SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Staat in de prognose nog wel steeds op 4, al is Eaton wel heel beroerd bezig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat wel maar heeft daarvoor als het goed is de voorsprong op haar concurrentes uitgebreid.
Ik zie eerder Thiam top presteren, één van de weinigen in het veld die op alle onderdelen haar PR's verbeterd of benaderd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:49 schreef Pedroso het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 augustus 2016 16:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wie gaat er falen dan van Johnson-Thompson en Theissen-Eaton?
(aangezien Ennis-Hill sowieso wel wint)
Zenden ook alleen Felix uit, omdat Schippersquote:
Felix is nog wel een naam die bij hans een belletje moet doen rinkelen. En knapquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Zenden ook alleen Felix uit, omdat Schippers
Sedoc had het vannacht over 6.60, geloof ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vetter heeft eigenlijk geen ruimte bij het verspringen.
Gek hequote:
kom er maar in heywoodu?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
woodu, is het ooit gebeurd dat twee broers achter elkaar een titel wonnen?
Dat moeten we even navragenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
woodu, is het ooit gebeurd dat twee broers achter elkaar een titel wonnen?
zit zijn broer op de tribune?quote:
Heb 4 worpen gezien, zat op het puntje van mijn stoel hahaquote:
Deden ze bij de Duitser net alquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:57 schreef komrad het volgende:
[..]
zit zijn broer op de tribune?
dan mogen ze hem wel ff in beeld brengen
hahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:58 schreef Redefine het volgende:
Gewoon een wedstrijd niet in de avond, dus niet live bij de NBC. Dan weet je dat het een topshow wordt
Terecht ook wel als je het podium zietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:58 schreef Redefine het volgende:
Gewoon een wedstrijd niet in de avond, dus niet live bij de NBC. Dan weet je dat het een topshow wordt
Amerikanen kunnen nu eenmaal niet discuswerpenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:58 schreef Redefine het volgende:
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:59 schreef komrad het volgende:
gaat Thiam een medaille halen denken jullie?
Vanwege de forecast, waar ze ruim onder de top-3 staat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:59 schreef komrad het volgende:
[..]
vanwege blessure en het speerwerpen?
vond de kogel ook wel een topshow tbhquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:58 schreef Redefine het volgende:
die heeft al wel een foutsprongquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vanwege de forecast, waar ze ruim onder de top-3 staat.
Alleen als Theissen-Eaton faalt kan het
KJT zakt ook langzaam een beetje weg als ze dit niet verbeterd bij het verspringenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vanwege de forecast, waar ze ruim onder de top-3 staat.
Alleen als Theissen-Eaton faalt kan het
Absoluut. Maar voor de middag wedstrijd nu dus 2 uit 2quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vond de kogel ook wel een topshow tbh
Heb er niet al te veel hoop inquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:02 schreef marcodej het volgende:
Churandy moet wel weer een finaletje kunnen pakken.
En Brommell?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Gatlin in 2, Martina in 4, Bolt in 7, om de favorieten even te noemen.
DM het me maar even, kan ik het ook verwerkenquote:
Vroeg in het toernooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:01 schreef skysherrif het volgende:
Zo koningsnummer van de spelengenot.
Had ik nog helemaal niet gezien, maar Vicaut, Su, De Grasse, Reus, lekker jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:02 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft Churandy een hele lastige serie, gaat niet gelijk door verwacht ik, dus hopelijk als tijdsnelste
dat is een beroerde lotingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Gatlin in 2, Martina in 4, Bolt in 7, om de favorieten even te noemen.
Echt hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had ik nog helemaal niet gezien, maar Vicaut, Su, De Grasse, Reus, lekker ja
stond er nu 6.93quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:03 schreef aswesleep het volgende:
Thiam weet de balk niet liggen. Dit wordt niks.
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:03 schreef skysherrif het volgende:
Ben ik de enige die voor Gatlin is ipv Bolt?
Belgquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:04 schreef franklop het volgende:
Waar kijken jullie meerkamp?
Gatlin mag wat afscheuren trouwens
NOS schijnt een net wat ander pakket te hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
de Belgen zijn fulltime bij de meerkamp. Dan zou je zeggen dat de NOS toch ook een stream zou moeten kunnen aanbieden met beelden van de meerkamp.
Die vinden dat nu niet boeiend, dat gebeurt pas als ze er achter komen dat er mogelijkheden liggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
de Belgen zijn fulltime bij de meerkamp. Dan zou je zeggen dat de NOS toch ook een stream zou moeten kunnen aanbieden met beelden van de meerkamp.
Ik had eerder dat ik 30 cm voor die balk sprongquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik had altijd een onvoldoende op school voor verspringen omdat ik altijd over die balk heen ging
Ik kon het best aardig, maar timing is pittig ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik had altijd een onvoldoende op school voor verspringen omdat ik altijd over die balk heen ging
Op school kreeg je vgm al een tien als je over de 5 heen sprongquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon het best aardig, maar timing is pittig ja.
Jij hebt toch ook aan atletiek gedaan? Of ben ik nou in de war met een andere user?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon het best aardig, maar timing is pittig ja.
Waarom moet je uberhaupt nog iets opspeldenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef Snowbomb het volgende:
Eigenlijk toch best apart dat ze zo'n naamvelletje nog met veiligheidsspelden vastmaken. Zou dat niet aerodynamischer kunnen?
Nee en Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef Montov het volgende:
Martina is toch geen medaillekandidaat? Ik moet nog zien of hij uberhaupt onder de 10 kan, en die tijd is wel nodig voor de finale.
Ja, ik heb aan atletiek gedaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook aan atletiek gedaan? Of ben ik nou in de war met een andere user?
Dat is hij inderdaad niet, alleen op de 200m bij de race van zijn leven en een matige race van de restquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef Montov het volgende:
Martina is toch geen medaillekandidaat? Ik moet nog zien of hij uberhaupt onder de 10 kan, en die tijd is wel nodig voor de finale.
nee, kansloos in dit veld inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef Montov het volgende:
Finale gaat e normaal gezien niet halen nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef Montov het volgende:
Welke onderdelen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik heb aan atletiek gedaan.
Kansloos (tenzij je bij de NOS werkt).quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef Montov het volgende:
loopafstanden (bij voorkeur niet de sprint), hoog, ver en speer vooral gedaan door de jaren heen, maar laatste 2 waren meest mijn ding.quote:
naja Vetter moet ook nog even verder.quote:
Hij gaat ook niet echt mee om te sturenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:11 schreef Snowbomb het volgende:
Snap best dat die stuurman een beetje onzeker wordt over zijn eigen mannelijkheid als je langs 8 van deze kerels staat.
Nice. Ik presteerde het om tijdens een wedstrijd die speer tegen mn achterhoofd te gooien. Toen ben ik snel gestopt met alle technische onderdelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
loopafstanden (bij voorkeur niet de sprint), hoog, ver en speer vooral gedaan door de jaren heen, maar laatste 2 waren meest mijn ding.
Moet nog zien dat hij zich plaatst voor de finale.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef Montov het volgende:
Zelfs de halve wordt nog lastigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:12 schreef plerda het volgende:
[..]
Moet nog zien dat hij zich plaatst voor de finale.
Als ie de race van z'n leven loopt pakt hij bijna zeker een medalje, want dan zou hij naar 19.80 gaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is hij inderdaad niet, alleen op de 200m bij de race van zijn leven en een matige race van de rest
Is voor haar gewoon een kutafstand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:13 schreef Mykonos het volgende:
KJT fout bij tweede sprong, maar heeft iig een redelijke afstand staan.
Dan vlieg ik hier wel door de kamer hoor, als hij dat doetquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ie de race van z'n leven loopt pakt hij bijna zeker een medalje, want dan zou hij naar 19.80 gaan
Met 19.80 ga je dat denk ik niet halenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ie de race van z'n leven loopt pakt hij bijna zeker een medalje, want dan zou hij naar 19.80 gaan
Het is wel een Olumpisch jaar en in 2008 en 2012 liep hij in de 19.8, in andere jaren niet onder de 20.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan vlieg ik hier wel door de kamer hoor, als hij dat doet
Wat zijn we hier aan het suggereren wimderon?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is wel een Olumpisch jaar en in 2008 en 2012 liep hij in de 19.8, in andere jaren niet onder de 20.
traint met de Britten zeker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is wel een Olumpisch jaar en in 2008 en 2012 liep hij in de 19.8, in andere jaren niet onder de 20.
Ik stel me met machientje nu het brommertje van de keiren voor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:20 schreef DeeBee het volgende:
Churandy gewoon lekker rustig naar de volgende ronde en de rest van de middag in het machientje.
Wat voor machientje heeft Ayana?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:20 schreef DeeBee het volgende:
Churandy gewoon lekker rustig naar de volgende ronde en de rest van de middag in het machientje.
Kans is groot dat die 4e of 5e wordt met de seizoenstijden in deze heatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:20 schreef DeeBee het volgende:
Dat hij, net zoals zoveel atleten, andere jaren net wat minder belangrijk vindt. Niks bijzonders aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat zijn we hier aan het suggereren wimderon?
Doet Yuri mee?quote:
Brommertje sloeg pas bij 85 meter aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martina was niet echt op de brommer.
Die heeft de inboedel van de Weense bloedbank voor een prikkie kunnen overnemen van de Rabobank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat voor machientje heeft Ayana?
Daar liggen zijn kansen ookmeer hoor, zolang hij een goede bocht loopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij kwam wel op stoom iig. Met een betere start kan hij op de 200m misschien een finale halen.
Geblesseerd zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:22 schreef Columbiafan het volgende:
Zeer teleurstellende Reus. Faalt weer eens grandioos!
Bochie is bang voor Martina.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar liggen zijn kansen ookmeer hoor, zolang hij een goede bocht loopt.
dat dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:23 schreef Max23 het volgende:
6e tijd nu, mogen dus nog maar 2 nummers 3 sneller zijn
Gewoon heel goed van Visser. Misschien dat ze in de laatste poging haar PR (nog meer) kan benaderen.quote:
dan zap je naar sporzaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil geen Hockey meer zien. Wil atletiek zien
Wordt pas leuk vanaf de halve finalequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:24 schreef Cee het volgende:
Dat hockey moet ook van begin tot eind worden uitgezonden he.
Sowieso erg veel aandacht voor hockey. Ik zou zeggen laat vandaag gewoon atletiek zien op NPO1 en hockey op NPO Sport.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:24 schreef Cee het volgende:
Dat hockey moet ook van begin tot eind worden uitgezonden he.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:25 schreef Szura het volgende:
Blake, dat vind ik zo'n kneus. Omdat Bolt een trademark-gebaar heeft, heeft hij ook maar wat verzonnen.
Die zouden we wel eens niet kunnen halen, Argentinie wordt zwaar genoegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:26 schreef plerda het volgende:
[..]
Wordt pas leuk vanaf de halve finale
Gelijkspel is genoeg voor groepswinstquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:26 schreef noodgang het volgende:
Deze hockeywedstrijd gaat niet echt meer ergens over toch?
Denk dat de gemiddelde Nederlander helaas liever hockey kijkt, volkssport nummer 2 in Nederlandquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sowieso erg veel aandacht voor hockey. Ik zou zeggen laat vandaag gewoon atletiek zien op NPO1 en hockey op NPO Sport.
Hockey is groot in NLquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sowieso erg veel aandacht voor hockey. Ik zou zeggen laat vandaag gewoon atletiek zien op NPO1 en hockey op NPO Sport.
Ik verkeer blijkbaar in de verkeerde kringen.quote:
Als Vetter nu definitief afhaakt voor een kansje op brons ben ik ook helemaal voor Thiamquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:28 schreef Max23 het volgende:
Thiam nu wel een reële kans op brons door het falen van Theissen-Eaton
Jij kent mensen naast Max die F1 doen? Dat vind ik oprecht knap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik verkeer blijkbaar in de verkeerde kringen.
In mijn omgeving is dat met afstand voetbal en daarna wielrennen en sinds Max ook weer F1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |