Ze worden gebakken door iemand met een groot hartquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe zijn die hartig te noemen?
En heb je al wijn gekocht?
Is dat een maaltijd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chocolade frambozen muffins
Die eerste twee bestaan vast in 'Muricaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat een maaltijd?
Spare-ribsmuffin!
Hamburgermuffin!
Stamppotmuffin!
Hartig is hartig en zoet is zoet, al die dubieuze cross-overs, nee, ik ben er ook geen fan van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen twijfel hier, gewoon nee. Net als hartige oliebollen:N
Kan prima als maaltijd. Chocolade is groente.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat een maaltijd?
Spare-ribsmuffin!
Hamburgermuffin!
Stamppotmuffin!
Qua voedsel ben ik ook erg conservatief, geen lame ass fushion shit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hartig is hartig en zoet is zoet, al die dubieuze cross-overs, nee, ik ben er ook geen fan van.
Dus chocoladepizza is een salade?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan prima als maaltijd. Chocolade is groente.
Ja duh, wat anders?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus chocoladepizza is een salade?
Jups. Lekker voedzaamquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus chocoladepizza is een salade?
Bel Robert en Janniequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
Creme bruleemuffin zou een ding moeten zijn. Zoete muffin vullen met vanillemeuk en dan een suikerkorstje overheen.
Zoiets moet vast te maken zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
Creme bruleemuffin zou een ding moeten zijn. Zoete muffin vullen met vanillemeuk en dan een suikerkorstje overheen.
Alles is te maken, muffins maak je zonder recept, het basisrecept zit in je hoofd, en je creativiteit als het goed is ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoiets moet vast te maken zijn
toch vind ik pannenkoeken met spek en stroop heerlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hartig is hartig en zoet is zoet, al die dubieuze cross-overs, nee, ik ben er ook geen fan van.
Heb je de kogelbiefstuk laten liggen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:53 schreef Koen66 het volgende:
Zo, ff warme broodjes bij de Lidl gehaald
Vind ik vies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch vind ik pannenkoeken met spek en stroop heerlijk
Vind ik lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:55 schreef Koen66 het volgende:
Maar hamburgers met ananas daarentegen
Die met Pecannoten??quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:53 schreef Koen66 het volgende:
Zo, ff warme broodjes bij de Lidl gehaald
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind ik is vies
[..]
Vind ik lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |