hoe heet ze?quote:
Marloes Wesselinkquote:
Het begint met een N, en eindigt op BC.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:30 schreef VacaLoca het volgende:
Wie verzint die tijden van de finales. 3 en 5 uur 's nachts hier. Beachvolleybal doe je toch 's middags en niet 's avonds laat tot in de nacht.
Is juist mooi man. Beachvolleybal is in Brazilië heel populair, dus gaat net als de grote sporten (zwemmen, atletiek) 's avondsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:30 schreef VacaLoca het volgende:
Wie verzint die tijden van de finales. 3 en 5 uur 's nachts hier. Beachvolleybal doe je toch 's middags en niet 's avonds laat tot in de nacht.
Ja maar dan zou het toch rond primetime moeten zijn lokaal, 20:00 of 21:00. Niet om 00:00. Die kunnen het toch ook niet zien dan als ze moeten werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:21 schreef the_ring het volgende:
[..]
Is juist mooi man. Beachvolleybal is in Brazilië heel populair, dus gaat net als de grote sporten (zwemmen, atletiek) 's avonds
Huh?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nummerdor en Varenhorst mogen elkaar helaas dus niet zo en missen chemie. Vond ze nogtans aardig ballen.
Ja dat zei die beachvolleyballende analist vannacht, noemde het twee individualisten. Hij zal het wel weten lijkt me.quote:
Oké, vind het altijd wel prima ogen in interviews en tijdens de wedstrijden. Maar goed, als ze maar presteren dan tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat zei die beachvolleyballende analist vannacht, noemde het twee individualisten. Hij zal het wel weten lijkt me.
Zwakste ploeg uit de poule van Van Gestel en Van Vliet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:06 schreef Nober het volgende:
17:00 (Can) Bansley/Pavan - Broder/Valjas (Can)
20:00 (Zwi) Forrer/Verge-Depre - Ludwig/Walkenhorst (Dui)
01:00 (Ned) Meppelink/Van Iersel - Heidrich/Zumkehr (Zwi)
04:00 (Pol) Brzostek/Kolosinska - Bawden/Clancy (Aus)
Ben benieuwd of ze de kwartfinale halen.
*Van der Vlistquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zwakste ploeg uit de poule van Van Gestel en Van Vliet.
ja da 's niet fraai. daar mogen ze wat mij betreft ook wel een regel voor aanpassen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:09 schreef Nober het volgende:
Canada tegen Canada momenteel, zoiets moet je eigenlijk voorkomen tot de finale.
2de set wel heel soepel, maar kan een leuke partij worden tegen Dalhausser/Lucena straks (al moeten die ook eerst nog winnen in de 8ste finale)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:25 schreef Max23 het volgende:
Grote Braziliaanse favorieten Bruno/Alison winnen met veel moeite de eerste set, 24-22
Diskwalificeren dan kan die Zwitserse ten minste door.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:23 schreef noodgang het volgende:
Wat een aparte manier van opgooien heeft die Duitse bij het serveren
Prima planquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Diskwalificeren dan kan die Zwitserse ten minste door.
ja da 's wel jammer idd. dat zie ik toch niet zoveel in dit toernooi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:29 schreef Columbiafan het volgende:
Helemaal niets. Is wel een veegpartij aan het worden trouwens.
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:54 schreef Montov het volgende:
Een Braziliaans team eruit.
Waren dat de favorieten?
quote:
Dan zijn Meppelink/Van Ierselquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:07 schreef Broodjebitterbal het volgende:
NPO Sport live nu, volgens het uitzendschema om 01:00 pas maar goed.
Als ze zo blijven spelen...quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:08 schreef franklop het volgende:
NL'ers zitten wel in een rot deel van het schema trouwens met al die toppers
Welk schema heb je het over?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:10 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Inderdaad, maar deze wedstrijd staat helemaal niet in het schema.
Van23:55 Nederlands deelnemersquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:10 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
http://nos.nl/rio2016/uitzendschema/
Op livestream 2 inderdaad zonder commentaar, niet op NPO Sport. Maar goed, is dus toch wel live op tv met commentaar, primaquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van23:55 Nederlands deelnemers
beachvolleybal
Achtste finales met om 00.00 uur Brouwer/Meeuwsen en om 01.00 uur Meppelink/Van Iersel
Preuts aangelegdquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
HEY WAT DE FUCK, de 2 nederlanders in lange pakjes ? WAT.
Enkel het schema voor de streams is betrouwbaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:11 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Op livestream 2 inderdaad zonder commentaar, niet op NPO Sport. Maar goed, is dus toch wel live op tv met commentaar, prima
http://www.npo.nl/live/npo-politiekquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:12 schreef Wup2 het volgende:
ja ik heb ook geen commentaar, vreemd. De hele week was het er wel...
De mannen zijn over het algemeen niet zo spannend gekleed bij deze sportquote:
We moeten nog 2 sets.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaal lekker...halve finale is nu wel in the pocket.
Winter daar hè.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
HEY WAT DE FUCK, de 2 nederlanders in lange pakjes ? WAT.
eerst de kwartfinale nog halenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaal lekker...halve finale is nu wel in the pocket.
Ja, dat is waar - maar zag de vrouwen net in een voorstukje - ook volledig in pak.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De mannen zijn over het algemeen niet zo spannend gekleed bij deze sport
Puntentelling kan bijna niet makkelijker. Maar goed tot de 21 met minimaal twee punten verschil. Derde set tot de 15. Elke rallywinst is een punt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, dat is waar - maar zag de vrouwen net in een voorstukje - ook volledig in pak.
Ik snap de puntentelling niet, dus moet naar andere punten kijken.. dat valt nu een beetje in het water helaas.
Die loopt een setje voor op de stream.quote:
Blijkbaar nog nooit van die Canadezen gewonnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom je dit soort potjes moet bespreken... who fucking cares!
Wel de wedstrijd voor een Nederlandse halve finale plaats. Dan heb je 75% kans op een medaille.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom je dit soort potjes moet bespreken... who fucking cares!
Tot aan de " minimaal twee punten verschil" was ik mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Puntentelling kan bijna niet makkelijker. Maar goed tot de 21 met minimaal twee punten verschil. Derde set tot de 15. Elke rallywinst is een punt.
Klopt. Al blijf ik dat eigenlijk vrij zuur vinden. Uiteraard zou het van de loting afhangen of ze ook kans zouden hebben tegen anderen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel de wedstrijd voor een Nederlandse halve finale plaats. Dan heb je 75% kans op een medaille.
Ja maar het voegt zo niks toe om dit met iemand in een studio te analyseren, zeker als er alleen maar dooddoeners worden besproken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel de wedstrijd voor een Nederlandse halve finale plaats. Dan heb je 75% kans op een medaille.
2 sets is genoeg. set is eerste met 21, laatste set (3e, als het zover komt) is 15 puntenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Tot aan de " minimaal twee punten verschil" was ik mee.
En toen, set? Is dat de eerste die 21(met minimaal 2 verschil) heeft?
En Rally, dat is degene die als eerste de bal bij de overburen binnen het vak op de grond krijgen?
Totaal, 3 sets of ?
Bedankt voor je uitleg trouwens
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Tot aan de " minimaal twee punten verschil" was ik mee.
En toen, set? Is dat de eerste die 21(met minimaal 2 verschil) heeft?
En Rally, dat is degene die als eerste de bal bij de overburen binnen het vak op de grond krijgen?
Totaal, 3 sets of ?
Bedankt voor je uitleg trouwens
woah vind vooral canada slechtquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Brouwer/Meeuwsen maken een veel betere indruk tot nu toe dan Varenhorst/Nummerdor trouwens
Vnd ik niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Brouwer/Meeuwsen maken een veel betere indruk tot nu toe dan Varenhorst/Nummerdor trouwens
Ik zou daar ook naar neigen. Maar het zal ook met de tegenstanders te maken hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar zij maken hun punten zoveel makkelijker in het hele toernooi dan dat Varenhorst/Nummerdor doen, die winnen amper een setje dik en hebben ook al een pot verloren natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
woah vind vooral canada slecht
een mogelijke clash in de halve finale zou veel gunstiger zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:22 schreef marcodej het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik het fijn vind dat ze elkaar in de kwart al tegenkomen.
neuh, tuurlijk niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:22 schreef marcodej het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik het fijn vind dat ze elkaar in de kwart al tegenkomen.
In de finale nog gunstigerquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
een mogelijke clash in de halve finale zou veel gunstiger zijn
Maar de kans dat ze er allebei in de kwart uitvliegen is vermeden. Nu sowieso 1 kans om te battlen voor een medaille.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als het alternatief was geweest dat ze tegen de Amerikanen en de Brazilianen hadden gemoeten dan heb ik toch liever een onderlinge clashquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:22 schreef marcodej het volgende:
Nou ja dan is de kans steeds groter dat ze allebei voortijdig eruitvliegen natuurlijkquote:
Ditquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, best of 3 dus. Thanksquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
2 sets is genoeg. set is eerste met 21, laatste set (3e, als het zover komt) is 15 punten
Geen van twee, gewoon nog nooit gezienquote:
De andere helft van verdedigingsfouten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef marcodej het volgende:
De helft van de Canadese punten komt zo'n beetje van servicefouten geloof ik.
jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
Staat NL nu 1 set voor, en in de 2e set op 9-5 ?
Wat maakt het er nou uit of je het ooit gezien hebt voor de vragen die jij stelt? Wat valt er niet te begrijpen aan twee punten verschil? En iedereen weet toch wel wat een rally is?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ah, best of 3 dus. Thanks
[..]
Geen van twee, gewoon nog nooit gezien
Geef Brouwer-Meeuwsen een grotere kans in de eventuele halve finale op basis van dit toernooi, maar denk wel dat Nummerdor-Varenhorst het in zich hebben om in zo'n wedstrijd opeens totaal boven zichzelf uit te stijgen, Brouwer en Meeuwsen zijn wat dat betreft wat degelijker.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar zij maken hun punten zoveel makkelijker in het hele toernooi dan dat Varenhorst/Nummerdor doen, die winnen amper een setje dik en hebben ook al een pot verloren natuurlijk
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh yeah, ik snap het spel
[ afbeelding ]
Over die twee punten, dat was een recap van mij, en die rally vraag was voor de zekerheid, dat de gekkies bij het volleybal niet ineens twee sets (kijk, ik gebruik al het nieuw geleerde van zojuistquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat maakt het er nou uit of je het ooit gezien hebt voor de vragen die jij stelt? Wat valt er niet te begrijpen aan twee punten verschil? En iedereen weet toch wel wat een rally is?
Het punt is ook nog dat ze elkaar door en door kennen, zitten zelfs in hetzelfde appartement. Waardoor de partij heel anders zal zijn dan je van te voren kunt voorspellen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geef Brouwer-Meeuwsen een grotere kans in de eventuele halve finale op basis van dit toernooi, maar denk wel dat Nummerdor-Varenhorst het in zich hebben om in zo'n wedstrijd opeens totaal boven zichzelf uit te stijgen, Brouwer en Meeuwsen zijn wat dat betreft wat degelijker.
Ron Zwerverquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Windhapper het volgende:
Hoe heette die grijze volleyballer ook alweer?
bontje?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Windhapper het volgende:
Ravanelliquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Windhapper het volgende:
SChuil?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Windhapper het volgende:
Nederland staat 15-0 voor, maar met een bogey in het velodrome kan het ineens heel anders gaan. Tenzij ze een yuko maken met een floret, dan levert dat een try op. Een tip-in mag ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
Staat NL nu 1 set voor, en in de 2e set op 9-5 ?
Richard Schuilquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Windhapper het volgende:
Je doet je naam er aan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nederland staat 15-0 voor, maar met een bogey in het velodrome kan het ineens heel anders gaan. Tenzij ze een yuko maken met een floret, dan levert dat een try op. Een tip-in mag ook.
Mits ze bij de tijdsnelsten horen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nederland staat 15-0 voor, maar met een bogey in het velodrome kan het ineens heel anders gaan. Tenzij ze een yuko maken met een floret, dan levert dat een try op. Een tip-in mag ook.
Dank.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nevermindquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh yeah, ik snap het spel
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je zei?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:29 schreef RipCity het volgende:
Dat 'risicovolle' serveren levert ze alleen weinig op
Hey hoo, hey hoo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Van die hysterische Canadese grieten op de tribune die vannacht weer door een heel team uit elkaar getrokken worden
Ace is serveren en dan binnen slaan, dat de bal op de grond valt voordat een tegenstander de bal überhaupt aanraakt.quote:
Thanks! En die gasten met die vlaggen, is dat voor buitenspel?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:31 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ace is serveren en dan binnen slaan, dat de bal op de grond valt voordat een tegenstander de bal überhaupt aanraakt.
Buitenspel is voetbalquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Thanks! En die gasten met die vlaggen, is dat voor buitenspel?
Bij beach voleybal vlkgens mij al een ace als de bal één keer geraakt wordt en niet goed verwerkt wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:31 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ace is serveren en dan binnen slaan, dat de bal op de grond valt voordat een tegenstander de bal überhaupt aanraakt.
Ik neig wel naar het eerstequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Snowbomb het volgende:
Staan ze nou zo geweldig te spelen of zijn die Canadezen zo slecht?
Om aan te geven of een bal binnen de lijnen is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Thanks! En die gasten met die vlaggen, is dat voor buitenspel?
Allebei.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Snowbomb het volgende:
En hij trapt er in. Mooi man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Buitenspel is voetbal![]()
Maar wel voor in/uit ja
Die Canadezen willen de losersvlucht van maandag nog graag halen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Snowbomb het volgende:
Maar goed dat hij wel live bij deze finale is dan!quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat dacht net dat een troostfinale de echte finale was.
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij beach voleybal vlkgens mij al een ace als de bal één keer geraakt wordt en niet goed verwerkt wordt.
Allebei. Vooral het tweede.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Snowbomb het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En hij trapt er in. Mooi man.![]()
nog 3 puntjes voor NL en dan is het in de pocket!
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij beach voleybal vlkgens mij al een ace als de bal één keer geraakt wordt en niet goed verwerkt wordt.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:34 schreef RipCity het volgende:
EEEY-OOOH--EYYYOOOHH.. Handjes in die lucht, comeon!
Vooral in 2008 met Nummerdor/Schuil, die waren zo goed toen, maar lieten zich verrassen door wat Brazilianen die speelden voor Georgië met de namen Geor en Gia..quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het ook wel eens tijd worden voor een NL medaille bij deze sport. Uiteraard is dit een loodzware sport met topconcurrentie, maar vooralsnog waren er toch wel kanshebbers op medailles, die zich lieten verrassen door een tegenstander.
quote:
Dat was toch in 2012?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral in 2008 met Nummerdor/Schuil, die waren zo goed toen, maar lieten zich verrassen door wat Brazilianen die speelden voor Georgië met de namen Geor en Gia..
Ja. En vier jaar geleden toen ze eigenlijk wel een van die twee partijen (halve finale en 3/4e plaats) hadden moeten winnen. Maar net wat te teleurgesteld waren door het verlies.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral in 2008 met Nummerdor/Schuil, die waren zo goed toen, maar lieten zich verrassen door wat Brazilianen die speelden voor Georgië met de namen Geor en Gia..
Nee in 2008.quote:
Nou ik denk dat deze twee het heeeeeel erg zwaar gaan hebben tegen nummerdor/varenhorstquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:35 schreef Snowbomb het volgende:
[..]![]()
Wel echt balen dan dat ze straks tegen Nummerdor-Varenhorst moeten. Zijn zij toch wel de favoriet als ze zo spelen. En gun Nummerdor die medaille zo.
En winnaar,quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:36 schreef Nattekat het volgende:
Volgende ronde sowieso Nederlandse afvaller dus.
En dus ook een nederlandse halve finalistquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:36 schreef Nattekat het volgende:
Volgende ronde sowieso Nederlandse afvaller dus.
Ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, halve finale is binnen (en ik geef Brouwer/Meeuwsen meer kans)
Nou. Dit was wel heel overtuigend zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:31 schreef Nattekat het volgende:
Nummerdor en Varenhotst kunnen hun borst alvast nat maken
Jahquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:36 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat de Nederlanders elkaar treffen.
Nah, ik ga voor Nummerdor/Varenhorst in de halve finalequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, halve finale is binnen (en ik geef Brouwer/Meeuwsen meer kans)
Goud en brons?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Glas is half leeg.
Maar wel kans op goud en brons nog
Uiteindelijk komt dat ook door Nummerdor en Varenhorst zelf natuurlijk door die laatste wedstrijd te verliezen in de poule.. Anders waren ze gewoon bovenin terechtgekomen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:37 schreef Aguero het volgende:
Easy.
Jammer dat ze nu tegen Nummerdor/Varenhorst moeten.
Oh er is ook herkansing voor 1 van de verliezende partijen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Glas is half leeg.
Maar wel kans op goud en brons nog
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh er is ook herkansing voor 1 van de verliezende partijen?
Neequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh er is ook herkansing voor 1 van de verliezende partijen?
Brouwer/Meeuwsen ...zijn op papier beter en maken meer kans in de 1/2 finalequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:38 schreef markvanrinsum het volgende:
nederland vs nederland voor wie zijn jullie ?
Goud en zilverquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:38 schreef markvanrinsum het volgende:
nederland vs nederland voor wie zijn jullie ?
Waarom zeg je het dan?quote:
Volgende ronde is kwartfinalequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar de verliezer van de halve finale kan nog voor brons gan
Oh zoquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar de verliezer van de halve finale kan nog voor brons gan
Dat heet met je dronken kop iets anders schrijven dan je bedoeldequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo is er dan kans op goud en bronz
Nattekrant zit er weleens vaker naast.quote:
Hee hier stond eerst goud en bronsquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Glas is half leeg.
Maar wel kans op goud
Ze zijn wel allebei underdog in de halve finale (ook als die Amerikanen winnen van de Brazilianen), maar denk dat Nummerdor/Varenhorst ook absoluut niet kansloos zijn hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Brouwer/Meeuwsen ...zijn op papier beter en maken meer kans in de 1/2 finale
Weet ik. Daarom vraag ik het ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nattekrant zit er weleens vaker naast.
Ja dus de NLse winnaar die naar de halve finale gaat kan nog voor brons gaan als ze die verliezenquote:
Nu al Ranomi's goud, Dafne's goud en Marit's goud aan het vieren zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heet met je dronken kop iets anders schrijven dan je bedoelde
Ninja edit. Helaas waren anderen sneller.quote:
Jazeker, dacht even dat het sloeg op kans op goud en bronsquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja dus de NLse winnaar die naar de halve finale gaat kan nog voor brons gaan als ze die verliezen
Ja dagquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heet met je dronken kop iets anders schrijven dan je bedoelde
Ik vond het al zo lang eng stilquote:
Dat niet doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu al Ranomi's goud, Dafne's goud en Marit's goud aan het vieren zijn.
Nee, goud of bronsquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jazeker, dacht even dat het sloeg op kans op goud en brons
Of helemaal niksquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, goud of bronsof zilver natuurlijk
Die stopt, zoals ze zeiden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat zei die dude in de studio nou, dat Meeuwsen moet gaan kiezen tussen Varenhorst en Brouwer om verder te gaan na de SpelenWaarom zou hij in hemelsnaam zijn huidige maatje verlaten als het zo lekker loopt
Alles van na 22:00 is in beschonken toestand.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dagJij post per uur minstens 3 van dit soort domme dingen.
omdat varenhorst ook ontzettend goed is?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:43 schreef TheVulture het volgende:
Wat zei die dude in de studio nou, dat Meeuwsen moet gaan kiezen tussen Varenhorst en Brouwer om verder te gaan na de SpelenWaarom zou hij in hemelsnaam zijn huidige maatje verlaten als het zo lekker loopt
Om 1h00 mogen Meppelink / V. Iersel aan de bakquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:43 schreef Wup2 het volgende:
[..]
maf gedoe hoor. Gaan de dames nog beachvolleyballen?
Ja, Nummerdor stopt, maar verder niemand toch?quote:
Nummerdor stopt, die andere 3 gaan gewoon verderquote:
ah mooi. bedanktquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Om 1h00 mogen Meppelink / V. Iersel aan de bak
Van dit jaar sowiesoquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:44 schreef TheVulture het volgende:
ALS het dubbel goud wordt vannacht is het wel de meest succesvolle Olympische dag ooit denk ik voor team NL
Dan kijken wat er het beste is in belang van #TeamNL.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nummerdor stopt, die andere 3 gaan gewoon verder
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |