Ongunstig voor Nederland met het oog op de top 10.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omnium (M)
G: Italië
Z: Team GB
B: Denemarken
geen brons?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boksen -91 (m)
G: Rusland
Z: Kazachstan
Bij boksen krijg je automatisch brons als je de halve finale verliest (na een KO mag je een tijd niet boksen), dus die worden al 2 dagen eerder uitgereikt altijd.quote:
Wel mooie snoekduik van de Bahamas om te winnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
400m (v)
G: Bahamas
Z: VS
B: Jamaica
Laatste onderdeel zal nog even op zich laten wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VS stagneert een beetje en Rusland heeft toch ook wel de vorm weer gevonden en lijkt zelfs nog wat te dreigen tegen China, die nog wel wat goede medaillekansen hebben maar zullen moeten vechten voor P2. Nederland lijkt zeker van de top 12, maar voor de top 10 wordt het enorm spannend. Merk ook bijvoorbeeld het hoge aantal brons voor Noorwegen en Tsjechie op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
VS zal op één eindigen, maar niet uitgesloten dat ze onder de 40 goud gaan eindigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VS stagneert een beetje en Rusland heeft toch ook wel de vorm weer gevonden en lijkt zelfs nog wat te dreigen tegen China, die nog wel wat goede medaillekansen hebben maar zullen moeten vechten voor P2. Nederland lijkt zeker van de top 12, maar voor de top 10 wordt het enorm spannend. Merk ook bijvoorbeeld het hoge aantal brons voor Noorwegen en Tsjechie op.
verstand van deze man!quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
rouwendaal Bouwmeester turnen
Kwali dafne en ligtlee
En heel misschien een mannenteam beachvolley in de halve finale!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |