Ja heerlijk hequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben meestal ook echt een nuchtere koele kikker maar bij beide geboortes kon ik het gewoon niet droog houden![]()
ik wilde niet huilen waar al die mensen bij waren want ik ben geen sentimenteel iemand .. maar echt ... niet tegen te houden gewoon.. die tranen van geluk
Ben altijd zo benieuwd of dat een bepaalde herkenning geeft bij hereniging na adoptie, of dat die vroegste herinneringen echt verdwijnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:52 schreef mignonne het volgende:
heerlijk he die eerste momentjes ♡ en Room! Dat is ook zo! Die eerste momentjes prenten baby's de gezichten van moeder en vader zich in.
.
Geen idee, goede vraag wel. Wie weet. T is iig wel een belangrijk punt bij de hechting,net als het contact bij voedingen enzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ben altijd zo benieuwd of dat een bepaalde herkenning geeft bij hereniging na adoptie, of dat die vroegste herinneringen echt verdwijnen.
Ooooooh al die minibabies jaaaaaa!quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:56 schreef Arja het volgende:
Oh molo, wat kijkt ze wijs uit haar oogjes![]()
Door het lezen van al jullie ervaringen ga ik ook weer terug in de tijd. Zo bijzonder die eerste ontmoeting. En nog steeds kijk ik iedere dag vol verwondering naar haar en word ik helemaal warm van binnen. Dat kleine meisje is gewoon mijn dochter en hoort voor altijd bij ons.
Binnenkort mijn bevallingsverhaal maar eens opschrijven. Ik geloof dat ik er nu klaar voor ben.
Die momentjes heb je dan ook het meestal als je naar slapende kindjes kijktquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Svane het volgende:
[..]
Ooooooh al die minibabies jaaaaaa!
Hef bizarre trouwens is, is dat dat gevoel van 'wauw dat is mijn dochter/zoon' dus niet slijt. Ik dacht bij oudste dat dat echt wel zou wennen maar vriend en ik zitten nog steeds vaak 's avonds op de bank tegen elkaar te zeggen hoe leuk ze is! Ook wel af en toe hoe fijn het is dat ze slaapt overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of haar broertje op haar lijkt.S. 2014
J. 2016
doordat bij ons alles anders liep & ziekenhuis opname enzo waren wij het helemaal vergeten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:44 schreef Burdie het volgende:
Snel rondje Google leert dat uitstel aanvragen niet mogelijk is; je kunt wel gewoon "te laat" gaan aangeven, maar dan krijg je een boete en gaat het via het OM.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
zwijmelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Had je niet genoeg afleiding van je privé hofnar?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
dit he, zo bijzonder dat bevallen ♡
Die autorit, bij de eerste vond ik het juist fijn, ik had 6 cm en ww om 3 min, ging snel allemaal. Maar het was juist een welkome afleiding. Het snoepte wat van de tijd af zeg maar.
Bij de tweede had ik 3 cm en ww om de 3 min maar vond ik het echt hel. De autorit zelf was wederom fijne afleiding, maar dat gevoel dat de baby eraan kwam overviel me echt en heeft echt een dikke stempel gedrukt. No way in hell dat ik bij de 3e nog een auto in gingdie rit zelf boeide niet zo maar huuu in de auto bevallen nee dankje. Dus toen ben ik maar een paar keer vanaf de douche naar de wc gelopen voor afleiding
Alle drie niet gelukt. Netflix vandaag maar eens uitpluizen voor een serietje, voor "one of these nights".quote:Op maandag 15 augustus 2016 05:39 schreef Molo het volgende:
Archer en Dr. Who al afgekeken (netflix)?
Of gewoon gaan werpen dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |