SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook geen perfecte race, dat gat wat die starter sloeg was wel erg grootquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen nieuw WR, wat een teleurstelling.
Ja, eventjes naar Nijverdalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal wel gezellig zijn bij murphy's nu. Gratis rondjes dit dat. Als hij morgen wint even langsgaan denk ik.
Volgens mij omdat de 1ste ronde maar om 1 gewonnen heat gaat en geluk dus een grotere rol speelt. Dan willen ze iedereen in ieder geval de kans geven om te herkansen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:19 schreef zorro28 het volgende:
Waarom hebben ze bij de sprint zo'n raar format? Je kan toch ook gewoon na de kwali 16 laten doorgaan?
Bauge is al zeker overigens. Top 3 van de Q krijgen de winnaars van de herkansingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij omdat de 1ste ronde maar om 1 gewonnen heat gaat en geluk dus een grotere rol speelt. Dan willen ze iedereen in ieder geval de kans geven om te herkansen.
Maar het is wel vaag ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Massale fap op de Britse wielergoden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
De BBC heeft afgrijselijke olympic coverage op 1. Helaas heeft KPN geen BBC4.
Wanneer ga je in GB wonen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
yes yes Stijn! Fuck de NOSen Sporza wil ook niet altijd meewerken.
terechte fapquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Massale fap op de Britse wielergoden.
Die moest toch absolute rust hebben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Vleuten is er bij baanwielrennen
Na haar ontslag uit ziekenhuis blijkbaar niet meer, ze was er al bij judohal gisteren en nu hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die moest toch absolute rust hebben?
Woon je daar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar niet nu al wonen?
Terwijl ze eigenlijk allang naar huis wilde, maar niet mag door de hersenschuddingquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na haar ontslag uit ziekenhuis blijkbaar niet meer, ze was er al bij judohal gisteren en nu hier
Daarmee vliegen lijkt me niet echt verstandig neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl ze eigenlijk allang naar huis wilde, maar niet mag door de hersenschudding
Gisteren ook ellenlange babbels met Chris Hoy terwijl er achter hun rug gewoon een ploegenachtervolging aan de gang was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:39 schreef Szura het volgende:
Wij zeuren op de NOS maar op de BBC lullen ze zich ook blaren op de tong
Minachting voor de kijkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gisteren ook ellenlange babbels met Chris Hoy terwijl er achter hun rug gewoon een ploegenachtervolging aan de gang was.
strontirritant jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:39 schreef Szura het volgende:
Wij zeuren op de NOS maar op de BBC lullen ze zich ook blaren op de tong
jammer dat ze Hoy meets Wiggo nu al twee keer hebben laten zien alleen. Ach ja... Nog 10 minuutjes ongeveer! Hup TeamGB!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |