abonnement Unibet Coolblue
pi_164549687
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:21 schreef HSG het volgende:
Het schijnt als je de verhaallijn hebt uitgespeeld weer helemaal opnieuw begint.
Die informatie klopt niet, ik heb de verhaallijn gisteren uitgespeeld.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164549733
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Maar in principe is er rondom dit spel vies hard gelogen, de hele hypetrain is gebaseerd op gelul.

Wat is er exact allemaal gelogen dan wanuit de developers ? niet vanuit de hypetrain want dat is de hypetrain.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164549817
Zo, vandaag maar eens een 48 slots ship fixen. Ik zit al op de 30.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:33:44 #279
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164549848
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Maar in principe is er rondom dit spel vies hard gelogen, de hele hypetrain is gebaseerd op gelul.
Dat valt wel mee, er is alleen wel 'vies hard' gezwegen en ze zijn extreem cryptisch geweest in hun bewoordingen. Dit spel is precies wat ze zeiden dat het was, als ze al iets zeiden. Hun grootste miskleun waar ze nu eigenlijk terecht voor worden afgestraft is dat ze zelf mee zijn gegaan in de hype en het hebben opgepompt. Op geen enkel moment voor de release zijn ze even verstandig geweest om te roepen 'Ho even! Nee! jullie verzinnen er zaken bij'. Ze vonden het wel best en gingen te ver. Hoe sneu ik het ook vind voor de ontwikkelaars is het misschien wel een harde maar goede les geweest voor ze. Ze hadden het kleiner moeten houden qua bekendmaking en zich niet mee hebben moeten laten slepen in een AAA Sony PS4 marketing parade. Het is altijd een indie geweest en probeert nu mee te doen met de grote jongens en gaat nu berucht ten onder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:34:11 #280
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164549867
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:30 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Wat is er exact allemaal gelogen dan wanuit de developers ? niet vanuit de hypetrain want dat is de hypetrain.
Dat je daadwerkelijk anderen kan tegenkomen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:35:20 #281
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164549893
Is dit nou zo'n zwaar spel? Mijn pc maakt veel meer lawaai dan bij games die een stuk mooier zijn. Zelfs met de settings op low
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:35:45 #282
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164549901
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, er is alleen wel 'vies hard' gezwegen en ze zijn extreem cryptisch geweest in hun bewoordingen. Dit spel is precies wat ze zeiden dat het was, als ze al iets zeiden. Hun grootste miskleun waar ze nu eigenlijk terecht voor worden afgestraft is dat ze zelf mee zijn gegaan in de hype en het hebben opgepompt. Op geen enkel moment voor de release zijn ze even verstandig geweest om te roepen 'Ho even! Nee! jullie verzinnen er zaken bij'. Ze vonden het wel best en gingen te ver. Hoe sneu ik het ook vind voor de ontwikkelaars is het misschien wel een harde maar goede les geweest voor ze. Ze hadden het kleiner moeten houden qua bekendmaking en zich niet mee hebben moeten laten slepen in een AAA Sony PS4 marketing parade. Het is altijd een indie geweest en probeert nu mee te doen met de grote jongens en gaat nu berucht ten onder.
Stilzwijgend toestemmen is toch liegen? Voor de rest is het erg sneu. Maar als je base game niet meer omvat dan scannen en minen dan ga je zelfs als indie ten onder.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164549918
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, er is alleen wel 'vies hard' gezwegen en ze zijn extreem cryptisch geweest in hun bewoordingen. Dit spel is precies wat ze zeiden dat het was, als ze al iets zeiden. Hun grootste miskleun waar ze nu eigenlijk terecht voor worden afgestraft is dat ze zelf mee zijn gegaan in de hype en het hebben opgepompt. Op geen enkel moment voor de release zijn ze even verstandig geweest om te roepen 'Ho even! Nee! jullie verzinnen er zaken bij'. Ze vonden het wel best en gingen te ver. Hoe sneu ik het ook vind voor de ontwikkelaars is het misschien wel een harde maar goede les geweest voor ze. Ze hadden het kleiner moeten houden qua bekendmaking en zich niet mee hebben moeten laten slepen in een AAA Sony PS4 marketing parade. Het is altijd een indie geweest en probeert nu mee te doen met de grote jongens en gaat nu berucht ten onder.
Ach, ze hebben het geld toch al binnen gehaald via al die pre-orders. En ik denk dat deze game zijn waardering ooit nog wel gaat krijgen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164549924
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat je daadwerkelijk anderen kan tegenkomen.
lol is dat alles ? of dacht je dat het een multiplayer game was ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:38:42 #285
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_164549983
quote:
9s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Misschien. Maar toch baal ik ervan. Wacht nu denk ik al een jaar tot er echt een goed spel is uitgekomen naar mijn smaak, vroeger kwamen die per lopende band heb ik het idee.

Of ik word te oud voor deze shit.
vroeger was alles nieuw en lagen de verwachtingen niet zo hoog
pi_164549986
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Stilzwijgend toestemmen is toch liegen? Voor de rest is het erg sneu. Maar als je base game niet meer omvat dan scannen en minen dan ga je zelfs als indie ten onder.
het is een survival explorer game .. dat klopt toch ? Ik geef toe dat het gewoon een 25 eurie indie game is en geen AAA Sony titel die de hype niet waard is. Maar er is niet gelogen verder, ze hebben alleen de verwachtingen voor een groot aantal hypers die de game anders maakte dan het is niet waar gemaakt.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:39:43 #287
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164550019
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:36 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

lol is dat alles ? of dacht je dat het een multiplayer game was ?
Nee dat is niet alles. Er is moedwillig een verkeerd beeld geschept aan de hand van visuals en art en onbevestigde speculaties.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164550045
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Die informatie klopt niet, ik heb de verhaallijn gisteren uitgespeeld.
En dan word je helemaal los gelaten?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:40:51 #289
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164550055
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

het is een survival explorer game .. dat klopt toch ? Ik geef toe dat het gewoon een 25 eurie indie game is en geen AAA Sony titel die de hype niet waard is. Maar er is niet gelogen verder, ze hebben alleen de verwachtingen voor een groot aantal hypers die de game anders maakte dan het is niet waar gemaakt.
Het is gewoon een spel in Early access imo. Vandaar ook die "gratis DLC"
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:40:56 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164550058
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Stilzwijgend toestemmen is toch liegen? Voor de rest is het erg sneu. Maar als je base game niet meer omvat dan scannen en minen dan ga je zelfs als indie ten onder.
Neh, dit had een legendarisch goede indie kunnen worden als het onderbelicht was gebleven tot aan de lancering. Het hele concept is briljant (een procedureel universum met inhoud en alles gewoon vanuit formules en het voelt nog 'echt' aan ook O+ ). Nu nog de diepte die het nodig heeft en dan is alles geweldig wat mij betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164550076
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee dat is niet alles. Er is moedwillig een verkeerd beeld geschept aan de hand van visuals en art en onbevestigde speculaties.
Ik heb al screenshots gezien van mensen met planeten zoals in de visuals en art en de speculaties kan je hen niet aanrekenen, daar voor moet je bij de hypers zijn.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164550123
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:40 schreef HSG het volgende:

[..]

En dan wordt je helemaal los gelaten?
Je gaat gewoon verder op zoek naar het centrum van het universum, alles blijft eigenlijk hetzelfde.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:42:58 #293
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164550128
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Neh, dit had een legendarisch goede indie kunnen worden als het onderbelicht was gebleven tot aan de lancering. Het hele concept is briljant (een procedureel universum met inhoud en alles gewoon vanuit formules en het voelt nog 'echt' aan ook O+ ). Nu nog de diepte die het nodig heeft en dan is alles geweldig wat mij betreft.
Het concept is brilliant inderdaad. Maar stel je voor als je daadwerkelijk bevolkte planeten had, met steden en civilisaties. Dat iedere planeet een verrassing was. Nu is het een verrassing hoeveel planten er zijn en wat voor kleur alles heeft.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:44:31 #294
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164550179
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:41 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik heb al screenshots gezien van mensen met planeten zoals in de visuals en art en de speculaties kan je hen niet aanrekenen, daar voor moet je bij de hypers zijn.
Enorme vloten, drukke space stations dat kwam toch echt van de devs.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:45:17 #295
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164550199
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het concept is brilliant inderdaad. Maar stel je voor als je daadwerkelijk bevolkte planeten had, met steden en civilisaties. Dat iedere planeet een verrassing was. Nu is het een verrassing hoeveel planten er zijn en wat voor kleur alles heeft.
Misschien bekijk ik het te 'conceptueel', maar het is wel zo dat als deze zo hard ten gronde gaat dat er alleen maar as overblijft dat het nog jaren gaat duren voor een ander zich aan dit soort spellen gaat wagen. Het lijkt me inderdaad geweldig als het doorontwikkeld wordt tot we op zo'n punt belanden als jij schept :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164550204
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het concept is brilliant inderdaad. Maar stel je voor als je daadwerkelijk bevolkte planeten had, met steden en civilisaties. Dat iedere planeet een verrassing was. Nu is het een verrassing hoeveel planten er zijn en wat voor kleur alles heeft.
Ik verwacht wel dat je straks een basis kan gaan bouwen of zo en mensen tegen kan gaan komen. maar dat alle planeten uniek zouden zijn had ik niet verwacht, als je je inleest in de techniek weet je ook dat de generator niet elke planeet uniek maakt met diverse biotopen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164550533
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Je gaat gewoon verder op zoek naar het centrum van het universum, alles blijft eigenlijk hetzelfde.
Ik had vanochtend iemand gesproken en die zei dat wanneer je de verhaallijn klaar hebt dat hij helemaal opnieuw begon en alles kwijt is.

Zal wel komen omdat het hem illegaal heeft.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 15 augustus 2016 @ 14:56:25 #298
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164550575
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Enorme vloten, drukke space stations dat kwam toch echt van de devs.
Er schijnen miljoenen planeten en stelsels in het spel te zitten dus wie weet wat je nog tegenkomt.
PSN: SneakyDutchDude
pi_164550631
Mooi schip zondag bijelkaar gegrind, word ik uit warp getrokken door vijandige schepen, stuk of 6 die tegelijk beginnen te schieten. heb er eentje mee kunnen nemen maar vlak voordat ik dood ging -alt+f4.. geen zin meer in doei.. ben benieuwd welke save-point ik heb, als het voor mn schip-koop is geweest, speel ik geen minuut meer.
  maandag 15 augustus 2016 @ 15:03:19 #300
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164550793
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:56 schreef Radjan het volgende:

[..]

Er schijnen miljoenen planeten en stelsels in het spel te zitten dus wie weet wat je nog tegenkomt.
Beetje a la destiny "het wordt leuker". Ik ga het niet afwachten en uitvinden. Ik denk ik wat meer uitdaging en stimulans nodig heb om te grinden :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')