quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:25 schreef Argo het volgende:
Braddie dankzij jouw videos heb ik vandaag een meid die ik leuk vind gebeld en ben ik langs gegaan. Ze heeft me keihard afgewezen maar je bent een inspiratie voor me.
Nee jij. Gewoon een alledaagse man met zijn struggles die het lef heeft filmpjes te maken en het deelt. Dan heb je ballen eigenlijk. Dat inspireert me, ook het probleen met afvallen etc ik voel je man.quote:
Tuurlijk deel ik het, ik ga het natuurlijk niet té persoonlijk en privé maken, maar een hoop dingen kunnen gewoon zo geupload worden vind ik. Ga mezelf niet anders voor doen dan ik ben.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee jij. Gewoon een alledaagse man met zijn struggles die het lef heeft filmpjes te maken en het deelt. Dan heb je ballen eigenlijk. Dat inspireert me, ook het probleen met afvallen etc ik voel je man.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:02 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)uren-als-zanger.html
![]()
Kan je niet wat filmpjes over topics op FOK! maken? Kan ik die leuk plaatsenquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo`n goed plan.
Daar heb ik wel aan zitten denken, maar weet het niet man.. Ik heb al dat imago hier, als ik dan ook nog eens topics over dit forum ga maken..quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je niet wat filmpjes over topics op FOK! maken? Kan ik die leuk plaatsen
Is toch leukquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar heb ik wel aan zitten denken, maar weet het niet man.. Ik heb al dat imago hier, als ik dan ook nog eens topics over dit forum ga maken..
Gewoon heel FOK! voorlezenquote:Op zondag 28 augustus 2016 12:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe eens een paar pareltjes
Enne, hoe pak ik dat aan, doe ik de eerste pagina doornemen of?
Ja.quote:
Je hebt gelijk, goedkoper kan je niet rijden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja.
Heb er effe goed over nagedacht maar ik ben gek ook als ik hem weg doe.
300 euro, 16,000 kilometer, geen onderhoud buiten het reguliere onderhoud na.
Als er bij de APK wat aankomt, prima.
Zelfs al moet er voor 500 euro aan versleuteld worden, dan zit je totaal op 800 euro inclusief aanschafwaarde van de Twingo.
Maar dan weet je wél wat je hebt.
Ik kan wel voor 1000 euro een andere auto kopen, maar dan weet ik niet wat ik koop
Dus laat hem lekker fixen koste wat het kost, en blijf er lekker in karren.
EDIT: Doe dan ook het filmpje er bij
"Trancexual Experience"?quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben overigens naast het vloggen ook met muziek bezig, gisternacht even de Technics erbij gepakt en wat opgenomen :
Het is beetje dance/trance achtig, het eerste deel (Voor zover ik dat genre kan benaderen danquote:
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is beetje dance/trance achtig (Voor zover ik dat genre ken) En Transexual/Trancexual vond ik wel slim bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |