SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Genoeg mensen die niet voetballen maar waarbij voetbal toch de #1 sport is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij kent mensen naast Max die F1 doen? Dat vind ik oprecht knap.
NOS stream heeft weer andere beelden dan de Belg.quote:
100 punten in de forecastquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Zo heel ver staat Thiam toch niet voor op Vetter
Dan ben je wel heel optimistischquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel jammer, Broersen of Vetter hadden best een medaille kunnen winnen met een voor doen uitstekende meerkamp.
Tindermatch?quote:
NR van Vetter was hier gewoon brons geweest denk ikquote:
Was toch ook niet de bedoeling dat ze in Amsterdam mee zou doen en besloot pas op het laatst om te starten? Had ze het EK misschien beter toch kunnen skippen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Vetter het had gedaan zoals in Amsterdam was een medaille gewoon mogelijk geweest, erg jammer dat ze dat daar heeft gegeven en niet hier wat dat betreft. Maar ja, het moet ook maar net goed vallen allemaal. Bij Thiam valt t allemaal precies goed.
Sporzaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Huh wat kijken jullie? Ik kijk de atletiek stream en ik zie mannen 100meter
Vind Ennis ook geen hele sterke indruk maken en als ze harder kan op de 800 kan het zelfs nog meer wordenquote:
Omwille van beperkte uitzendrechten is deze video alleen te bekijken binnen België en met Flash.quote:
denk dat ze de forecast leidt nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind Ennis ook geen hele sterke indruk maken en als ze harder kan op de 800 kan het zelfs nog meer worden
Net niet denk ik, maar ze zit wel bizar dichtbij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
denk dat ze de forecast leidt nu
5 punten inderdaadquote:
128 punten erbij, dat is plek 1 in de forecast.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:40 schreef franklop het volgende:
Thiam in forecast dus al op zilver, vlak achter goud.
en aan kop na 5 onderdelen. Erg leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:40 schreef franklop het volgende:
Thiam in forecast dus al op zilver, vlak achter goud.
Als je leidt of voor iets strijd dan kan je altijd net iets meer.quote:
Schippers hoorde ook gewoon 2.09 te kunnen lopen als je zo goed kan sprinten natuurlijk. Raar dat ze altijd zo slecht liep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Als je leidt of voor iets strijd dan kan je altijd net iets meer.
Zie bijv Schippers op de 800 op WK 2013.
#frietenenchocolaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgjes zijn wel op de brommer deze spelen hoor.
Ook nooit van een forecast gehoord zeker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:42 schreef Max23 het volgende:
BBC heeft Thiams herhaling niet laten zien, omdat ze liever Bolt alvast in beeld namen.
Die denken dadelijk nog steeds dat een 1-2tje al zeker is
Ik had haar -25 even niet meegerekend.quote:
Zijn ook al flink wat tegenvallers gepasseerd. Er mag gewoon niets van verwachting zijn of het gaat mis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgjes zijn wel op de brommer deze spelen hoor.
Betwijfel het, zeker met een Thiam in deze vorm. Top 5 was lastig genoeg geweest. Top 10 zou al knap zijn, maar wordt ook nog wel lastig als de speer niet loopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel jammer, Broersen of Vetter hadden best een medaille kunnen winnen met een voor doen uitstekende meerkamp.
Dit dus... Van Snick, Milanov, Nikiforov, Van Acker...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:43 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zijn ook al flink wat tegenvallers gepasseerd. Er mag gewoon niets van verwachting zijn of het gaat mis.
Mwuah vind het juist top. Beter dan mariano en v.luijk die op het NK indoor in de series bijv vals starten terwijl je echt nog 0.0 risico hoeft te nemen.quote:
Lol, mooi dilemma. Ze gaan allebei toch wel winnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je mag kiezen. Mo of Bolt. Wie moet er dan verliezen?
Klopt, de serieuze kansen falen wel allemaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit dus... Van Snick, Milanov, Nikiforov, Van Acker...
De verwachte medaillekandidaten vielen tegen inderdaad, terwijl de 3 medailles eigenlijk allemaal totaal onverwacht kwamen, zeker die zwemmer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:43 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zijn ook al flink wat tegenvallers gepasseerd. Er mag gewoon niets van verwachting zijn of het gaat mis.
In de forecast hebben ze op de laatste 2 onderdelen EXACT dezelfde scores bij elkaar opgeteld dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:45 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in de stand na 5 onderdelen staat Thiam nu 1e
Ook precies 5 punten zoals in de forecast, dus zouden de laatste twee onderdelen hetzelfde scoren (bij elkaar)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:45 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in de stand na 5 onderdelen staat Thiam nu 1e
Is Karl Vannieuwkerke zijn absolute lievelingssport, dus helaas zitten we dat de laatste dagen heel veel te kijken. Al doet Pieters het voorlopig wel goed.quote:
Live gaan met een Nederlander of NOS-live™ met Usain?quote:
Daar hebben de Belgies ook medaillekansen. Pieters staat op zilver.quote:
ah okay, kanshebber?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:48 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Is Karl Vannieuwkerke zijn absolute lievelingssport, dus helaas zitten we dat de laatste dagen heel veel te kijken. Al doet Pieters het voorlopig wel goed.
Hij begint wel een beetje te choken nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar hebben de Belgies ook medaillekansen. Pieters staat op zilver.
KJT mag al blij zijn met een medaille (als haar speer niet loopt, dan zie ik BTE er wel overheen gaan).quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:39 schreef Mykonos het volgende:
Thiam of KJT voor goud graag, maar zal wel niet.
Ik dacht even dat ie gelanceerd werd en het een vliegende start was maar zou inderdaad best een struikel kunnen zijn.quote:
Hij staat gedeeld 2e op maar 1 slag van de leiderquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Na vandaag niet meer denk ik, maar ken er niks van.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik juich voor Katarina Johnson Thompson
Denk ik niet, valt gewoon net niet haar kant op allemaal. Maar goed, liever een EK-titel dan 4e op de OSquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
Vetter staat in de forecast ook maar net achter Nana Djimou. Te vroeg gepiekt dus?
01:00 groep A en 02:18 groep B.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat is het speerwerpen eigenlijk?
Maar wel in dalende lijn qua prestaties tov die anderen die kort bij hem staan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij staat gedeeld 2e op maar 1 slag van de leider
Marathon is toch altijd het afsluitende "finale" ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:04 schreef Maver24 het volgende:
2e week vind ik het leukst vanwege dat atletiek dan begonnen is. Snelwandelen is zeker al geweest? En de marathon?
Dat maakt in golf niet zo uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar wel in dalende lijn qua prestaties tov die anderen die kort bij hem staan.
De vrouwen lopen morgen al.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:05 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Marathon is toch altijd het afsluitende "finale" ?
Ja inderdaad. Zie wel dat ik 20km snelwandelen gemist heb van de mannen. Ging dat door de stad heen buiten het stadion?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:07 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
De vrouwen lopen morgen al.
Hoe heeft Luiten het eigenlijk gedaan?quote:
Gewoon klein rondje met elke rondje bord JESUS = NO HELLquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zie wel dat ik 20km snelwandelen gemist heb van de mannen. Ging dat door de stad heen buiten het stadion?
Ja, dat bord viel ook al op bij het wielrennen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon klein rondje met elke rondje bord JESUS = NO HELL
Ooh dat bordje. Ja die zag ik ook bij het wielrennen. Marathon is wel tofquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon klein rondje met elke rondje bord JESUS = NO HELL
Staat 3 slagen van top 10 af. Gedeeld 25e ofzo. Prima veldvulling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heeft Luiten het eigenlijk gedaan?
Mee eens, haar seizoen lijkt mij hoe dan meer dan geslaagd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk ik niet, valt gewoon net niet haar kant op allemaal. Maar goed, liever een EK-titel dan 4e op de OS
Gewoon voor de 6800 meerkamp gaan over 4 jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mee eens, haar seizoen lijkt mij hoe dan meer dan geslaagd.
De 800 meter een paar seconden verbeteren lijkt mij toch goed mogelijk zonder dat dat ten koste hoeft te gaan van andere onderdelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon voor de 6800 meerkamp gaan over 4 jaar.
Dat is pure conditie zou je zeggen, want de 200 loopt ze niet slecht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De 800 meter een paar seconden verbeteren lijkt mij toch goed mogelijk zonder dat dat ten koste hoeft te gaan van andere onderdelen.
Altijd vlak voor de afsluitende 800m.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat is het speerwerpen eigenlijk?
ah vannacht pas, raar
Is normaal in 2 groepen he. Dus kost best veel tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Altijd vlak voor de afsluitende 800m.
Als Thiam's schouder het vol kan houden, dan kan het weleens heel spannend gaan worden (heeft ze wel een worp van 50m+ nodig).
op sporza werd gezegd dat ze het beste 1 poging full retard kan werpen en dan maar zien of er niets kapot gaatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als Thiam's schouder het vol kan houden, dan kan het weleens heel spannend gaan worden (heeft ze wel een worp van 50m+ nodig).
Die staat ergens tussen de middenmoot en de achterhoede inquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heeft Luiten het eigenlijk gedaan?
Dat zal dus wel helemaal misgaan #TeamNLquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
ik supporter echt voor Thiam straksquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:53 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat zal dus wel helemaal misgaan #TeamNL
Oh wacht.
Sjongejongejonge.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Darya Klishina alsnog geschorst door de IAAF, naar CAS gegaan en verloren![]()
Wat is dit dan voor farce weer? IAAF wordt met de dag lachwekkender.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:31 schreef heywoodu het volgende:
WTF?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Er lijkt ook nog wel de nodige twijfel te zijn, maar geruchten zijn dat ze in het McLaren-rapport genoemd is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor farce weer? IAAF wordt met de dag lachwekkender.
Ik zou het alleen al mooi vinden om die Britten dwars te zitten (die denken het wel even te gaan doen; en dan doel ik vooral op de media).quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:55 schreef komrad het volgende:
[..]
ik supporter echt voor Thiam straks![]()
Goed voor de sport en ik gun de Belgen dit succes
Ik heb liever z'n broer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind die C. Harting trouwens maar een vreemd figuur. Die maniertjes van hem voor en tijdens de wedstrijd... Bij de ceremonie ook weer, matig.
Duitsers zijn er net ook over bezig. Nu uitleg waarom hij geen interviews geeft 'ik ben sporter, geen PR mens'. Duitsers wel beetje mad wegens zijn gedrag, handje geweigerd van Norbert König van ZDF ook, dat soort zaken. Schijnt niet zo goed overeen te komen met zijn broer ook.quote:
Ja, tis een mooi stukje geschiedenis maar vind het geen fijne jongen..quote:
Mo bij de BBC!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag het, uiteraard zonder geluid want die stem doet mijn TV knappen, maar ik moest lachen toen hij en Michael Johnson tegenover elkaar zaten in exact dezelfde soort stoel: Johnson liet dat ding eruit zien als een kinderzitje, maar voor Mo was het 20 maten te grootquote:
Het is vooral bizar dat de IAAF haar zelf eerst juist wel groen licht had gegeven. En nu vervolgens zelf ook degene zijn die haar de toegang opeens weigeren. Zijn daar verschillende afdelingen actief ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Ja en nog vier jaar genieten van Efimova las ik. Al vind ik het wel logisch dat ze dat heeft aangekondigd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sjongejongejonge.
En dan mag Efimova wel meedoen. Shit show.
Dat zal er vast niet hebben uitgezien. Overigens geldt dat ook wel qua stem. Johnson met zijn zware stem tegenover dat stemmetje van Farrahquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag het, uiteraard zonder geluid want die stem doet mijn TV knappen, maar ik moest lachen toen hij en Michael Johnson tegenover elkaar zaten in exact dezelfde soort stoel: Johnson liet dat ding eruit zien als een kinderzitje, maar voor Mo was het 20 maten te groot
3x de inleg... Fraser 3.50 Thompson 4 Gardner 8twitter:weddenopsport twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:56:27Volgens @NOSsport is Daphne niet de favoriet maar volgens de bookmakers wereldwijd wel: 3.00 voor de winst op de 100m #Atletiek #TEAMNL reageer retweet
"Wedden op sport" als naam hebben en het nog niet snappen. Met zo'n notering ben je echt geen TOPfavoriet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:58 schreef RipCity het volgende:
3x de inleg... Fraser 3.50 Thompson 4 Gardner 8twitter:weddenopsport twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:56:27Volgens @NOSsport is Daphne niet de favoriet maar volgens de bookmakers wereldwijd wel: 3.00 voor de winst op de 100m #Atletiek #TEAMNL reageer retweet
Wekkertje. Zwemmen ook nog meepikken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef truedestiny het volgende:
Gaan er mensen de hele avond blijven zitten? of wekkertje?
Gewoon hetzelfde als de afgelopen 10 dagen ofzo, hele avond blijven zitten dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef truedestiny het volgende:
Zal je ondertussen een mooi dag nacht ritme hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als de afgelopen 10 dagen ofzo, hele avond blijven zitten dus
Mwah is meer om te benadrukken hoe belangrijk de race isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:05 schreef RipCity het volgende:
Zo laat is 't ook weer niet. En 't is nog zaterdag ook.
Wekkertje zettenStel bejaarden.
Ik moet morgen gewoon om 9 uur 's ochtends op m'n werk zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:05 schreef RipCity het volgende:
Zo laat is 't ook weer niet. En 't is nog zaterdag ook.
Wekkertje zettenStel bejaarden.
Arbeider gespot. vergeet de bammetjes niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet morgen gewoon om 9 uur 's ochtends op m'n werk zijn
Maandag t/m zaterdag ben ik dan weer vrijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Arbeider gespot. vergeet de bammetjes niet.
Het begint best wel slopend te worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zal je ondertussen een mooi dag nacht ritme hebben
Wat deze man zegtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als de afgelopen 10 dagen ofzo, hele avond blijven zitten dus
Wat jij, Heywoodu en DeLuna zeggen. Opblijven en zo laat is het nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef Redefine het volgende:
Het is niet eens meer een serieuze vraag of ik op blijf. Voor mijn bioritme is het nu namelijk pas kwart over zes 's avonds.
In dit geval zeker niet. Zaterdagnacht tot 04.00 op zijn nou nou.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:50 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Wat jij, Heywoodu en DeLuna zeggen. Opblijven en zo laat is het nu ook weer niet.
Makkie. Niet elke week, maar toch een makkie. Gebeurd wel vaker per ongeluk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval zeker niet. Zaterdagnacht tot 04.00 op zijn nou nou.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Makkie. Niet elke week, maar toch een makkie. Gebeurd wel vaker per ongeluk.
Doorgaans doe ik dat niet want verveling maar met al dit sportgenot kan ik toch niet slapenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval zeker niet. Zaterdagnacht tot 04.00 op zijn nou nou.
Opblijven, ben brakker als ik tussentijds ga slapen. In 1984 al opgebleven voor Ria Stalman en goud van Stephan van den Berg. Laatste zonder beelden maar wilde het live wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef truedestiny het volgende:
Ik ga ook niet zomaar opblijven omdat het kan. Maar een keertje stappen ga je makkelijk aan dat soort tijden komen. Of bij iemand wat gaan eten/drinken kom en dan laat thuis zijn. En nog wel meer situaties op te noemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doorgaans doe ik dat niet want verveling maar met al dit sportgenot kan ik toch niet slapen
Ik ben een avondmens, dan kom ik echt op gang, dus vind dit eigenlijk wel heerlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zomaar opblijven omdat het kan. Maar een keertje stappen ga je makkelijk aan dat soort tijden komen. Of bij iemand wat gaan eten/drinken kom en dan laat thuis zijn. En nog wel meer situaties op te noemen.
Niet dat ik wekelijks tot diep in de nacht wakker ben. Maar ik vind dit nou niet zo uitzonderlijk.
Vandaag dan he, want voor de hele OS is het dat wel om even je dagritme te verschuiven. Maar ja daar ben ik dan ook twee weken voor vrij. En vrij snel daarna ook nog vakantie.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:41 schreef franklop het volgende:
DAFNE IS OP DE INLOOPBAAN
BREAKING!!!!!
Ik wacht op het pushbericht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:41 schreef franklop het volgende:
DAFNE IS OP DE INLOOPBAAN
BREAKING!!!!!
quote:
Dafnelikesquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:47 schreef RipCity het volgende:
BREAKING: De familie is er ook!
[ afbeelding ]
Das wel belangrijk. Bussen met zwemmers weten de weg niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:54 schreef franklop het volgende:
DAFNE IS GOED DOOR HET VERKEER GEKOMEN
Gewoon omgekocht door één van de andere landen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:55 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Das wel belangrijk. Bussen met zwemmers weten de weg niet.
Teletekst pagina 101.quote:
BREAKINGquote:
De bookmakers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wie verwacht dan dat ze even twee keer goud gaat halen, behalve de NOS zelf?
Blijf maar dromen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:56 schreef swimmie86 het volgende:
We gaan zo naar het zwembad naar het inzwemmen van Kromo en gesprek met Patrick Pearson.
Medaille uberhaupt op de 100quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:56 schreef franklop het volgende:
Wat heeft NOS het nog steeds over 2x goud? 200 ja. dat kan wel. Maar 100 wordt echt ontzettend moeilijk
Vooral mooi: 'wat vindt je ervan dat DE media steeds spreken over twee keer goud?' Ja dat zijn jullie vooral zelf klaphark.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:56 schreef franklop het volgende:
Wat heeft NOS het nog steeds over 2x goud? 200 ja. dat kan wel. Maar 100 wordt echt ontzettend moeilijk
Ik in ieder geval niet, een medaille zou al super zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Door dit soort dingen krijg je die grote teleurstellingen ook en die termen als faalhaas.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:56 schreef franklop het volgende:
over twee minuten gaat de zevenkamp verderquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:58 schreef Nattekat het volgende:
Blij als deze poppenkast afgelopen is en we weer van het atletiek kunnen genieten.
Precies.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Door dit soort dingen krijg je die grote teleurstellingen ook en die termen als faalhaas.
Maar dit doen ze al de hele OS met heel veel Nederlanders
#viesdikquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb speciaal voor vannacht taart ingekocht. Als er geen goud komt, declareer ik het bij de NOS.
Ik had gister al taartquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb speciaal voor vannacht taart ingekocht. Als er geen goud komt, declareer ik het bij de NOS.
Gaan we niets van zien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
over twee minuten gaat de zevenkamp verder
Ik hoop ergens dat Vetter ineens nog kans maakt op een plak en dat ze heel paniekerig verslag moeten gaan doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:58 schreef Redefine het volgende:
Maar eerst nog even lekker babbelen in de studio, dan kijk ik ondertussen op de stream naar het speerwerpen van de zevenkamp dat bijna gaat beginnen.
Liever bamischijven en vlammetjes toch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik geen taart ingekocht.
Jij hebt vast wat bamihapjes erin gegooid, #viesdikquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik geen taart ingekocht.
De boekmakers. Niet dat ze het even op gaat halen, maar ze is daar wel favoriete.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |