Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was ie uberhaupt in de buurt of niet?
Ja mijn stream klapte er op een kutmoment uitquote:
dit gaat niet echt spannend worden zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef heywoodu het volgende:
Rostami wel echt heel veel sterker hoor
Dat dachten we bij Omgod ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef Doler12 het volgende:
En dan moet het stoten nog komen waar hij de wr houder is
Het is nog geenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt wel de matigste competitie tot nu toe zo
Samen met Tian van wie het alleen officieus is omdat het het NK wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef Doler12 het volgende:
En dan moet het stoten nog komen waar hij de wr houder is
jawel, maar hij faalde vrij snelquote:
viel half in de poging, herhaling maakte het duidelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jawel, maar hij faalde vrij snel
Ja dat zei ik net ook tegen iemand, erg groot verschilquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Toch wel koddig dat hier dus gewoon lui meedoen die 120kg trekken
Als hij een Noord-Koreaan was had ik het misschien wel gedaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:10 schreef Doler12 het volgende:
Je kan nu lekker verdienen als je op Tao gokt
Tao zat met ijs op zijn elleboog.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:10 schreef Doler12 het volgende:
Je kan nu lekker verdienen als je op Tao gokt
Oei dat had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:11 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Tao zat met ijs op zijn elleboog.
Wat is een leeftijd waarbij mensen hiermee normaliter pieken?quote:
Die kon al niet meer lopen na poging 2.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:15 schreef Collide het volgende:
Wat is er gebeurd met Arakel Mirzoyan?
Jammer heb ik dus gemist, zijn er gifjes van?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Die kon al niet meer lopen na poging 2.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:03 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik wil een gifje van Rostami's dubbele handbeweging
Nou je zag hem zijn zonder schoen rondhinken achter de coulissen. Dat lijkt me niet erg spannend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Collide het volgende:
[..]
Jammer heb ik dus gemist, zijn er gifjes van?
Mooi tochquote:
Als Tao afhaakt wellicht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij gaat top-6 vandaag niet halen denk ik.
Het is dan ook nog geen 2020.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij gaat top-6 vandaag niet halen denk ik.
Voorlopig.quote:
Kijk hoe hij op de Asian Games in 2014 goud pakte danquote:
Er is hoopquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kijk hoe hij op de Asian Games in 2014 goud pakte dan
https://en.wikipedia.org/(...)%80%93_Men%27s_85_kg
Hoeveel is het WR?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef Aguero het volgende:
Ulanov gaat ook op 215 beginnen.
Dat wereldrecord dat komt er.
Goud voor Sincraian zag ik niet aankomen nee. Maar goed, komt er ook niet meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:47 schreef wimderon het volgende:
Zou wat zijn als ze allemaal gaan falen
Misschien als Chineesje faalt.quote:
Iets van 12 of zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef Aguero het volgende:
Wat waren de odds van Tian voor die laatste poging?
Dat valt alles mee na deze post.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was weer een GENOTTELIJKE competitie jongens. Ik heb genoten.
Toch weer heerlijke sport gezien. Jammer voor Ulanov.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt wel de matigste competitie tot nu toe zo
Zijn rug:quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:01 schreef esv7 het volgende:
De hamstrings van Tao zijn echt ziek als je ziet in de vertraagde herhaling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef Rami. het volgende:
[..]
Zijn rug:WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
quote:
Ezel, steen, we zullen zien.quote:. First in snatch at 2015 WCh but did not record successful lift in clean & jrk.
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:05 schreef showtimer het volgende:
Waren die Poolse broertjes eigenlijk medaillekandidaten?
Ook geen Chineesquote:
Heb jij een mooi pdfje met de deelnemers en hun biografie? Ik kan alleen de startlist vinden op IWF.net.quote:
Voor mij dé ontdekking van deze Spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit begint toch een beetje het hoogtepunt van de dag te worden voor mij. Morgennacht helaas een doodsaaie competitie als we woodu mogen geloven, voor het goud althans.
Ik vind het ook leuker dan dat ik het in Londen en op de WKs die ik heb gezien vond. Misschien ook wel door het topic erbij en omdat de mannenwedstrijden wel een stuk toffer zijn dan de vrouwenwedstrijden voor mijn gevoel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Voor mij dé ontdekking van deze Spelen.
Ook vanwege:quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuker dan dat ik het in Londen en op de WKs die ik heb gezien vond. Misschien ook wel door het topic erbij en omdat de mannenwedstrijden wel een stuk toffer zijn dan de vrouwenwedstrijden voor mijn gevoel.
Dat stukje duiding vond ik altijd wel fijn, al had ik altijd het idee dat hij de sporters niet echt kent.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:18 schreef plerda het volgende:
Jammer dat Eurosport het niet uitzend met commentaar van Piet v/d Kruk.
Mannenwedstrijden zijn er op het WK dan ook wel weer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuker dan dat ik het in Londen en op de WKs die ik heb gezien vond. Misschien ook wel door het topic erbij en omdat de mannenwedstrijden wel een stuk toffer zijn dan de vrouwenwedstrijden voor mijn gevoel.
Er ging iemand KO?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:20 schreef heywoodu het volgende:
Sorry mensen, ik was even aan het kijken hoe een bokser loeihard neergemept werd, nu kijk ik ook
Dat weet ik, maar op de een of andere manier stuitte ik steeds op de vrouwenwedstrijden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mannenwedstrijden zijn er op het WK dan ook wel weer.
Vorig jaar was zonder Ilyin wel een matige flopshow in de -105, dat was in 2014 een van de meest epische wedstrijden ooitquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar op de een of andere manier stuitte ik steeds op de vrouwenwedstrijden.
Het is ook de minderequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet echt een Iraanse god.
Ik heb ook liever China, Best Korea of Kazachstan. Wit-Russen vind ik ook niks.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:24 schreef Aguero het volgende:
Ik ben geen fan van die Iraniërs.
Zien er onsympathiek uit.
Je ziel verkopen aan Iranquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb mijn ziel hier wel verkocht en juich voor de Iraniër, maar verder vooral voor Noord-Koreanen. Vooral Azerbeidzjan heb ik dan weer een pleurishekel aan maar dat geldt voor elke sport.
Ik juich voor iedereen waar geld op staat in principe.quote:
Geen ziel dusquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik juich voor iedereen waar geld op staat in principe.
Daarom komt Rahimov nu ook uit voor Kazachstan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef heywoodu het volgende:
Vooral Azerbeidzjan heb ik dan weer een pleurishekel aan maar dat geldt voor elke sport.
Dat was wel extra genot ja, op zo'n bazenmanier als geboren Azeri voor een ander land goud pakkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Daarom komt Rahimov nu ook uit voor Kazachstan.
Voor Noord-Koreanen juich ik ook.
Gelukkig had Li Yajun de boel al gered.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Rami. het volgende:
Absoluut voor China, was dus wel even slikken gister met Tian Tao en eergister met Lu Xiaojun![]()
Plak die twee aan een balk en deze mannen tillen het simpel op.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb mn ogen nu wel een beetje op Puig - Kerber overigens
Geeft niet, ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb mn ogen nu wel een beetje op Puig - Kerber overigens
Eerste goud ooit voor Puerto Rico zit er in hequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Plak die twee aan een balk en deze mannen tillen het simpel op.
Daarvan schijnt 65kg in zijn armen te zitten.quote:
En de rest in z'n kont.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarvan schijnt 65kg in zijn armen te zitten.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig had Li Yajun de boel al gered.
Door te falen op 180, te falen op 180 en dan 180 te tillen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:32 schreef showtimer het volgende:
Hoe kon deze gast snatch winnen op het WK?
lollerquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Door te falen op 180, te falen op 180 en dan 180 te tillen.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er doet ook eens een Litouwer mee hoor. Hopen op een Tao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |