Er zijn upgrade-pods op de planeet/maan voor je exo-suite.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef blow... het volgende:
Is er een manier om meer inventory slots te krijgen? Ik zie dat jullie er allemaal meer hebben dan ik (ik heb er 12 en 15 denk ik, sommiern hier zitten rond de 40)
Thanks.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er zijn upgrade-pods op de planeet/maan voor je exo-suite.
En voor je ruimteschip uitbreiding moet je een ander schip kopen.
verkennen, verkennen, verkennen.. dan kom je vanzelf blueprints tegen en kan je langzamerhand meer en meer zelf maken..quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef blow... het volgende:
[..]
Thanks.
Heb een beetje moeite met het craften van sommige dingen, dan heb ik weer een ander moeilijk ding nodig en op de market zijn ze vrij duur. Moet ik dan blueprints halen?
Verder echt gaaf spel, draait best lekker op mn laptop nog.
Dankje! Toch de blueprints dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
verkennen, verkennen, verkennen.. dan kom je vanzelf blueprints tegen en kan je langzamerhand meer en meer zelf maken..
Daarom kon ik dus niks nieuws makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:30 schreef redboyke het volgende:
of je krijgt constant de zelfde blueprints
Ja had ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef HSG het volgende:
Heeft iemand ook al meegemaakt dat distress signal kreeg maar dat er helemaal niks te vinden was?
Ik vind de space battles echt easy en vrij vermakelijk voor de afwisseling. Ik ben altijd blij als ze me aanvallen. Je ziet een soort van richtpunt waar je op moet mikken en dan haal je ze altijd neer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Die space battles zijn trouwens ook echt niet te spelen. Die lui zijn niet te raken en het is gewoon wachten totdat je je rommel weer uit de ruimte kunt trekken. Er zit ook 0 varieteit in. De vijand klapt op een gegeven moment op een magische manier 180 graden om en heeft je vol in het vizier. Zelfs na de complete collectie oxides er doorheen gejaagd te hebben aan schild heb ik me maar gewoon af laten schieten.
Kun je dat ook uitzetten? En die schijt sentinals op de planeten zou ook fijn zijn?
Ja die had ik ook, maar sinds ik een nieuw schip heb is die ineens weg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind de space battles echt easy en vrij vermakelijk voor de afwisseling. Ik ben altijd blij als ze me aanvallen. Je ziet een soort van vizor waar je op moet mikken en dan haal je ze altijd neer.
Ja ik dacht al dat het een soort van upgrade was, ik wil graag weten welke want zonder is het vrij lastig te doen idd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja die had ik ook, maar sinds ik een nieuw schip heb is die ineens weg.
Maar ben er achter gekomen dat je ook gewoon kunt wegvliegen. Dus dat blijft voor mij de beste optie.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef BarryOSeven het volgende:
Die pods nog niet kunnen vinden , maar wel veel andere troep . ik blijf op en neer vliegen naar het ruimte station om troep te verkopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er zijn upgrade-pods op de planeet/maan voor je exo-suite.
En voor je ruimteschip uitbreiding moet je een ander schip kopen.
Hier staan wat tips hoe je die beter kunt vinden:quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die pods nog niet kunnen vinden , maar wel veel andere troep . ik blijf op en neer vliegen naar het ruimte station om troep te verkopen.
Shelters.. natuurlijk ..droppods zijn sheltersquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hier staan wat tips hoe je die beter kunt vinden:
http://www.ign.com/wikis/no-mans-sky/How_To_Add_Inventory_Slots
Zwaar overhyped, mensen hebben niet goed gelezen of door de vaagheid van de ontwikkelaars zelf invulling gegeven aan de mogelijkheden. Verschillen tussen de planeten/sterrenstelsels zijn nogal minimaal en juist omdat het procedureel in elkaar geflanst is mist het diepte. De kracht van het spel is ook meteen het grootste mankement.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:15 schreef Iwanius het volgende:
Zo te zien is het spel aardig omstreden als ik de laatste commentaren zo lees. En terwijl laatst bij CNBC dit spel bijna als de nieuwe sensatie na dat hele Pokémon GO werd aangeprezen.
het is wellicht een opzet naar een procedurele game die wel diepgang heeft..quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Zwaar overhyped, mensen hebben niet goed gelezen of door de vaagheid van de ontwikkelaars zelf invulling gegeven aan de mogelijkheden. Verschillen tussen de planeten/sterrenstelsels zijn nogal minimaal en juist omdat het procedureel in elkaar geflanst is mist het diepte. De kracht van het spel is ook meteen het grootste mankement.
Ik hoop echt dat ze dit (soort) spel doorontwikkelen, de procedurele code kunnen tweaken zodat ze het ook zonder direct menselijk 'design' diepte kunnen geven. Ik vermaak me er ook mee en zie het mij de komende tijd nog wel opstarten in ieder geval.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wellicht een opzet naar een procedurele game die wel diepgang heeft..
wat wel opvalt is het gebrek aan vrijheid t.o.v. starcitizen, ergens wel fijn, maar aan de andere kant minder uitdagend..
voorlopig kan ik mij trouwens wel vermaken gok ik
Op een planeet meteen naar een research center gaan, stalen deur kapot knallen.quote:
Ik kreeg een throphy voor de eerste winst.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Die space battles zijn trouwens ook echt niet te spelen. Die lui zijn niet te raken en het is gewoon wachten totdat je je rommel weer uit de ruimte kunt trekken. Er zit ook 0 varieteit in. De vijand klapt op een gegeven moment op een magische manier 180 graden om en heeft je vol in het vizier. Zelfs na de complete collectie oxides er doorheen gejaagd te hebben aan schild heb ik me maar gewoon af laten schieten.
Kun je dat ook uitzetten? En die schijt sentinals op de planeten zou ook fijn zijn?
Per planeet:quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Die pods nog niet kunnen vinden , maar wel veel andere troep . ik blijf op en neer vliegen naar het ruimte station om troep te verkopen.
Er zijn verschillende schepen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Maar ben er achter gekomen dat je ook gewoon kunt wegvliegen. Dus dat blijft voor mij de beste optie.
het voeren is me al gelukt , screenshots nog niet echt , zelfde als renamenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Per planeet:
- scannen als je boven de planeet hangt. Dan vangt vaak het belangrijkste op: de zendtoren of de "main operations"
- vind de zendtoren (meerdere per planeet). Als je die aanklikt spring je hoog op en krijg je een shitload aan markeringen. Hoe beter je multitool scan de meer.
- vind bakens. Gooi er wat battery chips tegen aan en dan op jacht naar shelters.
---
- Je kunt plekken markeren zodat ze op je icons map terecht komen.
- Beesten: vakantiekiekje van nemen en je kunt ze --voeren--. Dan brengen ze je ook dingen
Die agressieve sentinels op een planeet zijn er alleen als er extreem dure spullen op de planeet liggen dus het is het zeker wel waard om daar heen te gaan net nadat je alles wat niet essentieel is hebt verkocht op een outpost/spacestation. (graviballs bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Op een planeet meteen naar een research center gaan, stalen deur kapot knallen.
Binnen ligt altijd 1 (tot nu toe nieuwe) blueprint.
Sentinels: als ze agressief zijn op een planeet ga je toch naar een planeet waar ze niet agressief zijn? Of doe geen dingen om ze agressief te maken.
Outposts of andere gebouwen op de planeet zelf. Zie je links van je een unit die soms een andere multitool heeft met meer ruimte.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef DKUp het volgende:
Waar kan ik een wapen/multitool vinden?
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
het voeren is me al gelukt , screenshots nog niet echt , zelfde als renamen. maar het komt wel goed. tot ik een fatsoenlijke inventory heb vlieg ik op en neer en tegen die tijd heb ik wel geld zat voor een mooi transport vliegtuigje met veel ruimte
Ach, mijn startplaneet was 1 toxische hel met gemuteerde slakken die me aanvielen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:30 schreef Divje het volgende:
M'n startplaneet zit bastensvol met outposts/beacons/shelters, word helemaal gek van al die icoontjes in beeld
Vanaf een afstand zijn ze gekleurd, vlieg je erheen worden ze grijs en heb je ze al ontdektfml.
Handgranaat op de sentinels werkt erg goedquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Die agressieve sentinels op een planeet zijn er alleen als er extreem dure spullen op de planeet liggen dus het is het zeker wel waard om daar heen te gaan net nadat je alles wat niet essentieel is hebt verkocht op een outpost/spacestation. (graviballs bijvoorbeeld.) Gewoon ergens landen, scannen en de groene driehoekjes opzoeken. zoveel mogelijk pakken, als een gek terug naar je schip rennen en opstijgen, vliegen naar je volgende punt en doe hetzelfde tot je geen ruimte meer hebt in je inventory en verkoop die zooi. heb je binnen de kortste keren een mooi schip wat je kan kopen voor dat geld
.
Ben ook wel blij dat het een mooie planeet is. Maar al die icons!quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, mijn startplaneet was 1 toxische hel met gemuteerde slakken die me aanvielen.
Je kunt het dus slechter treffen
Ik heb na 14 uur spelen een planeet die enigszins leefbaar eruit ziet... maar dat is nog steeds een woestijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ook wel blij dat het een mooie planeet is. Maar al die icons!![]()
En al een paar keer een crashed ship gevonden, ligt er geen ship
Er springen ook heel veel vrolijke kwallen rond
Haha, bummerquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb na 14 uur spelen een planeet die enigszins leefbaar eruit ziet... maar dat is nog steeds een woestijn.
Enige planeet met water die ik had gevonden was compleet radioactief en 85 graden in de schaduw
heb inmiddels ~20 planeten gehad, waarvan 4 lifeless/barrenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, bummer
Moet nog steeds van deze planeet af. Maar dat zit er de komende 10 uur nog niet in denk ikit's huuuuuuge
Die mooie planeet komt nog wel!quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
heb inmiddels ~20 planeten gehad, waarvan 4 lifeless/barren
gewoon vette pech denk ik.
Ik een T-rexen en Velacoraptors (of look-alikes).quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik kwam een springend plantenbak tegen
gewoon screenshots toch ? moet er een paar maken .. heb een soort van Hyena rond waggelen en een stegasaurus of zoiets. gelukkig zijn ze allemaal vriendelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:58 schreef wdn het volgende:
Niet vergeten foto's te maken van die beesten he
LOL ik zag vorige week een filmpje met een springende muffin. Het blijft leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik kwam een springend plantenbak tegen
Je krijgt meteen credits als je het goed doet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
gewoon screenshots toch ? moet er een paar maken .. heb een soort van Hyena rond waggelen en een stegasaurus of zoiets. gelukkig zijn ze allemaal vriendelijk
Goed zoeken naar een gecrashed spaceship. maar of dat beter is laat ik in het midden. Ben je in ieder geval een tijd bezig om spullen bij elkaar te zoeken voor de reparatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:51 schreef Q. het volgende:
Ik hou van dit spel maar het crasht wel te vaak op mn PS4. Net als ik een paar bergen goud heb gemined.Zo kom ik nooit aan die minimaal 2,2 miljoen die je echt wel nodig hebt voor een beetje tof spaceship. Of zijn er betere manieren om dat te doen?
Crashen? Je kunt nog niet crashen met dit spel al zou je het willen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed zoeken naar een gecrashed spaceship. maar of dat beter is laat ik in het midden. Ben je in ieder geval een tijd bezig om spullen bij elkaar te zoeken voor de reparatie. En als je daar in crashed heb je hetzelfde gezeik dus nee, niet veel beters te verzinnen om een beter schip bij elkaar te verzamelen
.
Het spel, niet je schipquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Crashen? Je kunt nog niet crashen met dit spel al zou je het willen.
En geloof dat de gevonden schepen qua inventory altijd +1 zijn in vergelijking met je huidige, dus je zult nooit een 24 slot schip vinden als je er zelf pas 10 hebt.
Sorry, kon je opmerking echt niet anders lezen dan dat het ook over het schip gingquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Het spel, niet je schip. Maar gelukkig heb ik daar nog geen last van gehad
.
Al minimaal 5x. Waarvan 2x bij het hyperjumpen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Het spel, niet je schip. Maar gelukkig heb ik daar nog geen last van gehad
.
Op de space stations zie ik anders genoeg 25+ slots schepen te koop. Maar dat kost een boel duur geld. Heb er nu 17 en dat is irritant weinig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Crashen? Je kunt nog niet crashen met dit spel al zou je het willen.
En geloof dat de gevonden schepen qua inventory altijd +1 zijn in vergelijking met je huidige, dus je zult nooit een 24 slot schip vinden als je er zelf pas 10 hebt.
klopt, maar dat kost gewoon een bak geld en dat moet je ook maar net bij elkaar gesprokkeld hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Op de space stations zie ik anders genoeg 25+ slots schepen te koop. Maar dat kost een boel duur geld. Heb er nu 17 en dat is irritant weinig.
Ik heb het uren met een 13 gedaan en toen een 24 slots gekocht voor onder de 2m.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Op de space stations zie ik anders genoeg 25+ slots schepen te koop. Maar dat kost een boel duur geld. Heb er nu 17 en dat is irritant weinig.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed zoeken naar een gecrashed spaceship. maar of dat beter is laat ik in het midden. Ben je in ieder geval een tijd bezig om spullen bij elkaar te zoeken voor de reparatie. En als je daar in crashed heb je hetzelfde gezeik dus nee, niet veel beters te verzinnen om een beter schip bij elkaar te verzamelen
.
Nog geen last van gehad gelukkig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:24 schreef wdn het volgende:
En ik zit op 4 crashes van mijn PS4. Waarvan 1 een total freeze was (oververhitte PS4).
Ik heb nu 1,6 miljoen. Gewoon boel goud minen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
klopt, maar dat kost gewoon een bak geld en dat moet je ook maar net bij elkaar gesprokkeld hebben.
Ik heb nu krap 250K bij elkaar omdat die suit-upgrades (die ik wel vind) duurder en duurder worden en ik eigenlijk nog niets heb gevonden wat me veel geld oplevert...
Tegen de tijd dat ik genoeg geld heb om een beter schip te kopen ben ik al in het midden aanbeland denk ik
klopt, maar het kost even om dat op gang te brengen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nu 1,6 miljoen. Gewoon boel goud minen.Kom in de buurt. Maar wel kut als ie crasht als je net een flinke berg goed hebt gemined.
Mocht je nergens goud tegenkomen: Emirel is net een paar units beter dan goud mocht je die wel vinden (ziet ook als goud uit maar heeft groene vlekken er in zitten).quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nu 1,6 miljoen. Gewoon boel goud minen.Kom in de buurt. Maar wel kut als ie crasht als je net een flinke berg goed hebt gemined.
Wat je had kunnen weten als je 1 stream had gekeken van voor de releasequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Had dit spel Deepspace:mining and grinding genoemd.
4 a 5 uur gespeeld, je mijnt om naar een nieuwe planeet te kunnen, waar je weer mijnt om te mijnen omdat je tool weer leeggaat. Het is verdomme een mine simulator.
En dan die Rng beesten. Het concept is prachtige, de uitwerking is zaaddodend.
Misschien. Maar toch baal ik ervan. Wacht nu denk ik al een jaar tot er echt een goed spel is uitgekomen naar mijn smaak, vroeger kwamen die per lopende band heb ik het idee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat je had kunnen weten als je 1 stream had gekeken van voor de release
Goed verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien. Maar toch baal ik ervan. Wacht nu denk ik al een jaar tot er echt een goed spel is uitgekomen naar mijn smaak, vroeger kwamen die per lopende band heb ik het idee.
Of ik word te oud voor deze shit.
vroeger kwam er ook een gruwelijke berg middelmatigheid uit, en dan game ik al actief vanaf 1985 :quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien. Maar toch baal ik ervan. Wacht nu denk ik al een jaar tot er echt een goed spel is uitgekomen naar mijn smaak, vroeger kwamen die per lopende band heb ik het idee.
Bedanktquote:
Ja dat is waar. Maar in principe is er rondom dit spel vies hard gelogen, de hele hypetrain is gebaseerd op gelul.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
vroeger kwam er ook een gruwelijke berg middelmatigheid uit, en dan game ik al actief vanaf 1985 :
Die informatie klopt niet, ik heb de verhaallijn gisteren uitgespeeld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:21 schreef HSG het volgende:
Het schijnt als je de verhaallijn hebt uitgespeeld weer helemaal opnieuw begint.
Wat is er exact allemaal gelogen dan wanuit de developers ? niet vanuit de hypetrain want dat is de hypetrain.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar in principe is er rondom dit spel vies hard gelogen, de hele hypetrain is gebaseerd op gelul.
Dat valt wel mee, er is alleen wel 'vies hard' gezwegen en ze zijn extreem cryptisch geweest in hun bewoordingen. Dit spel is precies wat ze zeiden dat het was, als ze al iets zeiden. Hun grootste miskleun waar ze nu eigenlijk terecht voor worden afgestraft is dat ze zelf mee zijn gegaan in de hype en het hebben opgepompt. Op geen enkel moment voor de release zijn ze even verstandig geweest om te roepen 'Ho even! Nee! jullie verzinnen er zaken bij'. Ze vonden het wel best en gingen te ver. Hoe sneu ik het ook vind voor de ontwikkelaars is het misschien wel een harde maar goede les geweest voor ze. Ze hadden het kleiner moeten houden qua bekendmaking en zich niet mee hebben moeten laten slepen in een AAA Sony PS4 marketing parade. Het is altijd een indie geweest en probeert nu mee te doen met de grote jongens en gaat nu berucht ten onder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar in principe is er rondom dit spel vies hard gelogen, de hele hypetrain is gebaseerd op gelul.
Dat je daadwerkelijk anderen kan tegenkomen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wat is er exact allemaal gelogen dan wanuit de developers ? niet vanuit de hypetrain want dat is de hypetrain.
Stilzwijgend toestemmen is toch liegen? Voor de rest is het erg sneu. Maar als je base game niet meer omvat dan scannen en minen dan ga je zelfs als indie ten onder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er is alleen wel 'vies hard' gezwegen en ze zijn extreem cryptisch geweest in hun bewoordingen. Dit spel is precies wat ze zeiden dat het was, als ze al iets zeiden. Hun grootste miskleun waar ze nu eigenlijk terecht voor worden afgestraft is dat ze zelf mee zijn gegaan in de hype en het hebben opgepompt. Op geen enkel moment voor de release zijn ze even verstandig geweest om te roepen 'Ho even! Nee! jullie verzinnen er zaken bij'. Ze vonden het wel best en gingen te ver. Hoe sneu ik het ook vind voor de ontwikkelaars is het misschien wel een harde maar goede les geweest voor ze. Ze hadden het kleiner moeten houden qua bekendmaking en zich niet mee hebben moeten laten slepen in een AAA Sony PS4 marketing parade. Het is altijd een indie geweest en probeert nu mee te doen met de grote jongens en gaat nu berucht ten onder.
Ach, ze hebben het geld toch al binnen gehaald via al die pre-orders. En ik denk dat deze game zijn waardering ooit nog wel gaat krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er is alleen wel 'vies hard' gezwegen en ze zijn extreem cryptisch geweest in hun bewoordingen. Dit spel is precies wat ze zeiden dat het was, als ze al iets zeiden. Hun grootste miskleun waar ze nu eigenlijk terecht voor worden afgestraft is dat ze zelf mee zijn gegaan in de hype en het hebben opgepompt. Op geen enkel moment voor de release zijn ze even verstandig geweest om te roepen 'Ho even! Nee! jullie verzinnen er zaken bij'. Ze vonden het wel best en gingen te ver. Hoe sneu ik het ook vind voor de ontwikkelaars is het misschien wel een harde maar goede les geweest voor ze. Ze hadden het kleiner moeten houden qua bekendmaking en zich niet mee hebben moeten laten slepen in een AAA Sony PS4 marketing parade. Het is altijd een indie geweest en probeert nu mee te doen met de grote jongens en gaat nu berucht ten onder.
lol is dat alles ? of dacht je dat het een multiplayer game was ?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat je daadwerkelijk anderen kan tegenkomen.
vroeger was alles nieuw en lagen de verwachtingen niet zo hoogquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
het is een survival explorer game .. dat klopt toch ? Ik geef toe dat het gewoon een 25 eurie indie game is en geen AAA Sony titel die de hype niet waard is. Maar er is niet gelogen verder, ze hebben alleen de verwachtingen voor een groot aantal hypers die de game anders maakte dan het is niet waar gemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Stilzwijgend toestemmen is toch liegen? Voor de rest is het erg sneu. Maar als je base game niet meer omvat dan scannen en minen dan ga je zelfs als indie ten onder.
Nee dat is niet alles. Er is moedwillig een verkeerd beeld geschept aan de hand van visuals en art en onbevestigde speculaties.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
lol is dat alles ? of dacht je dat het een multiplayer game was ?
En dan word je helemaal los gelaten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die informatie klopt niet, ik heb de verhaallijn gisteren uitgespeeld.
Het is gewoon een spel in Early access imo. Vandaar ook die "gratis DLC"quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
het is een survival explorer game .. dat klopt toch ? Ik geef toe dat het gewoon een 25 eurie indie game is en geen AAA Sony titel die de hype niet waard is. Maar er is niet gelogen verder, ze hebben alleen de verwachtingen voor een groot aantal hypers die de game anders maakte dan het is niet waar gemaakt.
Neh, dit had een legendarisch goede indie kunnen worden als het onderbelicht was gebleven tot aan de lancering. Het hele concept is briljant (een procedureel universum met inhoud en alles gewoon vanuit formules en het voelt nog 'echt' aan ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Stilzwijgend toestemmen is toch liegen? Voor de rest is het erg sneu. Maar als je base game niet meer omvat dan scannen en minen dan ga je zelfs als indie ten onder.
Ik heb al screenshots gezien van mensen met planeten zoals in de visuals en art en de speculaties kan je hen niet aanrekenen, daar voor moet je bij de hypers zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee dat is niet alles. Er is moedwillig een verkeerd beeld geschept aan de hand van visuals en art en onbevestigde speculaties.
Je gaat gewoon verder op zoek naar het centrum van het universum, alles blijft eigenlijk hetzelfde.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:40 schreef HSG het volgende:
[..]
En dan wordt je helemaal los gelaten?
Het concept is brilliant inderdaad. Maar stel je voor als je daadwerkelijk bevolkte planeten had, met steden en civilisaties. Dat iedere planeet een verrassing was. Nu is het een verrassing hoeveel planten er zijn en wat voor kleur alles heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, dit had een legendarisch goede indie kunnen worden als het onderbelicht was gebleven tot aan de lancering. Het hele concept is briljant (een procedureel universum met inhoud en alles gewoon vanuit formules en het voelt nog 'echt' aan ook). Nu nog de diepte die het nodig heeft en dan is alles geweldig wat mij betreft.
Enorme vloten, drukke space stations dat kwam toch echt van de devs.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb al screenshots gezien van mensen met planeten zoals in de visuals en art en de speculaties kan je hen niet aanrekenen, daar voor moet je bij de hypers zijn.
Misschien bekijk ik het te 'conceptueel', maar het is wel zo dat als deze zo hard ten gronde gaat dat er alleen maar as overblijft dat het nog jaren gaat duren voor een ander zich aan dit soort spellen gaat wagen. Het lijkt me inderdaad geweldig als het doorontwikkeld wordt tot we op zo'n punt belanden als jij scheptquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het concept is brilliant inderdaad. Maar stel je voor als je daadwerkelijk bevolkte planeten had, met steden en civilisaties. Dat iedere planeet een verrassing was. Nu is het een verrassing hoeveel planten er zijn en wat voor kleur alles heeft.
Ik verwacht wel dat je straks een basis kan gaan bouwen of zo en mensen tegen kan gaan komen. maar dat alle planeten uniek zouden zijn had ik niet verwacht, als je je inleest in de techniek weet je ook dat de generator niet elke planeet uniek maakt met diverse biotopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het concept is brilliant inderdaad. Maar stel je voor als je daadwerkelijk bevolkte planeten had, met steden en civilisaties. Dat iedere planeet een verrassing was. Nu is het een verrassing hoeveel planten er zijn en wat voor kleur alles heeft.
Ik had vanochtend iemand gesproken en die zei dat wanneer je de verhaallijn klaar hebt dat hij helemaal opnieuw begon en alles kwijt is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je gaat gewoon verder op zoek naar het centrum van het universum, alles blijft eigenlijk hetzelfde.
Er schijnen miljoenen planeten en stelsels in het spel te zitten dus wie weet wat je nog tegenkomt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Enorme vloten, drukke space stations dat kwam toch echt van de devs.
Beetje a la destiny "het wordt leuker". Ik ga het niet afwachten en uitvinden. Ik denk ik wat meer uitdaging en stimulans nodig heb om te grindenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:56 schreef Radjan het volgende:
[..]
Er schijnen miljoenen planeten en stelsels in het spel te zitten dus wie weet wat je nog tegenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |