quote:Het is zover: we starten met een kersvers Eredivisieseizoen. Zoals we weten is PSV na een memorabele slotdag opnieuw landskampioen geworden en zullen ze azen op een derde titel. We hebben, vraag God maar hoe, slechts twee nieuwkomers in de Eredivisie: Go Ahead Eagles vervangt De Graafschap en Sparta Rotterdam keert na zes jaar afwezigheid terug in de Eredivisie. Iedereen heeft gedroomd van een terugkeer van de Kasteelclub and it happened. In 2012/13 waren ze nog het meest dichtbij maar Markjan Fledderus was ze in de slotfase met twee vrije trappen te machtig. Het kan dichtbij maar o zo ver zijn.
ADO Den Haag start aan een nieuw seizoen met een nieuwe trainer. Henk Fraser vertrok naar Vitesse als opvolger van Rob Maas en zodoende is de babbelzieke Joegoslaaf, Zeljko Petrovic, aangesteld als hoofdcoach. Bij ADO was er qua uitgaande transfers weinig heibel te beleven. Er werd een beetje gesleuteld aan de inkomende transfers waarbij er allerlei spannende buitenlanders zijn aangetrokken. Laat u verrassen en enjoy het.
Ajax staat voor een nieuw seizoen zonder Frank de Boer, na iets minder dan zes jaar hoofdcoach van Ajax te zijn, liet hij zijn contract verscheuren. We weten nooit of hij het voor of na de schande van Doetinchem besloten heeft. Peter Bosz volgt hem op. Het spel van Ajax zou er dan interessanter op moeten worden na alle tikkiebreedjaren van Frank. Bij Ajax werd er onlangs hard gelachen toen Milik voor 32 miljoen euro verkocht werd aan Napoli. Ajax heeft een vervanger gevonden die luistert naar de naam van Bertrand Traoré. Het is huur maar dat mag de pret niet drukken. Ajax zal er trots op zijn ERVARING hebben aangekocht met Heiko Westermann. Davinson Sanchez en Mateo Cassierra werden op hun beurt weggelokt uit het altijd heibele Colombia.
AZ heeft alleen Vincent Janssen zien vertrekken. Die ging voor circa 20 miljoen euro naar het miljoenenrijk van de Premier League. Verder zou sleutelspeler Henriksen nog kunnen vertrekken maar vooralsnog heeft Torino twee weken geleden voor het laatst een signaal gegeven. AZ was vrij attent op de transfermarkt. Ze haalden Mats Seuntjens en Rens van Eijden al vroeg binnen en toen Janssen eenmaal vertrokken was, werd Wout Weghorst aangetrokken als vervanger en is ook de magische spits Fred Friday aangetrokken. Normaal gesproken moet een vierde eindklassering gewoon weer mogelijk zijn voor AZ onder John van den Brom.
Excelsior heeft zich knap voor het derde jaar op rij gevestigd in de Eredivisie en dit jaar mogen ze een vierde jaar veilig proberen te stellen en opnieuw met een nieuwe trainer: Marinus Dijkhuizen was de fakkeldrager, vervolgens Alfons Groenendijk en nu komt Mitchell van der Gaag over. Die liet al tijdens het seizoen weten dat hij FC Eindhoven niet meer zou coachen. Bij Excelsior is er een redelijke exodus van de afgelopen twee seizoensbasis geweest. Van Weert, Stans, Fischer, Kruys etc zijn vertrokken. Excelsior heeft er allerlei spelers voor teruggehaald dus we moeten ons laten verrassen met wat het gaat worden. Degradatiestrijd is iets wat zeker is.
Feyenoord! Weer een jaar zwoegen met Van Bronckhorst en nu in plaats van met Kramer nu met Nicolai Jorgensen van FC Kopenhagen. Voor de rest is de horizon heel weinig veranderd bij Feyenoord. We weten genoeg, dit wordt een langspeelplaat van 2015/16.
Go Ahead Eagles is na een seizoen afwezigheid netjes teruggekeerd in de Eredivisie. Waar eerst troltrainer Dennis Demmers tot eind februari heeft aan lopen kloten, maakte Hans de Koning wel het potentieel van de selectie waar. Kampioenschap was kansloos maar ze slachtten wel De Graafschap in de finale van de play-offs. We kunnen dit seizoen genieten van goden als Randy Wolters, Leon de Kogel, Sander Fischer, Theo Zwarthoed. Alleen de fans zijn soms ietwat raar maar voor de rest is Go Ahead een prima clubje.
FC Groningen heeft na drie seizoenen de hel eindelijk een seizoen zonder Erwin van de Looi. Ernest Faber werd weggekaapt bij het altijd gezellige NEC, alleen Michael de Leeuw ging weg, voor de rest zijn er o.a Van Weert, Jenssen Yttergard en een of andere bonkige verdediger aangetrokken. Met Faber kan er, sure, veel meer worden uitgehaald. Ik zie ze wel leuke dingen doen. Niet grootse daden of zo maar wel gewoon oldskool Groningen.
Heerenveen gaat weer verder zonder talisman Foppe de Haan. Streppel komt over van Willem II waar hij een loodzwaar laatste seizoen had. Bij Heerenveen zijn er, hoe kon het ook anders, bijna geen mensen vertrokken. Otigba schijnt wel snel te vertrekken maar REZA, Stijn Schaars zijn gekomen en Thern is terug na zijn slopende blessure. Slechter dan het afgelopen seizoen kan niet en we weten dat Heerenveen op zijn tijd sympathiek voetbal kan spelen.
Heracles Almelo is alweer klaar in Europa nadat ze kansen niet afmaakten en zodoende van het schimmige Arouca verloren. Bij Heracles is het rustig gebleven. Alleen Weghorst vertrok en Kuwas en Vermeij zijn gekomen. Heracles heeft zich dus versterkt. Ik denk dat Heracles weer een vrij vergelijkbaar seizoen met vorig jaar gaat draaien, alleen eindigen ze of course minder hoog. Dat is zeker.
NEC: tsja. Een groot vreemdelingenlegioen geworden na het vertrek van Faber en Limbombe. Een vage Duitser Peter Hyballa is gekomen en de hele selectie zit vol schimmige namen waar niemand weet van heeft. We weten alleen dat de voorbereiding kut was. Ik laat me verrassen. Het zal een zwaar seizoen voor ze worden in ieder geval.
PEC Zwolle heeft Lam, Van Hintum en Veldwijk zien vertrekken maar ze hebben wel een stapel leuke voetballers teruggehaald. Ted van de Pavert, Youness Mokthar en Achahbar komen permanent over van hun clubs en Calvin Verdonk en Hachim Mastour worden gehuurd. Saymak is ook terug na een jaar afwezigheid van zijn blessure. Het kan weer eens een leuk interessant seizoen worden voor PEC vol met leuke voetballers waar ze vorig jaar weer meer verplicht waren om catenaccio te spelen.
PSV zag alleen Bruma vertrekken en haalde Daniel Schwaab ervoor terug. Voor de rest heeft PSV nog weinig uitgespookt op de transfermarkt maar per saldo is er weinig spectaculairs veranderd. Willems aast nog op een transfer en er is veel gezwijmel over Van Ginkel. Dat is alles wat we weten. PSV draaide een leuke voorbereiding en won afgetekend van Port en Sporting en het won de JCS. PSV is dit seizoen normaal gesproken de doodgeverfde titelkandidaat waar er veel vraagtekens zijn rond Ajax en Feyenoord.
Roda JC is ook een vreemdelingenlegioen geworden waar we ons uitgebreid door moeten laten verrassen. Kalezic is al na een seizoen weg vol mot. Yannis Anastasiou keert ervoor terug. Roel Brouwers, Chris Kum en Mikhail Rosheuvel zijn de bekendste versterkingen maar voor de rest zijn er allemaal versterkingen binnengehaald die weinig mensen kennen. De voorbereiding was wel prima van Roda-zijde maar we weten niet echt wat we kunnen verwachten: wel dat Yannis wil aanvallen.
Sparta is weer terug na zes jaar afwezigheid. God heeft ze een tijdje verafschuwd maar ze zijn weer terug in genade. Pastoor ontnam en gaf ze het Eredivisieschap. De afgelopen zomer is er op Spangen weinig vertrokken van aansprekende namen dus ze konden vooral bouwen aan een Eredivisiewaardige basis. Bart Vriends en El Azzouzi zijn gekomen vanuit de Eredivisie maar er zijn voornamelijk buitenlandse spelers gehaald waaronder Craig Goodwin (een van de besten in Australië), Ivan Calero, Pinteaux en nog wat namen. Sparta gaat met een begroting van 9,5 miljoen euro de Eredivisie in. Veel meer dan Excelsior en Go Ahead dus handhaving zou prima moeten kunnen. Binnen de Eredivisie wil Sparta drie jaar overleven en dan uitbreiden qua doelstellingen.
FC Twente is er ook nog. God mag weten hoe, god mag weten hoe. Na weken onzekerheid is het zeker dat ze Eredivisievoetbal spelen. Vak P is net zo dronken als altijd en de selectie is niet enorm veranderd. Gutierrez is vertrokken naar Betis, Ziyech vooralsnog niet en er zijn enkele onbekende talentjes aangetrokken. Weer een mysterie wat dat gaat worden. Twente zal wel weer rondhangen in de middenmoot. Lekker man.
FC Utrecht heeft weinig kunnen investeren door geldtekort maar er is ook weinig vertrokken. Vooralsnog is alleen Letschert vertrokken naar Sassuolo dus we weten wat we weer kunnen verwachten van FC Utrecht: lekker rondhangen tussen positie zes en positie negen. Dat is leuk en realistisch. Lekker weer Haller ophemelen op basis van niets maar gewoon vooral genieten van het middenveld van Utrecht. Meer. dan. prima.
Vitesse is verlost van de onkunde van Rob Maas en heeft Henk Fraser weggehaald bij ADO Den Haag. De transferperiode begon met het aantrekken van Navarone Foor, dat shockeerde iedereen. Een NEC-er naar Vitesse maar wat we weten is dat hij zeer gedreven is. Abiola Dauda komt weer terug van de huur, Baker en Nathan komen weer een jaartje vanuit Chelsea, ene Michael Tornes komt van Odense BK en... RICKY VAN WOLFSWINKEL IS TERUG VOOR DRIE JAAR. Henk Fraser zou best veel uit dit leuke materiaal kunnen halen. AZ bedreigen voor plek vier zou best kunnen.
Streppel is weg en ze halen Erwin van de Looi terug. Willem II scoorde niet hoog bij mij in de voorbereiding. Veel spelers van het vorige seizoen zijn vertrokken: ik noem een Andersen, Braber, Ondaan, Van der Struyk, Haemhouts etc. Niet enorm belangrijke spelers maar het is in degradatiestrijd vooral zonde dat je Ondaan laat gaan. Een erg leuke speler. Willem II huurt Jari Schuurman van Feyenoord, haalt Thom Haye van AZ voor het middenveld, ze halen een spits van Villarreal die ik niet ken: Fran Sol. Verder is Lieftink weggeplukt bij Vitesse. Willem II heeft niet verloren in de voorbereiding en veel vertrouwen opgedaan. We kunnen, denk ik, een defensief maar tegelijkertijd interessant Willem II verwachten.
Tijd voor een Firefoxje danquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een topclub, daar wordt van verwacht ieder jaar een prijs te winnen.
Dankje Bert.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:17 schreef Tagliano het volgende:
Gladon is wel een zeer vermakelijke speler, dat roep ik al jaren
hafcfan zit in het stadionquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hercules, voor de Romeinen onder ons
Ligt er maar net aan in wat voor bui ik benquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik Heracles uitspreek. Denk ik blijkbaar nooit zo bij na
Dat het een prutser is?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef Isane het volgende:
Teletekst:
Bijz: Gladon mist pen.(88)
Gladon mist pen.(89)
wat moeten mensen wel niet denken
Dat hij twee penalties gemist heeftquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef Isane het volgende:
Teletekst:
Gladon mist pen.(89)
Hoe werken die schuine streepies op een letter ook alweer?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Herácles officieel, maar ik zeg altijd Héracles.
Als je uit Almelo komt is het Heraclés en buiten Almelo is het Héraclesquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik Heracles uitspreek. Denk ik blijkbaar nooit zo bij na
Dat de Eredivisie KNOTSGEK is?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef Isane het volgende:
Teletekst:
Gladon mist pen.(89)
Welk OS?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe werken die schuine streepies op een letter ook alweer?
Is het Pascálus of Páscalus?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Herácles officieel, maar ik zeg altijd Héracles.
Hmm dus Herácles mag sowieso al niet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef Isane het volgende:
[..]
Als je uit Almelo komt is het Heraclés en buiten Almelo is het Héracles
En terechtquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:25 schreef timmmmm het volgende:
Mario heeft het handje in de broek, ik hoor het al weer
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:31 schreef RvLaak het volgende:
Alle PokéGyms zijn hier in handen van Team Instinct
quote:
Niets eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg winst feyenoord. Waar wedden we om?
Het is geinig als het daadwerkelijk zou uitkomen tho.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geeft alweer aan dat je er niet in gelooft, je gekke uitspraak
Vraag me af of Feyenoord ooit zo'n goed doelsaldo heeft gehad, indien wederom 5-0...quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is geinig als het daadwerkelijk zou uitkomen tho.
Liever jullie dan ajax iigquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vraag me af of Feyenoord ooit zo'n goed doelsaldo heeft gehad, indien wederom 5-0...
t zou me ook niet verbazen maar winst blijft waarschijnlijkstquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is geinig als het daadwerkelijk zou uitkomen tho.
Oneens, gezien het feit dat Ajax punten heeft laten liggen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
t zou me ook niet verbazen maar winst blijft waarschijnlijkst
zou me om ajax ook niet teveel zorgen maken als ik PSVfan was. Wordt het makkelijkste seizoen in tijden voor julliequote:
Ik zeg doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien om een Drizzt_DoUrden UI, dat lijkt me wel grappig
De afgelopen jaren hebben ze aan het eind van het seizoen maar iets van het dubbelequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vraag me af of Feyenoord ooit zo'n goed doelsaldo heeft gehad, indien wederom 5-0...
Gras is groen.quote:
Best knap dan dat ze regelmatig hoog eindigden...quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
De afgelopen jaren hebben ze aan het eind van het seizoen maar iets van het dubbele
Doel je op die vuurpijlen van Dijks?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig beter bij Ajax doen
Doelde eigenlijk meer op het vuurwerk wat die idioten richting hun eigen spelers gooiden tijdens de bekerfinalequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doel je op die vuurpijlen van Dijks?
Niets mis met een Coupe d'Vikingquote:
Zoals ze nu spelen is een gelijkspel best waarschijnlijk... Wat zeiden ze bij VI?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat durft FL_freak niet aan natuurlijk, ik zou het ook best doen
Hier op fok geleerd, @ = at = gericht aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
lol apenstaartje karsdorp.
Wat een bijzondere tekst wel.
geen idee maar dat opportunisme zou ik sowieso neit als bron gebruikenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ze nu spelen is een gelijkspel best waarschijnlijk... Wat zeiden ze bij VI?
Vaak relatief weinig goals tegen maar ook zelden veel voor. Misschien komt daar dit jaar toch veranderingquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Best knap dan dat ze regelmatig hoog eindigden...
Da's dan ook de originele betekenis van dat teken. Om aan te geven waar de persoon (van wie het e-mail adres is) werkt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier op fok geleerd, @ = at = gericht aan
Niks mis meequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:47 schreef Joezi het volgende:
ff met een schuin oogje naar de volleybaldames hoor
Juist wel, als zij winst zeggen ga ik uit van verliesquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
geen idee maar dat opportunisme zou ik sowieso neit als bron gebruiken
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doel je op die vuurpijlen van Dijks?
SportsDevil (Kodi plugin) heeft een HQ stream. Probleem is alleen dat die hier niet heel betrouwbaar was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Dven het volgende:
Belachelijk dat hesgoals er mee is gekapt. Enige redelijke kwaliteit stream die ik kon vinden. Nu zit ik weer in de pixelperiode van vijf jaar geleden
rvlaak heeftn og wel een goedequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Dven het volgende:
Belachelijk dat hesgoals er mee is gekapt. Enige redelijke kwaliteit stream die ik kon vinden. Nu zit ik weer in de pixelperiode van vijf jaar geleden
Een bal over 5 meter aanspelen moet toch wel lukkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja het loopt niet lekker aan FEY-zijde.
Meest belachelijke is nog wel dat ik best wil betalen voor Fox Sports maar dat dit niet mag omdat ik in het buitenland zit. Zo krijg je mensen wel de illegale business in jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
SportsDevil (Kodi plugin) heeft een HQ stream. Probleem is alleen dat die hier niet heel betrouwbaar was.
Lucht is blauwquote:
Sterker nog, zelfs in NL kun je momenteel geen Go-only abo afsluitenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Meest belachelijke is nog wel dat ik best wil betalen voor Fox Sports maar dat dit niet mag omdat ik in het buitenland zit. Zo krijg je mensen wel de illegale business in ja
Fox is meer bezig met leuke promofilmpjes maken dan met een goede klantenservice.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Meest belachelijke is nog wel dat ik best wil betalen voor Fox Sports maar dat dit niet mag omdat ik in het buitenland zit. Zo krijg je mensen wel de illegale business in ja
Is nog lange niet voorbij... Blijft Feyenoord...quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Is FL-Freak even blij dat hij er niks om durfde te wedden
quote:
Daarvoor werd werd het voor rekeningen gebruikt, at the cost of ad, gaat zelfs verder terug tot de middelste eeuwenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's dan ook de originele betekenis van dat teken. Om aan te geven waar de persoon (van wie het e-mail adres is) werkt.
Ik vraag me af of je dezelfde reactie zou geven als Ajax gisteren deze goal in de 93e minuut zou hebben gemaakt.quote:
Cool, interessant. Dankquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daarvoor werd werd het voor rekeningen gebruikt, at the cost of ad, gaat zelfs verder terug tot de middelste eeuwen
lees snel verder op https://nl.wikipedia.org/wiki/@
Dan zou ze spontaal een schone slip nodig gehad hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dezelfde reactie zou geven als Ajax gisteren deze goal in de 93e minuut zou hebben gemaakt.
Maar als het gericht is aan Karsdorp dan ziet ie dat helemaal niet. Die is aan het voetballen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier op fok geleerd, @ = at = gericht aan
Die glibbert toch gewoon ongegeneerd door?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou ze spontaal een schone slip nodig gehad hebben
Wat een vergelijking ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je dezelfde reactie zou geven als Ajax gisteren deze goal in de 93e minuut zou hebben gemaakt.
Dat matig ik me niet aan, ik ken jojoortje nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die glibbert toch gewoon ongegeneerd door?
Ludiekquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daarvoor werd werd het voor rekeningen gebruikt, at the cost of ad, gaat zelfs verder terug tot de middelste eeuwen
lees snel verder op https://nl.wikipedia.org/wiki/@
quote:Vaak ziet men dat de letter a voor de grap door @ wordt vervangen. Iemand schrijft zijn naam dan bijvoorbeeld als: Joh@nnes.
Liever vermeer. Hahn/Jones is me om het even. Hahn heeft dan weer wel de toekomstquote:
Frommelgoaltje, was niets.quote:
Na het vertrek van Clasie weet je tenminste zeker dat het een ballenjongen isquote:
Outfit hielp mee, maar makkelijk was het idd nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na het vertrek van Clasie weet je tenminste zeker dat het een ballenjongen is
Hij zal wel teveel anaal zijn genomen door Smoofie vannacht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar Ziyech is dus Neerlands hoop in bange dagen? Deze wedstrijd en de vorige zou ik em niet veel geven
Hij heeft toch voor Marokko gespeeld? Dan mag je niet meer in het NL-elftalquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar Ziyech is dus Neerlands hoop in bange dagen? Deze wedstrijd en de vorige zou ik em niet veel geven
Ziet eruit of ie het als schandknaapje best goed zou doen. Als je daarvan houdt. Niks mis mee Smoofiequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel teveel anaal zijn genomen door Smoofie vannacht.
Nou en, men heeft het over 'beste speler in de eredivisie' etc etc. Dan moet je het laten zien, ook als je er niet zo'n zin in hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft toch voor Marokko gespeeld? Dan mag je niet meer in het NL-elftal
Overschat sukkeltje dat nooit de top zal halenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:
Heeft gekozen voor Marokkoquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef timmmmm het volgende:
Ah, op die fiets... Tja, als alles wat je achter je hebt staan de boel behoorlijk verneukt, snap ik dat je niet heel erg gemotiveerd bent...quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en, men heeft het over 'beste speler in de eredivisie' etc etc. Dan moet je het laten zien, ook als je er niet zo'n zin in hebt.
De beste speler van de Eredivisie is Pröpper naar mijn mening.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en, men heeft het over 'beste speler in de eredivisie' etc etc. Dan moet je het laten zien, ook als je er niet zo'n zin in hebt.
AS Roma meldden ze net. Zie ik ook geen 10 worden daarquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ziyech speelt toch alleen voor zichzelf joh. Zie hem nog wel naar Engeland gaan.
Bij Koemangodquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech zou nog wel bij Everton mee kunnen, want die hebben echt een waardeloos middenveld
Dat van AS Roma is al langer bekend. Zie ik eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
AS Roma meldden ze net. Zie ik ook geen 10 worden daar
Op de wc?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:09 schreef timmmmm het volgende:
Zo, het broekje is alvast uit, klaar voor de topshow
Past dus perfect bij Ajaxquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks is overdreven, maar hij is wel wat overschat.
De clubquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zijn er overschat bij Ajax dan?
de aanhangquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door wie worden ze overschat dan?
Veltman, Klaassen, Tete, El Ghazi. Dolberg is nu ook ineens weer een wereldspits natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ja, de aanhang denkt wel dat ze serieus mee gaan doen om de titel dit jaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee, er is genoeg kritiek op de leiding en op de spelers.
Dat denken en roepen ze elk jaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, de aanhang denkt wel dat ze serieus mee gaan doen om de titel dit jaar
Veltman is gewoon een prima Eredivisie verdediger en verder niks. Niet overschat dus.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Veltman, Klaassen, Tete, El Ghazi. Dolberg is nu ook ineens weer een wereldspits natuurlijk.
Allicht, maar om in juli al te roepen dat je "gewoon weer" kampioen gaat wordenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vaak klopt het ook, maar dit jaar niet
Waarom zou dat niet kunnen? Vergeleken met vorig seizoen is de selectie er beter op geworden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, de aanhang denkt wel dat ze serieus mee gaan doen om de titel dit jaar
Ajax doet dan ook elk jaar mee om de titel. Zelfs in seizoenen dat ze het niet worden zitten ze er vaak nog dichtbij.quote:
Die ben ik nog niet tegengekomen, eerlijk gezegdquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Vergeleken met vorig seizoen is de selectie er beter op geworden.
Ik vind Feyenoorders die denken dat ze meedoen om de titel lachwekkender.
Ik zie ze elk jaar weer opduiken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen, eerlijk gezegd
Tja, idioten heb je overal. Helaasquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ze elk jaar weer opduiken.
Jij weet net zo goed als ik dat Veltman ontiegelijk vaak de hemel in is geprezen, zeker in zijn eerste jaar. Hij zou beter zijn dan, ik noem maar wat, een De Vrij. Zo was Klaassen ook de nieuwe Bergkamp. Vrijwel elke Ajax-speler wordt verschrikkelijk vaak (onterecht) als supertalent gezien terwijl ze dat niet zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman is gewoon een prima Eredivisie verdediger en verder niks. Niet overschat dus.
Op Klaassen is genoeg kritiek geweest vanuit de supporters en velen vinden hem niet zo bijzonder. Tete is verdedigend top, maar aanvallend vaak pover. El Ghazi is vaak wat blind maar heeft zeker kwaliteiten en Dolberg is een groot talent, en nu kijken hoe hij zich gaat ontwikkelen. Grote talenten hoeven niet altijd grote spelers te worden.
madquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:39 schreef Brammess het volgende:
Ik kijk in een livetopic bij een Feyenoord wedstrijd en die aidspizza heeft het over Ajax. Gras is groen.
'quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord wordt geen kampioen.
U hoorde het hier als eerst.
Nee hoor, anderen waren je al lang voor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord wordt geen kampioen.
U hoorde het hier als eerst.
Gras is groen, Immers mistquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:41 schreef timmmmm het volgende:
GGMM voelt zich weer eens belangrijker dan ie is
Dat gebeurt bij elke club dat een nieuw talent gehyped wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat Veltman ontiegelijk vaak de hemel in is geprezen, zeker in zijn eerste jaar. Hij zou beter zijn dan, ik noem maar wat, een De Vrij. Zo was Klaassen ook de nieuwe Bergkamp. Vrijwel elke Ajax-speler wordt verschrikkelijk vaak (onterecht) als supertalent gezien terwijl ze dat niet zijn.
madquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'
Nou nee, dit is al wel veel vaker gezegd.
Klopt. Je impliceerde alleen dat het bij Ajax niet gebeurde:quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij elke club dat een nieuw talent gehyped wordt.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap je ook niet helemaal. Probeer eens wat meer te genieten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou ik mad raken om iemand die iets zegt wat iedereen al weet?
Ik geniet wel hoor. Lekker met Ajax strijden om de tweede plaats. Leuk zat, ik hoef niet per se eerste te worden hoor, dat wordt PSV met een straatlengte dit jaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap je ook niet helemaal. Probeer eens wat meer te genieten.
Awh, dat geloof je echt he?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:45 schreef timmmmm het volgende:
Lekker met Ajax strijden om de tweede plaats.
Zullen we wachten tot die spelen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:45 schreef GGMM het volgende:
Ik mis trouwens PSV - AZ.
Hopelijk is davy niet al te teleurgesteld.
De Jorg maakt een fijne indruk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De roadtripest maakt een schitterende gol.
RvLaak overdrijft, gras is groenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, idd... Ajax zal al genoeg moeite hebben om de play-offs te halen.
Hier zit wel een leuke weddenschap in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, idd... Ajax zal al genoeg moeite hebben om de play-offs te halen.
Oh, echt niet... Ik heb dan weinig verstand van het spelletje, maar helemaal achterlijk ben ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier zit wel een leuke weddenschap in.
zou des feyenoords zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
Dat Feijenoord van dit drama Twente niet wat meer van kan profiteren.
Straks een losse flodder op goal en het staat gelijk. Zou leuk zijn.
Mooi zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Jorg maakt een fijne indruk.
Gr.gr. uit een zonnige Kuip
Ach, dan verliezen jullie allebei hoor, als GGMM inzet op een kampioenschap en jij op de playoffs niet halenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh, echt niet... Ik heb dan weinig verstand van het spelletje, maar helemaal achterlijk ben ik niet
Hmm... Da's wel interessant... Wie wint er dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, dan verliezen jullie allebei hoor, als GGMM inzet op een kampioenschap en jij op de playoffs niet halen
Ik heb nooit beweerd dat Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach, dan verliezen jullie allebei hoor, als GGMM inzet op een kampioenschap en jij op de playoffs niet halen
Ik heb nooit beweerd dat jij dat beweert. Jij verzint dingen die ik verzin. Dit wordt me allemaal veel te verwarrendquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat Ajax kampioen wordt.
Je verzint dingen ter plekke.
ken je nagaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die kon vandaag niet eens uit d'r stoel komen
zag er goed mad uit jaquote:
M'n stream loopt nogal achterquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dit postte je op het moment van de 2-0
Alsof Feyenoord daar nog veel kansen voor gaat krijgen...quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:10 schreef timmmmm het volgende:
'aan het doelsaldo werken'
7 tegen 0
Matig commentaar
quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Er is weinig genanter dan zo'n staartje.
Whitaker?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:20 schreef timmmmm het volgende:
Vilhena gaat ook elke keer meer op die idi amin acteur lijken. Hoe heet ie ook alweer
Zou zijn eventuele volgende club afhaken op zijn prestatie van vandaag?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:21 schreef Smoofie het volgende:
Zal ziyech al iets bekend maken ?!?!?!?!?
Mooi man. Geen idee of zijn wissel terecht was, maar hij heeft wel in het algemeen het idee dat hij altijd recht heeft op 90 minuten, ofzoquote:
Het is al rond denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou zijn eventuele volgende club afhaken op zijn prestatie van vandaag?
Misschien beseft hij zich dat er niet meer voor 'm in zit.quote:
Gaan we zienquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:23 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Misschien beseft hij zich dat er niet meer voor 'm in zit.
Ajax-face achtige proporties?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:45 schreef Pascalus het volgende:
Ondertussen is er een sjanant interview gaande tussen Jan Jood en Jørgensen op Foxie 5.
Rightie? Leftie?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:45 schreef Pascalus het volgende:
Ondertussen is er een sjanant interview gaande tussen Jan Jood en Jørgensen op Foxie 5.
Triest idd. Ga je toch geen shirtje van kopen en er dan mee rondlopen. Zo lelijk.quote:
Idd, zo'n sponsor past ook wel bij een goedkope tokkieclub als PSV.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Triest idd. Ga je toch geen shirtje van kopen en er dan mee rondlopen. Zo lelijk.
Yeeeeesss, let the hate flow through youquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:48 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Idd, zo'n sponsor past ook wel bij een goedkope tokkieclub als PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |