SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Dan wordt het nog slechter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:33 schreef Fylax het volgende:
tijd voor hervorming bij NOS
Stem Lijst Fylax
Sta je daar op de Spelen, het absolute hoogtepunt van je carrière en dan komt er geen hond kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DanMartin86 twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:22:36Completely sold out. Impossible to get tickets. Maybe everybody is at the toilets. https://t.co/FsZqeuqoJ8 reageer retweet
Ik heb geen idee, maar interesse is sowieso niet groot in Brazilie helaas. Vanuit Europa en wellicht Amerika reizen er te weinig afquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien is de reis er naar toe en eten/drinken (Eventueel overnachten) te duur?
Gewoon de NOS, iedereen kankert op de NOSquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sta je daar op de Spelen, het absolute hoogtepunt van je carrière en dan komt er geen hond kijken.
Jammer voor de atleten.
Wie moet ik hier de schuld van geven?
De Braziliaanse politiek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sta je daar op de Spelen, het absolute hoogtepunt van je carrière en dan komt er geen hond kijken.
Jammer voor de atleten.
Jammer dat je daar van FOK! geen melding van krijgt, nu weet niemand hetquote:
En terechtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon de NOS, iedereen kankert op de NOS
De NOS.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jammer voor de atleten.
Corrupte IOCquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jammer voor de atleten.
IOC voor de toewijzing aan Brazilie en bobo's die niet komen opdagenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jammer voor de atleten.
Weet jij die andere NOS zin nog te vinden? Over mensen die makkelijk klagen etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Glaasje draaien, alcoholspelletjes, genieten.
Nee hoor! Stem #FYLAX2018 en met de Spelen van 2020 zorg ik ervoor dat het in Nederland goed uitgezonden wordt!quote:
Welke positie ga je innemen in politieke veld? Nog rechtser dan PVV?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor! Stem #FYLAX2018 en met de Spelen van 2020 zorg ik ervoor dat het in Nederland goed uitgezonden wordt!
(2018 omdat 't kabinet dan al valt)
En de hoge toegangsprijs die de gemiddelde Braziliaan niet kan bepalen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef Collide het volgende:
[..]
IOC voor de toewijzing aan Brazilie en bobo's die niet komen opdagen
dat was wel een originelequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef heywoodu het volgende:
En weer he, Merritt in beeld en gelijk denk ik weer aan verlengde penissen.
Verkiezingen zijn al in 2017quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor! Stem #FYLAX2018 en met de Spelen van 2020 zorg ik ervoor dat het in Nederland goed uitgezonden wordt!
wat is ditquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat het kabinet een jaar later al weer valtquote:
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet jij die andere NOS zin nog te vinden? Over mensen die makkelijk klagen etc.
Gelachen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:38 schreef Columbiafan het volgende:
Merrit gaat 43.5 lopen in de finale.
TV-rechten voor 2020 zijn al verkocht overigensquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, denk ik. Ter compensatie nog een extra leuke quote.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet jij die andere NOS zin nog te vinden? Over mensen die makkelijk klagen etc.
Waarom dan niet meteen kandidaat zijn in 2017 bespaard ons een hoop geldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat het kabinet een jaar later al weer valt
Waar tover je deze zin vandaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, denk ik. Ter compensatie nog een extra leuke quote.
“Waarom ben je geïnteresseerd in de prestaties van Dorian van Rijsselberghe? Omdat je het gevoel hebt hem een beetje te kennen.”
Bedankt Maartenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Te jong?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:39 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarom dan niet meteen kandidaat zijn in 2017 bespaard ons een hoop geld
http://www.mediacourant.n(...)in-rio-uitzendingen/quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:39 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Waar tover je deze zin vandaan?
Nee, we zullen een partij zijn waarin veel Nederlanders zich in kunnen vinden. mensen die op andere partij hebben gestemd zullen alsnog blij met ons zijn als we regeren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke positie ga je innemen in politieke veld? Nog rechtser dan PVV?
Eh okeequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, we zullen een partij zijn waarin veel Nederlanders zich in kunnen vinden. mensen die op andere partij hebben gestemd zullen alsnog blij met ons zijn als we regeren.
een van de dingen die we doen is; PS4ALL
een ps4 voor ieder die daar aanspraak op maakt
Merci. Die vond ik nog beter, dus die maar vervangen voor die andere.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Eythora minister van sport?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, we zullen een partij zijn waarin veel Nederlanders zich in kunnen vinden. mensen die op andere partij hebben gestemd zullen alsnog blij met ons zijn als we regeren.
een van de dingen die we doen is; PS4ALL
een ps4 voor ieder die daar aanspraak op maakt
Pure poëzie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, denk ik. Ter compensatie nog een extra leuke quote.
“Waarom ben je geïnteresseerd in de prestaties van Dorian van Rijsselberghe? Omdat je het gevoel hebt hem een beetje te kennen.”
Godverdommequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)in-rio-uitzendingen/
Ja maar waarom dan niet meteen in 2017 meedoen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
lees je ook wat er op t laatst staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door hhh38 op 13-08-2016 02:48:10 ]
Toch jammer dat ik dan geen reportages krijg over een type Lucas Bijker die de Friese buurten onveilig maakt.quote:
te jongquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:41 schreef Collide het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan niet meteen in 2017 meedoen?
Fixedquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:41 schreef Pino112 het volgende:
Dit is ook nog een mooie:
Het is misschien goed om te weten dat jullie mening ons aan de reet kan roesten Daarom zenden dus bijna niets live uit.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:41 schreef hhh38 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dankzij de NOS heb ik vooral kennis over de nieuwe Samsung S7 gekregen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:38 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeff Henderson en Jianan Wang al over 8.15 bij verspringen
Gifje van een gewichtheffer die goud wint.quote:
8.24 genot.quote:
wat een baasquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gifje van een gewichtheffer die goud wint.
Als iemand daar nou eens de muziek uit het atletiek stadion zet. Bohquote:
''Wij van de NOS willen vooral het verhaal vertellen zodat jij als kijker het gevoel hebt hem te leren kennen. Morgen gaan we dus bijvoorbeeld daten met Dafne Schippers en de dag daarna met Dafne Schippers en de dag erna en de dag erna.''quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:41 schreef hhh38 het volgende:
halve finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Wij van de NOS willen vooral het verhaal vertellen zodat jij als kijker het gevoel hebt hem te leren kennen. Morgen gaan we dus bijvoorbeeld daten met Dafne Schippers en de dag daarna met Dafne Schippers en de dag erna en de dag erna.''
Fittie.quote:
Slaap is wel live.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, ik ga het verhaal aanhoren en dan slapen. Sport is immers niet relevant.
wanneer gaan ze weer zwemmen dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk is er 1 zender die gaat zwemmen en 1 die atletiek gaat doen, kan ik het allebei volgen.
Wat is de volgorde van het zwemprogramma eigenlijk? Hopelijk de 800 vrij ergens vroeg
Over 10minquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanneer gaan ze weer zwemmen dan?
Hij verbeterde daar even het WR met ruim vier kilo. De bondscoach van de Egyptenaren was ook echt een held.quote:
Over een kwartiertje al.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wanneer gaan ze weer zwemmen dan?
3.03 200m rugquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk is er 1 zender die gaat zwemmen en 1 die atletiek gaat doen, kan ik het allebei volgen.
Wat is de volgorde van het zwemprogramma eigenlijk? Hopelijk de 800 vrij ergens vroeg
pff, nou dat wordt hopen dat het ergens live wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3.03 200m rug
3.12 100m vlinder heren
3.20 800m vrij
3.44 50m vrij heren
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pff, nou dat wordt hopen dat het ergens live wordt uitgezonden
En pas 4 uur 50 vrij halves dameschquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is dat met dat 'Bromer'?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:47 schreef Redefine het volgende:
Kirani James hoefde niet eens op de Bromer nu, kon gewoon op de Puig.
Dat is het belangrijkste, dat we Dafne Schippers heel goed leren kennen zodat die races van haar maximaal tellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Wij van de NOS willen vooral het verhaal vertellen zodat jij als kijker het gevoel hebt hem te leren kennen. Morgen gaan we dus bijvoorbeeld daten met Dafne Schippers en de dag daarna met Dafne Schippers en de dag erna en de dag erna.''
op de stream toch sowiesoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
denk je dat Johnson zijn WR gaat kwijtraken in de finale?
Debiel FOK! jargon.quote:
NBC does not approvequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap ook niet dat ze het zwemmen dan niet na de atletiek doen ofzo.
Alles moet tegelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat begrijp ik inderdaad niet van de NBC.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:47 schreef Redefine het volgende:
Wisten jullie dat Kirani James achtereenvolgens WK werd bij de jeugd, de junioren en de senioren? En dat in achtereenvolgende jaren. #leukefeitjes
Easy.de snelste tijd tot nu toe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:47 schreef Redefine het volgende:
Kirani James hoefde niet eens op de Bromer nu, kon gewoon op de Puig.
Raar, want als ze het na elkaar gooien heb je veel meer reclametijd.quote:
Dat zal wel de internationale regie zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS schakelt even naar Schippers. Typisch.
Is gewoon de atletiek feed. Kan de Nos niets aan doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS schakelt even naar Schippers. Typisch.
Deense zwemmer heet Viktor Bromerquote:
Breng ze op de ideëenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar, want als ze het na elkaar gooien heb je veel meer reclametijd.
En het jaar erna de OS.quote:
Misschien moet je het proberen met een rebusquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:50 schreef Joezi het volgende:
probeerde een livestream op youtube te zetten, werd gelijk geblokkeerd
Zal nog wel eens een OS rebus maken voor dat stijntjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je het proberen met een rebus
Kalm aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:51 schreef Redefine het volgende:
Jaja het zijn lastige omstandigheden bij het verspringen. Ze kunnen er tegenwoordig gewoon geen hol meer van.
Ik zie ook kogels van 90 kilo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:52 schreef Redefine het volgende:
Ik dacht een kogel te zien van 4,5 kg.
logisch tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zoveel lege plekken trouwens in het stadion?
Het is te duur voor de Brazilianen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zoveel lege plekken trouwens in het stadion?
MAD.quote:
En voor die reeks de CARIFTA Games. En het jaar daarvoor ook.quote:
Waar zijn de meereizende supporters?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is te duur voor de Brazilianen.
Daar wil ik best wat live sport voor missenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:52 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Hopelijk doet de NOS weer een interview met hem na de race.
Had nog gekeken voor ticket, maar 500 euro als ik 4 dagen later al zou vertrekken, erg druk is het er dus nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat het beeld van haar op de trainingsbaan (met de oortjes in)?quote:
Jij gaat het gelijk weer overdrijven. Altijd weer die overacting Joris.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En voor die reeks de CARIFTA Games. En het jaar daarvoor ook.
is gwn algemene feedquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Is dat het beeld van haar op de trainingsbaan (met de oortjes in)?
Dat was namelijk ook op de Belg (tenzij die de feed van NOS jatten, lol).
Ook dat is erg duur. Plus dat Rio ook geen geweldige naam heeft bij dat soort toeristen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zijn de meereizende supporters?
CARIFTA Games niet kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij gaat het gelijk weer overdrijven. Altijd weer die overacting Joris.
Flopshowquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat is erg duur. Plus dat Rio ook geen geweldige naam heeft bij dat soort toeristen.
Cupping.quote:
Gewicht om stabiel te blijven.quote:
Lang geleden inderdaad.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Michael Rotich, de Keniaanse atletiekcoach, is voorlopig geschorst door IAAF
Geven er ook geen fuck om. Wk voetbal was een kaartje ook relatief duur maar zaten meeste stadions wel vol.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is de combi. Duur en het er niet voor over hebben. Ik kan ook iets niet per se willen zien, maar als het goedkoop is ga ik er misschien nog kijken bij een OS bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Geven er ook geen fuck om. Wk voetbal was een kaartje ook relatief duur maar zaten meeste stadions wel vol.
Gonggodin.quote:
Hebben ze al een beetje medailles binnengehaald die Braziliaantjes?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Geven er ook geen fuck om. Wk voetbal was een kaartje ook relatief duur maar zaten meeste stadions wel vol.
Met sponsorkaarten, ik was er ook een van Ned - Spa :-Dquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Verwacht je echt zwemmen van de NOS?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza heeft atletiek, hopelijk NOS zwemmen. Dat zou perfect zijn.
Die had altijd wel een opstapje nodig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gonggodin.
Ik mis wel iemand in deze finale.
Sporza gaat heus nog wel naar zwemmen vrees ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza heeft atletiek, hopelijk NOS zwemmen. Dat zou perfect zijn.
Dacht dat daar alleen negers woonden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zimbabwanen in roeien en zwemmen zijn praktisch altijd blank
Gaat nu beginnen ouwe reusquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik nou zwemmen gemist net?
Dat linksonder: "Ohja er zijn er ook nog twee olympisch kampioen geworden, waar hebben we nog ruimte?"quote:
Ik vind hem wel tofquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:00 schreef Joezi het volgende:
Verschrikkelijk vent die Joost, die verpest het zwemmen wel voor de NOS
Ook bang voor ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sporza gaat heus nog wel naar zwemmen vrees ik.
Oh omdat er 02.00 uur stondquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat nu beginnen ouwe reus
Ja en Dorian dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat linksonder: "Ohja er zijn er ook nog twee olympisch kampioen geworden, waar hebben we nog ruimte?"
Dat zou een dieptepunt zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:00 schreef Redefine het volgende:
Ik zou het straks wel knap vinden als er zwemmen en atletiek is, maar ze dan toch nog gaan zitten babbelen in de studio.
Dit is voorpagina voor de nacht van zaterdag op zondag in principe met 3.00 50 vrij finale en 2.00 halve finale 100mquote:
Samen met de duo's van Judo en Volleybal de beste commentator imoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeroen Grueter heeft een heerlijke zwemstem.
Hier geven ze ook kaarten weg maar nog komen de Brazilianen niet. Het boeit ze serieus amper.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Met sponsorkaarten, ik was er ook een van Ned - Spa :-D
ah okéquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is voorpagina voor de nacht van zaterdag op zondag in principe met 3.00 50 vrij finale en 2.00 series 100 meter.
AD
We hebben er zelfs eentje lopen in de triatlon voor Nederland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zimbabwanen in roeien en zwemmen zijn praktisch altijd blank
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat lijkt de rugslag mij irritant om mee te racen
quote:
quote:*Onder voorbehoud dat zij zich vanacht kwalificeren, doen zij dit niet dan blijven ze voor ons goud waard.
Dan moet je naar het NOS topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom niet gewoon een centraal topic dan
Omdat mensen graag per sport terug willen lezen wat wij allemaal analyserenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom niet gewoon een centraal topic dan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
Katinka![]()
Ooit nog een meisje gekend met die naam, drama, dus ik ben tegen deze.
Da's het niveau van Thiam.quote:
Wil net zeggen. Ze kan gewoon niet harder en mag hier al heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's het niveau van Thiam.
Was wel te verwachten na die blessure. Heeft geen meerkamp kunnen draaien dit jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Teleurstellende tijd voor Visser. Die is duidelijk niet 100% (wel met tegenwind, maar die Lolleebritten persen er wel een 22 uit straks).
Dat weet ik ook wel, maar ze mag best onder de 25 gaan lopen hoor. Dat is niet onrealistisch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Ze kan gewoon niet harder en mag hier al heel blij mee zijn.
Dat is waar, maar had toch enige hoop dat het trainen met Dafne (en de 4x100) haar wat sneller zou maken. Als ze fit is zou ze toch rond de 23.00 moeten komen in de toekomst.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was wel te verwachten na die blessure. Heeft geen meerkamp kunnen draaien dit jaar.
Ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:11 schreef heywoodu het volgende:
7.65m voor Torneus, Reese gaat hier om lachen straks.
Veldfinales zijn dus apart te streamen zo te zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:11 schreef heywoodu het volgende:
Wel een aparte kogelstootstream op de NOS-site trouwens
Dat moet ze ook ooit kunnen, maar dan wel als ze een seizoen lang fit is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is waar, maar had toch enige hoop dat het trainen met Dafne (en de 4x100) haar wat sneller zou maken. Als ze fit is zou ze toch rond de 23.00 moeten komen in de toekomst.
Komt goed, zal wel weer mazzelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rutherford laatste poging 7.90, 10e plek voorlopig. Wordt krap
Jups, gaat al door. Nog maar 1 die eroverheen kanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Komt goed, zal wel weer mazzelen.
En dan ook nog tijdens deze zaadracequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:21 schreef TheArt het volgende:
Bagger, elke zender zapt naar zwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |