Rectificatie: De Franse is gediskwalificeerd. Hierdoor wint Brazilië het brons (en Italië het zilver)quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
10 km open water (v)
G: NEDERLAND alweer jongens![]()
![]()
Z: Frankrijk
B: Italië
Ik weet niet of we dit als eerste goud ooit voor Bahrein moeten tellen. Die van Rashid Ramzi in Peking werd ingetrokken. Maryam Yusuf Jamal zou normaliter het 1500 meter-goud van Londen krijgen, maar is nog niet officieel uitgereikt dacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
3000m steeple (v)
G: Bahrein
Z: Kenia
B: VS
Daarnaast zouden we eigenlijk niet mee moeten willen doen met de gedachte dat sheiks zomaar wat medailles kunnen kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef Leatherface het volgende:
Ik weet niet of we dit als eerste goud ooit voor Bahrein moeten tellen. Die van Rashid Ramzi in Peking werd ingetrokken. Maryam Yusuf Jamal zou normaliter het 1500 meter-goud van Londen krijgen, maar is nog niet officieel uitgereikt dacht ik.
Canada in 1976?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:29 schreef Windhapper het volgende:
Brazilië 28e met 1x goud, 2x zilver en 4x brons. Heeft een gastland het ooit eerder zo slecht gedaan?
Eindigden in Montreal zonder goud. Daarom waren ze zo blij met die gouden plakken in Vancouver, aangezien ze ook in Calgary zonder goud bleven.quote:
Zeker. Ze zullen ongeveer gelijk komen met Londen of Peking, misschien iets hoger.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:13 schreef Slobeend het volgende:
Brazilië krijgt nog een hoop teamsport medailles.
Na de vorige twee Spelen zonder goud naar huis te zijn gegaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Griekenland heeft de vorm ook weer gevonden deze OS
iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:46 schreef Leatherface het volgende:
Cuba is toch ook duidelijk minder geworden de laatste jaren. Die waren vroeger steevast in de top 10 te vinden. Vijfde nog in Barcelona zelfs.
Jazeker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef utrecht1970 het volgende:
Zijn die 6 gouden medailles al inclusief die van sAnne? ?
20-30 is technisch gezien mogelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
Hoeveel medailles kan nl nog winnen tussen nu en zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |