SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Als dragonairs special nu weer verandert, wordt het hyper beam of dragon claw.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met evolueren kan ie weer iets anders krijgen he?
Dude. 7 Dragonitesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
Goed, nou heb ik net 7 gyms gezien in de buurt, allemaal in het bezit van 2 spelers van level 30 en 31, op iedere gym zitten 2 dragonites van ze en soms een dragonite en een snorlax, hoe de lul kom je aan zo fucking veel dragonites.
Als ze level 33 waren had ik ze gereport.
De Pokémon die erin zit is toch al bepaald wanneer je hem krijgt? Dus dan maakt het toch niet uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:30 schreef firecow het volgende:
Ik begin echt moe te worden van die 10km eieren.. Ik moet zeggen dat ze wel wat vaker voorkomen nu maar wat er dan uit komt.![]()
Net ook weer eindelijk eentje klaar, en wat komt er uit: electabuzz. Joeppie![]()
Gelukkig wel weer direct een nieuwe gekregen dus het zal mij benieuwen straks. Misschien hatch ik hem pas op Tenerife. Ben wel benieuwd wat ik daar allemaal ga tegen komen
Gaaf! Er spawnt daar echt veelquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:12 schreef Beaudelaire het volgende:
De hele dag in Kijkduin geweest: the hype is real. Ruim 100 Pokemon gevangen, van level 19 naar half 20, 15 nieuwe Pokemon. Ontzettend veel Voltorb, Magnemite, Machop en Magikarp. Maar ook Pikachu, Geodude, Squirtle, Charmander, Kadabra, Mankey, Sandslash, Clefairy, Vulpix, Weepinbell en Ponyta.
Volgens mij ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:07 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
De Pokémon die erin zit is toch al bepaald wanneer je hem krijgt? Dus dan maakt het toch niet uit
https://www.pgnexus.gg/quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:03 schreef Fopje het volgende:
Wat is de meest recente IV calculator die werkt?
Ik voorzie een toekomst waarin we niet meer echte dieren opsluiten in hokken en die bekijken, maar een groot wildpark waar je mbv hologram-technologie pokemon ziet spawnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:26 schreef Igen het volgende:
Vandaag in de dierentuin geweest, want die hadden vandaag halve prijs voor pokemon go spelers.
Heel veel magikarp, genoeg om eindelijk een gyarados te kunnen maken. En een snorlax.
Was wel grappig. Ineens iedereen als een kip zonder kop door de dierentuin aan het rennen. "Fck nu is 'ie weer van de radar af! Terug terug!"
[ afbeelding ]
Gevonden!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik voorzie een toekomst waarin we niet meer echte dieren opsluiten in hokken en die bekijken, maar een groot wildpark waar je mbv hologram-technologie pokemon ziet spawnenAf en toe mbv lichtprojectie een legendary bird in de lucht projecteren (of .. lowtech, een versierd vliegtuigje)
Nou dan is het spel snel over over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee maar het was echt wel leuk om flamingo's en orang-oetangs en aasgieren enzo te zien. Alhoewel je bij sommige verblijven ook haast wel een radar nog hebt om uit te vinden waar het dier zit.En het is ook om awareness te creëren voor bescherming van de leefomgeving van die dieren.
Heb ineens een (slecht) idee voor Niantic: dat een nest een bepaalde hoeveelheid pokemon heeft, waar door vermenigvuldiging nieuwe bij komen, tenzij er nog maar 1 over is (of nul), dan sterft het nest uit.
Het kan nog erger...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
Goed, nou heb ik net 7 gyms gezien in de buurt, allemaal in het bezit van 2 spelers van level 30 en 31, op iedere gym zitten 2 dragonites van ze en soms een dragonite en een snorlax, hoe de lul kom je aan zo fucking veel dragonites.
Als ze level 33 waren had ik ze gereport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |