Niks sport, ik hoorde net dat ze de hele nacht over Usain Bolt gaan praten. Veel plezier ermee, ik ga naar bed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:57 schreef heywoodu het volgende:
We gaan de nacht dus in met Dione in week twee?
Al gezien inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef heywoodu het volgende:
"Dit had u vast nog niet eerder gezien"
Gelachen.
Ja, ze vergeten even dat vannacht zo mogelijk een van de meest epische races van de laatste 10 jaar gelopen gaat wordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks sport, ik hoorde net dat ze de hele nacht over Usain Bolt gaan praten. Veel plezier ermee, ik ga naar bed.
De NOS kan de pleures krijgen
Die zin klonk deels als zelfkennis (NOS weet dat ze hiervan grotendeels niks hebben laten zien) als de kijker lekker trollen (3 van deze fragmenten heb je al 40-45 keer gezien).quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef heywoodu het volgende:
"Dit had u vast nog niet eerder gezien"
Gelachen.
Maar al die atleten kent u nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ze vergeten even dat vannacht zo mogelijk een van de meest epische races van de laatste 10 jaar gelopen gaat worden(de 400m-finale bij de mannen)
Dat gaat wel een genotsrace worden jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ze vergeten even dat vannacht zo mogelijk een van de meest epische races van de laatste 10 jaar gelopen gaat worden(de 400m-finale bij de mannen)
Dat is puur om voor herkenning te zorgen bij veel users op dit forum hier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:03 schreef timmmmm het volgende:
Ben je Olympisch kampioen, klink je alsnog alsof je meegedaan hebt aan de Paralympics
Dan moet ze niet alleen praten alsof ze een verstandelijke handicap heeft, dan moet het ook wat lang-za-merquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is puur om voor herkenning te zorgen bij veel users op dit forum hier.
Daar heb je een punt, maar ik ben de interviews met Marit Bouwmeester gewend, dan vind je niets meer snelquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet ze niet alleen praten alsof ze een verstandelijke handicap heeft, dan moet het ook wat lang-za-mer
Jorien Voorhuisquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik ben de interviews met Marit Bouwmeester gewend, dan vind je niets meer snel
Die is juist niet snel. Klinkt dan wel weer als een dweil.quote:
Ja ik las verkeerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is juist niet snel. Klinkt dan wel weer als een dweil.
Renners op de weg, Kluge, Cavendish en Viviani.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:08 schreef Redefine het volgende:
De NOS laat dit alleen maar zien omdat Cav meedoet....
Het verbaasd mij al dat wij als kijker Kluge en Viviani wel kennen. Die winnen immers nooit een hoofdact.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Renners op de weg, Kluge, Cavendish en Viviani.
Gaviria, die kent U niet.
Gras is groen. Syn tix is voor Team GB. Nattekrant maakt een domme fout. De paus is katholiek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |