abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164493521

Downloads

Op dit moment wordt het afgeraden om je te registreren via de Pokemon Trainer Club/ID. Deze manier van inloggen is vele mate instabieler, gebruik dus Google.

Linkjes
Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep

Server status

Ieder team heeft een eigen topic
Team Mystic
Team Instinct
Team Valor

Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
pi_164493618
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Met evolueren kan ie weer iets anders krijgen he? ;)
Als dragonairs special nu weer verandert, wordt het hyper beam of dragon claw.

Als zijn special aqua tail of wrap was geweest, was hij sowieso veranderd (want dragonite heeft geen aqua tail of wrap) en dan was het hyper beam, dragon claw of dragon pulse geworden. 2/3e kans op een goede.
"Pools are perfect for holding water"
pi_164493848
Mn eieren hatchen niet meer, iemand die dit ook heeft? Na paar km lopen niks erbij
pi_164494218
Laat maar werkt alweer
pi_164495467
@probeer: op je reactie in vorige topic over die incense. Ik had t ook nket over spawnende pokemon maar spannende pokemon zoals t er staat. Dus dat mijn incense in buitengebied ecjt leuke dingen aantrekt en geen pidgeys en weedles enzo
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_164497297
Ik begin echt moe te worden van die 10km eieren.. Ik moet zeggen dat ze wel wat vaker voorkomen nu maar wat er dan uit komt. :{

Net ook weer eindelijk eentje klaar, en wat komt er uit: electabuzz. Joeppie :')

Gelukkig wel weer direct een nieuwe gekregen dus het zal mij benieuwen straks. Misschien hatch ik hem pas op Tenerife. Ben wel benieuwd wat ik daar allemaal ga tegen komen 8-)
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:32:22 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_164497328
Net een Grimer en Wartortle gevangen in de buurt van mijn huis. Vrij exotisch, normaal vooral duiven en ratten hier.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:41:44 #8
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_164497546
Goed, nou heb ik net 7 gyms gezien in de buurt, allemaal in het bezit van 2 spelers van level 30 en 31, op iedere gym zitten 2 dragonites van ze en soms een dragonite en een snorlax, hoe de lul kom je aan zo fucking veel dragonites.

Als ze level 33 waren had ik ze gereport.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_164497720
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
Goed, nou heb ik net 7 gyms gezien in de buurt, allemaal in het bezit van 2 spelers van level 30 en 31, op iedere gym zitten 2 dragonites van ze en soms een dragonite en een snorlax, hoe de lul kom je aan zo fucking veel dragonites.

Dude. 7 Dragonites :')
pi_164497785
De Efteling is echt een goede plek voor water-Pokémon. Ook voor het eerst een Dratini gezien... En daarna nog één bij een Lure *O*

:D
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:03:24 #11
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164497974
Wat is de meest recente IV calculator die werkt? :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:06:53 #12
38496 Perrin
pi_164498044
Ik gebruik nog die van silph road

https://thesilphroad.com/research#monRater
pi_164498066
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 18:30 schreef firecow het volgende:
Ik begin echt moe te worden van die 10km eieren.. Ik moet zeggen dat ze wel wat vaker voorkomen nu maar wat er dan uit komt. :{

Net ook weer eindelijk eentje klaar, en wat komt er uit: electabuzz. Joeppie :')

Gelukkig wel weer direct een nieuwe gekregen dus het zal mij benieuwen straks. Misschien hatch ik hem pas op Tenerife. Ben wel benieuwd wat ik daar allemaal ga tegen komen 8-)
De Pokémon die erin zit is toch al bepaald wanneer je hem krijgt? Dus dan maakt het toch niet uit :P
pi_164498155
De hele dag in Kijkduin geweest: the hype is real. Ruim 100 Pokemon gevangen, van level 19 naar half 20, 15 nieuwe Pokemon. Ontzettend veel Voltorb, Magnemite, Machop en Magikarp. Maar ook Pikachu, Geodude, Squirtle, Charmander, Kadabra, Mankey, Sandslash, Clefairy, Vulpix, Weepinbell en Ponyta.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:17:30 #15
38496 Perrin
pi_164498265
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:12 schreef Beaudelaire het volgende:
De hele dag in Kijkduin geweest: the hype is real. Ruim 100 Pokemon gevangen, van level 19 naar half 20, 15 nieuwe Pokemon. Ontzettend veel Voltorb, Magnemite, Machop en Magikarp. Maar ook Pikachu, Geodude, Squirtle, Charmander, Kadabra, Mankey, Sandslash, Clefairy, Vulpix, Weepinbell en Ponyta.
Gaaf! Er spawnt daar echt veel
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:22:02 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_164498371
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:07 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

De Pokémon die erin zit is toch al bepaald wanneer je hem krijgt? Dus dan maakt het toch niet uit :P
Volgens mij ook.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_164498403
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:03 schreef Fopje het volgende:
Wat is de meest recente IV calculator die werkt? :P
https://www.pgnexus.gg/
pi_164498491
Vandaag in de dierentuin geweest, want die hadden vandaag halve prijs voor pokemon go spelers.

Heel veel magikarp, genoeg om eindelijk een gyarados te kunnen maken. En een snorlax.

Was wel grappig. Ineens iedereen als een kip zonder kop door de dierentuin aan het rennen. "Fck nu is 'ie weer van de radar af! Terug terug!" :D

Gevonden!
pi_164498684
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:26 schreef Igen het volgende:
Vandaag in de dierentuin geweest, want die hadden vandaag halve prijs voor pokemon go spelers.

Heel veel magikarp, genoeg om eindelijk een gyarados te kunnen maken. En een snorlax.

Was wel grappig. Ineens iedereen als een kip zonder kop door de dierentuin aan het rennen. "Fck nu is 'ie weer van de radar af! Terug terug!" :D

[ afbeelding ]
Gevonden!
Ik voorzie een toekomst waarin we niet meer echte dieren opsluiten in hokken en die bekijken, maar een groot wildpark waar je mbv hologram-technologie pokemon ziet spawnen ;) Af en toe mbv lichtprojectie een legendary bird in de lucht projecteren (of .. lowtech, een versierd vliegtuigje)
"Pools are perfect for holding water"
pi_164498717
Als iemand in Turkije behoefte heeft aan Pokévision:
http://odtu-poke.bkucukguzel.me/
  Moderator zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:40:03 #21
42184 crew  DaMart
pi_164498812
Loop ik net het restaurant uit, zit er een Squirtle voor de deur... die had ik nog niet *O*.
pi_164498910
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik voorzie een toekomst waarin we niet meer echte dieren opsluiten in hokken en die bekijken, maar een groot wildpark waar je mbv hologram-technologie pokemon ziet spawnen ;) Af en toe mbv lichtprojectie een legendary bird in de lucht projecteren (of .. lowtech, een versierd vliegtuigje)

Nee maar het was echt wel leuk om flamingo's en orang-oetangs en aasgieren enzo te zien. Alhoewel je bij sommige verblijven ook haast wel een radar nog hebt om uit te vinden waar het dier zit. :D En het is ook om awareness te creëren voor bescherming van de leefomgeving van die dieren.

Heb ineens een (slecht) idee voor Niantic: dat een nest een bepaalde hoeveelheid pokemon heeft, waar door vermenigvuldiging nieuwe bij komen, tenzij er nog maar 1 over is (of nul), dan sterft het nest uit. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2016 19:46:11 ]
pi_164499110
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 19:45 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee maar het was echt wel leuk om flamingo's en orang-oetangs en aasgieren enzo te zien. Alhoewel je bij sommige verblijven ook haast wel een radar nog hebt om uit te vinden waar het dier zit. :D En het is ook om awareness te creëren voor bescherming van de leefomgeving van die dieren.

Heb ineens een (slecht) idee voor Niantic: dat een nest een bepaalde hoeveelheid pokemon heeft, waar door vermenigvuldiging nieuwe bij komen, tenzij er nog maar 1 over is (of nul), dan sterft het nest uit. :P
Nou dan is het spel snel over over.
pi_164500403
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 18:41 schreef Rabieluh het volgende:

Het kan nog erger...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_164501080
Meer mensen die niet kunnen inloggen op dit moment?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')