welke landen strijden om het goudquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boksen -91(m)
B: Oezbekistan, Cuba
Rusland en Kazachstan volgens mij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
welke landen strijden om het goud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team GB staat helemaal niet zo ver achter China. Zouden die nog 2e kunnen worden? Komt dat zien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En Murray gaat ook nog wel goud pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lollerbritten op P2. Merk ook op hoe Canada grossiert in bronzen medailles.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Top 15 teken ik wel voor. Zonder zwemmedailles is dat lastig genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 05:29 schreef TLC het volgende:
Nederland gaat de top 10 niet halen, we kunnen wel Hongarije inhalen voor plek 11
quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is sowieso iets van Canada. In Londen haalden ze 1 gouden, 5 zilveren en 12 bronzen medailles. In totaal hebben ze nu (op de zomerspelen) 61 goud, 101 zilver en 129 brons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lollerbritten op P2. Merk ook op hoe Canada grossiert in bronzen medailles.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Het zijn op de Zomerspelen toch niet zo'n afmakers als op de Winterspelen. In de breedte is Canada een behoorlijk sportland, maar ze missen een supervedette.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is sowieso iets van Canada. In Londen haalden ze 1 gouden, 5 zilveren en 12 bronzen medailles. In totaal hebben ze nu (op de zomerspelen) 61 goud, 101 zilver en 129 brons.
Al het geld zal wel naar de wintersporten gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:20 schreef Leatherface het volgende:
Trouwens, Oostenrijk is nog altijd zonder eremetaal en in Londen eindigden ze al zonder.
Hoe krijg je het als welvarend land met toch dik 8 miljoen mensen dit voor elkaar?
Dan moet je toch alsnog wel een of andere zeiler, judoka, kanovaarder of wat dan ook kunnen hebben die een medaille pakt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Al het geld zal wel naar de wintersporten gaan.
Brazilie gaat nog goed scoren op de balsporten deze week.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:44 schreef Ayreon84 het volgende:
Brazilie op 1 goud, 2 zilver, 3 brons. Komt niet vaak voor dat een organiserend land zo matig presteert, of is dit naar verwachting voor een land als Brazilie?
Klopt, maar het is toch tekenend dat het al heel lang zo is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het zijn op de Zomerspelen toch niet zo'n afmakers als op de Winterspelen. In de breedte is Canada een behoorlijk sportland, maar ze missen een supervedette.
Verwacht ik ook. Ze presteren eigenlijk gewoon in lijn met eerdere Spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Brazilie gaat nog goed scoren op de balsporten deze week.
Zie ze nog wel eindigen met 5 of 6 goud.
Wat zijn de verwachtingen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:13 schreef BeamofLight het volgende:
Wordt een mooi dagje voor Nederland vandaag
Bouwmeester, mogelijk van Schaardenburg, dat is het volgens mij.quote:
Ik had meer verwacht van een mooi dagjequote:Op maandag 15 augustus 2016 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bouwmeester, mogelijk van Schaardenburg, dat is het volgens mij.
Sanne Wevers ook nog natuurlijk, stop de tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht van een mooi dagje
Heel misschien Van Rouwendaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sanne Wevers ook nog natuurlijk, stop de tijd.
rouwendaal Bouwmeester turnenquote:
Hopelijk zit het mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
rouwendaal Bouwmeester turnen
Kwali dafne en ligtlee
En heel misschien een mannenteam beachvolley in de halve finale!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |