Oh was laatst op een meet en werd ook ineens geblokkeerd hoor. Zegt niks allemaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Ja want ik en sof praten zoveel privé met elkaar.
stop met die act!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik moet stoppen met hier een wanhopige reactie op te geven
jij praat raar schatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh was laatst op een meet en werd ook ineens geblokkeerd hoor. Zegt niks allemaal
ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet gewoon een leuk twinkje zoeken om lief te hebben
dat boeit echt niemandquote:
hij is vieze stalkerquote:
quote:
kijk je ook boos?quote:
hij is degene die Monique stalkte in haar hotel tochquote:
wie is moniquequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is degene die Monique stalkte in haar hotel toch
quote:
Hij zei dat hij me cute vondquote:
huh watquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is degene die Monique stalkte in haar hotel toch
En normaal is ze zo aardigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof is weer iemand zwart aan het maken
ze is erg bitchy laatste tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En normaal is ze zo aardig
dat is echt gebeurd hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof is weer iemand zwart aan het maken
vind ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:18 schreef Paxcon het volgende:
leuke muziek heeft bonnie altijd in haar vlogs
ik ben nog aan het kijken, nog niet gezien denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik ookhad ik nog tegen dr gezegd dinsdag haha
dat bord in dat winkeltje was echt bonnie en nick he
geen idee, kan vandaag niet kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komen er nog leuke OS onderdelen vandaag?
Ik lig nog steeds ziek op bankje, dus verveel me de tering.
ohja ik zie het nu, best wel bizar jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik ookhad ik nog tegen dr gezegd dinsdag haha
dat bord in dat winkeltje was echt bonnie en nick he
Ga je weer naar huis?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee, kan vandaag niet kijken
Nee ik moet heel het huis schoonmaken en vanavond ga ik naar een vriendin toe.quote:
Kwam ik inderdaad een jaar of 4 geleden achter. Had ik me nooit beseft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:33 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_gewoon_feek.html
http://thetruesize.com/
cool
Raar dat dat niet met aardrijkskunde wordt behandeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam ik inderdaad een jaar of 4 geleden achter. Had ik me nooit beseft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |