SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben hier echt ziek van en ik krijg er gelijk een Co Adriaanse-gevoel vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat is je eigen mening hierover?RED ONS HENNIEGOD![]()
Kansloos is een ander verhaal, maar je moet wel je tactiek aanpassen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik verwacht niet dat dat potje enigszins vergelijkbaar is met die van vanavond. Meteen zeggen dat de boel kansloos is, is voor mij aanleiding een bakje popcorn te pakken en te genieten hier
Maar in de eerste helft wel goede dingen gezien, dat wel.Oh.![]()
Niet eens je tactiek aanpassen, gewoon wat scherper verdedigen en de afspraken weer wat beter afstemmen. Ik kijk er in ieder geval niet van op dat dit er een keertje tussen zitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kansloos is een ander verhaal, maar je moet wel je tactiek aanpassen natuurlijk.
Maar in de eerste helft wel goede dingen gezien, dat wel.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Echt ziek hiervan? Dat valt bij mij wel mee opzich, het was wat treurig maar komt wel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ben hier echt ziek van en ik krijg er gelijk een Co Adriaanse-gevoel vanOh.![]()
![]()
Nog even het plaatje, met de tekst erbij van de tweet.
Kijk even hoe onzichtbaar klaassen inderdaad is en hoe el ghazi niemand behalve tete bereikt.![]()
Nah hij moet eerst nog even een interviewtje geven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zit denk ik wel in de auto jaOh.![]()
Buiten Dolberg en Younes was het hele team ondermaats. Ik houd m'n hart vast voor aanstaande dinsdag, op deze manier word je gewoon weggecounterd en mag je blij zijn als de schade beperkt blijft.![]()
Middenveld klopt geen hout vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:56 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even het plaatje, met de tekst erbij van de tweet.
Kijk even hoe onzichtbaar klaassen inderdaad is en hoe el ghazi niemand behalve tete bereikt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tete verdedigend nog wel goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:56 schreef Urquhart het volgende:
Buiten Dolberg en Younes was het hele team ondermaats. Ik houd m'n hart vast voor aanstaande dinsdag, op deze manier word je gewoon weggecounterd en mag je blij zijn als de schade beperkt blijft.![]()
Ik vrees dat we nog lang opgescheept zitten met Gudelj en Bazoer .quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt ziek hiervan? Dat valt bij mij wel mee opzich, het was wat treurig maar komt wel goed.
Over Dijks nog maar te zwijgen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj en Dijks moeten er echt uit ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees dat we nog lang opgescheept zitten met Gudelj en Bazoer .
Over Dijks nog maar te zwijgen.
Maar ik ben bang dat elke trainer daaraan vasthoudt
Oh.![]()
Bosz mag redelijkerwijs pas na de kerst afgerekend worden op speelwijze.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Tja dan blijft het worstelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj en Dijks moeten er echt uit ja.
Maar ik ben bang dat elke trainer daaraan vasthoudtRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja kan er natuurlijk niet aan liggen dat er niks beters beschikbaar is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef skysherrif het volgende:
Als gudelj erin blijft en bazoer, dit middenveld zo. Mag je nu al best kritiek leveren op Bosz.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Moet creativiteit opgesteld worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dan blijft het worstelenOh.![]()
Maar wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef skysherrif het volgende:
Ondertussen wint deboer met Inter gewoon even van Celtic, ik weet niet hoor jongens maarOh.![]()
Precies. Hadden we maar riedewald, sinkgraven, de jong, vd beek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja kan er natuurlijk niet aan liggen dat er niks beters beschikbaar is?![]()
En een normale linksbackquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet creativiteit opgesteld worden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hahaha stop man. Die hebben nog niet eens schaamhaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies. Hadden we maar riedewald, sinkgraven, de jong, vd beek.Charlie: How's it going in there?
Ajax is nu al in de fase dat ze alleen iemand pakken als er een mogelijkheid is, ipv dat ze op zoek gaan.quote:Oh.![]()
Inderdaad, Dijks heeft überhaupt geen concurrent op de linksback positie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja kan er natuurlijk niet aan liggen dat er niks beters beschikbaar is?![]()
Mooi , weer een tussenjaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is nu al in de fase dat ze alleen iemand pakken als er een mogelijkheid is, ipv dat ze op zoek gaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zou me niets verbazen als Gudelj elke ochtend zn schaamhaar bijknipt en in een krul legtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahaha stop man. Die hebben nog niet eens schaamhaar.![]()
Dat zou kunnen. Maar jij noemt jonkies die recentelijk nog door jong Frankrijk onder de grasmat gebald zijn omdat ze fysiek zwaar tekort komen. Maar wilt ze wel opstellen op niveau?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Gudelj elke ochtend zn schaamhaar bijknipt en in een krul legtCharlie: How's it going in there?
Daarom noem ik Nouri ook nog niet op. Riedewald, de Jong, vd beek en sinkgraven deden daar allemaal niet aan mee. Je punt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar jij noemt jonkies die recentelijk nog door jong Frankrijk onder de grasmat gebald zijn omdat ze fysiek zwaar tekort komen. Maar wilt ze wel opstellen op niveau?![]()
Best jammer want we hebben best een aardige selectie. Alleen op het middenveld teveel van hetzelfde, en we missen concurrenten voor Tete en Dijks.quote:Oh.![]()
Wat een onzin. Vrije trap onterecht, geen geel aan die roda speler, wel aan Klaassen voor bal wegtrappen, Rosheuvel die elke keer vrije trap mee kreeg terwijl hij zelf net zoveel vast hield.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De 2-2 kwam een uit een onterechte vrije trap. Die 2-2 was anders ook wel gevallen en terecht hoor, daar niet van
Een overstapje niet zien als deelnemen aan het spel. Nijhuis was erg slecht en heel partijdig.
Wil daarmee niet zeggen dat Ajax het goed deed laatste half uur. Leek wel of ze angstig werden om tegen die 2-2 aan te lopen. En dan krijg je hem om je oren. maar Ajax veel meer kansen gehad dan Roda.
Gudelj deed het echt niet zo slecht. Paar mooie crossballen op Younes. Paar lastige schoten, goede corners. Riedewald was echt dramatisch vandaag. Bazoer viel ook erg tegen."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Nee jouw punt?Gudelj doet mee maar weigert te snappen dat hij de beste optie is. Dat is treurig. Maar bosz heeft al die jochies bij de a-selectie gehaald. Denk je ook maar dat hij een minuut zou twijfelen om Gudelj eruit te halen als hij iemand had die het beter kan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom noem ik Nouri ook nog niet op. Riedewald, de Jong, vd beek en sinkgraven deden daar allemaal niet aan mee. Je punt?Charlie: How's it going in there?
Wat ben jij verschrikkelijk dom.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar jij noemt jonkies die recentelijk nog door jong Frankrijk onder de grasmat gebald zijn omdat ze fysiek zwaar tekort komen. Maar wilt ze wel opstellen op niveau?
Ten eerste deden de spelers die hij noemt niet eens mee aan dat toernooi. Ten tweede zegt fysiek minder dan kwaliteit. Lekker Westerman en Gudelj altijd opstellen dan.Snelle Egel![]()
Normaal gesproken win je ook gewoon 4 a 5-1quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:09 schreef Buitendam het volgende:
Mwoah, Bosz doet Roda nu wel te kort.Charlie: How's it going in there?
Ja, maar doen voorkomen alsof ze met twee goals twee keer over de middenlijn zijn gekomen is ook onzin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Normaal gesproken win je ook gewoon 4 a 5-1Dit, dus.![]()
Ik vond dit treffende plaatje op AN over Gudeljquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best jammer want we hebben best een aardige selectie. Alleen op het middenveld teveel van hetzelfde, en we missen concurrenten voor Tete en Dijks.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kwaliteitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:10 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat ben jij verschrikkelijk dom.
Ten eerste deden de spelers die hij noemt niet eens mee aan dat toernooi. Ten tweede zegt fysiek minder dan kwaliteit. Lekker Westerman en Gudelj altijd opstellen dan.ik denk dat je even in de spiegel moet kijken. Bosz stelt natuurlijk geen betere speler op dan Gudelj, ook al zitten die wel in de selectie, omdat hij een of ander kwaadwillige scheme heeft tegen de andere spelers.
Man man man..Charlie: How's it going in there?
Dat klopt. Maar door het wedstrijdverloop en de arbitrage lijkt het optreden van Roda ook wat heldhaftiger dan het was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar doen voorkomen alsof ze met twee goals twee keer over de middenlijn zijn gekomen is ook onzin.Charlie: How's it going in there?
Dat zei Bosz ook altijd bij Heracles en Vitesse. Lag nooit aan zijn te aanvallende speelwijze.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar doen voorkomen alsof ze met twee goals twee keer over de middenlijn zijn gekomen is ook onzin.![]()
Heracles en Vitessequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zei Bosz ook altijd bij Heracles en Vitesse. Lag nooit aan zijn te aanvallende speelwijze.
Zijn dat voetbalclubs?Charlie: How's it going in there?
ja van GRA ook en normaliter scoort die kale ook nooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Normaal gesproken win je ook gewoon 4 a 5-1![]()
Dit gaat zonder aanpassingen gewoon 0-4 of 0-5 worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:56 schreef Urquhart het volgende:
Buiten Dolberg en Younes was het hele team ondermaats. Ik houd m'n hart vast voor aanstaande dinsdag, op deze manier word je gewoon weggecounterd en mag je blij zijn als de schade beperkt blijft.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Denk ik ook, verdedigend is het ronduit zwak. Maar ook op het middenveld is 0,0 creativiteit te ontdekken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit gaat zonder aanpassingen gewoon 0-4 of 0-5 worden.Dit, dus.![]()
Verdomme zeg. Ik raad 2/3 van de users hier een potje xanax aan na ene gelijkspelletje tegen Roda, zo'n paniek. Zie zelfs mensen balen dat Frank weg is (Hoe vaak heeft die gelijk gespeeld tegen Roda, Nek, RKC en al die zaadteams?)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit gaat zonder aanpassingen gewoon 0-4 of 0-5 worden.
Calm the fuck down mensen en laat Bosz zijn werk doen tot aan de winter. Jezus man. We zijn een paar potjes verder en de man heeft nogal een ambitieuze speelwijze...ffsCharlie: How's it going in there?
Wil jij nog steeds Gudelj hebben?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk ik ook, verdedigend is het ronduit zwak. Maar ook op het middenveld is 0,0 creativiteit te ontdekken.Oh.![]()
Je kunt toch nu al bepaalde zaken constateren wat losstaat van het inbakken van een nieuw systeem. Of Bazoer en Gudelj moeten ineens gaan spelen als Ziyech.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verdomme zeg. Ik raad 2/3 van de users hier een potje xanax aan na ene gelijkspelletje tegen Roda, zo'n paniek. Zie zelfs mensen balen dat Frank weg is (Hoe vaak heeft die gelijk gespeeld tegen Roda, Nek, RKC en al die zaadteams?)
Calm the fuck down mensen en laat Bosz zijn werk doen tot aan de winter. Jezus man. We zijn een paar potjes verder en de man heeft nogal een ambitieuze speelwijze...ffsDit, dus.![]()
Ongelofelijk dat ik zo in zak en as zat dat ie niet naar PSV kwam. Gaan ze die gare Propper halen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil jij nog steeds Gudelj hebben?
Ik ben mij er eentje.Dit, dus.![]()
Dat kan, maar de uitslag heeft weer veel te veel weerslag op de algehele opinie hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt toch nu al bepaalde zaken constateren wat losstaat van het inbakken van een nieuw systeem. Of Bazoer en Gudelj moeten ineens gaan spelen als Ziyech.als er 20 doelpogingen zijn geweest dan is dat nog mager ingeschat. Zijn wedstrijden onder Frank geweest met 0!!!!! Doelpogingen
Nu is het weer 1 en al drama. Lachwekkend zeg echt waar.Charlie: How's it going in there?
Zo hebben we allemaal wel eens onze verkeerde inschattingen, Buitendam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik zo in zak en as zat dat ie niet naar PSV kwam. Gaan ze die gare Propper halen.
Ik ben mij er eentje.Oh.![]()
Veldspel was tot aan de zeventigste minuut niet slecht maar er werd wel heel weinig gecreëerd. Passje van Boysen waar de 1-1 uit viel was wel
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nouja, 1 en al drama is misschien wat overdreven, maar na twee wedstrijden is het wel duidelijk dat dit middenveld niet kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat kan, maar de uitslag heeft weer veel te veel weerslag op de algehele opinie hierals er 20 doelpogingen zijn geweest dan is dat nog mager ingeschat. Zijn wedstrijden onder Frank geweest met 0!!!!! Doelpogingen
Nu is het weer 1 en al drama. Lachwekkend zeg echt waar.Dit, dus.![]()
Moeten ook met Bazoer-Riedewald-Klaassen of Sinkgraven-Riedewald-Klaassen spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, 1 en al drama is misschien wat overdreven, maar na twee wedstrijden is het wel duidelijk dat dit middenveld niet kan.Oh.![]()
Zie net mensen voorspellen dat het dinsdag 0-4 wordtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, 1 en al drama is misschien wat overdreven, maar na twee wedstrijden is het wel duidelijk dat dit middenveld niet kan.
Het middenveld creatief versterken kan zeker geen kwaad. Maar ook met dit middenveld ga je gewoon om de titel spelen.Charlie: How's it going in there?
Dijks slachtofferen en 3-3-4 gaan spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, 1 en al drama is misschien wat overdreven, maar na twee wedstrijden is het wel duidelijk dat dit middenveld niet kan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Het moet creatiever, dus Bazoer-Riedewald-Klaassen zou ik nooit doen. Als men er nog vertrouwen in heeft zou ik met Sinkgraven op het middenveld spelen, maar beter nog zou zijn als je Ziyech kan kopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ook met Bazoer-Riedewald-Klaassen of Sinkgraven-Riedewald-Klaassen spelen.Dit, dus.![]()
Ja ik zou zelf ook met Sinkgraven spelen, maar ik verwacht nooit dat van het trio Gudelj/Klaassen/Bazoer er twee gaan banken. Dus misschien Sinkgraven-Bazoer-Klaassen dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het moet creatiever, dus Bazoer-Riedewald-Klaassen zou ik nooit doen. Als men er nog vertrouwen in heeft zou ik met Sinkgraven op het middenveld spelen, maar beter nog zou zijn als je Ziyech kan kopen.Oh.![]()
Vanuit Eindhovens perspectief niet.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Voor wie??quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dijks slachtofferen en 3-3-4 gaan spelen.Charlie: How's it going in there?
3-4-3
Cillessen
Tete-Veltman-Sanchez
Riedewald
Klaassen-Bazoer
Sinkgraven
El Ghazi-Traore-Younes
Gekomen.Oh.![]()
Sinkgraven doet wel standaard 1 seconde te lang over de voortzetting. Maar denk wel dat Bosz hem nog wat bij brengt ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zou zelf ook met Sinkgraven spelen, maar ik verwacht nooit dat van het trio Gudelj/Klaassen/Bazoer er twee gaan banken. Dus misschien Sinkgraven-Bazoer-Klaassen dan.Charlie: How's it going in there?
Nouri he. Dat schijnt de nieuwe Messi te zijn.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Bij Gudelj komt er geen voortzetting en gaat de bal naar achteren of volgt er een kansloos schot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sinkgraven doet wel standaard 1 seconde te lang over de voortzetting. Maar denk wel dat Bosz hem nog wat bij brengt ja.Oh.![]()
Fluwelen techniek, prachtig inzicht, schoon aan de haak 35 kilo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nouri he. Dat schijnt de nieuwe Messi te zijn.Charlie: How's it going in there?
Dat vraag ik me bij Ajax al jaren af. Meer een beursgenoteerd bedrijf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heracles en Vitesse
Zijn dat voetbalclubs?![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij Ajax al jaren af. Meer een beursgenoteerd bedrijf.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj mist raffinement. Maar speelde niet zo slecht als velen doen voorkomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Gudelj komt er geen voortzetting en gaat de bal naar achteren of volgt er een kansloos schot.
Vooral iedere week schuiven lijkt me niet optimaal. Als Ziyech komt mag Gudelj/Bazoer er wel uit. Maar voor een twijfelaar als Sinkgraven zou ik dat ook niet doen.
Het ene moment vind ik dat hij het wel heeft maar 2 seconden later volgt er weer stoïcijns balbezit uit pure flegmatiek.Charlie: How's it going in there?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij Ajax al jaren af. Meer een beursgenoteerd bedrijf.
Dit, dus.![]()
Wel met genoeg geld om Vitesse en Hercules ofzo over te nemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij Ajax al jaren af. Meer een beursgenoteerd bedrijf.Charlie: How's it going in there?
De oplossing voor het defensieve probleem: nog aanvallender gaan spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dijks slachtofferen en 3-3-4 gaan spelen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je moet imo het systeem aanpassen aan je spelers. Leuk, dat aanvallende voetbal met 40 meter in de rug, maar dan moet je niet met figuren als Dijks aankomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De oplossing voor het defensieve probleem: nog aanvallender gaan spelen.Dit, dus.![]()
Het "defensieve" probleem, is dat niet gewoon onwennigheid door het geschuifel in de hart van de defensie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De oplossing voor het defensieve probleem: nog aanvallender gaan spelen.
Sure, laten we die Colombiaan erin zetten die geen woord Nederlands spreekt en voor het eerst in zijn leven vooruit verdedigen.Charlie: How's it going in there?
Ja joh, de hele reden waarom Bosz gekomen is, en de fans erachter stonden, namelijk zijn voetbalvisie gewoon in de prullenbak gooien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet imo het systeem aanpassen aan je spelers. Leuk, dat aanvallende voetbal met 40 meter in de rug, maar dan moet je niet met figuren als Dijks aankomen.Charlie: How's it going in there?
Hoe was het centrum sanchez riedewald?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Erg onwennigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe was het centrum sanchez riedewald?RED ONS HENNIEGOD![]()
Veltman werd zwaar gemist.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe was het centrum sanchez riedewald?Charlie: How's it going in there?
Als hij met Dijks in de basis met 40 meter in de rug wil gaan spelen? Ja, dan wel. Dat slaat namelijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja joh, de hele reden waarom Bosz gekomen is, en de fans erachter stonden, namelijk zijn voetbalvisie gewoon in de prullenbak gooien.Dit, dus.![]()
Was een Duarte niet genoeg geld verspilling?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel met genoeg geld om Vitesse en Hercules ofzo over te nemen.![]()
Hm ok.
Was laatste tijd over veltman ook niet zo te spreken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Waarom niet. Win je met 2-1 lult niemand over Dijks en over de speelwijze omgooien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als hij met Dijks in de basis met 40 meter in de rug wil gaan spelen? Ja, dan wel. Dat slaat namelijk helemaal nergens op.
Beetje opportunistisch geleuter.Charlie: How's it going in there?
Wie is Duarte?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was een Duarte niet genoeg geld verspilling?Charlie: How's it going in there?
Natuurlijk wel? Je kunt toch ongeacht aan de stand bepalen of de speler voldoet aan het systeem wat je wilt spelen. Als Traoré er twee maakt past Dijks of Gudelj ineens in het systeem? Over opportunisme gesproken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom niet. Win je met 2-1 lult niemand over Dijks en over de speelwijze omgooien.
Beetje opportunistisch geleuter.Dit, dus.![]()
Matige safe. 90% van het gelul stroomt voort uit het resultaat van de laatste wedstrijd. En met name dat van jou, beetje jammer om dat dan als tegenargument te hanteren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk wel? Je kunt toch ongeacht aan de stand bepalen of de speler voldoet aan het systeem wat je wilt spelen. Als Traoré er twee maakt past Dijks of Gudelj ineens in het systeem? Over opportunisme gesproken.
Als Traore er 2 maakt en het 4-2 eindit geven we de complimenten aan Dolberg en Traore met als eventuele kritische noot dat het er af en toe niet lekker uit zag, maar 3 punten bla bla. Zo gaat het gewoon.Charlie: How's it going in there?
Dijks zakt gewoon volledig door de mand nu. Zijn voorzetten zijn dramatisch, om nog maar te zwijgen over zijn verdedigende acties.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Dat zou wel redelijk dom zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Matige safe. 90% van het gelul stroomt voort uit het resultaat van de laatste wedstrijd. En met name dat van jou, beetje jammer om dat dan als tegenargument te hanteren.
Als Traore er 2 maakt en het 4-2 eindit geven we de complimenten aan Dolberg en Traore met als eventuele kritische noot dat het er af en toe niet lekker uit zag, maar 3 punten bla bla. Zo gaat het gewoon.Dit, dus.![]()
Dat is het ook, bekijk die zaken dan eens met die bril zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou wel redelijk dom zijn.
Als Bosz de CL haalt, tussen de 70 a 75 punten binnenhaalt met mooier voetbal dan de afgelopen jaren, dan heeft hij het gewoon uitstekend gedaan.Charlie: How's it going in there?
Dat is toch helemaal de discussie nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is het ook, bekijk die zaken dan eens met die bril zou ik zeggen.
Als Bosz de CL haalt, tussen de 70 a 75 punten binnenhaalt met mooier voetbal dan de afgelopen jaren, dan heeft hij het gewoon uitstekend gedaan.Wat haal jij er rare argumenten bij?
Zoals Bosz vanavond heeft gespeeld zal hem weinig positiefs brengen. Er is nagenoeg geen creativiteit op het middenveld en met spelers met de verdedigende kwaliteiten zoals Dijks kun je niet met 30/40 meter in de rug spelen. Dan peert zelfs Roda er 2 in.Dit, dus.![]()
Uh er is hier al tijden kritiek op Dijks en dat er in elk geval een concurrent voor hem moet komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom niet. Win je met 2-1 lult niemand over Dijks en over de speelwijze omgooien.
Beetje opportunistisch geleuter.Oh.![]()
Maar een Bosz zal hopelijk ook wel zien dat dit middenveld teveel van hetzelfde is.
Het lijkt me raar dat twee trainers achter elkaar dat niet zien, maar alle supporters wel.Oh.![]()
Net als tegen de Graafschap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Normaal gesproken win je ook gewoon 4 a 5-1![]()
Man man manquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
3-4-3
Cillessen
Tete-Veltman-Sanchez
Riedewald
Klaassen-Bazoer
Sinkgraven
El Ghazi-Traore-Younes
Gekomen.![]()
Daarvan zou ik El Ghazi het liefst nog vervangen, maar verder is dat een prima elftal. Onze zwakste schakels eruit (Dijks & Gudelj) en meer voetballend vermogen op het middenveld met Riedewald en Sinkgraven, wat wil je nog meerquote:
Oh.![]()
Zijn voetbalvisie is achterhaald. Modern voetbal is (helaas) veel meer gebaseerd op toeslaan op momenten en verder de boel zoveel mogelijk dicht timmeren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat is dat toch met ploegen van Bosz en het niet in punten uitdrukken van zware kansenoverwichten?![]()
Niks doet mij meer huiveren dan de term "modern voetbal"quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn voetbalvisie is achterhaald. Modern voetbal is (helaas) veel meer gebaseerd op toeslaan op momenten en verder de boel zoveel mogelijk dicht timmeren.Oh.![]()
Terwijl dichttimmeren en het verdedigen in Nederland alles behalve hand in hand gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn voetbalvisie is achterhaald. Modern voetbal is (helaas) veel meer gebaseerd op toeslaan op momenten en verder de boel zoveel mogelijk dicht timmeren.Dit, dus.![]()
Dat űbermoderne voetbal houden ze maar in Eindhoven. Vind het geen kut aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn voetbalvisie is achterhaald. Modern voetbal is (helaas) veel meer gebaseerd op toeslaan op momenten en verder de boel zoveel mogelijk dicht timmeren.Charlie: How's it going in there?
Jaja net als tegen RKC, Cambuur, Roda, NEC, Utrecht enzo in Franks jaren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Net als tegen de Graafschap.
Nieuwe trainer, nieuwe meetlat.Charlie: How's it going in there?
Uhhh Krijgt wel bezopen veel stront voor puntverlies net als Gudelj. Dat er een back up moet komen is uhhhh logisch maar een andere discussie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh er is hier al tijden kritiek op Dijks en dat er in elk geval een concurrent voor hem moet komen.Charlie: How's it going in there?
Kortzichtig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat űbermoderne voetbal houden ze maar in Eindhoven. Vind het geen kut aan.![]()
2-2 spelen onder een nieuwe trainer en moord en brand schreeuwen getuigt van lange termijn visie iddquote:Charlie: How's it going in there?
Leg mij geen woorden in de mond.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
2-2 spelen onder een nieuwe trainer en moord en brand schreeuwen getuigt van lange termijn visie idd![]()
![]()
Tracht ik niet te doen, is alleen de constante strekking van de berichten waarop ik reageer.quote:
Charlie: How's it going in there?
Je hoort mij niet zeggen dat we het in Nederland goed doen. Dat is ook bepaald niet het geval zelfs.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl dichttimmeren en het verdedigen in Nederland alles behalve hand in hand gaat.![]()
Maar ik reageerde op jou en noemde het kortzichtig om een bepaalde (succesvolle?) visie maar aan een andere club toe te schrijven en er zelf niks mee te doen. Vind je niet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tracht ik niet te doen, is alleen de constante strekking van de berichten waarop ik reageer.
Overigens vind ik Bosz wel iemand die met zijn ploegen leuke dingen deed, maar bij Ajax wordt toch wel meer gevraagd dan leuke dingen. Je wil/moet kampioen worden.![]()
Dat snap ik, maar het is een ontwikkeling die al lang gaande is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat űbermoderne voetbal houden ze maar in Eindhoven. Vind het geen kut aan.
Als je leuk voetbal wil zien raad ik je aan om naar de A1 te gaan kijken. Dat is echt aantrekkelijker dan de eredivisie (nou ja, vind ik dan).![]()
Eerlijk gezegd is dat laatste voor mij niet het belangrijkste dit seizoen. Ik heb na een jaar of drie wel weer eens de behoefte om uit te kijken naar hoe Ajax gaat voetballenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik reageerde op jou en noemde het kortzichtig om een bepaalde (succesvolle?) visie maar aan een andere club toe te schrijven en er zelf niks mee te doen. Vind je niet?
Overigens vind ik Bosz wel iemand die met zijn ploegen leuke dingen deed, maar bij Ajax wordt toch wel meer gevraagd dan leuke dingen. Je wil/moet kampioen worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is tete tegenwoordig een rechtsbuiten ofzo?
Die gozer kan niks met een bal man. Zet daar younes neer ofzo. Komt er teminste een voorzet
En waar is die nieuwe hsv verdediger als je hem nodig hebt?Nothing to see here, carry on![]()
Dat snap ik, maar daar denken ze bij het bestuur lijkt mij anders over.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat laatste voor mij niet het belangrijkste dit seizoen. Ik heb na een jaar of drie wel weer eens de behoefte om uit te kijken naar hoe Ajax gaat voetballen![]()
Zou kunnen. Ik vraag me soms af of ze bij het bestuur überhaupt nadenkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar daar denken ze bij het bestuur lijkt mij anders over.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jij wil Younes op rechtsback?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:23 schreef RijstNatie het volgende:
Die gozer kan niks met een bal man. Zet daar younes neer ofzo. Komt er teminste een voorzetMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij moet in het systeem verder naar voren gaan spelen. Daar ligt zijn kracht inderdaad niet. Waarmee je een van je beste spelers de nek om gaat draaien lijkt mij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:23 schreef RijstNatie het volgende:
Die gozer kan niks met een bal man.![]()
Dat deed je. Maar uitsluiten dat je met goed en leuk voetbal ook kan presteren is mijns inziens net zo kortzichtig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik reageerde op jou en noemde het kortzichtig om een bepaalde (succesvolle?) visie maar aan een andere club toe te schrijven en er zelf niks mee te doen. Vind je niet?
Overigens vind ik Bosz wel iemand die met zijn ploegen leuke dingen deed, maar bij Ajax wordt toch wel meer gevraagd dan leuke dingen. Je wil/moet kampioen worden.
Kampioen wil je worden, maar goed voetbal is even een eerste prioriteit. Daar heb ik persoonlijk ontzettend naar gesnakt. Bosz heeft sowieso een half seizoen nodig om alles naar zijn hand te zetten. Daarvoor kun je over alles janken maar lijkt me vrij nutteloos.Charlie: How's it going in there?
Als Ajax meegaat in dat moderne voetbal, dan haak ik sowieso af. Dan verloochent men alles wat met de clubhistorie en identiteit te maken heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is een ontwikkeling die al lang gaande is.
Als je leuk voetbal wil zien raad ik je aan om naar de A1 te gaan kijken. Dat is echt aantrekkelijker dan de eredivisie (nou ja, vind ik dan).Charlie: How's it going in there?
Ajax gaat er ook al heel lang in mee hoor. Ik zou zelfs willen zeggen dat ze een grondlegger zijn geweest voor de modernisering van het voetbal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als Ajax meegaat in dat moderne voetbal, dan haak ik sowieso af. Dan verloochent men alles wat met de clubhistorie en identiteit te maken heeft.
Het is ook niet zo slim om eigenwijs door te gaan op een manier die niet meer werkt. Voetbal hoort amusement te zijn, maar ik geef je op een briefje dat de meeste mensen in de Arena vandaag niet tevreden waren.![]()
Er zit 1 enorme aanname in je verhaal dat het niet meer werkt. Dat vind ik enorm zelfingenomen omdat je PSV supporter bent.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax gaat er ook al heel lang in mee hoor. Ik zou zelfs willen zeggen dat ze een grondlegger zijn geweest voor de modernisering van het voetbal.
Het is ook niet zo slim om eigenwijs door te gaan op een manier die niet meer werkt. Voetbal hoort amusement te zijn, maar ik geef je op een briefje dat de meeste mensen in de Arena vandaag niet tevreden waren.
Sterker nog, het is gewoon onwaar wat je zegt. De uitvoering moet erg goed zijn,het is moeilijk om goed nauwkeurig te ballen maar als het loopt krijgt je tegenstander hooguit een anderhalve kans per wedstrijd.Charlie: How's it going in there?
We zullen zien. Ik geloof er niet in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Er zit 1 enorme aanname in je verhaal dat het niet meer werkt. Dat vind ik enorm zelfingenomen omdat je PSV supporter bent.
Sterker nog, het is gewoon onwaar wat je zegt. De uitvoering moet erg goed zijn,het is moeilijk om goed nauwkeurig te ballen maar als het loopt krijgt je tegenstander hooguit een anderhalve kans per wedstrijd.
Overigens heb je mij verkeerd ingeschat. Ik ben primair liefhebber van het spelletje. Wat zou ik anders in godsnaam hier te zoeken hebben?![]()
Ik kan me best vergissen. Maar meestal verraadt je ondertoon een lichte PSV voorkeur. Terwijl je dat misschien niet eens zo bedoeld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik geloof er niet in.
Overigens heb je mij verkeerd ingeschat. Ik ben primair liefhebber van het spelletje. Wat zou ik anders in godsnaam hier te zoeken hebben?Charlie: How's it going in there?
je moet wat t en d omdraaienquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan me best vergissen. Maar meestal verraadt je ondertoon een lichte PSV voorkeur. Terwijl je dat misschien niet eens zo bedoeld.![]()
Het lijkt me ook niet makkelijk om na jaren passief voetbal ineens doelgericht te moeten spelen, en dat dag 1 goed te doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:07 schreef Elan het volgende:
Wat een verademing die Peter Bosz.
Totaal geen tikkies breed meer gezien vanavond
Overigens is een tikkie breed ook geen misdaad natuurlijk. Het moet alleen niet de helft van je balbezit worden.Charlie: How's it going in there?
Nee er moest hebt achter. Voor de rest een uitstekend betoog met een hoge taalzuiverheidsgraad.quote:Charlie: How's it going in there?
Ajax is een beursgenoteerd bedrijf, hoe meer 'modern voetbal' wil je het hebben..?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als Ajax meegaat in dat moderne voetbal, dan haak ik sowieso af. Dan verloochent men alles wat met de clubhistorie en identiteit te maken heeft.Dit, dus.![]()
Dat is Ajax al sinds 2000. Heb het over dat oersaaie antivoetbal wat er tegenwoordig in alle uithoeken van de wereld gespeeld wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ajax is een beursgenoteerd bedrijf, hoe meer 'modern voetbal' wil je het hebben..?Charlie: How's it going in there?
Het puntverlies ligt wel aan meer zaken, maar Dijks en Gudelj zijn wel de zwakste spelers in de huidige basiself.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uhhh Krijgt wel bezopen veel stront voor puntverlies net als Gudelj. Dat er een back up moet komen is uhhhh logisch maar een andere discussie.Oh.![]()
Ja en als je die vervangt zijn er 2 andere zwakke schakels.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het puntverlies ligt wel aan meer zaken, maar Dijks en Gudelj zijn wel de zwakste spelers in de huidige basiself.
Zelfs de fans van real madrid lullen zo. Die hebben toch een vrij degelijke selectie. Het is allemaal relatief.Charlie: How's it going in there?
jouw verraadt verraadt dat je er geen kut van snaptquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee er moest hebt achter. Voor de rest een uitstekend betoog met een hoge taalzuiverheidsgraad.![]()
Je maakT jezelf hier onsterfelijk belachelijk. Meer woorden hieraan vuil maken lijkT me overbodig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jouw verraadt verraadt dat je er geen kut van snaptCharlie: How's it going in there?
Ik wil gewoon winnen met leuk voetbal, zij het defensief en offensief. Defense wins championshipsAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
We zitten niet in de NBA lieve schatquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil gewoon winnen met leuk voetbal, zij het defensief en offensief. Defense wins championshipsRED ONS HENNIEGOD![]()
Een Gudelj is vrij makkelijk te passeren hoor, en dan krijg je misschien creativiteit. En je mist helemaal NIKS aan Gudelj verder.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja en als je die vervangt zijn er 2 andere zwakke schakels.
Zelfs de fans van real madrid lullen zo. Die hebben toch een vrij degelijke selectie. Het is allemaal relatief.Oh.![]()
Muah gewoon aanvallen en de eerste helft 3-0 voorstaan. Daar win je mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil gewoon winnen met leuk voetbal, zij het defensief en offensief. Defense wins championshipsOh.![]()
Je ziet gewoon dat het veel meer kracht en concentratie kost om te voetballen zoals Bosz wilt. Dit heeft sowieso meer tijd nodig voordat je eindelijk resultaten gaat zien. Maar met de oog op dinsdag ben ik bang dat we er ook zomaar uit kunnen vliegen met 0-3.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Blijkbaar niet anders stond hij er wel naast.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Gudelj is vrij makkelijk te passeren hoor, en dan krijg je misschien creativiteit. En je mist helemaal NIKS aan Gudelj verder.Charlie: How's it going in there?
Dat raad ik je moeder en zussen ook aanquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon massale afwerkcursus en even de torren uit het elftal halen.Charlie: How's it going in there?
Dat komt door zijn status als grote aankoop en onzin als FYSIEK en ERVARING. En omdat hij met iedereen in de selectie vriendjes is geworden waardoor hij er niet makkelijk meer uit te kegelen is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders stond hij er wel naast.
Voetbaltechnisch is er geen enkele reden om hem in het elftal te houden
Oh.![]()
Ze waren wel wat vermoeider in de tweede helft ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:52 schreef marp0 het volgende:
Je ziet gewoon dat het veel meer kracht en concentratie kost om te voetballen zoals Bosz wilt. Dit heeft sowieso meer tijd nodig voordat je eindelijk resultaten gaat zien. Maar met de oog op dinsdag ben ik bang dat we er ook zomaar uit kunnen vliegen met 0-3.
Maar we moeten gewoon weer het middenveld opstellen zoals tegen Marseille in de voorbereiding en tegen PAOK thuis. Toen liep het veel beter.Oh.![]()
Stoere opmerking, zeg!quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat raad ik je moeder en zussen ook aan![]()
Denk dat een nieuwe trainer liever zijn stempel drukt dan een oude aankoop handhaaft. Niet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt door zijn status als grote aankoop en onzin als FYSIEK en ERVARING. En omdat hij met iedereen in de selectie vriendjes is geworden waardoor hij er niet makkelijk meer uit te kegelen is.
Voetbaltechnisch is er geen enkele reden om hem in het elftal te houdenCharlie: How's it going in there?
Nou nou dacht dat jij hem wel kon trekkenquote:Charlie: How's it going in there?
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denk dat een nieuwe trainer liever zijn stempel drukt dan een oude aankoop handhaaft. Niet?Oh.![]()
Ah ja, dat is inderdaad een slechte eigenschap. Ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt door zijn status als grote aankoop en onzin als FYSIEK en ERVARING. En omdat hij met iedereen in de selectie vriendjes is geworden waardoor hij er niet makkelijk meer uit te kegelen is.
Voetbaltechnisch is er geen enkele reden om hem in het elftal te houden![]()
NFL. Woord football komt er ook in voorquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zitten niet in de NBA lieve schat
AFCA
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, dat is inderdaad een slechte eigenschap. Ofzo.
Anders kan je ook wel een bodybuilder van 33 neerzetten op het middenveld.Oh.![]()
Uh, nee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Anders kan je ook wel een bodybuilder van 33 neerzetten op het middenveld.![]()
Nee. Dan zal er wel niet iets aantoonbaar beter in de selectie zitten, helaas, helaas, helaas.quote:Charlie: How's it going in there?
In dit topic is het hoe jobger hoe beter.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, dat is inderdaad een slechte eigenschap. Ofzo.
Net 4chan.AFCA
Jij bent ook wel blij met Bosz of niet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NFL. Woord football komt er ook in voor![]()
Gudelj is gewoon niet van waarde voor Ajax. Laten we massaal hopen dat hij samen met Klaassen wordt weggekocht volgend jaar.![]()
Allemaal secundaire eigenschappen die pas iets toevoegen als iemand ook goed kan voetballen. Dan heb je er misschien iets aan.quote:
Maar je moet niet iemand gaan opstellen die niet kan voetballen, maar wel lekker kan beuken. Daar houden ze bij Feyenoord misschien van, maar niet bij Ajax aub
Oh.![]()
Fysiek betekent niet per se spieren. En een bodybuilder heeft geen voetbalervaring.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Anders kan je ook wel een bodybuilder van 33 neerzetten op het middenveld.
Kanker troll
AFCA
Snap wel dat je liever een geweldenaar op 6 hebt. Maar die heb je niet bij Ajax. Vind Gudelj echt niet het grootste probleem op het middenveld. Klaassen loopt overal en nergens en Bazoer moet nog leren hoe het allemaal moet als je de bal niet hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In dit topic is het hoe jobger hoe beter.
Net 4chan.
Heb Ajax dit seizoen nog niet gezien, maar zo was het vorig jaar.![]()
Sinkgraven heeft 100x meer talent dan Gudelj en wordt hier onterecht afgebrand om foutjes tegen Rapid Wien (waar anderen ook schuld aan hadden trouwens) terwijl Gudelj mag blijven staan die continu dat soort fouten heeft gemaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee. Dan zal er wel niet iets aantoonbaar beter in de selectie zitten, helaas, helaas, helaas.Oh.![]()
Probleem was dit keer gewoon het niet naar 3-1 tillen en de naweeën van het laffe voetbal vorig jaar.![]()
Als hij zorgt voor Ziyech en ons niet naïef aanvallend laat spelen wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent ook wel blij met Bosz of niet?
AFCA
Wel. We hebben Riedewald.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap wel dat je liever een geweldenaar op 6 hebt. Maar die heb je niet bij Ajax. Vind Gudelj echt niet het grootste probleem op het middenveld. Klaassen loopt overal en nergens en Bazoer moet nog leren hoe het allemaal moet als je de bal niet hebt.
Heb Ajax dit seizoen nog niet gezien, maar zo was het vorig jaar.Oh.![]()
In dit topic het graag over Ajax hebben, ook als je niks meer te zeggen hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal secundaire eigenschappen die pas iets toevoegen als iemand ook goed kan voetballen. Dan heb je er misschien iets aan.
Maar je moet niet iemand gaan opstellen die niet kan voetballen, maar wel lekker kan beuken. Daar houden ze bij Feyenoord misschien van, maar niet bij Ajax aub![]()
Wat dacht je van al die verdedigende foutenquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Probleem was dit keer gewoon het niet naar 3-1 tillen en de naweeën van het laffe voetbal vorig jaar.AFCA
Ja leuk, maar je snapt wat ik bedoel. De eerste prioriteit bij een speler is goed kunnen voetballen. Daarna gaan we kijken naar randvoorwaarden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fysiek betekent niet per se spieren. En een bodybuilder heeft geen voetbalervaring.
Kanker trollOh.![]()
Een cv doorschuiven naar de cvm, zeker ook fan van Mourinho?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik wel, maar de rest van de post negeer je maar omdat je geen argumenten daartegen hebtquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
In dit topic het graag over Ajax hebben, ook als je niks meer te zeggen hebt.
Oh.![]()
Dit is het verhaal van deze wedstrijd in 2 zinnen. Verder niet teveel om janken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Probleem was dit keer gewoon het niet naar 3-1 tillen en de naweeën van het laffe voetbal vorig jaar.Charlie: How's it going in there?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een cv doorschuiven naar de cvm, zeker ook fan van Mourinho?Jij hebt hem niet zien spelen dus in de voorbereiding. Riedewald is beter op CVM dan op CV en het grootste talent uit de selectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast hebben we gewoon Sanchez die achterin kan spelen met Veltman.Oh.![]()
Heeft vandaag minstens net zoveel verkeerd gedaan als Gudelj though.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven heeft 100x meer talent dan Gudelj en wordt hier onterecht afgebrand om foutjes tegen Rapid Wien (waar anderen ook schuld aan hadden trouwens) terwijl Gudelj mag blijven staan die continu dat soort fouten heeft gemaakt.Charlie: How's it going in there?
Zelfs al speelde we fucking bagger. Die goals mogen nooit vallen. Echt treurig gewoon.AFCA
Als je niet ziet dat Gudelj ook gewoon voetballende kwaliteiten heeft dan heb ik daar inderdaad niet zoveel meer op te zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar de rest van de post negeer je maar omdat je geen argumenten daartegen hebt![]()
Sinkgraven speelde gewoon prima, en omdat hij soms terugzakte naar het middenveld kwamen we af en toe aan voetballen toe daar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heeft vandaag minstens net zoveel verkeerd gedaan als Gudelj though.Oh.![]()
Vertel mij eens wat voor fantastische voetballende kwaliteiten hij heeft dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat Gudelj ook gewoon voetballende kwaliteiten heeft dan heb ik daar inderdaad niet zoveel meer op te zeggen.Oh.![]()
Ah ja, ik was Sanchez vergeten. Maar ik zie Riedewald ook niet de dirigent op het middenveld zijn die je daar zou willen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet zien spelen dus in de voorbereiding. Riedewald is beter op CVM dan op CV en het grootste talent uit de selectie.
Daarnaast hebben we gewoon Sanchez die achterin kan spelen met Veltman.
Heb Riedewald nog niet zien speler dit seizoen nee. Wel trouwens toen hij debuteerde. Toen zat ik in het stadion met mijn pa.![]()
![]()
Die zijn te bepalend geworden omdat je het nalaat om 3/4-1 te maken. Zo kijk ik er liever naar dan door eerst naar het defensieve plaatje te kijken. Ik vind het nog niet zo gek dat er veel defensieve fouten zijn. It's just August. Bosz is ook geen meestertacticus die de boel perfect dichtmetselt. Dus ik kijk liever naar wat er voorin gebeurt en er lagen zeeën van ruimte waar je zag dat een Feyenoord het vorige week gewoon keer op keer naadloos afstrafte. Niet dat ik nu ga lopen insinueren dat Feyenoord een titelkandidaat is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die verdedigende fouten![]()
Riedewald heeft echt een heerlijke passing en het spel zag er veel beter uit toen hij daar stond.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, ik was Sanchez vergeten. Maar ik zie Riedewald ook niet de dirigent op het middenveld zijn die je daar zou willen.
Heb Riedewald nog niet zien speler dit seizoen nee. Wel trouwens toen hij debuteerde. Toen zat ik in het stadion met mijn pa.
Met het middenveld Gudelj-Klaassen-Bazoer heb je drie dezelfde types daar staan. En dan is Gudelj van die drie de minste (al was Bazoer ook niet best vandaag, maar meer potentie imo) dus mag hij eruit. Kan er een creatievere speler in.Oh.![]()
Ik vind Gudelj echt niet hetzelfde als die andere twee, is toch een veel rustigere speler en veel meer een controleur in deze rol.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald heeft echt een heerlijke passing en het spel zag er veel beter uit toen hij daar stond.
Met het middenveld Gudelj-Klaassen-Bazoer heb je drie dezelfde types daar staan. En dan is Gudelj van die drie de minste (al was Bazoer ook niet best vandaag, maar meer potentie imo) dus mag hij eruit. Kan er een creatievere speler in.![]()
Het op twee gedachten hinken deed ons de nek om ja. Als we 3-1 hadden gemaakt hadden we ook wel uitgelopen naar 5-1 oidquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn te bepalend geworden omdat je het nalaat om 3/4-1 te maken. Zo kijk ik er liever naar dan door eerst naar het defensieve plaatje te kijken. Ik vind het nog niet zo gek dat er veel defensieve fouten zijn. It's just August. Bosz is ook geen meestertacticus die de boel perfect dichtmetselt. Dus ik kijk liever naar wat er voorin gebeurt en er lagen zeeën van ruimte waar je zag dat een Feyenoord het vorige week gewoon keer op keer naadloos afstrafte. Niet dat ik nu ga lopen insinueren dat Feyenoord een titelkandidaat is.Oh.![]()
Europees gezien heb je een goede verdediging eerder nodig. Ik win liever 1-0 en geen kansen weggeven in de eredivisie dan 7-3.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn te bepalend geworden omdat je het nalaat om 3/4-1 te maken. Zo kijk ik er liever naar dan door eerst naar het defensieve plaatje te kijken. Ik vind het nog niet zo gek dat er veel defensieve fouten zijn. It's just August. Bosz is ook geen meestertacticus die de boel perfect dichtmetselt. Dus ik kijk liever naar wat er voorin gebeurt en er lagen zeeën van ruimte waar je zag dat een Feyenoord het vorige week gewoon keer op keer naadloos afstrafte. Niet dat ik nu ga lopen insinueren dat Feyenoord een titelkandidaat is.AFCA
Alledrie box-to-box spelers die het van diep gaan moeten hebben. Allemaal geen spelmaker die strooit met mooie passjes. En Klaassen vind ik als diepgaande middenvelder beter en heeft meer rendement.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Gudelj echt niet hetzelfde als die andere twee, is toch een veel rustigere speler en veel meer een controleur in deze rol.Oh.![]()
Waarom datquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Europees gezien heb je een goede verdediging eerder nodig. Ik win liever 1-0 en geen kansen weggeven in de eredivisie dan 7-3.![]()
En geen kansen weggeven in de Eredivisie zegt geen zak of je dat in Europa ook kan. Vorig jaar in de Eredivisie gaven we bijna geen kans weg, maar Europees kregen we tegentreffers van de lamme en de blinde.Oh.![]()
Ik zie Gudelj dan toch echt anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alledrie box-to-box spelers die het van diep gaan moeten hebben. Allemaal geen spelmaker die strooit met mooie passjes. En Klaassen vind ik als diepgaande middenvelder beter en heeft meer rendement.![]()
![]()
Gudelj is op 6 ook echt een verschrikking hoor, kan het spel totaal niet versnellen. Speelt alleen maar naar achteren en breed, probeert af en toe een afstandsschot. Meer is het niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie Gudelj dan toch echt anders.
Past gewoon niet bij Ajax.Oh.![]()
Omdat 7-3 betekent dat de pauper clubs als roda 3x kunnen scoren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom dat![]()
En geen kansen weggeven in de Eredivisie zegt geen zak of je dat in Europa ook kan. Vorig jaar in de Eredivisie gaven we bijna geen kans weg, maar Europees kregen we tegentreffers van de lamme en de blinde.AFCA
quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj is op 6 ook echt een verschrikking hoor, kan het spel totaal niet versnellen. Speelt alleen maar naar achteren en breed, probeert af en toe een afstandsschot. Meer is het niet.
Past gewoon niet bij Ajax.
Geen idee hoe het met de rest van de wedstrijden zit maar in deze wedstrijd zou ik toch niet Gudelj aanwijzen als dissonant op het middenveld.![]()
En Ajax dan 7x gescoord en dat betekent dat je naar een hartstikke vermakelijke pot hebt gekeken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat 7-3 betekent dat de pauper clubs als roda 3x kunnen scoren.Oh.![]()
Je vergeet nu dat het wel degelijk mogelijk is om tegelijkertijd aanvallend goed voetbal te spelen en defensief prima in orde te zijn. Dat gaat bij Ajax ook gewoon in orde komen, maar met figuren als Gudelj, Klaassen en Bazoer met zijn drieën op een middenveld niet lukken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Europees gezien heb je een goede verdediging eerder nodig. Ik win liever 1-0 en geen kansen weggeven in de eredivisie dan 7-3.
Als we voor de grap naar het passingsplot kijken, zie je dat het middenveld gewoon weer voor geen meter functioneert. Daarom roept iedereen om Riedewald op zes, daarom heeft niemand zin in Gudelj, daarom wil niemand een trio Bazoer/Klaassen/Gudelj, iedereen snakt naar voetballende branie op het middenveld en vandaar dat niemand meer zin had in De Boers kutvoetbal.![]()
![]()
Kijk naar de teams met een lager budget die het goed doen europees. Alle hebben ze een goede verdediging en het team kan zowel er goed uitkomen als compact staan.AFCA
Nee het hele middenveld bij elkaar past ook niet. Bazoer speelde ook slecht en Klaassen vaak ook, al heeft hij nog wel een goal en assist meestal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee hoe het met de rest van de wedstrijden zit maar in deze wedstrijd zou ik toch niet Gudelj aanwijzen als dissonant op het middenveld.Oh.![]()
Je gaat er compleet aan voorbij dat aanvallend voetbal en defensief goed staan pri-ma samenkan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:16 schreef Smoofie het volgende:
Kijk naar de teams met een lager budget die het goed doen europees. Alle hebben ze een goede verdediging en het team kan zowel er goed uitkomen als compact staan.![]()
Waar dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat er compleet aan voorbij dat aanvallend voetbal en defensief goed staan pri-ma samenkan.
Tenzij je top materiaal hebt is dat echt een utopie.![]()
Dat kan ja. Dat zeg ik ook toch? Maar wij kunnen als team blijkbaar niet compact verdedigen zonder bal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat er compleet aan voorbij dat aanvallend voetbal en defensief goed staan pri-ma samenkan.AFCA
Juventusquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar dan?
Tenzij je top materiaal hebt is dat echt een utopie.
AFCA
Ik mis het woordje ''Nog''.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan ja. Dat zeg ik ook toch? Maar wij kunnen als team blijkbaar niet compact verdedigen zonder bal.![]()
Zolang figuren als Dijks worden opgesteld kun je daar lang op wachten, vrees ik. Gaat niet alleen maar om een systeem wat er nog ingebakken moet worden, maar ook de kwaliteiten van de spelers.quote:Dit, dus.![]()
Door naar de wedstrijden van Ajax te kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:31 schreef Enchanter het volgende:
Waar komt al dat gehaat op Dijks ineens vandaanOh.![]()
Niks haat, het lijkt me een hele aardige kerel. Maar hij kan er gewoon niet veel van. Hem opstellen met 40 meter in je rug is onmogelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:31 schreef Enchanter het volgende:
Waar komt al dat gehaat op Dijks ineens vandaanDit, dus.![]()
Ik heb er vorig seizoen weinig van meegekregen hier op Fok!quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door naar de wedstrijden van Ajax te kijken.
Is voor mij echt nieuw dit.
Maar ja ik zit ook niet 24/7 op Fok!Ik ben inmiddels overleden![]()
Vorig seizoen zaten we vooral te genieten dat Boilesen niet meer op linksback stond, al zagen we toen al zijn beperkingen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb er vorig seizoen weinig van meegekregen hier op Fok!
Is voor mij echt nieuw dit.
Maar ja ik zit ook niet 24/7 op Fok!
Dit seizoen blijkt wel dat hij ook maar matig is, en dan ook nog de irritatie dat hij geen concurrent heeft.Oh.![]()
De linksbacks liggen volgens mij ook niet voor het oprapenquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen zaten we vooral te genieten dat Boilesen niet meer op linksback stond, al zagen we toen al zijn beperkingen.
Dit seizoen blijkt wel dat hij ook maar matig is, en dan ook nog de irritatie dat hij geen concurrent heeft.Ik ben inmiddels overleden![]()
Er zal vast wel ergens een betere linksback te vinden zijn dan Dijks die haalbaar is voor Ajax.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De linksbacks liggen volgens mij ook niet voor het oprapenOh.![]()
Die kan een club als Ajax toch zeker wel zelf opleiden. Ik sta er nog steeds van te kijken uit welke uithoeken van de wereld Ajax en PSV hun backs halen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De linksbacks liggen volgens mij ook niet voor het oprapenDit, dus.![]()
Gewoon een speler met een beetje loopvermogen en techniek omturnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die kan een club als Ajax toch zeker wel zelf opleiden. Ik sta er nog steeds van te kijken uit welke uithoeken van de wereld Ajax en PSV hun backs halen.![]()
Tegen Rostov ga je gewoon afgeslacht worden op deze manier.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het Ajax onder Frankquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar dan?
Tenzij je top materiaal hebt is dat echt een utopie.![]()
Positieve is dat we de bekende valse hoop voor een Europese wedstrijd iig niet ervaren. Behoedt ons weer voor een teleurstelling![]()
Persoonlijk vindt ik Nederland niet echt een gekke "uithoek" voor Ajax en PSV. Dijks, Willems, Tete en Brenet als links en rechtsbacks?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die kan een club als Ajax toch zeker wel zelf opleiden. Ik sta er nog steeds van te kijken uit welke uithoeken van de wereld Ajax en PSV hun backs halen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Nelom hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De linksbacks liggen volgens mij ook niet voor het oprapenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij is toch juist best snel?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niks haat, het lijkt me een hele aardige kerel. Maar hij kan er gewoon niet veel van. Hem opstellen met 40 meter in je rug is onmogelijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit systeem, met 40M in je rug, de back die veel aanvallen werkt toch niet met onze backs? Dijks is drama terwijl Tete alleen verdedigend top is.![]()
zolang je makkelijk tegengoals krijgt uit standaard situaties maakt dat toch weinig uitquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:53 schreef wackmack het volgende:
Dit systeem, met 40M in je rug, de back die veel aanvallen werkt toch niet met onze backs? Dijks is drama terwijl Tete alleen verdedigend top is.![]()
Dat zeg ik. Bizar dat ze geen fatsoenlijke back kunnen opleiden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 09:54 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik Nederland niet echt een gekke "uithoek" voor Ajax en PSV. Dijks, Willems, Tete en Brenet als links en rechtsbacks?Dit, dus.![]()
Tete is ook al geen fatsoenlijke back meer? Dan blijft er toch weinig overquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Bizar dat ze geen fatsoenlijke back kunnen opleiden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben helemaal klaar met Cillessen en Gudelj. Jasper houdt geen bal tegen en Gudelj voegt totaal niets toe aan dit elftal.wooblabalurg![]()
Ik blijf het vooral gek vinden dat Dijks nog geen goede voorzet heeft. Als je daar een beetje op traint komt er toch wel wat fatsoenlijkers uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Bizar dat ze geen fatsoenlijke back kunnen opleiden.Oh.![]()
Dat is een echte verdediger, aanvallend is het tot nu niet echt om naar huis te schrijven. Willems heeft het juist achterom. Ik heb Tete nog nooit een bal voor zien slingeren zoals Willems dat drie, vier keer per wedstrijd doet. En andersom qua uitschakelen van een buitenspeler.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tete is ook al geen fatsoenlijke back meer? Dan blijft er toch weinig overDit, dus.![]()
Hij traint op schoten met rechts (ja echt)quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf het vooral gek vinden dat Dijks nog geen goede voorzet heeft. Als je daar een beetje op traint komt er toch wel wat fatsoenlijkers uit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo op zijn tijd heeft hij wel een aardig voorzetje, maar daar vallen inderdaad best nog stappen te zetten. Maakt hem niet direct geen fatsoenlijke back meer imoquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is een echte verdediger, aanvallend is het tot nu niet echt om naar huis te schrijven. Willems heeft het juist achterom. Ik heb Tete nog nooit een bal voor zien slingeren zoals Willems dat drie, vier keer per wedstrijd doet. En andersom qua uitschakelen van een buitenspeler.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cillessen heeft even een wat mindere fase. Maar is verder een prima doelman. Het is ook niet alsof het zijn schuld is dat die tegendoelpunten vielen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:36 schreef Baconbus het volgende:
Ik ben helemaal klaar met Cillessen en Gudelj. Jasper houdt geen bal tegen en Gudelj voegt totaal niets toe aan dit elftal.
Gudelj zou ik zelf inderdaad ook lekker op de bank laten. Bazoer misschien ook wel.![]()
Dan hoop ik maar dat hij dit seizoen wat wereldgoals maakt met rechts.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij traint op schoten met rechts (ja echt)Oh.![]()
Voor dit systeem is het een hele matige back. Zijn kracht ligt bij verdedigen en nu moet ie de volledige focus leggen op het aanvallend aspect.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo op zijn tijd heeft hij wel een aardig voorzetje, maar daar vallen inderdaad best nog stappen te zetten. Maakt hem niet direct geen fatsoenlijke back meer imoDit, dus.![]()
Bazoer moet weer zijn vorm terug vinden ja, want ook hij voegt niks toe zo. Maar van hem weten we in elk geval dat hij beter kan i.t.t. de grote vedette Finding Nemo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Cillessen heeft even een wat mindere fase. Maar is verder een prima doelman. Het is ook niet alsof het zijn schuld is dat die tegendoelpunten vielen.
Gudelj zou ik zelf inderdaad ook lekker op de bank laten. Bazoer misschien ook wel.Oh.![]()
Met zijn handelingssnelheid dubbele schaar mannetje uitspelen, naar binnen trekken en in de verre bovenhoek. Niks mis mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat hij dit seizoen wat wereldgoals maakt met rechts.Dit, dus.![]()
Oneens. Kijk maar eens hoe vaak hij op precies het goede moment druk zet of er goed tussen zit en zo een counter eruit haaltquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor dit systeem is het een hele matige back. Zijn kracht ligt bij verdedigen en nu moet ie de volledige focus leggen op het aanvallend aspect.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij zal vast wel momenten krijgen dat ie kan verdedigen. Maar de 1-1 valt gisteren ook gewoon omdat het compleet uit positie staat allemaal. Kun je het tegen elkaar wegstrepen. Dit werkt niet voor die jongen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oneens. Kijk maar eens hoe vaak hij op precies het goede moment druk zet of er goed tussen zit en zo een counter eruit haaltDit, dus.![]()
Na Lorenzo Ebecilio zijn hattrick sluit ik niks meer uit, van niemand.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met zijn handelingssnelheid dubbele schaar mannetje uitspelen, naar binnen trekken en in de verre bovenhoek. Niks mis mee.Oh.![]()
Het feit dat het daar uit positie staat heeft imo maar weinig te maken met dat Tete een fatsoenlijke back is of nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zal vast wel momenten krijgen dat ie kan verdedigen. Maar de 1-1 valt gisteren ook gewoon omdat het compleet uit positie staat allemaal. Kun je het tegen elkaar wegstrepen. Dit werkt niet voor die jongen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zou hem uitsluiten uit de selectie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na Lorenzo Ebecilio zijn hattrick sluit ik niks meer uit, van niemand.
Dit, dus.![]()
Had hij niet beter uit kunnen komen bij beide goals? Natuurlijk lieten ze hun man lopen, dat valt Jasper niet aan te rekenen. Had wel het idee dat hij meer had kunnen doen, misschien verwacht ik teveel van hem in deze mindere fase.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Cillessen heeft even een wat mindere fase. Maar is verder een prima doelman. Het is ook niet alsof het zijn schuld is dat die tegendoelpunten vielen.
Gudelj zou ik zelf inderdaad ook lekker op de bank laten. Bazoer misschien ook wel.wooblabalurg![]()
Hij kan zich vast nog wel ontwikkelen, af en toe geeft hij prima voorzetten of gaat hij nog diep. Het ligt vooral aan de wisselwerking met de rest van het elftal dat het er nog niet helemaal uit komt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zal vast wel momenten krijgen dat ie kan verdedigen. Maar de 1-1 valt gisteren ook gewoon omdat het compleet uit positie staat allemaal. Kun je het tegen elkaar wegstrepen. Dit werkt niet voor die jongen.Oh.![]()
Zoals hij nu wordt gebruikt is het allemaal heel matig. Maar dat is ook wel logisch, hij kan dit gewoon niet zo goed.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat het daar uit positie staat heeft imo maar weinig te maken met dat Tete een fatsoenlijke back is of nietDit, dus.![]()
Als ik El Ghazi gisteren zag was Lorenzo zo slecht nog niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na Lorenzo Ebecilio zijn hattrick sluit ik niks meer uit, van niemand.
wooblabalurg![]()
Geef het een paar maandjes de tijd zou ik zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals hij nu wordt gebruikt is het allemaal heel matig. Maar dat is ook wel logisch, hij kan dit gewoon niet zo goed.
Ik zou Dijks niet uit de selectie houden als er geen vervanger is, dan moeten we Viergever of Westermann daar opstellen. Dat is van de regen in de sneeuwstorm, schiet niet op.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou hem uitsluiten uit de selectie.
Overmars moet daar gewoon nog een speler voor halen.Oh.![]()
El Ghazi had vorige week een goede eerste helft tegen Sparta maar jammer genoeg kon hij dat niet doortrekken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ik El Ghazi gisteren zag was Lorenzo zo slecht nog niet.
Dus er moet daarvoor nog wel iemand bij.Oh.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Dijks niet uit de selectie houden als er geen vervanger is, dan moeten we Viergever of Westermann daar opstellen. Dat is van de regen in de sneeuwstorm, schiet niet op.
Overmars moet daar gewoon nog een speler voor halen.Dit, dus.![]()
Dat klopt inderdaad, verdedigend is het niet goed genoeg bij Ajax. Dijks, Viergever, Westermann en Sanchez hebben geen Ajax-niveau.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Dijks niet uit de selectie houden als er geen vervanger is, dan moeten we Viergever of Westermann daar opstellen. Dat is van de regen in de sneeuwstorm, schiet niet op.
Overmars moet daar gewoon nog een speler voor halen.
Verder krijg je in 2 wedstrijden 3 goals tegen, terwijl het zo ongeveer de zwakste tegenstanders zijn van de competitie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Huh? Bazoer was vorig seizoen toch de nieuwe Viera?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gudelj zou ik zelf inderdaad ook lekker op de bank laten. Bazoer misschien ook wel.![]()
En 1-0 betekend dat Ajax maar één keer tegen dat soort pauperclubs heeft kunnen scoren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat 7-3 betekent dat de pauper clubs als roda 3x kunnen scoren.![]()
Sanchez al afgeschreven?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, verdedigend is het niet goed genoeg bij Ajax. Dijks, Viergever, Westermann en Sanchez hebben geen Ajax-niveau.
Verder krijg je in 2 wedstrijden 3 goals tegen, terwijl het zo ongeveer de zwakste tegenstanders zijn van de competitie.
Zeker, Westermann ook, het gaat hem niet worden. Maar meestal de meeste meer tijd nodig omdat in te zien.quote:
Bojan werd hier 11 maanden lang op handen gedrag, toen pas gaf men toe dat hij te slecht is voor Ajax en beter maar kon gaan.
Wat dacht je van Andersen, daarvan zag je zo dat die Jupiler league niveau had. Echter hij werd hier gezien als de nieuwe Eriksen, beste talent van de eredivisie dit dat. Wie ook maar kritiek had op hem werd weggelachen en neergezet als kneus zonder voetbalverstand. Na dik een seizoen waren de meeste eindelijk er van overtuigd dat Andersen niet goed genoeg is voor Ajax en misschien ook wel niet voor de eredivisie.
Of Lerin Duarte, nou ja daar hoef ik verder niet over uit te wijden, dat is wel duidelijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik dat toen had gezegd had je een punt gehad, maar ik was vorig jaar ook niet zo onder de indruk. Hij heeft een paar goede wedstrijden gespeeld, maar dan moeten we niet meteen net doen alsof god op aarde is wedergekeerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh? Bazoer was vorig seizoen toch de nieuwe Viera?![]()
![]()
Knap dat jij iemand, die nota bene net de Copa Libertadores wint en pas 5 (vijf!) dagen meetraint, al na één potje weet af te schrijvenquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker, Westermann ook, het gaat hem niet worden. Maar meestal de meeste meer tijd nodig omdat in te zien.
Bojan werd hier 11 maanden lang op handen gedrag, toen pas gaf men toe dat hij te slecht is voor Ajax en beter maar kon gaan.
Wat dacht je van Andersen, daarvan zag je zo dat die Jupiler league niveau had. Echter hij werd hier gezien als de nieuwe Eriksen, beste talent van de eredivisie dit dat. Wie ook maar kritiek had op hem werd weggelachen en neergezet als kneus zonder voetbalverstand. Na dik een seizoen waren de meeste eindelijk er van overtuigd dat Andersen niet goed genoeg is voor Ajax en misschien ook wel niet voor de eredivisie.
Of Lerin Duarte, nou ja daar hoef ik verder niet over uit te wijden, dat is wel duidelijk.
Waar had je van onder de indruk moeten zijn, inderdaad. Alleen de thuiswedstrijd tegen Feyenoord was goed staat me goed bij. Verder was het niet veel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik dat toen had gezegd had je een punt gehad, maar ik was vorig jaar ook niet zo onder de indruk. Hij heeft een paar goede wedstrijden gespeeld, maar dan moeten we niet meteen net doen alsof god op aarde is wedergekeerd.Dit, dus.![]()
Sanchez nu al in dit rijtje zetten gaat iets te snel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, verdedigend is het niet goed genoeg bij Ajax. Dijks, Viergever, Westermann en Sanchez hebben geen Ajax-niveau.
Verder krijg je in 2 wedstrijden 3 goals tegen, terwijl het zo ongeveer de zwakste tegenstanders zijn van de competitie.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Tegen PSV speelde hij volgens mij ook een meer dan behoorlijke wedstrijd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:59 schreef Buitendam het volgende:
Waar had je van onder de indruk moeten zijn, inderdaad. Alleen de thuiswedstrijd tegen Feyenoord was goed staat me goed bij. Verder was het niet veel.![]()
Hard gelachen, doe normaal Shreyasquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verder krijg je in 2 wedstrijden 3 goals tegen, terwijl het zo ongeveer de zwakste tegenstanders zijn van de competitie.![]()
Afgelopen seizoen? Nee joh.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tegen PSV speelde hij volgens mij ook een meer dan behoorlijke wedstrijd.Dit, dus.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Knap dat jij iemand, die nota bene net de Copa Libertadores wint en pas 5 (vijf!) dagen meetraint, al na één potje weet af te schrijvenWe zullen zienquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:59 schreef Abed het volgende:
[..]
Sanchez nu al in dit rijtje zetten gaat iets te snel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niet dat hij het gaat maken, ik zeg dat je conclusie te vroeg isquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat kan je wel zeggen ja en over Dijks natuurlijk is dat geen grote speler maar gewoon een degelijke back, gisteren niet gezien maar waarom deze jongen nu opeens uit de selectie moet is mij een raadsel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het gaat maken, ik zeg dat je conclusie te vroeg is![]()
Ik ben wel voorstander van een linksback erbij, maar uit de selectie is volkomen belachelijk als het alternatief Viergever of Westermann isquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen ja en over Dijks natuurlijk is dat geen grote speler maar gewoon een degelijke back, gisteren niet gezien maar waarom deze jongen nu opeens uit de selectie moet is mij een raadsel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Riedewald is eigenlijk nog het beste alternatiefquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van een linksback erbij, maar uit de selectie is volkomen belachelijk als het alternatief Viergever of Westermann is![]()
Shreyas trollt gewoon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:01 schreef Tagliano het volgende:
Mag je ook TR-en voor extreme domheid?Oh.![]()
Ja maar hij moet ook al op het middenveld en in de verdediging.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Riedewald is eigenlijk nog het beste alternatiefOh.![]()
Valt ook nog wat voor te zeggen, maar die komt natuurlijk oneindig beter tot zijn recht in het centrumquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Riedewald is eigenlijk nog het beste alternatiefDaar kun je ook een TR voor zetten uiteraardquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
inderdaad, daarom Dijks maar laten staan tot er iets beters is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hij moet ook al op het middenveld en in de verdediging.![]()
Gewoon een speler halen, de scouting zal toch wel een lijstje hebben van 5 haalbare linksbacks die beter zijn dan Dijks? Anders mag je dat ook opheffen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, daarom Dijks maar laten staan tot er iets beters is.Oh.![]()
Of gewoon even om glimlachen en verder geen aandacht aan schenken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar kun je ook een TR voor zetten uiteraardOh.![]()
linksback schijnt toch echt moeilijk te zijn, ze hebben hem niet voor niets terug gehaald. Bij de andere clubs is de linksback ook wel een treurig verhaal, Willems is meer een linksbuiten die op die plek speelt en een linksbenige vervanger hebben zij dacht ik ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een speler halen, de scouting zal toch wel een lijstje hebben van 5 haalbare linksbacks die beter zijn dan Dijks? Anders mag je dat ook opheffen.
Geen idee of er in de jeugd wat rondloopt![]()
Wij hebben Savastano, maar als ik verhalen lees van jeugdwatchers valt dat ook allemaal wel mee hoe goed hij is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
linksback schijnt toch echt moeilijk te zijn, ze hebben hem niet voor niets terug gehaald. Bij de andere clubs is de linksback ook wel een treurig verhaal, Willems is meer een linksbuiten die op die plek speelt en een linksbenige vervanger hebben zij dacht ik ook niet.
Geen idee of er in de jeugd wat rondlooptOh.![]()
Ik was maar een beetje satire aan het maken, rustig maarquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of gewoon even om glimlachen en verder geen aandacht aan schenken.
Gaan we dit seizoen 50 goals tegen krijgen?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gaan we dit seizoen 50 goals tegen krijgen?
Maar we gaan ook 200x scoren als Traore in vorm raakt.Oh.![]()
er moeten toch heel wat mislukte links - en rechtsbuitens rondlopen uit de jeugd, van Gaal had met het omturnen hiervan naar backs wel succes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben Savastano, maar als ik verhalen lees van jeugdwatchers valt dat ook allemaal wel mee hoe goed hij is.![]()
Misschien dat zo'n Vince Gino Dekker dat kan worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
er moeten toch heel wat mislukte links - en rechtsbuitens rondlopen uit de jeugd, van Gaal had met het omturnen hiervan naar backs wel succes.Oh.![]()
Die heeft mij voorlopig teveel aanvallende kwaliteit om in de verdediging te zetten. Maar goed, eerst maar zijn ontwikkeling en wat potjes in het eerste afwachten denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat zo'n Vince Gino Dekker dat kan worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die naam.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat zo'n Vince Gino Dekker dat kan worden.
Van alles is weer waardeloos.![]()
Heeft hij ook genoeg rendement om als buitenspeler te fungeren? Anders kon hij nu makkelijk doorgeschoven worden naar het eerste als concurrent voor Younes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft mij voorlopig teveel aanvallende kwaliteit om in de verdediging te zetten. Maar goed, eerst maar zijn ontwikkeling en wat potjes in het eerste afwachten denk ikOh.![]()
Tja, in de A1 wel (wat een genotsvoorzetten vooral) maar we hebben toch onderhand vaak genoeg gezien dat dat lang niet alles zegt. Ik zou hem wel eens willen zien invallen tegen pakweg Excelsior thuis ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij ook genoeg rendement om als buitenspeler te fungeren? Anders kon hij nu makkelijk doorgeschoven worden naar het eerste als concurrent voor Younes.
Tja, wil eerst Nouri zien debuteren tegen dat soort ploegen. Moet ook makkelijk kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, in de A1 wel (wat een genotsvoorzetten vooral) maar we hebben toch onderhand vaak genoeg gezien dat dat lang niet alles zegt. Ik zou hem wel eens willen zien invallen tegen pakweg Excelsior thuis ofzo
Oh.![]()
Ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja, wil eerst Nouri zien debuteren tegen dat soort ploegen. Moet ook makkelijk kunnenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dit is er wel eentje waar ik ook nieuwsgierig naar benquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:04 schreef Smoofie het volgende:
Kom noi niet weer met jeugdspelers constant cheesus![]()
Is dat speciaal dan dat je nieuwsgierig bent naar jeugdspelersquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is er wel eentje waar ik ook nieuwsgierig naar ben
Oh.![]()
Ziyechquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of we een nieuwe linksback en linksbuiten hebben?AFCA
Ah zo, nou hij komt vast niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dan is Twente klaar met voetballen...'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Forum Opties Forumhop: Hop naar: