goud voor Spanje 49er FX (skiff) vrouwen ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
K1 1000m (m)
G: Spanje
Z: Tsjechie
B: Rusland
Kan ook een 4e plek wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
goud voor Spanje 49er FX (skiff) vrouwen ?
4 landen met evenveel punten maar Spanje staat er beter voorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ook een 4e plek wordenBizar spannend wel
Tweede en derde heeft toch geen enkele waarde man. Niet gewonnen en niet de beste, hoera!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:32 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Nog niet beter dan londen voor mijn gevoel. Ook al hebben we 2x goud meer dan toen. Totaal aantal moet echt omhoog.
Oostenrijk nu ook pas de eerste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:41 schreef Thezeurminator het volgende:
Zat even te scrollen tussen de lijst met landen zonder medailles. Mexico met 0 medailles. Wel erg triest voor zo'n groot land.
ja ook al zo belachelijk veel inwoners daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Oostenrijk nu ook pas de eerste.
Maar ze eindigden in Londen zonder en hebben nu één brons. 1 plak op twee spelen voor een welvarend land met volop sportfaciliteiten, beetje schamel niet? (Nieuw-Zeeland heeft bijvoorbeeld eens zo weinig inwoners en nu al tien plakken, de levensstandaard is vergelijkbaar)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja ook al zo belachelijk veel inwoners daar
Focus op wintersporten? Al zie ik Oostenrijk ook niet als hét Wintersportland. Eerder Noorwegen of Duitsland bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar ze eindigden in Londen zonder en hebben nu één brons. 1 plak op twee spelen voor een welvarend land met volop sportfaciliteiten, beetje schamel niet? (Nieuw-Zeeland heeft bijvoorbeeld eens zo weinig inwoners en nu al tien plakken, de levensstandaard is vergelijkbaar)
Oostenrijk leunt toch wel sterk op alpine skiën en schansspringen ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Focus op wintersporten? Al zie ik Oostenrijk ook niet als hét Wintersportland. Eerder Noorwegen of Duitsland bijvoorbeeld.
Hun ex-landgenoten in Hongarije blijven toch altijd plakken pakken op de zomerspelen. Vooral in de watersporten trouwens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Focus op wintersporten? Al zie ik Oostenrijk ook niet als hét Wintersportland. Eerder Noorwegen of Duitsland bijvoorbeeld.
Komen ze gelijk te staan met Kosovo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Greco -66
G: Servie
Z: Armenie
B: Azerbeidjan, Georgie
Wellicht, maar voor veel sporters tijdens de os dus wel. Ik als kijker zie liever veel medailles dan 1x goud.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tweede en derde heeft toch geen enkele waarde man. Niet gewonnen en niet de beste, hoera!
Uiteindelijk weten mensen alleen nog maar wie goud heeft gewonnen. Liever twee keer goud dan twintig keer brons.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:00 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Wellicht, maar voor veel sporters tijdens de os dus wel. Ik als kijker zie liever veel medailles dan 1x goud.
Tijd geleden dat Armenië nog eens goud pakte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Greco -96
G: Armenie
Z: Cuba
B: Iran, Turkije
Schoonspringen zijn nog 2 medaillewedstrijden, badminton, snelwandelen. Daar houdt het wel een beetje op denk ik. Denk dat Team GB die tweede plaats wel eens kan gaan pakken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 02:05 schreef TheVulture het volgende:
China blijft toch wel een beetje achter bij de verwachtingen, al een paar dagen op plek 3. Of komen er nu nog sporten waar ze extreem in uitblinken, naast tafeltennis?
atletiek medaille voor Spanje na 12 jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 03:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
110 meter horden
G: Jamaica
Z: Spanje
B: Frankrijk
Net als Noorwegen en Canada: domineren vooral op de winterspelen. Vooral Noorwegen: op de Winterspelen vaak dik in de top 5. Zomerspelen nergens te bekennen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Al het geld zal wel naar de wintersporten gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boven Frankrijk en Australië, wat een weelde.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Spanje en atletiek.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 04:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
atletiek medaille voor Spanje na 12 jaar
Geen spektakelstuk nee. Maar wel misschien illustratief voor het mindere presteren van China.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, die finale had ik even gemist ja. Nouja, gemengd dubbel badminton is toch het minst boeiende badmintonnummer.
Zonder meer. Alleen springen en tafeltennis gaan goed voor ze. P2 komt ook steeds verder uit de richtingquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Geen spektakelstuk nee. Maar wel misschien illustratief voor het mindere presteren van China.
In Peking waren de badmintonnummers, het tafeltennis min of meer zekerheidjes voor China. Ook wonnen ze in 2008 alle turnonderdelen bij de mannen op één na.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder meer. Alleen springen en tafeltennis gaan goed voor ze. P2 komt ook steeds verder uit de richting
Overigens zag ik bij een boksklasse (weet even niet welke) dat een Fin en een Rus brons pakten.
Ik zie het trouwens zomaar gebeuren dat de VS op één eindigt met minder dan veertig gouden plakken. En dat de uiteindelijke nummer twee fors onder de dertig blijft.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder meer. Alleen springen en tafeltennis gaan goed voor ze. P2 komt ook steeds verder uit de richting
Overigens zag ik bij een boksklasse (weet even niet welke) dat een Fin en een Rus brons pakten.
Waar laat de VS het liggen dan? Bij het zwemmen waren ze opnieuw erg sterk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik zie het trouwens zomaar gebeuren dat de VS op één eindigt met minder dan veertig gouden plakken. En dat de uiteindelijke nummer twee fors onder de dertig blijft.
Ten opzichte van 2008 en 2012 zijn de twee machtsblokken iets verzwakt.
Moeilijk te zeggen eigenlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar laat de VS het liggen dan? Bij het zwemmen waren ze opnieuw erg sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |