Er lijkt ook nog wel de nodige twijfel te zijn, maar geruchten zijn dat ze in het McLaren-rapport genoemd is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor farce weer? IAAF wordt met de dag lachwekkender.
Ik zou het alleen al mooi vinden om die Britten dwars te zitten (die denken het wel even te gaan doen; en dan doel ik vooral op de media).quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:55 schreef komrad het volgende:
[..]
ik supporter echt voor Thiam straks![]()
Goed voor de sport en ik gun de Belgen dit succes
Ik heb liever z'n broer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind die C. Harting trouwens maar een vreemd figuur. Die maniertjes van hem voor en tijdens de wedstrijd... Bij de ceremonie ook weer, matig.
Duitsers zijn er net ook over bezig. Nu uitleg waarom hij geen interviews geeft 'ik ben sporter, geen PR mens'. Duitsers wel beetje mad wegens zijn gedrag, handje geweigerd van Norbert König van ZDF ook, dat soort zaken. Schijnt niet zo goed overeen te komen met zijn broer ook.quote:
Ja, tis een mooi stukje geschiedenis maar vind het geen fijne jongen..quote:
Mo bij de BBC!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Darya Klishina alsnog geschorst door de IAAF, naar CAS gegaan en verloren![]()
Ik zag het, uiteraard zonder geluid want die stem doet mijn TV knappen, maar ik moest lachen toen hij en Michael Johnson tegenover elkaar zaten in exact dezelfde soort stoel: Johnson liet dat ding eruit zien als een kinderzitje, maar voor Mo was het 20 maten te grootquote:
Het is vooral bizar dat de IAAF haar zelf eerst juist wel groen licht had gegeven. En nu vervolgens zelf ook degene zijn die haar de toegang opeens weigeren. Zijn daar verschillende afdelingen actief ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Darya Klishina alsnog geschorst door de IAAF, naar CAS gegaan en verloren![]()
Ja en nog vier jaar genieten van Efimova las ik. Al vind ik het wel logisch dat ze dat heeft aangekondigd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjongejongejonge.
En dan mag Efimova wel meedoen. Shit show.
Dat zal er vast niet hebben uitgezien. Overigens geldt dat ook wel qua stem. Johnson met zijn zware stem tegenover dat stemmetje van Farrahquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag het, uiteraard zonder geluid want die stem doet mijn TV knappen, maar ik moest lachen toen hij en Michael Johnson tegenover elkaar zaten in exact dezelfde soort stoel: Johnson liet dat ding eruit zien als een kinderzitje, maar voor Mo was het 20 maten te groot
3x de inleg... Fraser 3.50 Thompson 4 Gardner 8twitter:weddenopsport twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:56:27Volgens @NOSsport is Daphne niet de favoriet maar volgens de bookmakers wereldwijd wel: 3.00 voor de winst op de 100m #Atletiek #TEAMNL reageer retweet
"Wedden op sport" als naam hebben en het nog niet snappen. Met zo'n notering ben je echt geen TOPfavoriet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:58 schreef RipCity het volgende:
3x de inleg... Fraser 3.50 Thompson 4 Gardner 8twitter:weddenopsport twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:56:27Volgens @NOSsport is Daphne niet de favoriet maar volgens de bookmakers wereldwijd wel: 3.00 voor de winst op de 100m #Atletiek #TEAMNL reageer retweet
Wekkertje. Zwemmen ook nog meepikken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef truedestiny het volgende:
Gaan er mensen de hele avond blijven zitten? of wekkertje?
Gewoon hetzelfde als de afgelopen 10 dagen ofzo, hele avond blijven zitten dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef truedestiny het volgende:
Zal je ondertussen een mooi dag nacht ritme hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als de afgelopen 10 dagen ofzo, hele avond blijven zitten dus
Mwah is meer om te benadrukken hoe belangrijk de race isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:05 schreef RipCity het volgende:
Zo laat is 't ook weer niet. En 't is nog zaterdag ook.
Wekkertje zettenStel bejaarden.
Ik moet morgen gewoon om 9 uur 's ochtends op m'n werk zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:05 schreef RipCity het volgende:
Zo laat is 't ook weer niet. En 't is nog zaterdag ook.
Wekkertje zettenStel bejaarden.
Arbeider gespot. vergeet de bammetjes niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet morgen gewoon om 9 uur 's ochtends op m'n werk zijn
Maandag t/m zaterdag ben ik dan weer vrijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Arbeider gespot. vergeet de bammetjes niet.
Het begint best wel slopend te worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zal je ondertussen een mooi dag nacht ritme hebben
Wat deze man zegtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als de afgelopen 10 dagen ofzo, hele avond blijven zitten dus
Wat jij, Heywoodu en DeLuna zeggen. Opblijven en zo laat is het nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef Redefine het volgende:
Het is niet eens meer een serieuze vraag of ik op blijf. Voor mijn bioritme is het nu namelijk pas kwart over zes 's avonds.
In dit geval zeker niet. Zaterdagnacht tot 04.00 op zijn nou nou.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:50 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Wat jij, Heywoodu en DeLuna zeggen. Opblijven en zo laat is het nu ook weer niet.
Makkie. Niet elke week, maar toch een makkie. Gebeurd wel vaker per ongeluk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval zeker niet. Zaterdagnacht tot 04.00 op zijn nou nou.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Makkie. Niet elke week, maar toch een makkie. Gebeurd wel vaker per ongeluk.
Doorgaans doe ik dat niet want verveling maar met al dit sportgenot kan ik toch niet slapenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval zeker niet. Zaterdagnacht tot 04.00 op zijn nou nou.
Opblijven, ben brakker als ik tussentijds ga slapen. In 1984 al opgebleven voor Ria Stalman en goud van Stephan van den Berg. Laatste zonder beelden maar wilde het live wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef truedestiny het volgende:
Ik ga ook niet zomaar opblijven omdat het kan. Maar een keertje stappen ga je makkelijk aan dat soort tijden komen. Of bij iemand wat gaan eten/drinken kom en dan laat thuis zijn. En nog wel meer situaties op te noemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doorgaans doe ik dat niet want verveling maar met al dit sportgenot kan ik toch niet slapen
Ik ben een avondmens, dan kom ik echt op gang, dus vind dit eigenlijk wel heerlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zomaar opblijven omdat het kan. Maar een keertje stappen ga je makkelijk aan dat soort tijden komen. Of bij iemand wat gaan eten/drinken kom en dan laat thuis zijn. En nog wel meer situaties op te noemen.
Niet dat ik wekelijks tot diep in de nacht wakker ben. Maar ik vind dit nou niet zo uitzonderlijk.
Vandaag dan he, want voor de hele OS is het dat wel om even je dagritme te verschuiven. Maar ja daar ben ik dan ook twee weken voor vrij. En vrij snel daarna ook nog vakantie.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:41 schreef franklop het volgende:
DAFNE IS OP DE INLOOPBAAN
BREAKING!!!!!
Ik wacht op het pushbericht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:41 schreef franklop het volgende:
DAFNE IS OP DE INLOOPBAAN
BREAKING!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |