SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nog niet aangewend? Zo langzamerhand kun je dit incalculeren he.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef Fargo het volgende:
Wat een zuur gelijkspel gisteren zeg. Ben er nog ziek van...![]()
Je gaat vaak ziek worden dit seizoenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef Fargo het volgende:
Wat een zuur gelijkspel gisteren zeg. Ben er nog ziek van...
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Een type Sanchez, bedoel je?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:04 schreef Adames het volgende:
we moeten zo'n grote sterke zwarte franse neger hebben in onze verdediging.
Ik zie zelden negers die niet zwart zijn overigensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik heb iets tegen albino'squote:Op zondag 14 augustus 2016 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een type Sanchez, bedoel je?
Ik zie zelden negers die niet zwart zijn overigens![]()
Toen RBC nog bestond wist ik ook dat we geen kampioen gingen worden, maar was ik nog wel ziek na elke nederlaag. Dus ik zie niet in waarom het raar is om ziek te zijn van zo'n pot als gisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog niet aangewend? Zo langzamerhand kun je dit incalculeren he.
Als het me niks meer zou doen zou ik serieus afvragen waarom ik nog zou kijken. Gelukkig ben ik nog niet in dat stadium.![]()
Daar begon ik vorig jaar wel last van te krijgenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Toen RBC nog bestond wist ik ook dat we geen kampioen gingen worden, maar was ik nog wel ziek na elke nederlaag. Dus ik zie niet in waarom het raar is om ziek te zijn van zo'n pot als gisteren.
Als het me niks meer zou doen zou ik serieus afvragen waarom ik nog zou kijken. Gelukkig ben ik nog niet in dat stadium.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Daar had ik al drie seizoenen last van.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar begon ik vorig jaar wel last van te krijgen
Al bleef ik toch elke wedstrijd trouw kijken.Oh.![]()
Speelt al een halfjaar zeer matig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Kijk ik te weinig Ajax, dat Bazoer voor jullie geen zekerheidje is?Oh.![]()
Dacht ook dat dat de onbetwiste groeibriljant van Ajax wasquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Kijk ik te weinig Ajax, dat Bazoer voor jullie geen zekerheidje is?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zit gewoon in zijn dipje, komt wel weer terug. Maar op dit moment zou ik hem niet vast in de basis zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dacht ook dat dat de onbetwiste groeibriljant van Ajax wasOh.![]()
Meh. In zijn huidige vorm had je hem moeten verkopen voor 45 miljoen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:09 schreef VanKuikeren het volgende:
Kijk ik te weinig Ajax, dat Bazoer voor jullie geen zekerheidje is?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ben er ook nog niet zo van overtuigdquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zag ik net ook een paar keer kansloos de bal verspelen![]()
Omdat hij weet dat dit zijn laatste duel voor Twente isquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zag ik net ook een paar keer kansloos de bal verspelenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat hele elftal is kut. Hij is er wel klaar mee daar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zag ik net ook een paar keer kansloos de bal verspelenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kan het Ziyech boek nu eindelijk dicht hier.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Jongens, we zijn wat vergeten vandaag. #HW4 is 33 geworden
Maar maar ik wil een creatieve middenvelder..quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:27 schreef Abed het volgende:
Kan het Ziyech boek nu eindelijk dicht hier.![]()
Ik wil dat Westermann kan lopen, maarja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:28 schreef j95 het volgende:
[..]
Maar maar ik wil een creatieve middenvelder..'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:32 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik wil dat Westermann kan lopen, maarja.
Leuke vergelijkingMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:43 schreef Tagliano het volgende:
Jongens, we zijn wat vergeten vandaag. #HW4 is 33 geworden![]()
Dat heeft men over Fischer, Andersen en Boilesen ook een jaar geroepen hier.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit gewoon in zijn dipje, komt wel weer terug. Maar op dit moment zou ik hem niet vast in de basis zetten.![]()
Oke en nu?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat heeft men over Fischer, Andersen en Boilesen ook een jaar geroepen hier.![]()
Dat het geen vanzelfsprekendheid is dat Bazoer ooit weer goed gaat voetballen, zoals JR-Style-93 beweert.quote:![]()
Ik vind je soms wat negatief overkomen wanneer het Ajax betreft. Maar omdat je hier constant bent moet je haast wel een die-hard fan zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat het geen vanzelfsprekendheid is dat Bazoer ooit weer goed gaat voetballen, zoals JR-Style-93 beweert.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De augustushoop heeft weer toegeslagen bij Feyenoord I see.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Kijk nou een Feyenoorder met kampioenkoorts.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat je daar nooit wint, bedoelde 'ie. Zelfs als het niet tegen Ajax is...
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Afgelopen seizoenen was Feyenoord vaak de betere in de ArenA hoor. Dat onze spits dan ballen van de doellijn gaat halen doet daar verder niks aan af.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat je daar nooit wint, bedoelde 'ie. Zelfs als het niet tegen Ajax is...![]()
2 keer de afgelopen 10 jaar. In 2011/2012 en 2014/2015. En dan nog niet winnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Afgelopen seizoenen was Feyenoord vaak de betere in de ArenA hoor. Dat onze spits dan ballen van de doellijn gaat halen doet daar verder niks aan af.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
2 keer in de afgelopen 6 jaar dan. En ook 2 keer gelijkspel, dus Ajax heeft maar 2 van de 6 gewonnen in eigen huis, best wel matig tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2 keer de afgelopen 10 jaar. In 2011/2012 en 2014/2015. En dan nog niet winnen.![]()
Valt wel mee toch tegen de koploper?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
2 keer in de afgelopen 6 jaar dan. En ook 2 keer gelijkspel, dus Ajax heeft maar 2 van de 6 gewonnen in eigen huis, best wel matig toch![]()
Dat blijft toch altijd wel schattig. Gewoon dat Feyenoord het tot het punt laat komen dat ze er écht in gaan geloven en dan verliezen ze 7x op rij. Hahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De augustushoop heeft weer toegeslagen bij Feyenoord I see.Oh.![]()
Gaan Ajax en PSV niet betalen. En jullie hebben toch al genoeg middenvelders? Ga je Klaassen of Gudelj eruit halen?quote:![]()
Je moet hem ook niet halen, maar Gudelj eruit halen zou fantastisch zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaan Ajax en PSV niet betalen. En jullie hebben toch al genoeg middenvelders? Ga je Klaassen of Gudelj eruit halen?Oh.![]()
Hahaha jonge toch. Ga lekker slapenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Afgelopen seizoenen was Feyenoord vaak de betere in de ArenA hoor. Dat onze spits dan ballen van de doellijn gaat halen doet daar verder niks aan af.![]()
http://www.ajax.nl/stream(...)-amsterdam-arena.htmquote:Volgens Visser is de Amsterdam ArenA zelfs 'de ideale voetbaltempel' als de open hoeken van het stadion worden gedicht. Stadiondirecteur Markerink kan een glimlach niet onderdrukken en belooft Vissers verzoek in te gaan willigen.
Zou mooi zijn als de hoeken dichtgaan.Oh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr![]()
Had het al gespoilerd omdat ik de kansloosheid ingezien had.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Post alsjeblieft niet die twitteronzin hier.
We kunnen prima zonder.gr gr![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:19 schreef Quyxz_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik kan al die zogenaamde insiders niet meer aan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Had het al gespoilerd omdat ik de kansloosheid al ingezien had.Oh.![]()
Kunnen jullie elkaar via dm verder afzuigen?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Hou het eens ontopicquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Pizzageit, je hebt geen autistenpas waarmee je voordelig kunt slowchatten.
Mvg.Oh.![]()
Ik moet altijd naar binnen als de straatverlichting aangaat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga eens buitenspelen met z'n allen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Het duel Ajax - FK Rostov staat dinsdag onder leiding van William Collum. De Amsterdammers hadden vorig jaar ook al met de Schot te maken.
Collum was toen namelijk leidsman bij het duel Rapid Wien - Ajax (2-2). Die remise leidde Ajax' uitschakeling in de derde voorronde van de Champions League in, want een week later waren de Oostenrijkers in Amsterdam met 2-3 te sterk. Collum vervulde een hoofdrol tijdens de wedstrijd in Wenen, door Stefan Schwab geen rood te geven na een horrortackle op Jairo Riedewald.
Ajax' eerste wedstrijd onder leiding van Collum was op 21 oktober 2014 het Champions League-duel met Barcelona (3-1). Het duel van Ajax met Rostov in de play-offs van de Champions League begint dinsdag om 20.45 uur. Woensdag 24 augustus staat de return op het programma.![]()
Zo ziet hij er ook ongeveer uit overigensquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Collum Collum Collum
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo ziet hij er ook ongeveer uit overigens
Ziet eruit als iemand die Joden oppakte in een bepaalde tijdsperiode waar Caland je vast meer over wil vertellen.Oh.![]()
Zelfde geldt ook een beetje voor Sink daarquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/SjorsvanVeen/status/764786102196637696
Inzake Gudelj's toegevoegde waarde..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Huh maar hier werd verteld dat hij verdedigend zo sterk is en je dan niet overlopen word in Europa?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Inzake Gudelj's toegevoegde waarde..Oh.![]()
Sink voegt aanvallend tenminste nog iets toe.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfde geldt ook een beetje voor Sink daarOh.![]()
Gudelj is wat anders als notabene controleur. Sinkgraven is officieel een linksbuiten. Als Gudelj een sprintje trekt snijd je gewoon die passinglijn af.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfde geldt ook een beetje voor Sink daar![]()
Heel Ajax is daar zo apatisch als watquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Inzake Gudelj's toegevoegde waarde..![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sink voegt aanvallend tenminste nog iets toe.Eens, eens. Viel mij gewoon op dat hij dezelfde fout maaktquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj is wat anders. Sinkgraven is officieel een linksbuiten. Als Gudelj een sprintje trekt snijd je gewoon die passinglijn af.
Sinkgraven werd vooral in de aanval goed betrokken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Eens, eens. Viel mij gewoon op dat hij dezelfde fout maakt![]()
![]()
Die deed het best wel prima, het spel een beetje breed houden enzo. Van het middenveld klopt echt geen kut blijkt ook hieruit welquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven werd vooral in de aanval goed betrokken.
[ afbeelding ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
El Ghazi, topperquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven werd vooral in de aanval goed betrokken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ruilen tegen Toornstra?quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je kunt veel over Gudelj's voetballende vermogen zeggen maar van de verschrikkelijke drie is hij de enige die bereidheid en initiatief toont in de aanval. Misschien dat het komt doordat alles over links beter liep en Gudelj dan dichterbij staat, geen idee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die deed het best wel prima, het spel een beetje breed houden enzo. Van het middenveld klopt echt geen kut blijkt ook hieruit wel![]()
Waarom stapt die verdediger?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Inzake Gudelj's toegevoegde waarde..VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zou ook kunnen inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt veel over Gudelj's voetballende vermogen zeggen maar van de verschrikkelijke drie is hij de enige die bereidheid en initiatief toont in de aanval. Misschien dat het komt doordat alles over links beter liep en Gudelj dan dichterbij staat, geen idee.
Een docu over de arenaquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.foxsports.nl/v(...)a-het-huis-van-ajax/
Iemand anders ook die docu gekeken over de Arena?
WatVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is dat een reconstructie hoe het mogelijk is dat ze zo'n sfeerloze betonnen bak waar geen gras groeit hebben kunnen neerzetten?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keek best lekker weg.
En 15 mei beelden doen het altijd goedVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze stippen de negatieve kanten ook zeker aan. Heel stukje over waarom het gras zo kut was en supporters die er koeien lieten grazen (Don vindt dit een ludieke actie). En ook dat het toch allemaal erg kil was in het begin.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat een reconstructie hoe het mogelijk is dat ze zo'n sfeerloze betonnen bak waar geen gras groeit hebben kunnen neerzetten?Oh.![]()
In het beginquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze stippen de negatieve kanten ook zeker aan. Heel stukje over waarom het gras zo kut was en supporters die er koeien lieten grazen (Don vindt dit een ludieke actie). En ook dat het toch allemaal erg kil was in het begin.
OkeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Op #ziyech zoeken op Twitter is ook wel leuk nuquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:20 schreef Smoofie het volgende:
Nou nou volgens een net nieuwe account op ajax netwerk komt ziye h hoor.Oh.![]()
Origineelquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat een reconstructie hoe het mogelijk is dat ze zo'n sfeerloze betonnen bak waar geen gras groeit hebben kunnen neerzetten?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Forum Opties Forumhop: Hop naar: