ben ook blij dat ik dat ontdekt heb, water met prikgodquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
serieus?
Ik vind Spa rood echt veel lekkerder
sinds een paar weken drink ik het echt veelquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben ook blij dat ik dat ontdekt heb, water met prikgod
Van die bubbell water met een smaakje is echt geweldig. AH heeft een prima skere versie. Water met muntsmaak is waar ik op leefquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
serieus?
dat vind ik viesquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
serieus?
Twee zomers terug constant gedronken uit die frisdrank automaten, knopje is dan alleen koolzuur met water. Citroentje en wat ijs er in, goden drankje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds een paar weken drink ik het echt veel
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
aarbei-munt wil ik ook nog wel uitproberen. Geen kut zoetstoffen zoals crystal clear
Ik heb gewoon wat goddelijks te drinken nodig wat ik kan bingen zonder een kilo suiker binnen te krijgenquote:
quote:
Prima te drinken ja. Mijn vriendin vind het niks, maar ik vind het wel lekker. Voor een veilige besteding van je 85 cent zou ik er niet voor gaan maar ik ga hem wel vaker halen.quote:
Ijskoud water met citroen/limoen is dan ook een prima optie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat goddelijks te drinken nodig wat ik kan bingen zonder een kilo suiker binnen te krijgen
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan een vruchtensapje. Wel wat zoet, maar het is niet anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat goddelijks te drinken nodig wat ik kan bingen zonder een kilo suiker binnen te krijgen
Ja maar dan krijg je nog wat vitaminen en vezels(ligt aan wat je precies hebt) binnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan een vruchtensapje. Wel wat zoet, maar het is niet anders.
Valt allemaal nog wel mee vergeleken met sinas of cola.
Is allemaal wel prima.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je nog wat vitaminen en vezels(ligt aan wat je precies hebt) binnen
postmix ding bedoel je?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twee zomers terug constant gedronken uit die frisdrank automaten, knopje is dan alleen koolzuur met water. Citroentje en wat ijs er in, goden drankje.
Si.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
postmix ding bedoel je?
Doe ik ook altijd op werk
fulltime jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf. Hoef geen namen en rugnummers.
Fulltime of wat?
ik trek juist alleen de serieuze chicks aan. Waren er maar meer sloeriesquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja daar ben ik niet succesvol mee. Vind die chicks eigenlijk allemaal sloeries.
Misschien zie je er te serieus uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik trek juist alleen de serieuze chicks aan. Waren er maar meer sloeries
denk het wel. Ben nette jongenquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien zie je er te serieus uit.
komt door je leeftijd. Chicks denken dat je dan wil settelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik trek juist alleen de serieuze chicks aan. Waren er maar meer sloeries
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het wel. Ben nette jongen
En erg zacht heb ik wel eens gehoord
van de week bij Kei week zeg ik wel dat ik 21 benquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
komt door je leeftijd. Chicks denken dat je dan wil settelen
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van de week bij Kei week zeg ik wel dat ik 21 ben
ik zou 22 zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van de week bij Kei week zeg ik wel dat ik 21 ben
Gezellig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we kunnen in het huis van etsu slapen
Neem Fokkie ook mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
saampjes met honderden gewillige eerstejaars
Mjam mjamquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
saampjes met honderden gewillige eerstejaars
Gemeen weer.quote:
Ik heb ook een jong blaadje als vriendin. Kan het iedereen aanraden.quote:
Had niet gedacht dat jij seks zou hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook een jong blaadje als vriendin. Kan het iedereen aanraden.
wil er een van jaar of 21quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks verlaat Heppie me nog.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat jij seks zou hebben.
Niks mis mee.quote:
Hep is jouw jonge blaadje.quote:
Maar Snobbels is al een jong blaadje van een ander.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook niet.
[..]
Niks mis mee.
[..]
Hep is jouw jonge blaadje.
Alleen oppassen dat hij niet te close doet met Snobbels.
heyyyquote:
Dan zit het wel snor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Snobbels is al een jong blaadje van een ander.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
Ugh, Bonnie's ouders hebben een Palestijnse vlag op de koelkast hangen.
Zoete aardappel, een van de beste groenten die er is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:17 schreef Fera het volgende:
Ik heb zoete aardappel gemaakt. Heel erg lekker, maar ik heb per ongeluk iets te pittig gekruid.
Erwtjes en een vegaburger.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoete aardappel, een van de beste groenten die er is.
Jammer dat het er vroeger eigenlijk niet was. (toen ik jong was)
Wat at je er bij?
tering ik kijk nooit meerquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
Ugh, Bonnie's ouders hebben een Palestijnse vlag op de koelkast hangen.
Had je het al eerder gegeten? En volgende keer maar beter.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Erwtjes en een vegaburger.![]()
Het is inderdaad echt heel lekker. Jammer dat ik het zelf een beetje verneukt heb.
Jawel. Maar niet zelf gemaakt. Nu zag ik ze liggen bij de Lidl en dacht: waarom niet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je het al eerder gegeten? En volgende keer maar beter.
Als ze in het seizoen zijn, zijn ze ook lekker goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |