Bron?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:14 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Oud nieuws, er zat wel bloed tussen de dop en het glas en dat hoort er niet te zitten.
Wilde fantasieën zijn dus het alternatief.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:23 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Edit, ik weet nog steeds niet hoe ik het normaal moet quoten![]()
![]()
![]()
Kom naar https://www.reddit.com/r/TickTockManitowoc/ , maar "guilters" worden uiteindelijk geblokkeerd.
PS ik ga nu naar de eindmusical van mijn zoontje, reageer later heel erg graag.
Edit hondermiljoenduizend: Probeer anders Carmen Boutwell te googelen, het is uiteraard speculatie.
Luminol is toch juist om bloed op te sporen?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Er zijn meerdere plekken in de garage waar luminol hits zijn gevonden, wat aangeeft dat er geprobeerd is bloed op te ruimen. Het kon echter niet aangetoond worden dat het Halbach's bloed was.
Het zegt ook nogal wat dat Zellner dit helemaal niet noemt in haar motion.
Correct.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Luminol is toch juist om bloed op te sporen?
Dus de moordenaar heeft Teresa Halbach vermoord nadat zij Steven Avery ontmoet had op een manier waardoor niemand erachter gekomen is en vervolgens heeft die mastermind er voor gezorgd dat er 4 - 6 essentiële stukken zijn geplant in Avery's camper, garage en sloopgebied, met behulp van de politie? Dit allemaal zonder dat maar één iemand naar voren komt met het echte verhaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:10 schreef MMaRsu het volgende:
De moordenaar heeft steven avery erin geluisd met "hulp/onwetendheid/tunnelvisie" van de politie als hulpmiddel.
Heel makkelijk om iemand te framen als de politie toch al overtuigd is dat iemand anders de dader is.
Zellner heeft niks bewezen. Ze heeft een wilde fantasie naar buiten gebracht. Niets van haar bizarre theorie is ''bewezen''.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik geloof toch dat Zellner in haar zaakje ook bewezen heeft dat Hallbach niet als laatst bij Avery is geweest. Alleen dat feit al zou de hele zaak overhoop gooien.
Ja, een topadvocaat met bizar veel succes brengt even een wilde fantasie naar buiten met betrekking tot een wereldwijd gevolgde zaak. Wie brengt er nou bizarre theorieën naar buiten?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:26 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Zellner heeft niks bewezen. Ze heeft een wilde fantasie naar buiten gebracht. Niets van haar bizarre theorie is ''bewezen''.
Luminol wordt gebruikt om sporen van bloed te vinden. Hiervan zijn meerdere positieve hits in de garage van Avery gevonden, alhoewel dus niet is bewezen dat dit bloed van Halbach was. Het zou bijvoorbeeld bloed van een hert kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Luminol is toch juist om bloed op te sporen?
Maar net roep je nog dat het gebruik is om bloed te wissen. Wat is het nou?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:28 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Luminol wordt gebruikt om sporen van bloed te vinden. Hiervan zijn meerdere positieve hits in de garage van Avery gevonden, alhoewel dus niet is bewezen dat dit bloed van Halbach was. Het zou bijvoorbeeld bloed van een hert kunnen zijn geweest.
Nee, bleek is hoogstwaarschijnlijk gebruikt om bloed te wissen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar net roep je nog dat het gebruik is om bloed te wissen. Wat is het nou?
Hoe dan ook; het bloed kan van iedereen zijn geweest wat (schijnbaar) is opgeruimd. Waaronder van dieren. En er is een verklaring dat ze soms gingen jagen en die dieren daar slachtten. Verre van bewijs tegen Avery in elk geval.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:29 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Nee, bleek is hoogstwaarschijnlijk gebruikt om bloed te wissen.
Dat kan, maar het is natuurlijk wel bijzonder verdacht dat Dassey dezelfde dag thuis kwam met bleek op zijn broek nadat hij dus samen met zijn oom hoogstwaarschijnlijk bloed in de garage heeft opgeruimd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe dan ook; het bloed kan van iedereen zijn geweest wat (schijnbaar) is opgeruimd.
Waarom is dat verdacht?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:32 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is natuurlijk wel bijzonder verdacht dat Dassey dezelfde dag thuis kwam met bleek op zijn broek nadat hij dus samen met zijn oom hoogstwaarschijnlijk bloed in de garage heeft opgeruimd.
Dezelfde dag als dat Teresa voor het laatst gezien is bij Steven Avery probeert laatstgenoemde met zijn neef een bepaalde substantie van de grond schoon te bleken, waarna ze een groot vuur in de tuin hebben, waar later botten gevonden worden die hoogstwaarschijnlijk van Teresa zijn.quote:
Ja, ik heb de docu ook gezien. Ik geef het op. Fijne avond verderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:38 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dezelfde dag als dat Teresa voor het laatst gezien is bij Steven Avery probeert laatstgenoemde met zijn neef een bepaalde substantie van de grond schoon te bleken, waarna ze een groot vuur in de tuin hebben, waar later botten gevonden worden die hoogstwaarschijnlijk van Teresa zijn.
Wat betreft de motivatie van Zellner, er valt nog wel het één en ander af te dingen op haar geschiedenis wat ik zo lees. Ik zal eerst meer lezen voordat ik een grote post maak met waarom haar persoon an sich niet zo veel zegt over de schuld van Avery.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, een topadvocaat met bizar veel succes brengt even een wilde fantasie naar buiten met betrekking tot een wereldwijd gevolgde zaak. Wie brengt er nou bizarre theorieën naar buiten?.
1981: Avery veroordeeld voor inbreken in een bar en vernietigen van spullen;quote:
Het is een garage waarin diverse vloeistoffen zijn gebruikt waar luminol een hit op geeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:56 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Er zijn meerdere plekken in de garage waar luminol hits zijn gevonden, wat aangeeft dat er geprobeerd is bloed op te ruimen. Het kon echter niet aangetoond worden dat het Halbach's bloed was. Er is wel bloed gevonden van Avery zelf, hoe wist hij welk bloed van Teresa was?
Het zegt ook nogal wat dat Zellner dit helemaal niet noemt in haar motion.
Zellner heeft de botfragmenten nog niet gekregen om opnieuw te testen met de aanwezige nieuwe theorie, ze heeft er wel om gevraagd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:07 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wilde fantasieën zijn dus het alternatief.
Ik bedoel, hoe kun je het overweldigende bewijs ontkennen? Zelfs in het scenario dat hij er ingeluisd is, hoe komen ze in godsnaam aan de botten van iemand anders en hoe zouden ze moeten weten dat je die botten niet meer kunt testen op een match?
We zullen zien bij een nieuwe rechtszaak.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:24 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dus de moordenaar heeft Teresa Halbach vermoord nadat zij Steven Avery ontmoet had op een manier waardoor niemand erachter gekomen is en vervolgens heeft die mastermind er voor gezorgd dat er 4 - 6 essentiële stukken zijn geplant in Avery's camper, garage en sloopgebied, met behulp van de politie? Dit allemaal zonder dat maar één iemand naar voren komt met het echte verhaal.
Dat komt omdat je het niet wilt zien en dat geeft niets, iedereen heeft recht op een eigen mening.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:26 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Zellner heeft niks bewezen. Ze heeft een wilde fantasie naar buiten gebracht. Niets van haar bizarre theorie is ''bewezen''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |