SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
En aan de leiding.quote:
Die kan dit.quote:
PR?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Speerwerpen. Ik werd altijd 4e in de junioren districtfinales (van de 30). Ik was een behoorlijk speerwerpertje maar nog nooit podium behaald
dat is de internationale feedquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ok ze lieten alleen Thiam even zien
In welke regio hebben ze zoveel atletenquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Speerwerpen. Ik werd altijd 4e in de junioren districtfinales (van de 30). Ik was een behoorlijk speerwerpertje maar nog nooit podium behaald
Nee joh, metertje ofzo.quote:
Ik ben al lang blij dat ze niet de 10k uitzenden zoals alle zenders ongeveer...quote:
Vierde plek met bronzen randje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ja. Volgens mij springt die ook doodleuk 8.75 als iemand anders 8.72 ofzo springtquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:34 schreef heywoodu het volgende:
Wel weer typisch van Rutherford trouwens.
Lui zweet om 2:34 afdouchen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:34 schreef Columbiafan het volgende:
Komaaan, oke, nog 1 worp. Ik ga douchen.
Dat zegt niet zo veel want het was <16 jaar en speren waren uit m'n hoofd maar 400gram, maar PR was 35m.quote:
Kwalificatiewedstrijden voor het NKquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In welke regio hebben ze zoveel atleten
In de breedte is het fantastisch. Nu de diepte nog.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:35 schreef zorro28 het volgende:
Nou top 8 gaat in ieder geval de 8 meter halen
6 sec harder op 1KMquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:35 schreef Montov het volgende:
Gaan ze langzamer dan de vrouwen lopen?
Kwalificatiewedstrijden voor het NK? Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:36 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kwalificatiewedstrijden voor het NK
54.83 reference series.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij mij staat de forecast van haar toch echt op 50,76
Erg he.quote:
Ja zij schakelen tussen de internationale feed en de meerkamp.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
herhaalde de internationale feed thiam dan?
Was net bij de belg al geweest.
Bowie is niet degene om wie ze zich zorgen moet makenquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
Die Amerikaanse zag er toch wel een stuk beter uit dan Dafne, of denken jullie dat ze niet voluit ging?
Die is al een tijdje doodquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Bowie is niet degene om wie ze zich zorgen moet maken
Die is straks op de Bromer op de 50km, WR incomingquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:37 schreef heywoodu het volgende:
Om even op de echt belangrijke zaken terug te komen: ik heb zojuist van Evangod gehoord dat hij zijn 20km maar een matige race vond en er helemaal niet gelukkig mee was. Met een matige race 10e worden op het onderdeel wat je het minst ligt belooft wel wat moois voor de 50km
Is bij 50km ook max 3 straffen? Want dat wordt dan weer genot met de Poolse lopersquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:37 schreef heywoodu het volgende:
Om even op de echt belangrijke zaken terug te komen: ik heb zojuist van Evangod gehoord dat hij zijn 20km maar een matige race vond en er helemaal niet gelukkig mee was. Met een matige race 10e worden op het onderdeel wat je het minst ligt belooft wel wat moois voor de 50km
Ja, maar op de 50km wordt veel minder risico genomenquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is bij 50km ook max 3 straffen? Want dat wordt dan weer genot met de Poolse lopers
quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou er maar de hele dag zittenKnetterleip zou ik er van worden.
Nogmaals het gaat over <16. Ik weet nog als de dag van gisteren dat we ons bijna hadden geplaatst voor het NK in het Olympisch Stadion te Amsterdam, ware het niet dat de tweede speerwerper drie keer ongeldig gooide. De busreis terug naar Hilversum was een hel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kwalificatiewedstrijden voor het NK? Nog nooit van gehoord.
Ochtendsessie daar en dan naar het beachvolley. Dan ren je daarna toch gillend de zee in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zou er maar de hele dag zittenKnetterleip zou ik er van worden.
Pics?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
Die Amerikaanse zag er toch wel een stuk beter uit dan Dafne, of denken jullie dat ze niet voluit ging?
Maar die forecast van Matti klopt dus niet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
54.83 reference series.
Tis wel een PR hoor, maar tis niet zo geniaal als wat jij beweert.
Benieuwd of de Griekse een meerkamp OR kan gooien trouwens
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat over <16. Ik weet nog als de dag van gisteren dat we ons
Haar eerste poging was een 50, misschien dacht je dat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar die forecast van Matti klopt dus niet?
Zat dan wel verschil tussen die speculate en de reference. Stond echt 50, heb hem daarna aangepast naar die 55 die ze nu heeft om te kijken hoeveel ze zou stijgen (voordat die automatisch werd aangepast)
Ohh sorry. In teamverband ja! Dat kan zeker, waren de leukste wedstrijden. Balenquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat over <16. Ik weet nog als de dag van gisteren dat we ons bijna hadden geplaatst voor het NK in het Olympisch Stadion te Amsterdam, ware het niet dat de tweede speerwerper drie keer ongeldig gooide. De busreis terug naar Hilversum was een hel.
Ach zolang je maar geen Braziliaanse buschauffeur hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat over <16. Ik weet nog als de dag van gisteren dat we ons bijna hadden geplaatst voor het NK in het Olympisch Stadion te Amsterdam, ware het niet dat de tweede speerwerper drie keer ongeldig gooide. De busreis terug naar Hilversum was een hel.
Omdat het nog geen 3u isquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom heeft NOS geen zwemstream voor vanaf 3uur?
Ah dat zal het zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haar eerste poging was een 50, misschien dacht je dat.
Gas op die lollie.quote:
8,25quote:
Rutherford doorbreekt die muur tot 8,29, maar verder niets.quote:
Schwalbe.quote:
Je loopt wel vaak je eigen race.quote:
Gewoon fout opgemeten, in feite ook 8,25.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rutherford doorbreekt die muur tot 8,29, maar verder niets.
Niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:45 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Al met al heb ik tien jaar aan atletiek gedaan. Kan jij niet zeggen, of wel?
Maten en afstanden kloppen geen enkele keer dit toernooi.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gewoon fout opgemeten, in feite ook 8,25.
Dat is makkelijk. Hoeft ze alleen maar naar rechtslinks te kijken om te zien wie haar allemaal voor blijven.quote:
Ach...op de 100m maakt dat geen donder uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar is dit nou weer op gebaseerd
Driedubbele nekhernia incomingquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is makkelijk. Hoeft ze alleen maar naar rechts te kijken om te zien wie haar allemaal voor blijven.
Ik zou naar links kijken danquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is makkelijk. Hoeft ze alleen maar naar rechts te kijken om te zien wie haar allemaal voor blijven.
Ze loopt achterstevoren?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou naar links kijken, maar ja wie ben ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou vooral proberen zo snel mogelijk naar de finish te lopen. Andere banen zijn niet rullevant.quote:
twitter:
twitter:gregorysedoc twitterde op zondag 14-08-2016 om 02:43:20@TopatletiekLive ja veel last hoorde ik. daarom huilde ze reageer retweet
Die is het hele jaar al slecht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:48 schreef heywoodu het volgende:
Holzdeppe ook in zijn derde poging toch nog
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan jij dit ook?Gisteren 10km dames
Almaz AYANA ETH 29:17.45 WR
Dus tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:48 schreef TheArt het volgende:
twitter:twitter:gregorysedoc twitterde op zondag 14-08-2016 om 02:43:20@TopatletiekLive ja veel last hoorde ik. daarom huilde ze reageer retweet
Breaking: Dafne goud, met een gouden randje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:48 schreef TheArt het volgende:
twitter:twitter:gregorysedoc twitterde op zondag 14-08-2016 om 02:43:20@TopatletiekLive ja veel last hoorde ik. daarom huilde ze reageer retweet
twitter:Cheri_Sheri twitterde op zondag 14-08-2016 om 02:47:44Welp, SAFP's admin confirm she's in real pain...my boo reageer retweet
Neuh, Thompson is veel sterker dan SAFPquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Breaking: Dafne goud, met een gouden randje.
Dat zou best matig zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:48 schreef TheArt het volgende:
Fietsend?? Makkelijk!quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
10 km in 29 minuten is nog best lastig hoor
Fietsend? Nee is best makkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Achtervolgingsploeg van GB draait er hun hand niet voor omquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
5quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:50 schreef skysherrif het volgende:
Hoeveelste gaat rupp worden denken julie
Ga jij lekker pokemon zoekenquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:51 schreef Sked het volgende:
Max fietst zo hard als een klein meisje confirmed.
Thiam is al gestopt met speerwerpen, alleen nog 800m lopenquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:51 schreef sararaats het volgende:
Ik ben te traag om atletiek te doen.
Maar wil heel graag speerwerpen en discuswerpen proberen.
#bucketlistbook
Thiam heeft veel last van de schouder hoorde ik
Gelukkig hoef je niet te lopen met je schouder.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:51 schreef sararaats het volgende:
#bucketlistbook
Maar met lopen maakt dat weinig uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:51 schreef sararaats het volgende:
#bucketlistbook
Memom kwam niet op tijd door.quote:
Elleboogquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:51 schreef sararaats het volgende:
#bucketlistbook
Klopt, 8.28mquote:
Moet nog wel even een marathonnetje lopen komende week.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:53 schreef zorro28 het volgende:
Rupp zal wel full retard gaan, die is toch klaar hierna.
Full retard op de Bromer dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:53 schreef zorro28 het volgende:
Rupp zal wel full retard gaan, die is toch klaar hierna.
Elektrische Bromer?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Full retard op de Bromer dat is echt fantastisch.
Die doet morgen een Yuri, zo blij met top 8, die gaat helemaal los.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet nog wel even een marathonnetje lopen komende week.
450 Bromersquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed moment ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:55 schreef Pino112 het volgende:
http://www.extrasport.be/mo-we-moeten-eens-praten/
Leuk artikel over Mo. #leestip
Ach, genoeg tijd voor een extra kuurtjequote:Op zondag 14 augustus 2016 02:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet nog wel even een marathonnetje lopen komende week.
Gaat ze niet halen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vetter ook geen verbetering meer. Top 10 wordt al bijzonder lastig dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |