj eruit halen?Oh.![]()
Hahaha jonge toch. Ga lekker slapenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Afgelopen seizoenen was Feyenoord vaak de betere in de ArenA hoor. Dat onze spits dan ballen van de doellijn gaat halen doet daar verder niks aan af.![]()
http://www.ajax.nl/stream(...)-amsterdam-arena.htmquote:Volgens Visser is de Amsterdam ArenA zelfs 'de ideale voetbaltempel' als de open hoeken van het stadion worden gedicht. Stadiondirecteur Markerink kan een glimlach niet onderdrukken en belooft Vissers verzoek in te gaan willigen.
Zou mooi zijn als de hoeken dichtgaan.Oh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr![]()
Had het al gespoilerd omdat ik de kansloosheid ingezien had.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Post alsjeblieft niet die twitteronzin hier.
We kunnen prima zonder.gr gr![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:19 schreef Quyxz_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik kan al die zogenaamde insiders niet meer aan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Had het al gespoilerd omdat ik de kansloosheid al ingezien had.Oh.![]()
Kunnen jullie elkaar via dm verder afzuigen?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Hou het eens ontopicquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Pizzageit, je hebt geen autistenpas waarmee je voordelig kunt slowchatten.
Mvg.Oh.![]()
Ik moet altijd naar binnen als de straatverlichting aangaat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga eens buitenspelen met z'n allen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Het duel Ajax - FK Rostov staat dinsdag onder leiding van William Collum. De Amsterdammers hadden vorig jaar ook al met de Schot te maken.
Collum was toen namelijk leidsman bij het duel Rapid Wien - Ajax (2-2). Die remise leidde Ajax' uitschakeling in de derde voorronde van de Champions League in, want een week later waren de Oostenrijkers in Amsterdam met 2-3 te sterk. Collum vervulde een hoofdrol tijdens de wedstrijd in Wenen, door Stefan Schwab geen rood te geven na een horrortackle op Jairo Riedewald.
Ajax' eerste wedstrijd onder leiding van Collum was op 21 oktober 2014 het Champions League-duel met Barcelona (3-1). Het duel van Ajax met Rostov in de play-offs van de Champions League begint dinsdag om 20.45 uur. Woensdag 24 augustus staat de return op het programma.![]()
Zo ziet hij er ook ongeveer uit overigensquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Collum Collum Collum
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo ziet hij er ook ongeveer uit overigens
Ziet eruit als iemand die Joden oppakte in een bepaalde tijdsperiode waar Caland je vast meer over wil vertellen.Oh.![]()
Zelfde geldt ook een beetje voor Sink daarquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/SjorsvanVeen/status/764786102196637696
Inzake Gudelj's toegevoegde waarde..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Huh maar hier werd verteld dat hij verdedigend zo sterk is en je dan niet overlopen word in Europa?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Inzake Gudelj's toegevoegde waarde..Oh.![]()
Sink voegt aanvallend tenminste nog iets toe.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfde geldt ook een beetje voor Sink daarOh.![]()
Gudelj is wat anders als notabene controleur. Sinkgraven is officieel een linksbuiten. Als Gudelj een sprintje trekt snijd je gewoon die passinglijn af.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfde geldt ook een beetje voor Sink daar![]()
Heel Ajax is daar zo apatisch als watquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Inzake Gudelj's toegevoegde waarde..![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sink voegt aanvallend tenminste nog iets toe.Eens, eens. Viel mij gewoon op dat hij dezelfde fout maaktquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj is wat anders. Sinkgraven is officieel een linksbuiten. Als Gudelj een sprintje trekt snijd je gewoon die passinglijn af.
Sinkgraven werd vooral in de aanval goed betrokken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Eens, eens. Viel mij gewoon op dat hij dezelfde fout maakt![]()
![]()
Die deed het best wel prima, het spel een beetje breed houden enzo. Van het middenveld klopt echt geen kut blijkt ook hieruit welquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven werd vooral in de aanval goed betrokken.
[ afbeelding ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
El Ghazi, topperquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven werd vooral in de aanval goed betrokken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ruilen tegen Toornstra?quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je kunt veel over Gudelj's voetballende vermogen zeggen maar van de verschrikkelijke drie is hij de enige die bereidheid en initiatief toont in de aanval. Misschien dat het komt doordat alles over links beter liep en Gudelj dan dichterbij staat, geen idee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die deed het best wel prima, het spel een beetje breed houden enzo. Van het middenveld klopt echt geen kut blijkt ook hieruit wel![]()
Waarom stapt die verdediger?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Inzake Gudelj's toegevoegde waarde..VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zou ook kunnen inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt veel over Gudelj's voetballende vermogen zeggen maar van de verschrikkelijke drie is hij de enige die bereidheid en initiatief toont in de aanval. Misschien dat het komt doordat alles over links beter liep en Gudelj dan dichterbij staat, geen idee.
Een docu over de arenaquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)a-het-huis-van-ajax/
Iemand anders ook die docu gekeken over de Arena?
WatVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is dat een reconstructie hoe het mogelijk is dat ze zo'n sfeerloze betonnen bak waar geen gras groeit hebben kunnen neerzetten?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek best lekker weg.
En 15 mei beelden doen het altijd goedVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze stippen de negatieve kanten ook zeker aan. Heel stukje over waarom het gras zo kut was en supporters die er koeien lieten grazen (Don vindt dit een ludieke actie). En ook dat het toch allemaal erg kil was in het begin.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat een reconstructie hoe het mogelijk is dat ze zo'n sfeerloze betonnen bak waar geen gras groeit hebben kunnen neerzetten?Oh.![]()
In het beginquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze stippen de negatieve kanten ook zeker aan. Heel stukje over waarom het gras zo kut was en supporters die er koeien lieten grazen (Don vindt dit een ludieke actie). En ook dat het toch allemaal erg kil was in het begin.
OkeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Op #ziyech zoeken op Twitter is ook wel leuk nuquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:20 schreef Smoofie het volgende:
Nou nou volgens een net nieuwe account op ajax netwerk komt ziye h hoor.Oh.![]()
Origineelquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat een reconstructie hoe het mogelijk is dat ze zo'n sfeerloze betonnen bak waar geen gras groeit hebben kunnen neerzetten?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Je kan moeilijk ontkennen dat het niet verbeterd isquote:Dat je het niet zo'n mooi stadion vind kan ik inkomen (dat vind ik ook niet) maar er is echt wel wat verbeterd als je het ziet t.o.v. de eerste jaren. Toen was echt alles zakelijk beton en met een gracht. Die zijn nu wel gedempt en kleuren verbeterd.
Alleen die hoeken zijn pure aids, en die stoeltjes
Oh.![]()
Origineel was het wel ja. Maar in dit geval niet op een positieve manier.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lijkt erg op die betonbakken uit 40-45quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat een reconstructie hoe het mogelijk is dat ze zo'n sfeerloze betonnen bak waar geen gras groeit hebben kunnen neerzetten?
AFCA
410 verheerlijkengenotquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)a-het-huis-van-ajax/
Iemand anders ook die docu gekeken over de Arena?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik ergerde me gisteren wel dood aan die gast met die speaker. Die hadden ze wel de gracht in mogen gooien.quote:Oh.![]()
Dat duurt hopelijk ook niet lang meer. Neem aan dat de oude garde die daar zit de kidsclub ook liever kwijt dan rijk is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ergerde me gisteren wel dood aan die gast met die speaker. Die hadden ze wel de gracht in mogen gooien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het liefst tijdens Ajax - Rostov, voelen die Russen zich ook een beetje thuisquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ergerde me gisteren wel dood aan die gast met die speaker. Die hadden ze wel de gracht in mogen gooien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zullen nog wel wat opstootjes kunnen komen ja, als een paar van die 14 jarigen aan de coke ruzie gaan zoeken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat duurt hopelijk ook niet lang meer. Neem aan dat de oude garde die daar zit de kidsclub ook liever kwijt dan rijk is.Oh.![]()
Serieus, als ziyech komt, dan moet toch klaassen, bazoer of gudelj weg?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Of brede bank.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:31 schreef Catch22- het volgende:
Serieus, als ziyech komt, dan moet toch klaassen, bazoer of gudelj weg?AFCA
Meteen Gudelj laten banken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:31 schreef Catch22- het volgende:
Serieus, als ziyech komt, dan moet toch klaassen, bazoer of gudelj weg?Dit, dus.![]()
Komt....niet...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:31 schreef Catch22- het volgende:
Serieus, als ziyech komt, dan moet toch klaassen, bazoer of gudelj weg?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Zolang Mike Verweij niets zegt, is alles onzin wat betreft Ziyech.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:31 schreef Catch22- het volgende:
Serieus, als ziyech komt, dan moet toch klaassen, bazoer of gudelj weg?![]()
Mike heeft alles juist gestartquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:13 schreef Ooku het volgende:
[..]
Zolang Mike Verweij niets zegt, is alles onzin wat betreft Ziyech.
AFCA
Maar omdat ik van het Ziyech getroll geniet, hier de volgende tweets.twitter:DailyNewsAjax twitterde op zondag 14-08-2016 om 23:45:41BREAKING: FC Twente, Ajax en Ziyech zijn er uit. Middenvelder op dit moment al in Amsterdam, morgen of dinsdag officiële aankondiging. reageer retweet
twitter:DailyNewsAjax twitterde op zondag 14-08-2016 om 23:53:46Richairo Zivkovic is onderdeel van de deal tussen Ajax en FC Twente over #Ziyech. Onduidelijk of het op huurbasis of permanent is. reageer retweet
twitter:DailyNewsAjax twitterde op zondag 14-08-2016 om 23:58:12Ook de hoogte van de transfersom die Ajax betaalt is onduidelijk. De een zegt 7 miljoen, de ander rond de 10 miljoen. Later meer.. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajaxdailynews zegt het, hij is binnenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef Ooku het volgende:
Maar omdat ik van het Ziyech getroll geniet, hier de volgende tweets.twitter:DailyNewsAjax twitterde op zondag 14-08-2016 om 23:45:41BREAKING: FC Twente, Ajax en Ziyech zijn er uit. Middenvelder op dit moment al in Amsterdam, morgen of dinsdag officiële aankondiging. reageer retweet
twitter:DailyNewsAjax twitterde op zondag 14-08-2016 om 23:53:46Richairo Zivkovic is onderdeel van de deal tussen Ajax en FC Twente over #Ziyech. Onduidelijk of het op huurbasis of permanent is. reageer retweet
twitter:DailyNewsAjax twitterde op zondag 14-08-2016 om 23:58:12Ook de hoogte van de transfersom die Ajax betaalt is onduidelijk. De een zegt 7 miljoen, de ander rond de 10 miljoen. Later meer.. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat account bestaat ook serieus pas 4 uurquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:20 schreef j95 het volgende:
[..]
Ajaxdailynews zegt het, hij is binnen
![]()
![]()
![]()
![]()
. Man man man, is maar wat je leuk vindt in je vrije tijd
AFCA
Iemand die moest lachen om AFCAHeadlines en dacht "Dit kan ik ook!"quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat account bestaat ook serieus pas 4 uur. Man man man, is maar wat je leuk vindt in je vrije tijd
Oh.![]()
Zou machtig zijn als Mike nu een tweet eruit gooit met het nieuwsquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat account bestaat ook serieus pas 4 uur. Man man man, is maar wat je leuk vindt in je vrije tijd
![]()
![]()
Er komen geen aankopen meer bij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:31 schreef Smoofie het volgende:
Maar heeft mike vrij in het weekend ofzo?Oh.![]()
Sowieso wel. Alleen geen ziyech.....of wel?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komen geen aankopen meer bij.
AFCA
Dat mensen nog durven zeuren om versterkingen voor dit seizoen nadat een enorm luxe speler als Traoré is gehuurd.U Wot M8![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:34 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Dat mensen nog durven zeuren om versterkingen voor dit seizoen nadat een enorm luxe speler als Traoré is gehuurd.
AFCA
Ze zeiden alweer dingen als "Alleen als de mogelijkheid zich voordoet gaan we ons versterken" en "Er staat nu al een hele aardige selectie". Dus nee, ik zie er niks meer bij komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso wel. Alleen geen ziyech.....of wel?Oh.![]()
Wat een lulkoek.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:34 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Dat mensen nog durven zeuren om versterkingen voor dit seizoen nadat een enorm luxe speler als Traoré is gehuurd.Oh.![]()
Daar hebben ze inderdaad flink de portemonnee voor moeten trekken..quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:34 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:
Dat mensen nog durven zeuren om versterkingen voor dit seizoen nadat een enorm luxe speler als Traoré is gehuurd.![]()
Nou. De resultaten weerspreken datquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zeiden alweer dingen als "Alleen als de mogelijkheid zich voordoet gaan we ons versterken" en "Er staat nu al een hele aardige selectie". Dus nee, ik zie er niks meer bij komen.
AFCA
Er moeten nog minimaal twee spelers bij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou. De resultaten weerspreken datOh.![]()
Mocht Ajax niet winnen van Rostov zie ik ze wel een paniekaankoopje doen. Overigens vind ik wel dat er dringend wat aan dat middenveld van ons moet gebeuren. Ik weet niet of Ziyech de juiste speler daarvoor is maar dit is vragen om problemen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zeiden alweer dingen als "Alleen als de mogelijkheid zich voordoet gaan we ons versterken" en "Er staat nu al een hele aardige selectie". Dus nee, ik zie er niks meer bij komen.![]()
Voor het middenveld hoef je geen nieuwe spelers te halen om het beter in te vullenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mocht Ajax niet winnen van Rostov zie ik ze wel een paniekaankoopje doen. Overigens vind ik wel dat er dringend wat aan dat middenveld van ons moet gebeuren. Ik weet niet of Ziyech de juiste speler daarvoor is maar dit is vragen om problemen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het middenveld-probleem kan opgelost worden met de huidige selectie. Wat betreft het probleem op linksback moet er een speler bij en qua aanvallende creativiteit moet er zeker nog een vleugelspeler bij. Als Muric weggaat heb je dan alleen Younes, El Ghazi en Cerny als vleugelspelers. Dat is te weinig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mocht Ajax niet winnen van Rostov zie ik ze wel een paniekaankoopje doen. Overigens vind ik wel dat er dringend wat aan dat middenveld van ons moet gebeuren. Ik weet niet of Ziyech de juiste speler daarvoor is maar dit is vragen om problemen.Oh.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn vrouw zal ook wel aandacht nodig hebben.twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 15-08-2016 om 00:55:09Mijlpaal bereikt. 6.000.000 vragen over #Ziyech ... Pffff. Reageer normaal niet op geruchten van anderen. Maar nee, niks concreet. #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Goedzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 15-08-2016 om 00:55:09Mijlpaal bereikt. 6.000.000 vragen over #Ziyech ... Pffff. Reageer normaal niet op geruchten van anderen. Maar nee, niks concreet. #Ajax reageer retweet
Nu graag wat concreet nieuws over een buitenspeler.Oh.![]()
Begon Cruijff ook met een betonmiddenveld?twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 15-08-2016 om 00:59:34Vandaag in @telegraaf opvallende parallellen tussen Peter Bosz nu en Johan #Cruijff als beginnende trainer in 1985! #Ajax reageer retweet
Oh.![]()
Ze zijn allemaal maar in een probleemhok achter het doel gestopt, vooral omdat tijdens Ajax - Feyenoord eerder dit seizoen nog een nitraat naar beneden werd gegooid in een kindervak.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat duurt hopelijk ook niet lang meer. Neem aan dat de oude garde die daar zit de kidsclub ook liever kwijt dan rijk is.
Ajax kotst 410 uit![]()
![]()
Nou lastige keus wordt dat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:31 schreef Catch22- het volgende:
Serieus, als ziyech komt, dan moet toch klaassen, bazoer of gudelj weg?![]()
Met dit middenveld wordt het niks..quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goedzo.
Nu graag wat concreet nieuws over een buitenspeler.![]()
![]()
Drie van de vier heb ik dit seizoen nog niet zien spelenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes van de Afdeling Potentie![]()
![]()
Sowieso Sinkgraven moet de kans krijgen op het middenveld. Speelde tegen Roda meer dan prima, begreep ook niks van zijn wissel. Als je Younes wil brengen haal dan één van die niet presterende spelers op het middenveld er vandaan. Sinkgraven was de enige die zich liet zakken naar het middenveld en het voetbal op gang probeerde te brengen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:46 schreef j95 het volgende:
[..]
Drie van de vier heb ik dit seizoen nog niet zien spelenOh.![]()
Helemaal mee eens. Vind sowieso dat een middenvelder die er nu staat moeten worden vervangen door of Sinkgraven of Ziyech of door een andere creatieveling. Te veel van hetzelfde nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso Sinkgraven moet de kans krijgen op het middenveld. Speelde tegen Roda meer dan prima, begreep ook niks van zijn wissel. Als je Younes wil brengen haal dan één van die niet presterende spelers op het middenveld er vandaan. Sinkgraven was de enige die zich liet zakken naar het middenveld en het voetbal op gang probeerde te brengen.![]()
Heb je ook een afdeling "staat er nu?"quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes van de Afdeling Potentie![]()
Daar is iedereen het er wel over eens, en ik hoop dat Bosz dit ook inziet nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef j95 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vind sowieso dat een middenvelder die er nu staat moeten worden vervangen door of Sinkgraven of Ziyech of door een andere creatieveling. Te veel van hetzelfde nu.Oh.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Heb je ook een afdeling "staat er nu?"
Oh.![]()
Ja, mag hopen dat hij niet net zo'n plaat voor z'n harses heeft als onze grote vriend Frank.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is iedereen het er wel over eens, en ik hoop dat Bosz dit ook inziet nu.![]()
Hij was ook de enige die ik kon bedenken eigenlijk.quote:
Maar laat hem maar lekker achterin als dat geen 4giver betekent.![]()
Dan is het wel een bewijs dat geen enkele trainer bij Ajax het logisch gaat neerzetten. Als je trainer wordt bij Ajax krijg je meteen een klap voor je kanis en ga je doldwaze dingen doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:55 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, mag hopen dat hij niet net zo'n plaat voor z'n harses heeft als onze grote vriend Frank.Oh.![]()
Sanchez deed het opzich prima, wat onwennig maar komt goed. Lekker naast Veltman zetten dus en Riedewald ervoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij was ook de enige die ik kon bedenken eigenlijk.
Maar laat hem maar lekker achterin als dat geen 4giver betekent.
Maar dit gaat niet gebeuren, jeetje wat zijn die koppige trainers toch irritant.Oh.![]()
Of wij snappen er gewoon niets vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het wel een bewijs dat geen enkele trainer bij Ajax het logisch gaat neerzetten. Als je trainer wordt bij Ajax krijg je meteen een klap voor je kanis en ga je doldwaze dingen doen.![]()
![]()
Wij hebben wel makkelijk praten en dat weet ik ook allemaal wel, maar het middenveld met Riedewald en toen Gudelj niet meespeelde stond het veel beter. We kwamen toen veel beter in het spel.quote:Oh.![]()
Maar dan mis je power!!1quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben wel makkelijk praten en dat weet ik ook allemaal wel, maar het middenveld met Riedewald en toen Gudelj niet meespeelde stond het veel beter. We kwamen toen veel beter in het spel.![]()
Het beste middenveld wat we de afgelopen 3 jaar hadden was Serero - Blind - Klaassen. En een van de beste krachten van dat middenveld mag niet eens voor Jong Ajax spelen.![]()
En ervaring!1quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het moderne voetbal is alleen loopvermogen, fysiek, lengte, kracht, snelheid nodig!!1![]()
![]()
Gelukkig zit Schöne nog bij de selectiequote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef Brammess het volgende:
Het beste middenveld wat we de afgelopen 3 jaar hadden was Serero - Blind - Klaassen. En een van de beste krachten van dat middenveld mag niet eens voor Jong Ajax spelen.Oh.![]()
Die teert ook nog steeds op dat verdwaalde jaartje op rechtsvoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zit Schöne nog bij de selectie![]()
Sinkgraven speelde zijn 2e wedstrijd op niveau in een tijd van hoeveel maanden? Laat die gast eerst maar eens in een lekker ritme komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso Sinkgraven moet de kans krijgen op het middenveld. Speelde tegen Roda meer dan prima, begreep ook niks van zijn wissel. Als je Younes wil brengen haal dan één van die niet presterende spelers op het middenveld er vandaan. Sinkgraven was de enige die zich liet zakken naar het middenveld en het voetbal op gang probeerde te brengen.
Overigens speelde younes natuurlijk helemaal niet slecht. Jij begreep misschien niets van die wissel maar ik zou Dolberg en Sinkgraven ook met droge ogen wisselen voor Traore en Younes. Ook na het wisselen van Sinkgraven is er nog genoeg gecreëerd om normaal gewoon te winnen.
Overigens wordt het Riedewald complex op het middenveld wel een beetje pijnlijk. Geeft die 2 passen vooruit en 1 achteruit doet hij het top, maar doet Gudelj dat dan Gaf DiKlO0tzak een terugspeelbal11!!1!!1
Beetje typerend om dan 4 jongens zonder balhaar voor te dragen als kandidaten.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Waarom is Ziyech godverdomme nog niet gepresenteerd, missen we nog een Linksback en een Linksbuiten en zijn Serero en Schone niet verkocht?
Tyfus Marc.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vervelend die 2-2 maar pas iemand afrekenen in december. Daarbij worden de prijzen pas in april/mei uitgedeeld![]()
de conclusies worden wat snel getrokken inderdaad, wel zonde van het onnodige puntverlies maar dat is in de competitie nagenoeg altijd onnodig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:13 schreef Iwanius het volgende:
Vervelend die 2-2 maar pas iemand afrekenen in december. Daarbij worden de prijzen pas in april/mei uitgedeeld![]()
en we wachten ook al jaren op Maxwellquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waarom is Ziyech godverdomme nog niet gepresenteerd, missen we nog een Linksback en een Linksbuiten en zijn Serero en Schone niet verkocht?
Tyfus Marc.![]()
Met het spel dat Bosz speelt, is de kans op tegengoals bij balverlies veel groter door de ruimte in de rug. Iedere ploeg met een beetje snelle voorhoede zou Ajax hierdoor eruit kunnen counteren. Tegen Roda JC waren de twee tegengoals niet uit een counter ontstaan (1e goal was gewoon een sublieme pass) en de tweede goal had niet mogen vallen als de spelers nou beter wisten wie ze moesten dekken.
Het spel van Bosz eist nou eenmaal veel meer van de spelers dan ze gewend zijn. Het risico in het spel bij balverlies is veel hoger, en fouten zijn sneller gemaakt door concentratieverlies en/of moeheid. Daarbij komt kijken dat veel spelers in de selectie net 20 zijn, wat ook niet echt in ons voordeel is. Fysiek komt in de opleiding namelijk niet op de eerste plaats.
Hierbij zien we ook dat een aantal spelers het op dit moment niet aankunnen (Dijks, Bazoer(?) Gudelj). Wellicht ligt het aan de vorm waarin ze zich op dit moment verkeren of komen ze gewoon kwaliteit tekort.
Al met al moeten we Bosz gewoon tijd en vertrouwen geven. Het middenveld zal vast nog wel meerdere malen worden gewijzigd, en uiteindelijk komt toch de ideale middenveld tevoorschijn. Ik heb er wel vertrouwen in. Resultaat is voor mij in deze eerste weken niet heilig, alleen CL plaatsing is in mijn ogen wel cruciaal om Bosz wat ademruimte te geven gezien de vele kritiek.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
quote:De Arena viert haar twintigjarig jubileum, maar is een kleine vijf maanden na het overlijden van Johan Cruijff nog altijd niet vernoemd naar de legendarische Nummer 14. De familie neemt daar de tijd voor.
'Er zullen de komende periode zeker nog gesprekken over gevoerd gaan worden', laat Carole Thate namens het management van de familie Cruijff weten aan Voetbal International. 'Het is de vraag of de familie er voor open staat. Er zijn veel interessante ideeën geopperd door voornamelijk de buitenwacht.'
Ajax-fans tekenden massaal een petitie om de thuishaven naar de voetbalgrootheid te laten vernoemen en het stadsbestuur van Amsterdam liet al gauw weten een naamswijziging te steunen. Arena-directeur Henk Markerink zei zondag in gesprek met AT5 dat de naam wat hem betreft ook veranderd mag worden, maar dat er nog geen vervolg was gegeven aan de gesprekken met de familie en andere betrokkenen.
'Wat Henk zegt, klopt. We hebben de afgelopen periode gebruikt om ons niet op te laten jagen en zeker niet te laten leiden door wat men wil', zegt Thate. 'Het is de afgelopen periode nog niet de tijd geweest om dat uit te werken en grote stappen te nemen. Het heeft ook wat ons betreft absoluut geen haast. Het is natuurlijk geweldig dat het van buitenaf zo gestimuleerd wordt, maar wij gaan rustig kijken naar wat men wil met De Arena.' (VI)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De nabestaanden wachten even totdat alle stoeltjes mooi wit/rood zijn geverfd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik begrijp die drukte om de stoeltjes niet zo, zorg gewoon dat het vol zit dan zie je ze nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:16 schreef Mani89 het volgende:
De nabestaanden wachten even totdat alle stoeltjes mooi wit/rood zijn geverfd.![]()
Rostov lacht zich nu al een breuk om dit naieve voetbal, ze zien de 0-5 en 4-0 uitslagen al voor zich.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:04 schreef marp0 het volgende:
Met het spel dat Bosz speelt, is de kans op tegengoals bij balverlies veel groter door de ruimte in de rug. Iedere ploeg met een beetje snelle voorhoede zou Ajax hierdoor eruit kunnen counteren. Tegen Roda JC waren de twee tegengoals niet uit een counter ontstaan (1e goal was gewoon een sublieme pass) en de tweede goal had niet mogen vallen als de spelers nou beter wisten wie ze moesten dekken.
Het spel van Bosz eist nou eenmaal veel meer van de spelers dan ze gewend zijn. Het risico in het spel bij balverlies is veel hoger, en fouten zijn sneller gemaakt door concentratieverlies en/of moeheid. Daarbij komt kijken dat veel spelers in de selectie net 20 zijn, wat ook niet echt in ons voordeel is. Fysiek komt in de opleiding namelijk niet op de eerste plaats.
Hierbij zien we ook dat een aantal spelers het op dit moment niet aankunnen (Dijks, Bazoer(?) Gudelj). Wellicht ligt het aan de vorm waarin ze zich op dit moment verkeren of komen ze gewoon kwaliteit tekort.
Al met al moeten we Bosz gewoon tijd en vertrouwen geven. Het middenveld zal vast nog wel meerdere malen worden gewijzigd, en uiteindelijk komt toch de ideale middenveld tevoorschijn. Ik heb er wel vertrouwen in. Resultaat is voor mij in deze eerste weken niet heilig, alleen CL plaatsing is in mijn ogen wel cruciaal om Bosz wat ademruimte te geven gezien de vele kritiek.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Laat ze het eerst maar eens doen met de spelers die ze hebben en eventueel nog 1 of 2 aankopen op plekken waar ze echt niemand hebben, of maar 1 speler hebben in plaats van allemaal spelers gaan willen vervangen.
Je kunt wel allemaal spelers willen verkopen of er naast willen zetten, maar je gaat echt niet zo maar even een betere halen. Ziyech kopen is een leuk idee, maar het is maar afwachten of hij het ook bij Ajax kan brengen als hij niet meer de grote man is waar alles om draait.
Er hebben al zo veel spelers gefaald bij Ajax die de grote man waren bij hun club en waarvan we allemaal dachten dat ze Ajax wel even naar een hoger plan gingen tillen. Uiteindelijk is het gros niet geslaagd.
Uiteindelijk worden ze uit de basis gespeeld door een jeugdspeler waarvan iedereen er voor zei dat hij het niveau niet aan kon of er nog niet klaar voor was.
Laat Bosz eerst zijn ding maar eens doen en als ze volgens zijn filosofie kunnen de rotte appels er altijd nog uit halen. Dat gaat even duren en misschien word je dan geen kampioen, maar dat heet investeren.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Tja het is een utopie om te denken dat het elke wedstrijd helemaal vol zit denk ik. Altijd seizoenkaarthouders die een wedstrijd niet kunnen, of het tegen een laagvlieger niet interessant vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp die drukte om de stoeltjes niet zo, zorg gewoon dat het vol zit dan zie je ze niet
Kan Ajax beter net als Bayern zeggen dat je een minimum aantal wedstrijden moet bezoeken in de Arena als je een seizoenkaart hebt, anders krijgt iemand anders die plek.Oh.![]()
ja beter lekker ouderwets betonvoetbal spelen en het alsnog niet halenquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Rostov lacht zich nu al een breuk om dit naieve voetbal, ze zien de 0-5 en 4-0 uitslagen al voor zich.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Inderdaad maar als je lege plekken hebt zijn die in wat voor kleur dan ook irritantquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja het is een utopie om te denken dat het elke wedstrijd helemaal vol zit denk ik. Altijd seizoenkaarthouders die een wedstrijd niet kunnen, of het tegen een laagvlieger niet interessant vinden.
Kan Ajax beter net als Bayern zeggen dat je een minimum aantal wedstrijden moet bezoeken in de Arena als je een seizoenkaart hebt, anders krijgt iemand anders die plek.![]()
Tja maar doe die stoeltjes dan in elk geval maar rood. Al is het maar voor het begin van de wedstrijd als er een handjevol mensen zitten. Geeft toch meer sfeer dan die rare kleuren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad maar als je lege plekken hebt zijn die in wat voor kleur dan ook irritant
Al vind ik de hoeken dicht een grotere prioriteit.Oh.![]()
Gaat dat dan naar aanleiding van het vorige seizoen, of moet je dat van te voren opgeven? Ik kan anders natuurlijk gewoon zeggen dat ik alle wedstrijden kom en uiteindelijk maar bij de helft komen opdraven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja het is een utopie om te denken dat het elke wedstrijd helemaal vol zit denk ik. Altijd seizoenkaarthouders die een wedstrijd niet kunnen, of het tegen een laagvlieger niet interessant vinden.
Kan Ajax beter net als Bayern zeggen dat je een minimum aantal wedstrijden moet bezoeken in de Arena als je een seizoenkaart hebt, anders krijgt iemand anders die plek.
Op zich wel een mooi idee. Niet eens om je stadion vol te krijgen, maar ook voor fans die nu geen seizoenskaart kunnen krijgen terwijl ze elke wedstrijd zouden gaan.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Er is ook chaos daar. Spelers die weggaan. De coach die weggaat. Blessures.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Rostov lacht zich nu al een breuk om dit naieve voetbal, ze zien de 0-5 en 4-0 uitslagen al voor zich.![]()
Dat is echt al zo vaak beloofd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:16 schreef Mani89 het volgende:
De nabestaanden wachten even totdat alle stoeltjes mooi wit/rood zijn geverfd.![]()
Voetbaltempels hebben ook hun waarde buiten de wedstrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp die drukte om de stoeltjes niet zo, zorg gewoon dat het vol zit dan zie je ze niet"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Naar aanleiding van het vorige seizoen denk ik. Aan het eind van het seizoen de balans opmaken als de nieuwe scc's moeten worden verkocht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gaat dat dan naar aanleiding van het vorige seizoen, of moet je dat van te voren opgeven? Ik kan anders natuurlijk gewoon zeggen dat ik alle wedstrijden kom en uiteindelijk maar bij de helft komen opdraven.
Op zich wel een mooi idee. Niet eens om je stadion vol te krijgen, maar ook voor fans die nu geen seizoenskaart kunnen krijgen terwijl ze elke wedstrijd zouden gaan.Oh.![]()
Zuid krijgt wel nieuwe stoeltjes (vastgebonden met tiewraps danquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is echt al zo vaak beloofd.) als ze die staantribune daar gaan bouwen. Dan zal de rest wel meegaan vlak erna.
Oh.![]()
Wanneer gaan ze die autoband eromheen plaatsen ook al weer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zuid krijgt wel nieuwe stoeltjes (vastgebonden met tiewraps dan) als ze die staantribune daar gaan bouwen. Dan zal de rest wel meegaan vlak erna.
![]()
http://www.amsterdamarena(...)nnen-arena-2020-.htmquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze die autoband eromheen plaatsen ook al weer?
In fases zodat het in 2020 klaar isOh.![]()
Bedankt! Ik vind het nog steeds er wel vet uitzien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.amsterdamarena(...)nnen-arena-2020-.htm
In fases zodat het in 2020 klaar is![]()
Al iets bekend over een volgende transfer?The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Gudelj zit bij de persco en zit er weer lekker diep in natuurlijk
Die vertrekt niet meer uit de basisOh.![]()
Gudelj gaat zijn waarde nog genoeg tonen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj zit bij de persco en zit er weer lekker diep in natuurlijk
Die vertrekt niet meer uit de basisCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hopelijk is hij morgen beslissend dan (in positieve zin dit keerquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gudelj gaat zijn waarde nog genoeg tonen.)
Oh.![]()
als Bosz dat steriele uit z'n spel kan halen dan heeft hij echt wel z'n waarde, hij kiest altijd voor zekerheid ipv van diepte.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij morgen beslissend dan (in positieve zin dit keer)
![]()
Zou mooi zijn als het hem lukt, maar het instinct van hem is blijkbaar zekerheid. Dat moet toch echt vanuit de speler zelf komen en moet een trainer hem niet vertellen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Bosz dat steriele uit z'n spel kan halen dan heeft hij echt wel z'n waarde, hij kiest altijd voor zekerheid ipv van diepte.Oh.![]()
Ik hoop het ook. Hij kan echt wel wat, maar het komt er maar heel sporadisch uit, dus snap de kritiek hier wel. Dit jaar moet hij zich toch wel wat meer manifesteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij morgen beslissend dan (in positieve zin dit keer)
Charlie: How's it going in there?
Bij AZ deed hij dat wel, nu hij in z'n 2e seizoen zit zou hij dat dus moeten gaan doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het hem lukt, maar het instinct van hem is blijkbaar zekerheid. Dat moet toch echt vanuit de speler zelf komen en moet een trainer hem niet vertellen.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Caland het volgende:
Bosz is nog steeds een beetje Feyenoorder (op 15 seconden)![]()
![]()
Leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:17 schreef Caland het volgende:
Bosz is nog steeds een beetje Feyenoorder (op 15 seconden)Oh.![]()
en een speelverbodjequote:![]()
Ik keek gisteravond een interview van Bosz uit 2014, dit waren letterlijke teksten:
"Sodemieter op, dat jochie in de spits is 18! 18!!! En hij scoort nog tegen ons. Schandalig."
Laat dit aan Dolberg zien en hij stort in van verdriet.![]()
Ongelofelijk dat Bosz die idioot maar blijft opstellen . Ik vermoed dat onze Joegoslavische vriend een ouderwetse kontkruiper isquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij zal toch ook wel zien dat hij met die tikkies terug en zijn man niet dekken weinig toevoegtquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat Bosz die idioot maar blijft opstellen . Ik vermoed dat onze Joegoslavische vriend een ouderwetse kontkruiper is
wooblabalurg![]()
Deze man is niet goed bij z'n hoofd. Ik denk ook dat hij een heel irritant mannetje gaat worden wanneer hij ooit es zn basisplek gaat kwijt raken.quote:
Al gaat dat natuurlijk niet gebeuren.Snelle Egel![]()
Nee omdat zijn omgeving hem omhoog lult zodat ie er zelf in gelooft dat hij goed bezig is. Zijn pa bijvoorbeeld , was de enige die in zijn broertje geloofde bij NAC terwijl iedereen daar zag dat ie er niks van kon.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij zal toch ook wel zien dat hij met die tikkies terug en zijn man niet dekken weinig toevoegtRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat was al te zien bij de persconferentie vandaagquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat Bosz die idioot maar blijft opstellen . Ik vermoed dat onze Joegoslavische vriend een ouderwetse kontkruiper is![]()
Sowieso dat ze hem al liefkozend Neno noemen.Oh.![]()
Harry Vermeegenquote:
Dat die nog leeftOh.![]()
Ik denk dat hij foto's heeft van Bosz' dochter.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat Bosz die idioot maar blijft opstellen . Ik vermoed dat onze Joegoslavische vriend een ouderwetse kontkruiper is![]()
Altijd goed voor de nodige stukjes Jiskefetquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry Vermeegen
Dat die nog leeftRED ONS HENNIEGOD![]()
Dan moet ie ervoor zorgen dat ze Gudelj invalide schoppenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk dat hij foto's heeft van Bosz' dochter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat je die vergelijking ook maar durft te maken, schaamteloos.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd goed voor de nodige stukjes JiskefetVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vind het vooral heel erg pijnlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd goed voor de nodige stukjes JiskefetOh.![]()
Oke , ik heb medelijden gekregen met die seniele opa. Die is eigenlijk goed genoeg voor een opname in het Pieter Baan centrumquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je die vergelijking ook maar durft te maken, schaamteloos.RED ONS HENNIEGOD![]()
Voor beidenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel erg pijnlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Siem de klaplong of Nemanja ?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan het niet eens aan zien. Die Gudelj vaste waarde bij Ajax pffRED ONS HENNIEGOD![]()
Voor de treinquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Siem de klaplong of Nemanja ?Oh.![]()
Heerlijk die Peter. Wordt hem gevraagd of die "concessies gaat doen omdat Rostov zo goed kan counteren" en gewoon doodleuk verkapt nee zeggen dat het op eigen kracht moet gebeuren. Die Russen worden dus finaal van de mat gespeeld #genooooootCharlie: How's it going in there?
Als we in het eerste kwartier nou goed pressen. Is het ook een keer jezelf te belonen zeg. Gebeurt veel te weinig.Charlie: How's it going in there?
Een opsteker voor Ajax in aanloop naar de cruciale ontmoeting met FK Rostov in de play-offs voor de Champions League. De Russen, dinsdag te gast in de Arena, doen geen beroep op centrumverdediger Bastos.
De 24-jarige Angolees, de laatste twee seizoenen basiskracht bij Rostov, staat op het punt om een contract te ondertekenen bij Lazio Roma. Dit meldde interim-trainer Dmitri Kirichenko maandag tijdens de persconferentie van de Russen.![]()
Watquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Rostov-coach Dmitri Kirichenko: "Het is fifty-fifty, al heeft Ajax meer ervaring"
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Rostov-coach Dmitri Kirichenko: "Het is fifty-fifty, al heeft Ajax meer ervaring"![]()
![]()
Cillessen heeft WK-ervaring maar speelt nog steeds als een gehandicapte Jack Russell. Heiko heeft vooral ervaring in kansloosheid en dat was het wel.quote:![]()
Nu vergeet je toch mooi Sjeunequote:Op maandag 15 augustus 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen heeft WK-ervaring maar speelt nog steeds als een gehandicapte Jack Russell. Heiko heeft vooral ervaring in kansloosheid en dat was het wel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ah ja, die zou je ook vergeten. Voor mijn gevoel had hij alleen een invalbeurt tegen PAOK thuis of heb ik wat gemist?quote:![]()
Wat potjes in de voorbereiding, that's it verder geloof ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, die zou je ook vergeten. Voor mijn gevoel had hij alleen een invalbeurt tegen PAOK thuis of heb ik wat gemist?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Godverquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jammer, ik had de vlag van Ukraine al klaarliggen.
Wat ik las in de analyse van VI hadden ze in elke linie een speler waar ze omheen bouwden, Santos in de verd., Bastos in mid en Azmoun voorin. Dan valt toch wel een belangrijke schakel weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe belangrijk was die Bastos voor Rostov eigenlijk?![]()
Tja, als Viergever speelt schiet je er weinig mee op verderMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die is niet zo goed he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Tja, als Viergever speelt schiet je er weinig mee op verder
Man man man![]()
Ik denk gewoon 4-3-3 met het verschrikkelijke trio.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Tja, als Viergever speelt schiet je er weinig mee op verder![]()
Sprintte wel Kuyt eruit vorig jaar. Dat zegt vooral wat over Kuyt natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die is niet zo goed he.
Man man manMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mijn hoop is gevestigd op Riedewald op 6quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon 4-3-3 met het verschrikkelijke trio.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zou ik wel ongekende zelfmoord vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Brammess het volgende:
Tete-Veltman-Riedewald met Dijks, Viergever en Sanchez als backups, ik sluit het niet uit![]()
Met recht de Zimling/Sanogo van dit seizoenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Heiko Westermann is een opvallende afwezige in de wedstrijdselectie van Ajax voor het duel met FK Rostov. Trainer Peter Bosz heeft in totaal negentien spelers opgeroepen.
[ afbeelding ]Oh.![]()
Aan de ene kant, het zijn wel de enige 3 verdedigers in de selectie die voldoen, omdat ik ook nog niet genoeg van Sanchez gezien hebquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel ongekende zelfmoord vinden.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met recht de Zimling/Sanogo van dit seizoenhij heeft één wedstrijd gespeeld jongens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Heiko Westermann is een opvallende afwezige in de wedstrijdselectie van Ajax voor het duel met FK Rostov. Trainer Peter Bosz heeft in totaal negentien spelers opgeroepen.
[ afbeelding ]![]()
Want? Zo heb je het hele seizoen gespeeld vorig jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel ongekende zelfmoord vinden.![]()
Het ging 2x tegen Utrecht gi-gan-tisch fout, alleen tegen Roda werd ruim gewonnen volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Zo heb je het hele seizoen gespeeld vorig jaar.![]()
Cillessen
Tete-Veltman-Sanchez-Dijks
Klaassen-Riedewald-Sinkgraven
Traoré-Dolberg-Younes
Dit maar doenOh.![]()
Flikker op met die Sinkgraven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Traoré-Dolberg-Younes
Dit maar doen![]()
Blind proefballonnetje 3-5-2 met Tete, Veltman, Riedewald, Sanchez, Dijks achterin en Traore, Dolberg voorop zou ik in de return niet uit durven sluiten als we een voorsprong hebb0n in Rusland.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Aan de ene kant, het zijn wel de enige 3 verdedigers in de selectie die voldoen, omdat ik ook nog niet genoeg van Sanchez gezien heb![]()
Laat mij raden, jij wil iemand die fysiek beter is en meer zekerheid in zijn spel heeft?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Flikker op met die Sinkgraven.
Oh.![]()
Bazoer ipv Klaassen en ik vind het helemaal mooiquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Traoré-Dolberg-Younes
Dit maar doen
Ziyech ipv Klaassen mag ook trouwens![]()
Best wel een matige selectie dan als je naar de bank kijkt .quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Traoré-Dolberg-Younes
Dit maar doenRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, iemand die kan voetballen. Sink is niveau Twente.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat mij raden, jij wil iemand die fysiek beter is en meer zekerheid in zijn spel heeft?![]()
Bazoer is nog niet echt in vorm dit seizoen, en Klaassen is meestal nog wel goed voor een goal/assist. Vandaar mijn keuze.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bazoer ipv Klaassen en ik vind het helemaal mooi
Ziyech ipv Klaassen mag ook trouwens
Ziyech komt niet, dus hou daar maar over op.Oh.![]()
Tja we missen sowieso nog een buitenspeler natuurlijk. En voor het middenveld hopen dat de jeugdspelers zich gaan ontwikkelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Best wel een matige selectie dan als je naar de bank kijkt .Sinkgraven kan prima voetballen, gewoon eens 10 wedstrijden achter elkaar de kans geven op het middenveld. Het huidige middenveld werkt sowieso niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, iemand die kan voetballen. Sink is niveau Twente.Oh.![]()
Bazoer zeker nog niet in vorm maar als hij zijn minuten maakt vindt hij die vanzelf wel weer terug denk ik. Heeft toch laten zien fantastisch te kunnen ballen. Klaassen vind ik niks, al heeft hij inderdaad wel vaak een goal/assist jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer is nog niet echt in vorm dit seizoen, en Klaassen is meestal nog wel goed voor een goal/assist. Vandaar mijn keuze.
Ziyech komt niet, dus hou daar maar over op.
En nee Ziyech zal wel niet komen, maar zou direct iets toevoegen dus ik hoop er nog steeds op![]()
![]()
Niet ideaal, maar El Ghazi is niet in vorm en Cassierra/Dolberg doen het een stuk beter.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef Sked het volgende:
Traoré op rechts
Die fout gaat Bosz niet nog een keer maken.Oh.![]()
Viergever , Dijks, Westermann , Schone .... Ze weigeren het elftal te zuiveren van dat soort kutspelers die nog niet eens opvallen bij pakweg NACquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja we missen sowieso nog een buitenspeler natuurlijk. En voor het middenveld hopen dat de jeugdspelers zich gaan ontwikkelen.
[..]RED ONS HENNIEGOD![]()
Geen Younes dus in de basis? Kan ik me ook wel voorstellen dat hij nog niet wedstrijdfit genoeg is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht gewoon 4-3-3 met de gebruikelijke naampjes en ja jongens, ook Sinkgraven in de basis.Klaassen als rechtshalf is al een stuk beter dan op 10. En het was puur voor deze wedstrijd natuurlijk. En de aanvoerder gaat Bosz er sowieso niet uithalen, maarja dat doet hij ook niet met Gudelj dus deze opstelling is ook vooral gebaseerd op hoop.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bazoer zeker nog niet in vorm maar als hij zijn minuten maakt vindt hij die vanzelf wel weer terug denk ik. Heeft toch laten zien fantastisch te kunnen ballen. Klaassen vind ik niks, al heeft hij inderdaad wel vaak een goal/assist ja
En nee Ziyech zal wel niet komen, maar zou direct iets toevoegen dus ik hoop er nog steeds opOh.![]()
Zeker na het college over wedstrijdfit en medisch fit weet ik genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen Younes dus in de basis? Kan ik me ook wel voorstellen dat hij nog niet wedstrijdfit genoeg is.
[..]
Klaassen als rechtshalf is al een stuk beter dan op 10. En het was puur voor deze wedstrijd natuurlijk. En de aanvoerder gaat Bosz er sowieso niet uithalen, maarja dat doet hij ook niet met Gudelj dus deze opstelling is ook vooral gebaseerd op hoop.![]()
Ze waren dit seizoen wel aardig bezig, maar dit zijn wel nog de laatste spelers die echt weg moeten bij Ajax. Maar Westermann zitten we dus nog twee seizoenen aan vastquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Viergever , Dijks, Westermann , Schone .... Ze weigeren het elftal te zuiveren van dat soort kutspelers die nog niet eens opvallen bij pakweg NACEn voor Dijks is geen alternatief behalve die andere kneuzen, of je moet Riedewald daar neerzetten waardoor je andere posities verzwakt. Schöne heeft helemaal geen functie.
Oh.![]()
Vooral dat die Dijks geen concurrentie heeft maakt het wel treurig . Een degelijke linksback kopen is teveel gevraagd en ondertussen weer iemand huren terwijl je 30+miljoen rijker bentquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze waren dit seizoen wel aardig bezig, maar dit zijn wel nog de laatste spelers die echt weg moeten bij Ajax. Maar Westermann zitten we dus nog twee seizoenen aan vastEn voor Dijks is geen alternatief behalve die andere kneuzen, of je moet Riedewald daar neerzetten waardoor je andere posities verzwakt. Schöne heeft helemaal geen functie.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan Sinkgraven zich af en toe nog naar het middenveld laten uitzakken waardoor er iets van voetbal komt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker na het college over wedstrijdfit en medisch fit weet ik genoeg.Oh.![]()
Dat vind ik wel wat vreemd dat ze daar totaal niet voor gaan zoeken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral dat die Dijks geen concurrentie heeft maakt het wel treurig . Een degelijke linksback kopen is teveel gevraagd en ondertussen weer iemand huren terwijl je 30+miljoen rijker bent
Maar er komt sowieso geen aankoop meer bij in de komende weken verwacht ik.Oh.![]()
Misschien vinden ze hem echt goed.... Wat een ''topclub'' ben je dan wel nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat vreemd dat ze daar totaal niet voor gaan zoeken.
Maar er komt sowieso geen aankoop meer bij in de komende weken verwacht ik.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop dat Bosz gewoon een paar jaar hier mag werken, en dat hij dit seizoen al in ziet dat Dijks zo niet kan. En die paar andere middelmatige spelers ook niet, en ze volgend jaar nog eens goed kunnen doorselecteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien vinden ze hem echt goed.... Wat een ''topclub'' ben je dan wel nietOh.![]()
Dan moet Bosz nu gaan presteren en ik weet niet of dat kan met die spelers .quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bosz gewoon een paar jaar hier mag werken, en dat hij dit seizoen al in ziet dat Dijks zo niet kan. En die paar andere middelmatige spelers ook niet, en ze volgend jaar nog eens goed kunnen doorselecteren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Er is best een goede basis te maken uit onze selectie. En als hij de CL weet te halen heeft hij weer wat krediet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet Bosz nu gaan presteren en ik weet niet of dat kan met die spelers .Oh.![]()
Dan moet die wel heel snel gaan inzien dat Gudelj en Bazoer in de verkoop moeten want anders kan het in de winter al over zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is best een goede basis te maken uit onze selectie. En als hij de CL weet te halen heeft hij weer wat krediet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Bazoer zou ik niet meteen verkopen hoor, heeft nu een dipje maar in principe gewoon een prima speler. Maar hij moet nu dealen met de selectie van zijn voorganger die niet echt in balans is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet die wel heel snel gaan inzien dat Gudelj en Bazoer in de verkoop moeten want anders kan het in de winter al over zijnOh.![]()
Dan is het aan de TD om die selectie in balans te brengen maar dat lukt die gek maar niet en Bosz gaat daar misschien op afgerekend wordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer zou ik niet meteen verkopen hoor, heeft nu een dipje maar in principe gewoon een prima speler. Maar hij moet nu dealen met de selectie van zijn voorganger die niet echt in balans is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zit je dan met je technisch hart. Die moeten toch ook wel een goede sterkte/zwakte analyse kunnen maken van de selectie en zien op welke posities en qua welke kwaliteiten er versterking nodig is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is het aan de TD om die selectie in balans te brengen maar dat lukt die gek maar niet en Bosz gaat daar misschien op afgerekend worden
Vind dat Overmars het prima heeft gedaan deze periode met het aantrekken van Cassierra, Sanchez en Traoré (Westermann was weer een Zimlingetje omdat het moet) en het lozen van rommel (wel grotendeels door hem zelf gehaald maar toch). Maar helaas kan hij dat niet doorzetten dan.Oh.![]()
3 spelers die waarschijnlijk niet uit de koker van Netto komen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je dan met je technisch hart. Die moeten toch ook wel een goede sterkte/zwakte analyse kunnen maken van de selectie en zien op welke posities en qua welke kwaliteiten er versterking nodig is.
Vind dat Overmars het prima heeft gedaan deze periode met het aantrekken van Cassierra, Sanchez en Traoré (Westermann was weer een Zimlingetje omdat het moet) en het lozen van rommel (wel grotendeels door hem zelf gehaald maar toch). Maar helaas kan hij dat niet doorzetten dan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je mag hem hiervoor wel credits geven. Het is al een verbetering dat hij voor een Cassierra en Sanchez geluisterd heeft naar de scouting, en goed gehandeld heeft. Met Traoré bleef hij er ook wel goed mee bezig, al was de rol van Bosz natuurlijk ook erg groot.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 spelers die waarschijnlijk niet uit de koker van Netto komen...Oh.![]()
Uiteindelijk ging het daar ook om de rol van Bosz en niet om die van Netto. Netto is een zeer beperkte matige TD, die verneukt het in feite voor alle trainers die zouden komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag hem hiervoor wel credits geven. Het is al een verbetering dat hij voor een Cassierra en Sanchez geluisterd heeft naar de scouting, en goed gehandeld heeft. Met Traoré bleef hij er ook wel goed mee bezig, al was de rol van Bosz natuurlijk ook erg groot.![]()
Haha godverdommetwitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 15-08-2016 om 22:41:35"Scouts #Ajax worden het niet met elkaar eens over Ziyech." #Natafelen https://t.co/64psYL86fN reageer retweet
![]()
![]()
Dezelfde scouts die Westermann en co halen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:47 schreef Brammess het volgende:
Haha godverdommetwitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 15-08-2016 om 22:41:35"Scouts #Ajax worden het niet met elkaar eens over Ziyech." #Natafelen https://t.co/64psYL86fN reageer retweet
AFCA
Westermann is niet gescout.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dezelfde scouts die Westermann en co halen?Oh.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De scouts die tegen zijn, verdienen een groots voetstuk.
Snelle Egel![]()
Maar dan kunnen ze wel lullen over die scouts. maar het is toch Marc die de uiteindelijke beslissing dan neemt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:47 schreef Brammess het volgende:
Oh.![]()
Nee de RvCquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze wel lullen over die scouts. maar het is toch Marc die de uiteindelijke beslissing dan neemt?![]()
Maar hey jongens ik zie net dat onze grote vriend Heiko niet bij de wedstrijdselectie zit. Hebben we dan nu eindelijk een trainer die enigszins logische keuzes maakt en niet vast blijft houden aan spelers die duidelijk falen?![]()
Ja maar Marc of hij luistert naar de scouts of niet, of hij hem wil halen.quote:
De RvC is het traject daarnaOh.![]()
Waar kijk ik naar?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:56 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Oh.![]()
Marc kan we willen maar RvC beslist altijd. Dus als bepaalde spelers niet komen is dat niet de schuld van Marc of scouts of whatever maar de RvC die aankopen blocked.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Marc of hij luistert naar de scouts of niet, of hij hem wil halen.
De RvC is het traject daarna![]()
Het TH mag toch gewoon de sportieve keuzes maken met het oog op ontwikkeling etc.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Marc kan we willen maar RvC beslist altijd. Dus als bepaalde spelers niet komen is dat niet de schuld van Marc of scouts of whatever maar de RvC die aankopen blocked.
De RvC is er om te kijken of een aankoop financieel verantwoord is, en dat moet kunnen met het Milik geld.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: