SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Dan wordt het nog slechter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:33 schreef Fylax het volgende:
tijd voor hervorming bij NOS
Stem Lijst Fylax
Sta je daar op de Spelen, het absolute hoogtepunt van je carrière en dan komt er geen hond kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DanMartin86 twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:22:36Completely sold out. Impossible to get tickets. Maybe everybody is at the toilets. https://t.co/FsZqeuqoJ8 reageer retweet
Ik heb geen idee, maar interesse is sowieso niet groot in Brazilie helaas. Vanuit Europa en wellicht Amerika reizen er te weinig afquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien is de reis er naar toe en eten/drinken (Eventueel overnachten) te duur?
Gewoon de NOS, iedereen kankert op de NOSquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sta je daar op de Spelen, het absolute hoogtepunt van je carrière en dan komt er geen hond kijken.
Jammer voor de atleten.
Wie moet ik hier de schuld van geven?
De Braziliaanse politiek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sta je daar op de Spelen, het absolute hoogtepunt van je carrière en dan komt er geen hond kijken.
Jammer voor de atleten.
Jammer dat je daar van FOK! geen melding van krijgt, nu weet niemand hetquote:
En terechtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon de NOS, iedereen kankert op de NOS
De NOS.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jammer voor de atleten.
Corrupte IOCquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jammer voor de atleten.
IOC voor de toewijzing aan Brazilie en bobo's die niet komen opdagenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jammer voor de atleten.
Weet jij die andere NOS zin nog te vinden? Over mensen die makkelijk klagen etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Glaasje draaien, alcoholspelletjes, genieten.
Nee hoor! Stem #FYLAX2018 en met de Spelen van 2020 zorg ik ervoor dat het in Nederland goed uitgezonden wordt!quote:
Welke positie ga je innemen in politieke veld? Nog rechtser dan PVV?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor! Stem #FYLAX2018 en met de Spelen van 2020 zorg ik ervoor dat het in Nederland goed uitgezonden wordt!
(2018 omdat 't kabinet dan al valt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |