Jij komt met een onzinnige reactie die helemaal nergens op slaat. Wordt een mens echt slechter van inderdaad als die twee weken even wat meer tv kijkt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed tegenargument, als je er niks tegen in te brengen hebt zeg dan gewoon niks.
Wat doe je hier zelf dan urenlang?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
alle schermen tellen wel mee denk ik, LCD is wat minder erg, maar die LED zijn weer schadelijker dan de oude beeldkanonnen
Genoeg onderzoeken over hoor, slecht voor je hersenen, psyche en slaap. Snap dat het niet fijn is om te horen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij komt met een onzinnige reactie die helemaal nergens op slaat. Wordt een mens echt slechter van inderdaad als die twee weken even wat meer tv kijkt.
Inderdaad. Gelijk gejinxt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:08 schreef Redefine het volgende:
Zal nu wel leuk gaan worden dat er gelijk een medaille wordt verwacht door de NOS voor de sprint...
Tja ze zenden zoveel uit dan is de neiging ook veel groter. Eigenlijk zouden ze gewoon 2 uur samenvattingen moeten laten zien, en niet de hele dag door mensen blijven lokken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat doe je hier zelf dan urenlang?
In die zin vond ik het interview wel prima. Die deed het wel op een normale manier. Maar ik gok dat Dione en co de boel wel weer gaan hypen.quote:
Joost vind ik echt slecht, nooit op de Spelen geweest en maar oordelen op een nare toon. Koekebakker.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaaa!! Herman, Joost, Daan en Gregory
(Een positieve post over de NOS)
Zomaar 12 HD kanalen bijschakelen zal niet zo snel lukken, de bandbreedte op de kabel is ook beperkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:50 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ze moeten verjongen en vernieuwen. Gewoon tijdens de OS 12 TV kanalen erbij...en alle streams ook gewoon via het 'ouderwetse' CAI uitzenden....en die Eredivisie troep gewoon afschaffen tijdens de OS.
Net als die Wereldbekerwedstrijden (van de wielrenners), de wielrenkampioen kwam vandaag al weer aan in NL omdat er een wereldbekerwedstrijd is...WTF...er zijn olympische spelen...dan kunnen toch wel 3 weken (per 4 jaar) alle andere wedstrijden/toernooien stil liggen?
Ach, mijn ogen zijn toch al naar de klote, en dat was in de tijd dat ik alleen maar buitenspeelde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
alle schermen tellen wel mee denk ik, LCD is wat minder erg, maar die LED zijn weer schadelijker dan de oude beeldkanonnen
Kwartfinales, dit zijn de 8ste finales.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:13 schreef MikeRoss het volgende:
Jaah...we gaan naar de 8ste finales! Zoohw..we staan al 17-9 voor!
Omdat ik op het nieuws hoorde dat het, blijkbaar, gebruikelijk is dat winnaars tot het einde van de OS in Rio blijven..?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:15 schreef Dennism het volgende:
[..]
Zomaar 12 HD kanalen bijschakelen zal niet zo snel lukken, de bandbreedte op de kabel is ook beperkt.
Welke wielrenner heb je het trouwens over? De volgende WT koersen zijn pas de 19de (vrouwen) en de 20ste (mannen). En waarom zouden die trouwens de sport stil moeten leggen wanneer het Wielerprogramma op de OS voor wegrenners allang voorbij is. Bij sommige sporten zijn de OS het meest belangrijke evement, maar zeker bij het mannen wielrennen is dat niet zo.
Ogen valt wel mee, dat is een beetje achterhaald, gaat meer om onnatuurlijk licht, straling en de passiviteit natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:16 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ach, mijn ogen zijn toch al naar de klote, en dat was in de tijd dat ik alleen maar buitenspeelde.
Nu zomerstop en vakantie van werk, maar verder beweeg ik veel meer dan aangeraden wordt. Daar maak ik me echt geen zorgen over.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ogen valt wel mee, dat is een beetje achterhaald, gaat meer om onnatuurlijk licht, straling en de passiviteit natuurlijk
Wel sympathiek van de NOS dat ze twee kansen krijgen om de Team sprint een medaille proberen te pakken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou toch ook rekening houden met de Chinezen hoor.
Ongelofelijk weer!quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou toch ook rekening houden met de Chinezen hoor.
Dat durf ik niet te zeggen hoe gebruikelijk dat is, maar in bijv. het mannen wielrennen start bijv. de Vuelta de 20ste, alle wielrenners die daar heen moeten zouden dus sowieso niet tot het einde kunnen blijven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Omdat ik op het nieuws hoorde dat het, blijkbaar, gebruikelijk is dat winnaars tot het einde van de OS in Rio blijven..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |