na het zien van de foto stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef KreKkeR het volgende:
Bij ons in het dorp woont sinds kort een super lekker blondje, ik overdrijf niet, ze lijkt sprekend op onderstaande schone dame:
[ afbeelding ]
Geloof mij, als zo'n lekkere chick met kind is geschopt en in de steek is gelaten door zo'n 'alpha neger', dan zoekt ze daarna een trouwe nerd om voor het kind te zorgen. En DAN sla ik mijn slag. Zo 'roll' ik al een paar jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:56 schreef Taaladvies het volgende:
Doe je gordijnen maar weer dicht op die zolderkamer van je.
Zeker zo'n kortpittig pitje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS kan beter Anita van de kassa van de buurtsuper versieren.
Jij bent die persoon die voor de sloppy seconds, thirds x-ths komt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geloof mij, als zo'n lekkere chick met kind is geschopt en in de steek is gelaten door zo'n 'alpha neger', dan zoekt ze daarna een trouwe nerd om voor het kind te zorgen. En DAN sla ik mijn slag. Zo 'roll' ik al een paar jaar.
[ afbeelding ]
Waarom zou je andermans kind opvoeden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geloof mij, als zo'n lekkere chick met kind is geschopt en in de steek is gelaten door zo'n 'alpha neger', dan zoekt ze daarna een trouwe nerd om voor het kind te zorgen. En DAN sla ik mijn slag. Zo 'roll' ik al een paar jaar.
[ afbeelding ]
Om zo eindelijk een keer kans te maken op een lekkere chick natuurlijk! Duhquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waarom zou je andermans kind opvoeden?
Negerinnen zijn heerlijk. Mooie vrouwen die weten wat liefde en affectie isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:34 schreef luckass het volgende:
in be4 fatoeman die negerinnen lekkerder vindt.
Niet waard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Om zo eindelijk een keer kans te maken op een lekkere chick natuurlijk! Duh
Oké 'beta nerd'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doorgestuurd naar de internationale vereniging van brugwachters.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Negerinnen zijn heerlijk. Mooie vrouwen die weten wat liefde en affectie is
Als ik niet met zo'n meid mag thuiskomen spring ik van de brug![]()
Die eerste chick ziet eruit alsof die net een scheet heeft gesnoven. Ik vind die girl-next-door-voorbeeld toch een stuk beter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef KreKkeR het volgende:
m wicht, en dat arme bastaard kindje van d'r pfff, beiden alleen en verdoemd".
alsof ze niet al zwaar opgerekt is door de "grote BMW" en dus jou volkswagen Lupo size nog gaat voelen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Om zo eindelijk een keer kans te maken op een lekkere chick natuurlijk! Duh
Terecht wel. Halfbloedjes voorkomen de inteeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:24 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is een samenzwering ban negers onderling om het blanke ras te doen verdwijnen, door al de lekkere vrouwen zwanger te maken met onze genen.
Niet haten op Woenzel jonghuh !!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:29 schreef Pharkus het volgende:
Al die rappers moeten eens proberen aangehouden te worden in een station met woenzel&pip zonneschermpjes.
Woensel west of wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:33 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Niet haten op Woenzel jonghuh !!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 11:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Terecht wel. Halfbloedjes voorkomen de inteelt
quote:
Halfbloed of volbloed negerinnen zijn mooi. Of een indiase/bengaalse vrouwquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]![]()
Ik wil een pure latina, of andere lekkere ras. Geen 2 rassen.
Dat was best wel goud inderdaad. Die mocro's in hun golfjequote:
Maar halfbloed is gewoon kut. Vooral blank met zwart, dan hebben ze ook licht haar en geen karakter in hun gezicht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Halfbloed of volbloed negerinnen zijn mooi. Of een indiase/bengaalse vrouw![]()
NB: met negerin bedoel ik dus ook donkere latina's
Wat bedoel je met geen karakter in het gezicht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maar halfbloed is gewoon kut. Vooral blank met zwart, dan hebben ze ook licht haar en geen karakter in hun gezicht.
Onzinquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maar halfbloed is gewoon kut. Vooral blank met zwart, dan hebben ze ook licht haar en geen karakter in hun gezicht.
Indiaas vind ik soms wel knap maar die zijn fokking harig joh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gelukkig is er waxingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Indiaas vind ik soms wel knap maar die zijn fokking harig joh.
wtf is een pure latina? indiaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]![]()
Ik wil een pure latina, of andere lekkere ras. Geen 2 rassen.
Wat is sowieso een latina een vrouw uit Spanje of Portugal of juist uit Zuid Amerika?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:25 schreef Casiotone het volgende:
[..]
wtf is een pure latina? indiaan?
De dame wordt bij ons in het dorp inderdaad regelmatig uitgemaakt voor negerhoer en landverrader. Wat dat betreft komt men in het dorp tenminste nog echt op voor ons land!quote:
Boeiend wat iemand ervan vindt. Gewoon neuken wat je leuk vindtquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De dame wordt bij ons in het dorp inderdaad regelmatig uitgemaakt voor negerhoer en landverrader. Wat dat betreft komt men in het dorp tenminste nog echt op voor ons land!![]()
![]()
Ja dat zei ik ook tegen de rechter maar hij heeft me gewoon veroordeeld voor verkrachting.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:26 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Boeiend wat iemand ervan vindt. Gewoon neuken wat je leuk vindt
Is bij jullie dorp pas vorig jaar de slavernij afgeschaft?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De dame wordt bij ons in het dorp inderdaad regelmatig uitgemaakt voor negerhoer en landverrader. Wat dat betreft komt men in het dorp tenminste nog echt op voor ons land!![]()
![]()
Niet zo stoer praten knul.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:39 schreef Fatoeman het volgende:
Niet gewoon een leuk buitenlands meisje scoren zodat je een eckte vrouw hebt en lekker eet iedere avond
Als ik met een negerin loop, en iemand roept landverrader naar mij, dan:quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Niet zo stoer praten knul.
Al maandenlang loop je op Fok te kwijlen op negerinnen, maar heb je er ondertussen al eens 1 durven aan te spreken?
Ja, een neger die Heinrich heet. Hoera, een toekomst vol fucked-up halfbloedjes door de naive wijven van nu.quote:Het afgelopen jaar zijn er tenminste vier kinderen van Heinrich geboren, bij verschillende vrouwen. De uitdrukking: 'in ieder stadje een ander schatje' lijkt hem op het lijf geschreven, hij zoekt zijn liefdesslachtoffers verspreid over het hele land.
Halfbloed negerinnen kunnen er behoorlijk vreemdsoortig uitzien. Blekige huid, slavische haakneus, grote chinese ogen, dikke lippen. En dat met albino kroeshaar en garage tussen de voortanden. Trolt met je hoofd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat niet alleen zwarten het zullen moeten ontgelden in zulke dorpen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
![]()
Brief is met vertraging aangekomen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is bij jullie dorp pas vorig jaar de slavernij afgeschaft?
Niet weten dat de vrouw ook iets kan kiezenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:27 schreef Denivellering het volgende:
Ik walg altijd van deze mensen. Zo had ik een mooie blonde vriendin, die ik erg hoog had zitten, die is dus ook door een neger uitgewoond, en vervolgens met 2 kinderen in de steek gelaten. Bij mij hoeft ze niet meer aan te kloppen (ja, ze wou ook een relatie met me).
Niets mis met een niet-blanke huidskleur (ookal is dat niet het schoonheidsideaal), maar wel met stoere gangsters die vrouw en kind in de steek laten.
Edit: Het irritante is ook dat je altijd blanke vrouwen ziet met neger/moslim dudes, maar nooit andersom.. Dan was het iig nog een beetje in verhouding. Wtf zien die wijfen in die stoere kankerscheldende gasten, die vrouwen ook nog vaak als inferieur zien, als lustopbject om mee te pronken tegen de pauper vriendjes!
Dat is nou net het gevaarlijke, vrouwen zelf keuzes laten maken. Want je moet toch gestoord zijn om met zo'n wannabe criminal gangster te gaan die alles "kanker" vindt, snel weer bij haar weggaat, en niet om haar innerlijk gaat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:43 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet weten dat de vrouw ook iets kan kiezen
Vrouwen moet je sws niet serieus nemen om verschillende redenenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:25 schreef Denivellering het volgende:
[..]
Dat is nou net het gevaarlijke, vrouwen zelf keuzes laten maken. Want je moet toch gestoord zijn om met zo'n wannabe criminal gangster te gaan die alles "kanker" vindt, snel weer bij haar weggaat, en niet om haar innerlijk gaat.
Nogmaals, uit liberaal oogpunt moet iedereen lekker zelf weten wat hij wilt doen, maar ik neem deze vrouwen niet serieus. Ondertussen zijn ze zgnd zo geemancipeerd, houden van homo's, maar gaan zelf met een homohater, racist en vrouwenhater :s
Beide types worden ook niet serieus genomen in het bedrijfsleven.
Welke ghetto woon jij?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:25 schreef Denivellering het volgende:
[..]
Dat is nou net het gevaarlijke, vrouwen zelf keuzes laten maken. Want je moet toch gestoord zijn om met zo'n wannabe criminal gangster te gaan die alles "kanker" vindt, snel weer bij haar weggaat, en niet om haar innerlijk gaat.
Nogmaals, uit liberaal oogpunt moet iedereen lekker zelf weten wat hij wilt doen, maar ik neem deze vrouwen niet serieus. Ondertussen zijn ze zgnd zo geemancipeerd, houden van homo's, maar gaan zelf met een homohater, racist en vrouwenhater :s
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:17 schreef PietPossum het volgende:
Wel herkenbare klacht, maar ook wel logisch oorzaak - gevolg.
Kijk TS, domme vrouwen = weinig opleiding = onzekerheid + veel vrije tijd = veel met uiterlijk bezig = lekker wijf
Onzeker wijf -> zoekt een tegenpool om kindjes mooier te laten zijn dan ze zichzelf vind
Dom wijf -> trapt in de gladde praatjes van negers.
Tevens: negers geven geen fuck. Ze hebben meer oerinstinct, ofwel, veel wijven neuken en kinderen verwekken. Ze zoeken natuurlijk de lekkerste en meest onzekere uit. Dat ze dom zijn is bijzaak. Voorbeeld ter ondersteuning (hoewel maar één lekker wijf) : http://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/item/4981/
[..]
Ja, een neger die Heinrich heet. Hoera, een toekomst vol fucked-up halfbloedjes door de naive wijven van nu.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:25 schreef Denivellering het volgende:
[..]
Ja oké, maar daar gaat het hier niet over he. Het gaat hier dus om een getrouwd koppel waarvan de man bij Deloitte werkt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:27 schreef Denivellering het volgende:
Ik walg altijd van deze mensen. Zo had ik een mooie blonde vriendin, die ik erg hoog had zitten, die is dus ook door een neger uitgewoond, en vervolgens met 2 kinderen in de steek gelaten. Bij mij hoeft ze niet meer aan te kloppen (ja, ze wou ook een relatie met me).
Niets mis met een niet-blanke huidskleur (ookal is dat niet het schoonheidsideaal), maar wel met stoere gangsters die vrouw en kind in de steek laten.
Edit: Het irritante is ook dat je altijd blanke vrouwen ziet met neger/moslim dudes, maar nooit andersom.. Dan was het iig nog een beetje in verhouding. Wtf zien die wijfen in die stoere kankerscheldende gasten, die vrouwen ook nog vaak als inferieur zien, als lustopbject om mee te pronken tegen de pauper vriendjes!
Deloitte is wel het sufferdje van de big four. Sowieso heb je dan de tijd niet meer om je vrouw zwanger te maken na je 80urige werkweek.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja oké, maar daar gaat het hier niet over he. Het gaat hier dus om een getrouwd koppel waarvan de man bij Deloitte werkt.
Het is mij verder ook niet bekend dat de man een racist, vrouwenhater of homohater is.
Big4 swsquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Deloitte is wel het sufferdje van de big four. Sowieso heb je dan de tijd niet meer om je vrouw zwanger te maken na je 80urige werkweek.
Misschien is hij wel de naïeve loser die het slachtoffer is geworden van een "bad blonde bitch" (bbb)quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Deloitte is wel het sufferdje van de big four. Sowieso heb je dan de tijd niet meer om je vrouw zwanger te maken na je 80urige werkweek.
Beschouw mensen nou eens niet als loser als er sprake is van een multiculturele relatiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 02:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de naïeve loser die het slachtoffer is geworden van een "bad blonde bitch" (bbb)
Het type onzekere meisjes 'ja ik snap ook nie zwarte jongus sijn echt vet lekker enso' of 'hij heef sijn friendin en selfs zn kind in de steek gelate foor MIJ! vet LiefffV!'quote:In deze eerste aflevering aandacht voor de relaties tussen jonge meisjes en Antilliaanse straatjongens in Den Helder. De relaties worden veelal gekenmerkt door grensoverschrijdend gedrag zoals mishandeling en intimidatie.
Wat is daar mis mee ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS kan beter Anita van de kassa van de buurtsuper versieren.
Wat een gelul. Ik ken amper halfbloeden met licht haar. Wel veel met donker, vol haar en prachtige gezichten. Soms groene ogen, wauw. Maar goed, ik vind hele harde gezichten met puntige neuzen en kinnen dan ook mannelijk en vrij onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nou hè, wat een hopeloze racistische rukkertjes hierquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:07 schreef pussycatdoll het volgende:
Jezus al die racisten hier, misschien kun jij je christelijke roots gebruiken en ze welkom heten door een kruis in hun voortuin te planten (`s nachts in de fik steken voor een mooi effect). Als je anoniem wil blijven moet je gewoon een muts opdoen (Kun je makkelijk maken van een oude laken o.i.d.).
Jij gaat in een topic over een vrouw die getrouwd is met een blanke (ik noem maar wat, hersenchirurg of zo) ook links naar programma's posten over onzekere meisjes die op blanke straatjochies vallen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:22 schreef PietPossum het volgende:
Nog een interessante documentaire passend bij dit onderwerp
http://www.uitzendinggemi(...)45/Rauw_En_Puur.html
[..]
Het type onzekere meisjes 'ja ik snap ook nie zwarte jongus sijn echt vet lekker enso' of 'hij heef sijn friendin en selfs zn kind in de steek gelate foor MIJ! vet LiefffV!'
Wie of wat is DDW en waarom zou ik hem/haar/het moeten PM'en?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als je tips nodig hebt voor vrouwen versieren moet je DDW eff PM'en
Hij was een eckte casanova; ken je klassiekersquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wie of wat is DDW en waarom zou ik hem/haar/het moeten PM'en?Wat maakt hem/haar/het zo'n een pro?
Ik kennie eens een chick versieren, dus klassiekers kennik natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hij was een eckte casanova; ken je klassiekers
Daarom gaf ik je dus die tip zodat je vooruitgang kan boeken 14.gifquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik kennie eens een chick versieren, dus klassiekers kennik natuurlijk ook niet.
niks mis met lekkere zina'squote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Zag van de week wel een Turkse(iets in die richting iig) echt een 10/10 zou arisch zaad over dumpen.
Oh man, arabisch en turks bloed, wel jammer dat hun kutten behaard zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Zag van de week wel een Turkse(iets in die richting iig) echt een 10/10 zou arisch zaad over dumpen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:39 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Oh man, arabisch en turks bloed, wel jammer dat hun kutten behaard zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij gaat in een topic over een vrouw die getrouwd is met een blanke (ik noem maar wat, hersenchirurg of zo) ook links naar programma's posten over onzekere meisjes die op blanke straatjochies vallen?
Als hier sprake was van zo'n dom in de steek gelaten sletje maakte ik tenminste nog kans
Of lezen is gewoon niet jouw sterkste punt, dat kan natuurlijk ook
Of lezen is gewoon niet jouw sterkste punt, dat kan natuurlijk ookquote:" aandacht voor de relaties tussen jonge meisjes en Antilliaanse straatjongens
Ik heb het over een negroïde managing director bij Johnson & Johnson en jij begint over Antilliaanse straatjochies.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:14 schreef PietPossum het volgende:
[..]
[..]
Of lezen is gewoon niet jouw sterkste punt, dat kan natuurlijk ook???
Ik zie dat je na de OP gestopt bent met lezen. Geen probleem.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb het over een negroïde managing director bij Johnson & Johnson en jij begint over Antilliaanse straatjochies.
Dat is dus vergelijkbaar als in een topic over een blanke arts opeens over blanke straatjochies gaan spreken.
Dat begreep je zelf toch ook wel he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
Of je opent gewoon zelf een topic om lekker daar over jouw onderwerp te klagenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:35 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Ik zie dat je na de OP gestopt bent met lezen. Geen probleem.
Dus jij moet het hebben van met kind geschopte uitkeringsmoedertjes die verlaten zijn door een pauper om kans te maken bij een meid?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Of je opent gewoon zelf een topic om lekker daar over jouw onderwerp te klagen
Ja. We zijn niet allemaal super casanova'squote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus jij moet het hebben van met kind geschopte uitkeringsmoedertjes die verlaten zijn door een pauper om kans te maken bij een meid?
Jij valt alleen op grijze gerimpelde oma's?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:50 schreef Twiitch het volgende:
Wat zijn dat voor kinderen die die OP. Ben je soms pedofiel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |