Oh wauwquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:43 schreef Amsel het volgende:
Zojuist ontdekt dat peuter nog best in een luier maat 1 past als dat moet in geval van nood
Onze peuter draagt nog wel luiers, maar ik had vanochtend niet verwacht dat ik tijdens het winkelen een schone nodig zou hebben ivm grote boodschap. Daar ben ik best laks in geworden want ze poept eigenlijk nooit als we "on the move" zijn. Behalve vandaagquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh wauwOtje wilde dat van de week ook proberen, had ik toch ja moeten zeggen
De luiers zijn voor haar ook lang en breed de deur uit, maar voor een maatje 1 met vosjesprint maakt ze graag een uitzondering.
Wij hebben een paar weken terug een rit gemaakt van 15 uur aaneengesloten. Wij hadden een doos met junglediertjes meegenomen van de Hema en daar zijn ze best een tijd zoet mee geweest. Verder wat kleine graafmachines/vrachtwagens etc. en ook hadden we van die raamstickers, dat was ook een hit. Vindt hij tv kijken leuk en hebben jullie een tablet? Dan kun je bij de Xenos voor 10 euro een autohouder halen waarmee je 'm aan de hoofdsteun vastmaakt en hoor je hem (hopelijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:47 schreef Chanty het volgende:
Wij gaan in september een weekje op vakantie naar Normandie. Reistijd is 6 uur dus wil gewoon heel vroeg vertrekken zodat we heel rustig aan kunnen doen met lange pauzes waarin Lucas zich uit kan leven op een of andere speeltuin. Maar heeft iemand verder nog tips om deze autorit door te komen met een net tweejarige? Kan er helaas niet naast zitten want dat is wel heel krap tussen autostoel van Lucas en maxicosi. Speelgoed zal vrees ik vrij snel op de grond liggen en dan kan ik er ook niet bij. Dus hoop stiekem dat hij veel slaapt.
Tas met speelgoedjes tussenin zetten en evt aan de rugleuning van de stoel ervoor hangen. En de boel dichtstoppen met tassen/kussens/jassen zodat spullen niet onderin kunnen vallen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:47 schreef Chanty het volgende:
Wij gaan in september een weekje op vakantie naar Normandie. Reistijd is 6 uur dus wil gewoon heel vroeg vertrekken zodat we heel rustig aan kunnen doen met lange pauzes waarin Lucas zich uit kan leven op een of andere speeltuin. Maar heeft iemand verder nog tips om deze autorit door te komen met een net tweejarige? Kan er helaas niet naast zitten want dat is wel heel krap tussen autostoel van Lucas en maxicosi. Speelgoed zal vrees ik vrij snel op de grond liggen en dan kan ik er ook niet bij. Dus hoop stiekem dat hij veel slaapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |