SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook geen perfecte race, dat gat wat die starter sloeg was wel erg grootquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen nieuw WR, wat een teleurstelling.
Ja, eventjes naar Nijverdalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal wel gezellig zijn bij murphy's nu. Gratis rondjes dit dat. Als hij morgen wint even langsgaan denk ik.
Volgens mij omdat de 1ste ronde maar om 1 gewonnen heat gaat en geluk dus een grotere rol speelt. Dan willen ze iedereen in ieder geval de kans geven om te herkansen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:19 schreef zorro28 het volgende:
Waarom hebben ze bij de sprint zo'n raar format? Je kan toch ook gewoon na de kwali 16 laten doorgaan?
Bauge is al zeker overigens. Top 3 van de Q krijgen de winnaars van de herkansingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij omdat de 1ste ronde maar om 1 gewonnen heat gaat en geluk dus een grotere rol speelt. Dan willen ze iedereen in ieder geval de kans geven om te herkansen.
Maar het is wel vaag ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Massale fap op de Britse wielergoden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
De BBC heeft afgrijselijke olympic coverage op 1. Helaas heeft KPN geen BBC4.
Wanneer ga je in GB wonen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
yes yes Stijn! Fuck de NOSen Sporza wil ook niet altijd meewerken.
terechte fapquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Massale fap op de Britse wielergoden.
Die moest toch absolute rust hebben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Vleuten is er bij baanwielrennen
Na haar ontslag uit ziekenhuis blijkbaar niet meer, ze was er al bij judohal gisteren en nu hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die moest toch absolute rust hebben?
Woon je daar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar niet nu al wonen?
Terwijl ze eigenlijk allang naar huis wilde, maar niet mag door de hersenschuddingquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na haar ontslag uit ziekenhuis blijkbaar niet meer, ze was er al bij judohal gisteren en nu hier
Daarmee vliegen lijkt me niet echt verstandig neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl ze eigenlijk allang naar huis wilde, maar niet mag door de hersenschudding
Gisteren ook ellenlange babbels met Chris Hoy terwijl er achter hun rug gewoon een ploegenachtervolging aan de gang was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:39 schreef Szura het volgende:
Wij zeuren op de NOS maar op de BBC lullen ze zich ook blaren op de tong
Minachting voor de kijkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gisteren ook ellenlange babbels met Chris Hoy terwijl er achter hun rug gewoon een ploegenachtervolging aan de gang was.
strontirritant jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:39 schreef Szura het volgende:
Wij zeuren op de NOS maar op de BBC lullen ze zich ook blaren op de tong
jammer dat ze Hoy meets Wiggo nu al twee keer hebben laten zien alleen. Ach ja... Nog 10 minuutjes ongeveer! Hup TeamGB!quote:
Dat sowieso al gun ik t wiggod welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:46 schreef Szura het volgende:
Verstandige mensen juichen voor een ontsporende Britse trein
Dit ja, goed getimedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is ook mooi de laatste race van de dag. Prima op tijd voor het gewichtheffen.
Het is nu kouder in de Velodrome dan een uur geleden, vermoed ik zo. Warmer = sneller.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:48 schreef komrad het volgende:
Nu gaan we zien hoe hard ze echt kunnen
ja, das echt hinderlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:49 schreef franklop het volgende:
Iets langer in beeld laten voor de verschilllen svp
extra adelstitle voor hem?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef heywoodu het volgende:
Het geilen op Wiggins gaat nu wel echt epische vormen aannemen denk ik.
maar wel super gepiekt naar de finalequote:
dat absoluut. Zat met mijn handen in het haar in de laatste rondesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef komrad het volgende:
[..]
maar wel super gepiekt naar de finale
mooiste race tot nu toe imo
Kunnen we het woord pieken gewoon nooit meer gebruiken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef komrad het volgende:
[..]
maar wel super gepiekt naar de finale
mooiste race tot nu toe imo
Dat lijk mij ook ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:54 schreef Marcoss het volgende:
Die 4de Australiër haakte net te vroeg af, dat maakte het verschil, denk ik
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we het woord pieken gewoon nooit meer gebruiken?
Ik heb er altijd ééntje in de kerstboom hangenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we het woord pieken gewoon nooit meer gebruiken?
Gek, bij mij staat ie altijd bovenopquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd ééntje in de kerstboom hangen
Ooh hoort dat ding daar. Dacht al, dat klopt niet. Bedankt !!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gek, bij mij staat ie altijd bovenop
Je weet het met de Britse wielergoden maar nooit, toch denk ik niet dat Doull ooit echt een enorme rol van betekenis gaat spelen op de weg.quote:
waarom niet, dit was toch einde carrière? Die giet gewoon weer 15 halve liter op een avond naar binnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:18 schreef Marcoss het volgende:
Zou Wiggo weer 3 dagen achter elkaar gaan drinken, net als in Peking en Londen?
Ik denk wel meer dan 3 dagenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:18 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:18 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:23 schreef komrad het volgende:
[..]
waarom niet, dit was toch einde carrière? Die giet gewoon weer 15 halve liter op een avond naar binnen
Hij was volgens mij stiekem na de race al bezig:quote:
Die komt niet door de dopingcontrole.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij was volgens mij stiekem na de race al bezig:
http://www.dumpert.nl/med(...)iggins_doet_gek.html
wellicht choken zij eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoogland in de mogelijke kwartfinale zeker tegen een van de Britten?
Die Britten staan hier weer ineens als een malle aan de top, dat gaat echt niet meer gebeurenquote:
kom er niet over uit dat zij alle toernooien falen en dan op de OS er opeens weer staan. knap, of zonde? voor beide valt wat te zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Britten staan hier weer ineens als een malle aan de top, dat gaat echt niet meer gebeuren
Knap en zonde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:47 schreef the_ring het volgende:
[..]
kom er niet over uit dat zij alle toernooien falen en dan op de OS er opeens weer staan. knap, of zonde? voor beide valt wat te zeggen
Haha, tijdens het volkslied? Die jongen is geridderd door die meid waar ze over zingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij was volgens mij stiekem na de race al bezig:
http://www.dumpert.nl/med(...)iggins_doet_gek.html
Wel raar dat ze zo vroeg weer starten. Gisteren is het programma pas laat afgelopen en dan moeten ze 's ochtends vroeg al gelijk weer aan de bak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
We starten vandaag al om 15.00 met baanwielrennen!!
Dames keirin 1e ronde - met Laurine van Riessen en Elis Ligtlee
Heren 1/8e finales sprint - met Jeffrey Hoogland
Dames keirin herkansingen
Heren herkansingen sprint
Dames teamachtervolging 1e ronde
Mwa laat, gisteren waren ze klaar om 7 uur avonds en starten weer om 10 uur ochtends. Vanmiddag (Braziliaanse tijd) is er weer een programma. Denk niet dat je de baanwielrenners zal horen klagen, die zijn dit gewend. Morgen is er geen ochtendprogramma trouwensquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel raar dat ze zo vroeg weer starten. Gisteren is het programma pas laat afgelopen en dan moeten ze 's ochtends vroeg al gelijk weer aan de bak.
Dat vind ik ook sowieso bij meerdere sporten tijdens deze OS, vrij onregelmatige tijden. Bij sommige teamsporten zijn er soms 's morgens vroeg groepswedstrijden, soms in de middag en soms 's avonds.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel raar dat ze zo vroeg weer starten. Gisteren is het programma pas laat afgelopen en dan moeten ze 's ochtends vroeg al gelijk weer aan de bak.
Die onregelmatige tijden zijn niet zo fijn voor de sporters. Nou is het wel zo dat ze er allemaal mee te maken hebben, dus het zal niet competitievervalsend zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa laat, gisteren waren ze klaar om 7 uur avonds en starten weer om 10 uur ochtends. Vanmiddag (Braziliaanse tijd) is er weer een programma. Denk niet dat je de baanwielrenners zal horen klagen, die zijn dit gewend. Morgen is er geen ochtendprogramma trouwens
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:38 schreef Nober het volgende:
Ik snap het niet.
Bij de sprint zijn er nog maar 12 over dus dan heb je er 6 in de kwartfinale?
Lees dit maar nog een keer goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
We starten vandaag al om 15.00 met baanwielrennen!!
Dames keirin 1e ronde - met Laurine van Riessen en Elis Ligtlee
Heren 1/8e finales sprint - met Jeffrey Hoogland
Dames keirin herkansingen
Heren herkansingen sprint
Dames teamachtervolging 1e ronde
Dan zou de winnaar van de herkansingen alsnog de halve finale rijden? Of de eerste twee de kwartfinale?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Lees dit maar nog een keer goed
1/8e finales zijn 6 heats, de winnaars gaan door naar kwartfinale.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zou de winnaar van de herkansingen alsnog de halve finale rijden? Of de eerste twee de kwartfinale?
Maar sprinten is 1 tegen 1.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1/8e finales zijn 6 heats, de winnaars gaan door naar kwartfinale.
Er zijn 2 heats herkansingen met 3 rijders per heat, de winnaars daarvan gaan ook naar de kwartfinale, dan kom je netjes op 8 rijders.
Niet in de herkansingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere loting, Baugé gaat 'm slopen.
[..]
Maar sprinten is 1 tegen 1.
Skinner en Kenny zijn GB-godenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Staan Kenny en Skinner dan ook tegen elkaar als ze winnen? Of blijven ze loten ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Geen idee. Frozen is de expert.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staan Kenny en Skinner dan ook tegen elkaar als ze winnen? Of blijven ze loten ofzo?
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:57 schreef TheVulture het volgende:
Komen die winnaars van de herkansingen dan uit tegen de nummers 1 en 2 uit de kwalificatieOf ligt het hele schema open?
Mooi, als Hoogland van Bauge weet te winnen is ie in ieder geval niet gekoppeld aan team GB, er vanuitgaande dat die ook gewoon winnen.quote:
Het is geen loten toch? Allemaal op basis van de tijden in de kwalificatie, al wordt het verwarrend door de herkansingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staan Kenny en Skinner dan ook tegen elkaar als ze winnen? Of blijven ze loten ofzo?
Ja, dan wordt het overzichtelijker omdat er geen herkansingen meer zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
In principe, afgaand op format van Londen 2012, moeten de nummers 1 en 2 van kwalificatie elkaar ontlopen, dus die zouden aan andere kant van schema moeten zitten. Helaas laat Rio site geen bracket zien vanaf 1/16e finales.
Alleen vanaf kwartfinales is het wel zo dat heat 1 tegen heat 2 moet in halve finale en heat 3 tegen heat 4.
Dan komt er geen 1-2 voor GB. Flopshow.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kenny/Puerta - herkansing 2
Skinner/Constable - herkansing 1
Glaetzer/Levy - Xu/Eilers
Bauge/Hoogland - Dimitriev/Webster
Dit is het volgens mij
Dat kan gewoon hoor..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan komt er geen 1-2 voor GB. Flopshow.
Jawel, halves is dan Kenny/Puerta/herkansing 2 - Bauge/Hoogland/Dimitriev/Websterquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan komt er geen 1-2 voor GB. Flopshow.
zullen de Britten wel weer wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:29 schreef Columbiafan het volgende:
Toch wel benieuwd naar de USA met wonderkind Chloé Dygert. Kunnen ze goud pakken, of toch weer 'gewoon' de Britten?
Even zijn teamgenoten bedanken enz.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:27 schreef heywoodu het volgende:
Dat interview met Wiggins trouwens op de BBC na het goud gisteren![]()
Wat een held
mad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zullen de Britten wel weer worden
Jammer dat vragensteller Merckx/Sercu niet wist.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi interview met Wiggins bij Sporza. Wellicht hielp het dat de vraag "Wat vond je van [insert landgenoot]?" achterwege bleef.
Samen met de sprint bij mij ook jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:01 schreef kilon het volgende:
Keirin is echt mijn favoriete onderdeel
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:01 schreef kilon het volgende:
Keirin is echt mijn favoriete onderdeel
quote:
Het is gewoon een sprint alleen is er effe iemand die de boel in gang trekt. Maar die brommer kan ook 2 rondjes rijden ipv 5, maakt echt geen verschilquote:
@koffieplanterquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:05 schreef heywoodu het volgende:
"De Colombiaanse is de enige nobuddie in deze heat."
Een Portugees?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is die man op de brommer? Gewoon bijtrappen lamzak.
Beetje zoals Balandin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:05 schreef heywoodu het volgende:
"De Colombiaanse is de enige nobuddie in deze heat."
Jepquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is toch de schoonvader van Leontien?
Begin maar alvast met traininen dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Op deze manier wil ik over vier jaar ook meedoen met de spelen
Maar als hij 600 meter voor het eind weggaat... Kunnen het aantal rondjes dan niet gewoon minder?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze op snelheid brengen, anders gaan ze met zijn zessen surplacen
Haha vetquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die kan op Winter en Zomerspelen een medaille winnen
Ik heb mijn brommercertificaat nog welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin maar alvast met traininen dan.
Dat rugtasachtige dingetje helpt ook niet echt voor z'n street cred.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:08 schreef Szura het volgende:
Hij ziet er ook uit als een kneus, die brommeraar
De snelheid moet langzaam opgevoerd worden. Ik heb alleen het idee dat dat hier niet gebeurd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar als hij 600 meter voor het eind weggaat... Kunnen het aantal rondjes dan niet gewoon minder?
En die hippe kleuren ook niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat rugtasachtige dingetje helpt ook niet echt voor z'n street cred.
Dus in 2028 bij de spelen in Amsterdam rij jij op die brommert?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb mijn brommercertificaat nog wel
dat groene gevaarte heeft maar 1 standquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
De snelheid moet langzaam opgevoerd worden. Ik heb alleen het idee dat dat hier niet gebeurd.
quote:
Op de rand rijdenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Hoe heeft ze in godsnaam voorkomen dat ze daar volle bak de tribune in vloog dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |