Moet dat niet zijn: eerste wereld?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Verschrikkelijk. Van die derde wereld problemen die je in de realiteit nooit zal merken, maar toch ernstig genoeg om te doen alsof de wereld vergaat.
Nee, altijd die Afrikanen met hun verzonnen problemenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn: eerste wereld?
Dat is wat men jou wil doen geloven, maar goed als jij het geloofd is het goed.quote:
Nu je het zegt. Op naar een andere app dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Patroon het volgende:
Dit doen ze allang. Regelmatig gehad dat wanneer ik een 06-nr in mijn whatsapp contacten had gezet, direct die persoon voorbij kwam op facebook onder het kopje "mensen die je misschien kent" en dan hadden we geeneens gezamenlijke vrienden.
Dat dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:40 schreef fathank het volgende:
De dag waarvan je wist dat ie ging komen
Iedereen weer 2 dagen naar telegram
Ja en? Gewoon je 06 niet in vullen op FB en probleem opgelost zodat ze geen hard-match kunnen doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:20 schreef radeloosje1987 het volgende:
Nu was Whatsapp gewoon een prima app, maar na vandaag maken ze het wel heel bont.
Whatsapp gaat de functie uitrollen dat je 06 nummer en dergelijke gedeeld gaat worden met Facebook zodat ook bedrijven je lastig kunnen vallen per Whatsapp.
Geweldig, op zoek naar een andere Whatsapp variant dus. Bah. https://tweakers.net/nieu(...)en-met-facebook.html
Inderdaad. Ik geef iemand die ik net heb ontmoet mijn nummer en even later voegt hij/zij me toe op Facebook. Dat gebeurt al een paar maanden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:39 schreef Patroon het volgende:
Dit doen ze allang. Regelmatig gehad dat wanneer ik een 06-nr in mijn whatsapp contacten had gezet, direct die persoon voorbij kwam op facebook onder het kopje "mensen die je misschien kent" en dan hadden we geeneens gezamenlijke vrienden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |