SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb begrepen dat je daar ook gewoon kot voor krijgt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:11 schreef Dot. het volgende:
Zoiets zouden wij ook kwijt zijn ja. Daarom gaat hij niet naar een psz, want wij gebruiken onze KOT al voor de opvang, dus dit kan er niet nog een keer bij...
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:11 schreef Burdie het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal... Kuiken gaat nu 8 uur per week naar de GO, ik werk iets meer dan dat (maar hoef dat niet aan te tonen). Daar komt straks nog die 2,5 uur PSZ bij, Ben ik dan 'verplicht' om die 2,5 uur ofwel volledig zelf te betalen, danwel extra uren te gaan werken
.
Ah, zie hierbovenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je daar ook gewoon kot voor krijgt.
Waarschijnlijk wel, maar het is zo onregelmatig dat het lastig te zeggen is. En ik betaal liever niet terugquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:18 schreef Burdie het volgende:
Komt jouw vriend ook niet aan het urencriterium dan, Dot? Overigens is mij voor de KOT nog nooit om een urenverantwoording gevraagd (en het gaat sowieso om het gemiddeld aantal uren dacht ik).
Maar jouw man doet ook heel veel met hem s'avonds toch? Slapen samen in een bed? Hier werkt het 1000x beter als R. haar op bed legt dan wanneer ik t doe.En ik moet maar afwachten hoe dat gaat als de baby er is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:19 schreef Chanty het volgende:
Burdie wat lief
Nikki en GM; hier is het juist allemaal papa als papa thuis is. Ik voel me behoorlijk afgewezen door mijn zoon. Gisteravond werd hij wakker toen we naar bed gingen en stelde ik voor dat ik even naar hem toe zou gaan nadat man al geweest was. Gillen! Maar ook als hij ergens hulp bij nodig heeft, knuffelen, etc: het is altijd neee papa! Het is gewoon echt niet leukAlsof ik een of ander monster ben. Op dat soort momenten denk ik echt: heb ik daarvoor mijn buik open laten snijden? Ik lijk echt alleen maar goed om borstvoeding te geven aan m de laatste tijd
![]()
Dus geniet ook een beetje van het geplak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |