abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2016 @ 22:27:52 #226
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_164534484
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben meestal ook echt een nuchtere koele kikker maar bij beide geboortes kon ik het gewoon niet droog houden :@
ik wilde niet huilen waar al die mensen bij waren want ik ben geen sentimenteel iemand .. maar echt ... niet tegen te houden gewoon.. die tranen van geluk O+
Ja heerlijk he O+ En jij mag gewoon nog een keer! O+
pi_164534516
Wat een mooie beschreven momenten allemaal. En bij Roomsnoes nog met foto, wauw O+
Daar kijk ik ook zo naar uit.
En Quoi, pas 20 weken ben ik hoor. Maar het klonk zo fijn spannend 8-)
  zondag 14 augustus 2016 @ 22:43:54 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164535218
Hier super ziekenhuis ervaring ondanks onverwachte keizersnede. En na vluchtig haar gezien te hebben toen ze uit mijn buik gehaald werd met alle poespas eromheen (ademde niet, dus dat moest eerst 'even' gefixt worden enzo) was dit de eerste echt goede kennismaking met Larfje O+

Graag niet quoten want ik haal 'm later weer weg

-edit- en weer foetsie :+

Rammel de kindjes er maar uit hier *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door Molo op 15-08-2016 01:14:21 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164535508
heerlijk he die eerste momentjes ♡ en Room! Dat is ook zo! Die eerste momentjes prenten baby's de gezichten van moeder en vader zich in.

Ik vond bij alledrie die kennismaking zo mooi ♡ en bij de jongste zo heerlijk dat ik t eerste deel van de kraamweek zo fijn in mn eigen bubbel kon doorbrengen. Dat heb ik na de meiden echt niet gehad, gewoon het feit dat je direct naar buiten moet na paar uur of een dag zorgde bij mij al voor een klein beetje uit je bubbel moeten. Niet erg, maar wel merkbaar.

Oh en nu hè, soms lig ik s avonds laat in mn bed en dan kijk ik naar mn half-geschilderde plafond en hoor ik A. naast me ademen en dan word ik echt direct teruggebracht naar die eerste kennismaking in mn eigen bed. Cadeautjes die momenten!
Zo af en toe had ik dat ook als ik in de verloskamers was waar de meiden geboren werden, maar inmiddels is dat ziekenhuis afgebroken dus meh :')
:)
pi_164535683
Oh molo, wat kijkt ze wijs uit haar oogjes O+

Door het lezen van al jullie ervaringen ga ik ook weer terug in de tijd. Zo bijzonder die eerste ontmoeting. En nog steeds kijk ik iedere dag vol verwondering naar haar en word ik helemaal warm van binnen. Dat kleine meisje is gewoon mijn dochter en hoort voor altijd bij ons.

Binnenkort mijn bevallingsverhaal maar eens opschrijven. Ik geloof dat ik er nu klaar voor ben.
pi_164536065
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:52 schreef mignonne het volgende:
heerlijk he die eerste momentjes ♡ en Room! Dat is ook zo! Die eerste momentjes prenten baby's de gezichten van moeder en vader zich in.

.

Ben altijd zo benieuwd of dat een bepaalde herkenning geeft bij hereniging na adoptie, of dat die vroegste herinneringen echt verdwijnen.
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:11:28 #232
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_164536315
Damn, mijn eierstokken! Ik ga hier snel weer weg O+
pi_164536333
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ben altijd zo benieuwd of dat een bepaalde herkenning geeft bij hereniging na adoptie, of dat die vroegste herinneringen echt verdwijnen.
Geen idee, goede vraag wel. Wie weet. T is iig wel een belangrijk punt bij de hechting,net als het contact bij voedingen enzo.
:)
pi_164536363
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:56 schreef Arja het volgende:
Oh molo, wat kijkt ze wijs uit haar oogjes O+

Door het lezen van al jullie ervaringen ga ik ook weer terug in de tijd. Zo bijzonder die eerste ontmoeting. En nog steeds kijk ik iedere dag vol verwondering naar haar en word ik helemaal warm van binnen. Dat kleine meisje is gewoon mijn dochter en hoort voor altijd bij ons.

Binnenkort mijn bevallingsverhaal maar eens opschrijven. Ik geloof dat ik er nu klaar voor ben.
Ooooooh al die minibabies jaaaaaa!

Hef bizarre trouwens is, is dat dat gevoel van 'wauw dat is mijn dochter/zoon' dus niet slijt. Ik dacht bij oudste dat dat echt wel zou wennen maar vriend en ik zitten nog steeds vaak 's avonds op de bank tegen elkaar te zeggen hoe leuk ze is! Ook wel af en toe hoe fijn het is dat ze slaapt overigens. :P
pi_164536403
Ik heb precies zo'n foto Molo! O+

Hier ook spoed KS, en terwijl ik met de anesthesist grappen lag te maken over mijn opgebonden buik (omdat ik nogal veel buikvet heb :')) en dat ik nu wist hoe een rollade zich voelde (mijn grap, ik ga grappen en grollen als ik gespannen ben) hoorde ik ineens ' hij is er' en verscheen er een glibberig grijs wezentje boven het doek O+

Ik riep iets van 'is dat mijn baby?!?' en moest huilen.

Moef idd ook even wachten maar toen hij een goede Apgar had werd hij in een dekentje op mijn borst gelegd en keek ik in zijn indringende schele oogjes. Zo alert! En een beetje rocked van de bevalling nog.

Op de verkoeverkamer lekker bloot op mijn borst en aangelegd (was echt een kwartier na de bevalling al voor mijn gevoel). Meconium over me heen gepoept (ik dacht dat ik bloedde, voelde ineens iets warms :') ).

Ik vond ondanks het gedoe dat deel van het verhaal heel intiem en fijn. Ze gaven ons ook echt de tijd op die stille verkoeverkamer en later verloskamer. O+

Even foto's zoeken...
Kwak
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:13:58 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_164536422
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Svane het volgende:

[..]

Ooooooh al die minibabies jaaaaaa!

Hef bizarre trouwens is, is dat dat gevoel van 'wauw dat is mijn dochter/zoon' dus niet slijt. Ik dacht bij oudste dat dat echt wel zou wennen maar vriend en ik zitten nog steeds vaak 's avonds op de bank tegen elkaar te zeggen hoe leuk ze is! Ook wel af en toe hoe fijn het is dat ze slaapt overigens. :P
Die momentjes heb je dan ook het meestal als je naar slapende kindjes kijkt O+
pi_164536582
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:18:38 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164536612
Wat lief O+ En wat heerlijk scheel ja O+
pi_164537331
Wat heerlijk wijs al Molo

Mijn meisje 2 uurtjes oud O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd of haar broertje op haar lijkt.
S. 2014
J. 2016
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:38:09 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164537503
Wat cute al die mini's en leuk om de baby's bij de username te zien :)
pi_164538548
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 11:44 schreef Burdie het volgende:
Snel rondje Google leert dat uitstel aanvragen niet mogelijk is; je kunt wel gewoon "te laat" gaan aangeven, maar dan krijg je een boete en gaat het via het OM.
doordat bij ons alles anders liep & ziekenhuis opname enzo waren wij het helemaal vergeten.

Echt zo'n mazzel dat mijn moeder vroeg "ik wil mij nergens mee bemoeien maar hebben jullie F al aangegeven..."

Mijn man was er volgens mij 2 uur voordat ze gesloten waren op de laatste dag dat het nog kon :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_164538572
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILER
zwijmel O+
pi_164538603
Heerlijk al die foto's O+
pi_164539763
Die foto's O+
  maandag 15 augustus 2016 @ 01:19:20 #245
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_164540496
Oh al die foto's O+ waarom is t nu nog geen november :{w :P
pi_164540771
Omdat het augustus is. :{w
pi_164540985
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+ O+ dit he, zo bijzonder dat bevallen ♡

Die autorit, bij de eerste vond ik het juist fijn, ik had 6 cm en ww om 3 min, ging snel allemaal. Maar het was juist een welkome afleiding. Het snoepte wat van de tijd af zeg maar.

Bij de tweede had ik 3 cm en ww om de 3 min maar vond ik het echt hel. De autorit zelf was wederom fijne afleiding, maar dat gevoel dat de baby eraan kwam overviel me echt en heeft echt een dikke stempel gedrukt. No way in hell dat ik bij de 3e nog een auto in ging :') die rit zelf boeide niet zo maar huuu in de auto bevallen nee dankje. Dus toen ben ik maar een paar keer vanaf de douche naar de wc gelopen voor afleiding :+
Had je niet genoeg afleiding van je privé hofnar? :P
  maandag 15 augustus 2016 @ 05:33:08 #248
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164543007
Mooie verhalen en foto's! O+

En uit bed na een paar uurtjes draaien en proberen een houding te vinden. En mijn boek is uit }:| En nu?
  maandag 15 augustus 2016 @ 05:39:50 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164543013
Archer en Dr. Who al afgekeken (netflix)? O-)

Of gewoon gaan werpen dan maar :+
  maandag 15 augustus 2016 @ 07:08:14 #250
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_164543122
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 05:39 schreef Molo het volgende:
Archer en Dr. Who al afgekeken (netflix)? O-)

Of gewoon gaan werpen dan maar :+
Alle drie niet gelukt. Netflix vandaag maar eens uitpluizen voor een serietje, voor "one of these nights".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')