Wat meer van mijn leven zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:02 schreef PimD het volgende:
Wanneer gaan we wat meer van je leven zien behalve gepraat over camera's enzo Bradley? Interview je roemruchte familie eens bijvoorbeeld
Nee niet eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:09 schreef chroestjov het volgende:
Verzamel je nu ook officieel camera's?
Wat voor omstandigheden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee niet eensIk verzamel geen camera's maar de samenloop van omstandigheden heeft er voor gezorgd dat ik er nu 4 heb
Die Sony heb ik in Februari aangeschaft omdat ik wel weer wat foto's wilde maken, en er zit een zeer goede film functie op.quote:
Vraag het nog een keer, wil je een shout out op mijn Instagram page van 147k, levert je allicht wat views op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die Sony heb ik in Februari aangeschaft omdat ik wel weer wat foto's wilde maken, en er zit een zeer goede film functie op.
Vorige maand dacht ik, wil ook wel een videocamera erbij, maar had weinig geld dus dat werd die JVC![]()
En uiteindelijk was het, goh ik heb een mazzeltje, laat ik die Sony maar kopenZodoende.
Toch heeft het ergens iets ironisch dat haar ouders willen voorkomen dat er filmpjes op Youtube verschijnen waarop ze nog maar 8 jaar is en ze, zodra haar ouders haar 'volwassen' genoeg vinden, de filmpjes er alsnog op gaat zetten.quote:
Wie probeer je voor de gek te houden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook gewerkt Pim, dus dat gaat voor deze aankopen niet op.
Het is toch echt zo maatjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie probeer je voor de gek te houden?
Ik haat het niet hoor. Zoals je zelf al aangeeft, Braddie geeft ons wel een hele hoop kijkplezier terug voor die paar centen die wij als werkende afdragen. Niks mis meequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een haat op Bradge![]()
Beetje zitten haten op iemand die in de wajong zit en niet iets probeert te maken van zijn leven en filmpjes maakt die toch bekeken worden door mensen, al is het voor 80% door Fokkers.
Heeft toch een nasmaak van zelfmedelijden reflecteren op andere door middel van er maar op te gaan haten
Hij vind je niet belangrijk genoeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:24 schreef Portomasso het volgende:
[..]
Vraag het nog een keer, wil je een shout out op mijn Instagram page van 147k, levert je allicht wat views op.
X
Josephine
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:25 schreef Hondenbrok het volgende:
[..]
Hij vindt je niet belangrijk genoeg.
Ik vermoed dat het meer te maken heeft met de personificatie van wat er mis is met dit land en hoe belastinggeld klakkeloos aan flauwekul wordt besteed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een haat op Bradge![]()
Beetje zitten haten op iemand die in de wajong zit en niet iets probeert te maken van zijn leven en filmpjes maakt die toch bekeken worden door mensen, al is het voor 80% door Fokkers.
Heeft toch een nasmaak van zelfmedelijden reflecteren op andere door middel van er maar op te gaan haten
Mensen die vlogs haten maar zich 24/7 bezig houden met het kijken en zoeken naar vlogs...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:50 schreef IDkaart het volgende:
Mensen die denken dat dit een exclusief topic is om vooral niet over vlogs te klagen, gooi jezelf weg. -__-
Put het leven uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het meer te maken heeft met de personificatie van wat er mis is met dit land en hoe belastinggeld klakkeloos aan flauwekul wordt besteed.
Verder eens dat hij serieus niets van zijn leven probeert te maken.
Je hoeft niet te zoeken naar vlogs, iedereen krijgt die op YouTube als suggestie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:55 schreef Hondenbrok het volgende:
[..]
Mensen die vlogs haten maar zich 24/7 bezig houden met het kijken en zoeken naar vlogs...
En dan het talent van KLB-legende BradgeTV die daar hoog bovenuit steekt niet waarderen.
En jij post ze vervolgens hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:36 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Je hoeft niet te zoeken naar vlogs, iedereen krijgt die op YouTube als suggestie.
Wanneer ga jij nou eens vloggen lily?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |